Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2015, 21:12
HarryTheMonkey
HarryTheMonkey is offline
Hoi ik heb een vraagje,
Als ik mijn vriendin zoen, krijg ik altijd een boner. Dit is echt heel erg vervelend en ongemakkelijk. Maar niet alleen bij het zoenen, ook bij knuffelen en zelfs bij vasthouden van handen... Het is ernstig maar ik kan er niks aan doen. Is dit normaal?

Thanks, HarryTheMonkey
Met citaat reageren
Oud 02-10-2015, 21:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat is helemaal niet zo vreemd, maak je er niet te druk om. Je lichaam reageert op haar aanraking, het is niet alsof jij direct in een monster verandert Als je bang bent dat ze het verkeerd opvat wanneer ze het merkt, leg dan gewoon rustig uit hoe het werkt. Je lichaam reageert, maar dat betekent niet dat jij haar direct wil bespringen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-10-2015, 21:33
Verwijderd
HarryTheHulk
Met citaat reageren
Oud 02-10-2015, 21:35
Yannickje
Yannickje is offline
Gebeurt veel hoor. Bij de meeste jongens denk ik.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2015, 22:44
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Gebeurd bij mij altijd. Volgens mij is het normaal.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2015, 07:05
Yannickje
Yannickje is offline
Ik krijg soms zelfs een stijve als ik mijn zus of vrienden zie zoenen.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2015, 08:25
HarryTheMonkey
HarryTheMonkey is offline
Thanks allemaal! Maareh er is nog iets, er komt ook altijd voorvocht uit... En dat is al helemaal irritant... Iemand last van? Of ben ik daarmee echt de enige...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2015, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Thanks allemaal! Maareh er is nog iets, er komt ook altijd voorvocht uit... En dat is al helemaal irritant... Iemand last van? Of ben ik daarmee echt de enige...
Eh dat ken ik ja, iets te snel voorvocht hebben..
Heel irritant. Zit je alleen nog maar een beetje te zoenen of te strelen op de bank en dan plakt het al een beetje. Maar ja ook dat doet je lichaam vanzelf. Kan je niks aan doen. En ja, beter zo, dan dat het allemaal NIET werkt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2015, 18:47
Yannickje
Yannickje is offline
Ik heb ook voorvocht als hij lang (meer dan 5 minuutjes) stijf is. Niks aan te doen. Sommigen hebben het sneller en anderen bijna nooit.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2015, 19:57
HarryTheMonkey
HarryTheMonkey is offline
Oh gelukkig ben ik niet de enige. Ik ben trouwens ook een rechtsdrager, alleen als ie dan stijf is buigt het naar rechts... Dus zegmaar geen rechte lul... Is dit een probleem bij seks? En ik heb ook last van smegma ofzo... Kan ik daar wat aan doen? (ik weet het, veel problemen)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2015, 20:12
RobertG
Avatar van RobertG
RobertG is offline
smegma praeputii is een mengeling van epitheelcellen, huidafscheiding , concluderende: iedere dag wassen dat ding, liefst met een huidvriendelijke zeep of zo.. denk aan sanex. Daarna goed droogmaken.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2015, 22:43
HarryTheMonkey
HarryTheMonkey is offline
Citaat:
smegma praeputii is een mengeling van epitheelcellen, huidafscheiding , concluderende: iedere dag wassen dat ding, liefst met een huidvriendelijke zeep of zo.. denk aan sanex. Daarna goed droogmaken.
Ik douche elke avond, dus was ook elke dag dat ding... Nog steeds gaat t niet weg. Is een zeepblok ding ook goed? T stinkt ook...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2015, 03:03
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Thanks allemaal! Maareh er is nog iets, er komt ook altijd voorvocht uit... En dat is al helemaal irritant... Iemand last van? Of ben ik daarmee echt de enige...
denk je dat er niks in het broekje van je vriendin gebeurt als jullie zoenen?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2015, 10:22
HarryTheMonkey
HarryTheMonkey is offline
Citaat:
denk je dat er niks in het broekje van je vriendin gebeurt als jullie zoenen?
Weet ik niet... Wat zou er moeten gebeuren dan :$
Met citaat reageren
Oud 04-10-2015, 16:19
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dan wordt ze nat. Dat jij zo'n heel duidelijk zichtbaar gevolg hebt als een erectie betekent niet dat als je geen piemel hebt er niks gebeurt.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2015, 16:53
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
Dan wordt ze nat...
Sommigen worden nat, anderen niet weet ik. Ik heb al veel meisjes gezoend waarbij ik ook aan hun kutje mocht komen, en bij de ene is het nat of zelfs heel nat, en bij de andere niet.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2015, 19:45
RobertG
Avatar van RobertG
RobertG is offline
Bij de mannenverzorging is het verwijderen van de dode huidcellen onder de voorhuid en bij de glans penis een gezonde dagelijkse routine. Hiermee wordt voorkomen dat er smegma ontstaat. Dat is makkelijk en je hebt tevens geen last meer van onprettige intieme luchtjes. Tijdens de routine van het dagelijks douchen, wordt de voorhuid even naar achteren geschoven en wordt de penis met ruim water gereinigd. Let op: je moet niet overdrijven en overmatig gebruikmaken van zeep. Dit kan namelijk een averechtse werking hebben. Door de zeep wordt de natuurlijke pH van de huid aangetast, waardoor bacteriën juist de kans krijgen zich te ontwikkelen. Als je een product voor de intieme hygiëne wilt gebruiken, neem dan een neutrale gel die de huid beschermt.

concluderende blijf van de gewone zeep af, maar gebruik een neutrale zeep. eventueel nabehandelen met speciale hygiënedoekjes kom je nog verder. Deze zorgen voor een grondige reiniging van de penis.

wat ook helpt is baby olie, beetje de eikel insmeren, na het grondig reinigen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.