Oud 15-09-2003, 14:33
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik wil misschien maar weer eens extra vitaminen en mineralen gaan slikken (o.a kalk en ijzer). Vroeger had ik wel eens van die multivitamine-dingen, dat merk zeg maar.

Maar welk vitamine merk is nu echt goed? En welke kan ik beter niet kopen omdat het ongezond of prut is?
Want ik meen me te herinneren dat zoiets ooit jaren terug bij Kassa! o.i.d was, over wat nu slechte en goede vitamine-preparaten waren.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 14:37
Verwijderd
Centrum, maar ook gewoon het huismerk van de Etos, Kruidvat, enz. Volgens mijn dietiste maakt het behalve de prijs allemaal niet zo veel uit. (De Plus-variant van de Etos is onzin, in de gewone zit ook genoeg.)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 15:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-09-2003 @ 15:37:
Centrum, maar ook gewoon het huismerk van de Etos, Kruidvat, enz. Volgens mijn dietiste maakt het behalve de prijs allemaal niet zo veel uit. (De Plus-variant van de Etos is onzin, in de gewone zit ook genoeg.)
klopt. in huismerken zitten dezelfde ingredienten als in bekende merken.
in ieder geval wel met dingen als medicijnen en vitaminen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 15:41
marisjuhh
Avatar van marisjuhh
marisjuhh is offline
Total 30
__________________
I've came, I've said and I've conquered!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:27
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb centrum omdat er alles in zit en ik merkte na een dag die vitaminen te slikken al meteen dat ik geen blaartjes meer in mijn mond had die ik daarvoor weken wel had...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:35
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik zou als ik jou was wel even kijken of er aspartaam zit in vitaminedingen. Dat zit er namelijk regelmatig in, las ik ergens. En als je dat niet hoeft te nemen, zou ik het ook niet doen, gezien heel veel mensen daar overgevoelig voor zijn.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:11
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
nou als ik jou was zou ik gewoon fruit en groente gaan eten ipv vitaminesuplementen

het is gewoon bewezen dat je met inname van fruit ed. dat je dan meer vitamine opneemt dan uit zo'n pil
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 15-09-2003 @ 19:11:
nou als ik jou was zou ik gewoon fruit en groente gaan eten ipv vitaminesuplementen

het is gewoon bewezen dat je met inname van fruit ed. dat je dan meer vitamine opneemt dan uit zo'n pil
't nadeel is alleen wel dat niet alle vitaminen die in zo'n pil zitten ook in fruit zitten. Je moet die pillen niet nemen ter vervanging van fruit, maar als aanvulling zijn ze wel goed.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:36
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Slikte vroeger ook wel eens wat, at te weinig groenten.

Maaruhm, ik heb ook wel eens gehoort dat ze meer kwaad dan goed doen enzo..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:31
Verwijderd
Omnibio Integral.
Ik eet weinig groenten, wel veel fruit, maar allemaal niet genoeg om alles binnen te krijgen. Ben een tijd nogal ziekelijk geweest maar toen ik deze nam is dat sterk verminderd, ook niet zo snel vermoeid enzo (normaal ben ik na 3 dagen werchter een week uitgeput, nu 4 dagen werchter en ik voelde me goed ). Nu heb ik ze alweer 2 maanden niet genomen en ben alweer 2 keer verkouden geweest, weer vermoeid enzo...
En ja gezond eten is beter... maar ja, als dat gewoon niet lukt vanwege niet lusten, en helaas ook luiheid... tja... zullen we naar iets anders moeten zoeken .
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:09
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Mutant schreef op 15-09-2003 @ 20:31:
Omnibio Integral.
Ik eet weinig groenten, wel veel fruit, maar allemaal niet genoeg om alles binnen te krijgen. Ben een tijd nogal ziekelijk geweest maar toen ik deze nam is dat sterk verminderd, ook niet zo snel vermoeid enzo (normaal ben ik na 3 dagen werchter een week uitgeput, nu 4 dagen werchter en ik voelde me goed ). Nu heb ik ze alweer 2 maanden niet genomen en ben alweer 2 keer verkouden geweest, weer vermoeid enzo...
En ja gezond eten is beter... maar ja, als dat gewoon niet lukt vanwege niet lusten, en helaas ook luiheid... tja... zullen we naar iets anders moeten zoeken .
Dat klinkt als DE vitaminepil voor mij!
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 15-09-2003 @ 20:31:
Omnibio Integral.
Mijn excuses, ik dacht het van buiten te weten, maar dat was niet zo, het moet zijn: Omnibionta Integral
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:04
Verwijderd
Soft-Multiple.

'k Ben vegetariër en gebruik dat om m'n vitamine-B binnen te krijgen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Voedingsenquete
Zeratul99
62 14-02-2005 18:25
Lichaam & Gezondheid ziek.. voorkomen// stage
Ingetjuhh
17 22-09-2004 09:54
Flora & Fauna Jong konijn met slechte vacht en loom gedrag
Eend
11 03-12-2003 11:31
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 10:39
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.