Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2003, 09:38
lifeafterdeath
Avatar van lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
wat dit kan zijn?

Gisteravond lag ik in mn bed omdat ik ging slapen.
Het was rond 1 uur, niet zo enorm laat dus.

Opeens begonnen mn oren enorm te suizen en hoorde een kijhard gezoem en geblaas in mn kop en toen ineens ging alles in slow motion... het beetje licht wat nog van buiten kwam door een kier in mn gordijn werd ineens wazig en ging heel langzaam heen en weer. En het leek alsof ik "wegzakte".Ik wilde me bewegen maar dat kon niet. Ik lag helemaal vast. Toen ik met alle kracht mezelf naar links mn bed uit wilde rollen ging dat echt enorm langzaam. En kon maar iets van 5 cm draaien... Dit duurde zo'n 20 seconden schat ik... Maar alles ging enorm langzaam dus ik had geen enkel tijdsbesef...

ik schrok me dus kapot... en 5 minuten later gebeurde het zelfde... Maar dan veel korter, iets van 10 seconden...


kan iemand me vertellen wat me is overkomen?
__________________
I live in the black, have no guiding lights and I'm whispering in your dreams....
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 10:13
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
lijkt me een soort van hypnotische staat of trance ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 11:13
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
zoiets heb ik nog nooit gehoord, laat staan meegemaakt. WAs je niet stoned ofzow?
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 11:36
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
En het leek alsof ik "wegzakte".Ik wilde me bewegen maar dat kon niet.
Je hebt het inslaap vallen bewust meegemaakt.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:42
lifeafterdeath
Avatar van lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Citaat:
legatus schreef op 13-09-2003 @ 12:36:
Je hebt het inslaap vallen bewust meegemaakt.
Nee dat was het niet...

en ik was ook niet stoned of dronken of whatever...

Het ging enoorm suizen alles en werd helemaal weggedrukt, alles in slow motion... maar dat heb je al gelezen en nej ik sliep niet daarna...

want 4 a 5 minuten later gebeurde het weer...

en toen was ik nog steeds wakker....
__________________
I live in the black, have no guiding lights and I'm whispering in your dreams....

Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 12:45.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:47
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
lifeafterdeath schreef op 13-09-2003 @ 13:42:
Nee dat was het niet...

en ik was ook niet stoned of dronken of whatever...

Het ging enoorm suizen alles en werd helemaal weggedrukt, alles in slow motion... maar dat heb je al gelezen en nej ik sliep niet daarna...

want 4 a 5 minuten later gebeurde het weer...

en toen was ik nog steeds wakker....
dan zou ik serieus snel naar de dokter gaan....
als het precies is gegaan als jij zegt kan dat niet goed zijn....
__________________
__________________________________________________________________
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:27
lifeafterdeath
Avatar van lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 13-09-2003 @ 13:47:
dan zou ik serieus snel naar de dokter gaan....
als het precies is gegaan als jij zegt kan dat niet goed zijn....
nou ik ben verder kern gezond dus ik zit eerder aan iets anders te denken... maar de vraag is: wat?
__________________
I live in the black, have no guiding lights and I'm whispering in your dreams....
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:42
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lifeafterdeath schreef op 13-09-2003 @ 14:27:
nou ik ben verder kern gezond dus ik zit eerder aan iets anders te denken... maar de vraag is: wat?
Misschien is het idd wel beter om eerst alle evt medische oorzaken uit te sluiten voordat we verder gaan denken. Zelf zit ik ook te denken aan een soort hypnotische staat, maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik me daar niet echt in verdiept heb. Vreemd als het ook klinkt, de doodnormale huisarts weet er wel wat van af, dus ik zou je idd aanraden om toch langs de huisarts te gaan en je te laten onderzoeken. Vindt die ook niets, dan kunnen we verder gaan denken...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:06
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
lifeafterdeath schreef op 13-09-2003 @ 10:38:
wat dit kan zijn?

Gisteravond lag ik in mn bed omdat ik ging slapen.
Het was rond 1 uur, niet zo enorm laat dus.

