Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2010, 21:18
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
over archont en mumford en sons dus HA.

Ach ik ben er over heen
Gelukkig maar
Advertentie
Oud 14-03-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben trouwens ook gek ook dat ik morgenvroeg vrijwillig op sta om 06.00 uur om m'n papalief naar de Mac te brengen waar hij wordt opgehaald voor z'n werk (week cursus in Rijswijk ofzo). Pff
Je bent te goed voor deze wereld!
Oud 14-03-2010, 21:18
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Avond.
__________________
Yoloswag 420
Oud 14-03-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
als ik mijn haar stijl naar achter doe ben ik net een italiaanse nicht, ben ik al achter. Maar sik en snorretje valt te proberen
Een italiaanse nog wel. Haha. Mijn kapper heeft mijn haar best wel verpest en vanochtend, toen ik het nog niet 'gestyled' had, leek ik net een jongetje, dat vond ik minder grappig.
Oud 14-03-2010, 21:19
Verwijderd
He jasper!
Oud 14-03-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Een italiaanse nog wel. Haha. Mijn kapper heeft mijn haar best wel verpest en vanochtend, toen ik het nog niet 'gestyled' had, leek ik net een jongetje, dat vond ik minder grappig.
oh dat is kut indd ik heb 's ochtends nooit tijd/zin om veel aan mijn haar te doen, dus als de kapper het dan op zo'n manier geknipt heeft wordt ik altijd heel ongelukkig
Oud 14-03-2010, 21:20
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Het was een mooi weekend
__________________
Yoloswag 420
Oud 14-03-2010, 21:21
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik hoop dat de kapper morgen tijd voor mij heeft.
En eigenlijk wil ik iets radicaal veranderen, maar Joost mag weten hoe.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 14-03-2010, 21:21
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Ik ben altijd een beetje jaloers op die Joost!
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 14-03-2010, 21:22
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Mijn haar zit altijd stom als ik van de kapper af kom, het eerste wat ik doe als ik thuis kom is met m'n kop onder de kraan gaan hangen en zelf m'n haar weer overnieuw föhnen
Oud 14-03-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
oh dat is kut indd ik heb 's ochtends nooit tijd/zin om veel aan mijn haar te doen, dus als de kapper het dan op zo'n manier geknipt heeft wordt ik altijd heel ongelukkig
En ik zei dat ik het precíes hetzelfde wilde als vorige keer en dat kon ze zich ook nog herinneren, maar ze heeft er heel sneaky iets van gemaakt dat qua beschrijving hetzelfde is, maar in werkelijkheid nét anders valt. Het staat ook helemaal niet goed bij mn hoofd of zo, dus ik snap ook niet waaróm.
Oud 14-03-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Mijn haar zit altijd stom als ik van de kapper af kom, het eerste wat ik doe als ik thuis kom is met m'n kop onder de kraan gaan hangen en zelf m'n haar weer overnieuw föhnen
ik zeg altijd dat ze het niet hoeft te fohnen, want ik heb dus precies hetzelfde altijd.
Oud 14-03-2010, 21:22
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ik ben altijd een beetje jaloers op die Joost!
Ik ook.
Citaat:
Mijn haar zit altijd stom als ik van de kapper af kom, het eerste wat ik doe als ik thuis kom is met m'n kop onder de kraan gaan hangen en zelf m'n haar weer overnieuw föhnen
Bij mij meestal ook ja. Al zat het de vorige keer wel prima.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 14-03-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
En ik zei dat ik het precíes hetzelfde wilde als vorige keer en dat kon ze zich ook nog herinneren, maar ze heeft er heel sneaky iets van gemaakt dat qua beschrijving hetzelfde is, maar in werkelijkheid nét anders valt. Het staat ook helemaal niet goed bij mn hoofd of zo, dus ik snap ook niet waaróm.
hoe kort is het dan?
Oud 14-03-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Een italiaanse nog wel. Haha. Mijn kapper heeft mijn haar best wel verpest en vanochtend, toen ik het nog niet 'gestyled' had, leek ik net een jongetje, dat vond ik minder grappig.
foto!
Oud 14-03-2010, 21:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een italiaanse nog wel. Haha. Mijn kapper heeft mijn haar best wel verpest en vanochtend, toen ik het nog niet 'gestyled' had, leek ik net een jongetje, dat vond ik minder grappig.
De beeatch die mijn haar heeft verziekt kwam net koffie bij me kopen. Ik wou het liefst wegkruipen. Of hete melk over 'r heengooien.
Ik zie er ook echt uit als een dude nu. Fucked up, want mensen dachten voorheen al dat ik een pot was, dus zonder m'n lange wapperende manen wrs nog meer.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-03-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
hoe kort is het dan?
Nou, 't langste is nog wel bijna op schouderhoogte, maar er zitten veel meer laagjes is dus er zijn nogal wat korte haren bij, en mn pony is te kort dus die valt heel piekerig.
Oud 14-03-2010, 21:25
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
ik zeg altijd dat ze het niet hoeft te fohnen, want ik heb dus precies hetzelfde altijd.
Haha eigenlijk moet ik dat ook maar gewoon doen Ik heb er alleen een hekel aan om met een natte kop over straat te gaan, krijg ik altijd oorontsteking van

