Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2003, 07:08
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Tja hoe leg ik dit uit, in mn linkerneusgat zit nu al iets van 4 dagen (zolang heb ik het in elk geval opgemertk) een gezwel.. Het is opgezwollen. niet rood ofzo, gewoon opgezwollen..

Het is geen muggebult, daarvoor is het teveel opgezwollen en het jeukt ook niet. En in de 4 dagen isie steeds even groot gebleven

Als ik erop druk doet het wel pijn maar bij gewoon alleen aanraken voel je niks.

Het gezwel is de hele tijd even groot gebleven.

Weet iemand misschien wat ik moet doen? Ik was van plan naar de huisarts te gaan maarja, ik wou toch eerst even kijken wat jullie ervan vinden
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 07:16
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb wel eens door allergie dat er aan de binnenkant
iets is opgezwollen, maar heb geen idee of dat hetzelfde is.

Verkoudheid oid kan er misschien ook mee te maken hebben...
Lijkt me iig wel slim om even mee naar de huisarts te gaan
idd, al is het maar voor de zekerheid...
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 07:28
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik ben niet verkouden..

En zou ik het dan niet aan beide kanten moeten hebben? EN waarom zou ik dan nu pas last hebben ergens van, ja ok ik heb wel eens stukjes huid die rood zijn,. Maar ik weet echt niet waar ik allergiosch voor zou kunnen zijjn.. Heb niks vreemds gegeten/gedaan
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 07:33
Verwijderd
Heel misschien is het iets van een neuspoliep, maar zeker weet ik het niet. Maar je kan gewoon beter naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 09:04
Waldkrieger
Avatar van Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Ik heb ook weleens zoiets gehad, bij nadere inspectie bleek het een pukkeltje of iets dergelijks te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 09:21
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Ga gewoon even naar de huisarts, dit is niks ernstigs. Als er 'opeens', binnen een dag een zwelling is gekomen kan het zo veel zijn, maar niks engs. Maak je geen zorgen.
__________________
This time, all I want is you...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 10:13
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 16-09-2003 @ 10:36:
Heb ik ook wel eens, is een puistje aan de binnenkant ofzo. Gaat altijd na een paar dagen tot een week weer weg, kan er groot worden, en idd pijn doen als je er op drukt.
hmm als jij het zegt

maar hij is echt groot.. mijn puisten blijven altijd veel kleiner.. en het is ook niet rood.. en verder is dr ook niks aan te zien ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 10:14
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Mr. Tumnus schreef op 16-09-2003 @ 10:21:
Ga gewoon even naar de huisarts, dit is niks ernstigs. Als er 'opeens', binnen een dag een zwelling is gekomen kan het zo veel zijn, maar niks engs. Maak je geen zorgen.
je spreekt jezelf een beetje tegen in je post
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 10:23
Verwijderd
Ik heb het ook wel eens en dan is het gewoon een puistje (nou ja, 'tje ). Smeer er wat zinkzalf op, dan droogt het allemaal wat sneller uit en ben je er zo vanaf.
Verklaring dat hij in je neus groter wordt dan normaal; waarschijnlijk omdat de huid waar hij zit in je neus makkelijker verstopt raakt en met 'viezer' spul dan het bv op je kin zou zijn.
Smeer er dus wat zinkzalf op
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 10:29
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 16-09-2003 @ 11:14:
je spreekt jezelf een beetje tegen in je post
Idd, waarom zou je in vredesnaam naar de dokter gaan als het toch niets boeiends is.

Maar goed, ik denk ook dat het niet zoveel kwaad kan. Ik en mijn vader hebben best vaak een ontstoken "neus", dan zit er ook een dikke bult IN je neus. Alleen doet dat best zeer bij ons, maar goed een kleine ontsteking heeft op iedereen een andere uitwerking
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 10:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 16-09-2003 @ 10:36:
Heb ik ook wel eens, is een puistje aan de binnenkant ofzo. Gaat altijd na een paar dagen tot een week weer weg, kan er groot worden, en idd pijn doen als je er op drukt.
dacht ik ook direct aan ja. gewoon een puistje.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 12:35
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik denk ook dat t n puistje is heb er zelf ook weleens een in mn neus en de eerste dagen doet t alleen pijn en is het dik maar nog niet duidelijk dat t n puistje is..later zal er wel een kopje opkomen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ontstoken (?) teen
Poeperd
7 06-12-2005 14:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.