Opeens begonnen mn oren enorm te suizen en hoorde een kijhard gezoem en geblaas in mn kop en toen ineens ging alles in slow motion... het beetje licht wat nog van buiten kwam door een kier in mn gordijn werd ineens wazig en ging heel langzaam heen en weer. En het leek alsof ik "wegzakte".Ik wilde me bewegen maar dat kon niet. Ik lag helemaal vast. Toen ik met alle kracht mezelf naar links mn bed uit wilde rollen ging dat echt enorm langzaam. En kon maar iets van 5 cm draaien... Dit duurde zo'n 20 seconden schat ik... Maar alles ging enorm langzaam dus ik had geen enkel tijdsbesef...

ik schrok me dus kapot... en 5 minuten later gebeurde het zelfde... Maar dan veel korter, iets van 10 seconden...


kan iemand me vertellen wat me is overkomen?
Waarschijnlijk was je gewoon maar half wakker, gebeurt mij ook regelmatig als ik s'ochtends om vijf uur eruit moet.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:38
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
lifeafterdeath schreef op 13-09-2003 @ 14:27:
nou ik ben verder kern gezond dus ik zit eerder aan iets anders te denken... maar de vraag is: wat?
ja verder kerngezond. Op dat wat gebeurd is na dus. M'n vader is verpleegkundige en zegt ook dat dat niet goed is. tuurlijk is er kans op iets paranormaals of mystieks. Maar zou je niet eerst de realistische en belangerijkere oorzaken uitsluiten?

Mischien is het wel iets leven bedreigends....weet jij veel. Tis iig niet goed dus ga alsjeblieft eerst naar de dokter en als je gezond bent verder kijken....
__________________
__________________________________________________________________
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 15:39
Verwijderd
Ik denk dat dit meer iets is om op lichaam en gezondheid uit te pluizen... Voor zover ik het begrijp heb je een lichamelijke reactie gehad en was dit niet het gevolg van iets wat niet met je lichaam te maken heeft...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 15:59
zonnebloemke
zonnebloemke is offline
was je niet toevallig heel erg vermoeid of veel last van stress?? Op zulke momenten kan me zoiets erg goed voorstellen.......
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:05
lifeafterdeath
Avatar van lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Citaat:
zonnebloemke schreef op 13-09-2003 @ 16:59:
was je niet toevallig heel erg vermoeid of veel last van stress?? Op zulke momenten kan me zoiets erg goed voorstellen.......
Ja ik was wel behoorlijk moe ja.
zal dat het wel zijn

ik had namelijk sinds die dag een steen op mijn kamer (een speksteen met een mooi kruis er op, eerder bij handenarbeid had ik al een steen gemaakt met een pentagram erop, gewoon omdat ik dat mooi vind, ben geen wiccan ofzo) en ik d8 het zou er mee te maken zou kunnen hebben (door die combinatie van die 2 tekens ofzo).

maar laat ik het maar op vermoeidheid houden dan ja
__________________
I live in the black, have no guiding lights and I'm whispering in your dreams....

Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 16:08.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:51
bbbniekje
bbbniekje is offline
Ik heb ook wel dat soms alles heel hard wordt, dat het zoemen van de computer je haast hoofdpijn bezorgt. Maar ik heb niet dat alles in slomotion gaat, bij mij gaat het juist sneller. Als ik typ, laten we zeggen, een toets per seconde, dan wordt het voor mijn gevoel 3 per seconde. En ik heb het dus niet alleen in bed, maar wel als ik vermoeid ben..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Weet iemand misschien een leuk/makkelijk nummer om een grafische partituur te maken?
Elii_music
1 13-01-2012 22:04
Films, TV & Radio Weet iemand welke film ik bedoel?
Watermeloen
5 27-10-2006 19:37
De Kantine [het leger] weet iemand dit toevallig?
Gatara
23 21-08-2004 20:13
Lifestyle Weet iemand waar je k-swiss kan kopen (liefst een winkel in rijswijk)
Dr_Love
4 11-10-2002 17:47
Huiswerkvragen: Exacte vakken weet iemand waar een centrum is waar proeven op dieren worden gedaan???
friesin
2 19-04-2001 10:15
Huiswerkvragen: Exacte vakken Po wiskunde: weet iemand misschien iets over het ONTSTAAN van kansrekenen?
koelkastje
3 05-04-2001 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.