Maarja goed, ik heb sowieso een hekel aan de kapper. Vorige keer hebben ze ook weer 2 borstels kapot getrokken En natspuiten met zo'n spraygeval werkt ook niet echt, word voortaan gewoon onder de kraan gedaan haha. Ik heb veel te dik en veel te veel haar
Oud 14-03-2010, 21:26
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
De kapper denkt altijd dat ik zon type ben van mijn haar vol met wax en alles omhoog
__________________
Yoloswag 420
Oud 14-03-2010, 21:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kom nooit bij de kapper, HA!
Oud 14-03-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
De beeatch die mijn haar heeft verziekt kwam net koffie bij me kopen. Ik wou het liefst wegkruipen. Of hete melk over 'r heengooien.
Ik zie er ook echt uit als een dude nu. Fucked up, want mensen dachten voorheen al dat ik een pot was, dus zonder m'n lange wapperende manen wrs nog meer.
Oud 14-03-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ik kom nooit bij de kapper, HA!
Als ik jou haar had zou ik ook nooit gaan!
Oud 14-03-2010, 21:29
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Ik kom nooit bij de kapper, HA!
Citaat:
Als ik jou haar had zou ik ook nooit gaan!
Benieuwd!
Oud 14-03-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
foto!
Even dan, want charmant is anders en de badkamercompetitie win ik hier niet mee.
Oud 14-03-2010, 21:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als ik jou haar had zou ik ook nooit gaan!

Maar dat is waar, mijn haar is supermakkelijk
Oud 14-03-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Knuffels voor jou. Wel goed dat je het op papier hebt gezet, dan is het ''weg,'' wat heel symbolisch is, maar wel kan helpen.
Ja, en ik wil gewoon graag de vriendschap 'redden' ook al ben ik ook boos op hem. Er is gewoon veel gebeurd, en dat ga ik hier niet allemaal vertellen, maar dat dus.
En altijd als ik ruzie met hem heb irl is hij gewoon veel te scherp en heel arrogant en bot en dan ben ik binnen de kortste keren alleen maar emotioneel en kan ik niet meer normaal denken, dus moest het even zo. het nadeel is wel dat ik dus niet weet of en wanneer hij gaat antwoorden. Ik heb mijn msn maar gewoon uitgezet, dan ben ik tenminste ook niet de hele tijd bezig met of er al een mailtje binnen is gekomen...

Citaat:
Minke heeft leuke zusjes.
Klopt Vooral Lara dus.
En ze gaat over een klein maandje voor 2,5 maand naar Lyon Ik mis haar nu al!
Oud 14-03-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Nou, 't langste is nog wel bijna op schouderhoogte, maar er zitten veel meer laagjes is dus er zijn nogal wat korte haren bij, en mn pony is te kort dus die valt heel piekerig.
het klinkt wel heel leuk!
Oud 14-03-2010, 21:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wow wat kort quis!
Oud 14-03-2010, 21:31
Verwijderd
Ik ben ook al meer dan twee jaar niet bij de kapper geweest.
Oud 14-03-2010, 21:32
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik vind het best oké hoor Quis! En als je die pony als een soort van schuine lok opzij doet? Valt het dan niet beter?
Oud 14-03-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Even dan, want charmant is anders en de badkamercompetitie win ik hier niet mee.
[afbeelding]
Wat kijk je verschrikt.
Oud 14-03-2010, 21:32
Verwijderd
hihi @ foto van quis

edit: NIET om je haar! om je blik
Oud 14-03-2010, 21:32
Verwijderd
Ik vind je haar wel leuk Quis!
Oud 14-03-2010, 21:32
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Ik ben ook al meer dan twee jaar niet bij de kapper geweest.
Dus of je hebt heel erg lang haar of gooit er zelf de tondeuse/schaar in?
Oud 14-03-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, en ik wil gewoon graag de vriendschap 'redden' ook al ben ik ook boos op hem. Er is gewoon veel gebeurd, en dat ga ik hier niet allemaal vertellen, maar dat dus.
En altijd als ik ruzie met hem heb irl is hij gewoon veel te scherp en heel arrogant en bot en dan ben ik binnen de kortste keren alleen maar emotioneel en kan ik niet meer normaal denken, dus moest het even zo. het nadeel is wel dat ik dus niet weet of en wanneer hij gaat antwoorden. Ik heb mijn msn maar gewoon uitgezet, dan ben ik tenminste ook niet de hele tijd bezig met of er al een mailtje binnen is gekomen...
Dat is wel kut ja, als iemand niet ''fatsoenlijk'' ruzie kan maken. Het komt vast wel goed joh, je bent niet voor niks zo goed bevriend met hem.

