Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2003, 10:17
Upke
Upke is offline
Ik heb ergen haaruitval en ben slechts 16 jaar is dit normaal? Of wat kan er aan de hand zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:19
BELLEKE
BELLEKE is offline
naar t schijnt kan je het hebben van de stress.. dat heb ik toch gehoord, natuurlijk zijn er waarschijnlijk nog oorzaken maar die ken ik niet.. ik heb er ook last van.
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:20
Upke
Upke is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 20-09-2003 @ 11:19:
naar t schijnt kan je het hebben van de stress.. dat heb ik toch gehoord, natuurlijk zijn er waarschijnlijk nog oorzaken maar die ken ik niet.. ik heb er ook last van.
Ja stress dat zei mijn moeder ook, en ik heb wel een beetje stress van de scheiding. Maar groeit het dan ooit weer terug? Want ik heb mijn hoofdhuid nagekeken en er groeien geen kleine haartjes terug...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:20
Verwijderd
Wat is erg? Elk mens verliest per dag een groot aantal haren. Ik weet niet of het bij jou meer is dan normaal, maar zult toch iets specifieker moeten zijn wat betreft de grootte van het probleem.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:23
Upke
Upke is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 20-09-2003 @ 11:20:
Wat is erg? Elk mens verliest per dag een groot aantal haren. Ik weet niet of het bij jou meer is dan normaal, maar zult toch iets specifieker moeten zijn wat betreft de grootte van het probleem.
Ja het is duidelijk dunner aan het worden op mijn hoofdje, niet alleen ik maar ook andere mensen zien het.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:26
sonly
Avatar van sonly
sonly is offline
Ik geloof dat het normaal is om 100 haren per dag te verliezen.

Heb je enig idee hoeveel je verliest, of zie je alleen maar dat je haar dunner wordt?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:27
Verwijderd
Is het in het najaar eger dan in de rest van het jaar? Bij mij is het namelijk zo dat mijn haar in het najaar uitvalt, maar in de zomer is het we weer gewoon dik. Heb je toevallig krullend haar? Ik wel namelijk, een meisje dat ik ken met krullend haar had ook het probleem, en mijn moeder ook, ook met krul haar.

En anders, gewoon voorzichtig kammen... en ja gezond leven. Suc6 ermee.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 17:52
Upke
Upke is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 20-09-2003 @ 11:27:
Is het in het najaar eger dan in de rest van het jaar? Bij mij is het namelijk zo dat mijn haar in het najaar uitvalt, maar in de zomer is het we weer gewoon dik. Heb je toevallig krullend haar? Ik wel namelijk, een meisje dat ik ken met krullend haar had ook het probleem, en mijn moeder ook, ook met krul haar.

En anders, gewoon voorzichtig kammen... en ja gezond leven. Suc6 ermee.
Ja ik weet dat wij mensen ook in een soort rui zitten (en ook net als wintervacht, en zomervacht). Maar nu is het gewoon ontiegelijk veel, en ik ga woensdag naar de dokter. Want er groeien ook geen nieuwe haartjes meer terug.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 08:36
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=598519

Als je een beetje had gekeken, had je gezien dat ik daar vorige week nog een topic over geopend heb....
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Haaruitval
_Anneloes
10 01-02-2008 07:30
Psychologie Haaruitval
Cartman88
7 13-09-2007 13:47
Lichaam & Gezondheid Haaruitval
Cartman88
1 12-09-2007 10:43
Lichaam & Gezondheid haaruitval
VIC.
7 16-11-2005 18:33
Lichaam & Gezondheid Haaruitval
Croeloes
18 06-10-2002 19:07
Lichaam & Gezondheid Haaruitval (for the girlz)
heavinly
16 20-11-2001 20:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.