Citaat:
wow wat kort quis!
Ja.

Citaat:
Ik vind het best oké hoor Quis! En als je die pony als een soort van schuine lok opzij doet? Valt het dan niet beter?
Ja, als ik er spul in smeer en het kam en zo, er er twintig keer per dag met mijn handen doorheen ga, is het nog ''wel leuk." Maar niet zo van ''hé wat tof een nieuw kapsel!''-leuk.

Citaat:
hihi @ foto van quis

edit: NIET om je haar! om je blik
Citaat:
Wat kijk je verschrikt.
Ik kon wel zwoel de camera inkijken maar dat vond ik zo misplaatst.

Citaat:
Ik vind je haar wel leuk Quis!
Oh, nou, dankje. Over een maand ben ik het met je eens!
Oud 14-03-2010, 21:36
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Klopt Vooral Lara dus.
En ze gaat over een klein maandje voor 2,5 maand naar Lyon Ik mis haar nu al!
Hmhm.
Oh wow, dat kan ik me voorstellen! Zeker in deze periode.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 14-03-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Dus of je hebt heel erg lang haar of gooit er zelf de tondeuse/schaar in?
Mijn moeder haalt er zo eens in de twee weken even de tondeuse doorheen inderdaad.
Oud 14-03-2010, 21:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En als je nou niet zo enorm verbaasd kijkt, quis, dan staat het ook prima
Oud 14-03-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Even dan, want charmant is anders en de badkamercompetitie win ik hier niet mee.
[afbeelding]
ik vind het echt heel tof!
Oud 14-03-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel kut ja, als iemand niet ''fatsoenlijk'' ruzie kan maken. Het komt vast wel goed joh, je bent niet voor niks zo goed bevriend met hem.

Oh, nou, dankje. Over een maand ben ik het met je eens!
Ja, ik hoop het echt. Want we waren echt zo ontzettend hecht en dat kán gewoon niet nu ineens kapot zijn...

Ja, nee, het staat je echt leuk, vind ik. Nu al
Oud 14-03-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Hmhm.
Oh wow, dat kan ik me voorstellen! Zeker in deze periode.
Mhm
En mijn andere zusje praat eigenlijk niet echt erover. En bovendien zit die altijd bij d'r vriendje.
Oud 14-03-2010, 21:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lara is de oudste he?
nouja, je oudste zusje, want jij bent natuurlijk het oudst
Oud 14-03-2010, 21:42
Verwijderd
Ja, mijn oudste zusje ja
Oud 14-03-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
ik vind het echt heel tof!
Citaat:
En als je nou niet zo enorm verbaasd kijkt, quis, dan staat het ook prima
Zo is het leuker.


Citaat:
Ja, ik hoop het echt. Want we waren echt zo ontzettend hecht en dat kán gewoon niet nu ineens kapot zijn...

Ja, nee, het staat je echt leuk, vind ik. Nu al
Dank! En heus, het komt goed! En als hij een béétje gevoel in zijn hol heeft beseft hij dat hij je juist nú niet kan laten vallen.
Oud 14-03-2010, 21:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zo is het leuker.
[afbeelding]


Dank! En heus, het komt goed! En als hij een béétje gevoel in zijn hol heeft beseft hij dat hij je juist nú niet kan laten vallen.
ooooh daar staat het heel mooi! Hetert
Oud 14-03-2010, 21:43
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Haha het kijkt al heel anders dan op die andere foto, ik vind het je serieus leuk staan hoor Quis
Oud 14-03-2010, 21:43
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Mhm
En mijn andere zusje praat eigenlijk niet echt erover. En bovendien zit die altijd bij d'r vriendje.
Lara is natuurlijk ook veel volwassener dan Yonne. Lara vind ik echt een fantastisch mens. Ook hoe haar denkwijze is enzo.
In de tijd dat mijn ouders gingen scheiden was mijn broer ook altijd bij zijn vriendin en hij heeft de klap drie keer zo hard gekregen een paar jaar later. Ik hoop niet dat je zusje dat ook krijgt.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 14-03-2010, 21:44
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Zo is het leuker.
[afbeelding]


Dank! En heus, het komt goed! En als hij een béétje gevoel in zijn hol heeft beseft hij dat hij je juist nú niet kan laten vallen.
__________________
Yoloswag 420
Oud 14-03-2010, 21:44
Verwijderd
Oeh zo vind ik het echt heel gaaf quis!
Oud 14-03-2010, 21:45
Verwijderd
Stranger: i thought i was reading finnish
You: lol
Stranger: next time try japanese
(gelijktijdig)
You: konnichiwa?
Stranger: konnichiwa
Stranger: omg
You: LOL
Stranger: LOL
Stranger: hahah
Stranger: that's great
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.