Oud 30-06-2007, 20:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jaja, weer een verder..

de oude kan je uiteraard weer hier terugvinden!!!

*deelt nog wat knuffels uit*

*en doet er stiekem eentje extra aan sassefietje geven..*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 30-06-2007, 20:21
Verwijderd
@rare kwast: Opa's en oma's zijn ook niet bedoeld om op te voeden (wat ouders wel zijn), opa's en oma's zijn er voor de leuke dingen (zowel voor de kleinkinderen als voor zichzelf).

Laatst gewijzigd op 30-06-2007 om 21:32.
Oud 30-06-2007, 20:29
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
En ik had trouwens geweldige cijfers, echt alle vakken waren goed. Ik ben trots.
Nog één jaartje op de middelbare school, dat moet lukken.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 30-06-2007, 20:56
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-06-2007 @ 20:21 :
@rare kwast: Opa's en oma's zijn ook niet bedoeld om te voeden (wat ouders wel zijn), opa's en oma's zijn er voor de leuke dingen (zowel voor de kleinkinderen als voor zichzelf).
Dat wilde ik ook net zeggen, alleen het topic was vol.
__________________
Oud 30-06-2007, 21:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
jammer naar hem toe gaan ging vandaag niet door volgende keer beter toen maar naar het dorp gegaan met mijn moeder en mijn tante een donzen badjas gekocht en een donzen huis pak lekker zacht en kan niet wachten tot ik maandag weer naar het ggz kan
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-06-2007, 21:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
tuurlijk hoeven opa´s en oma´s niet op te voeden daar ging het ook niet echt op..
maar wat bij hun grappig is wordt bij ons een groot probleem..

mn neefje scheurde de krant.. no fucking way dat er iemand aan de krant van pa zit.. maar hij moest hard lachen! ik legde hem net even weg en kreeg tot een preek..
ik verbaasde me alleen dat ze zo veranderen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-06-2007, 21:38
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 30-06-2007 @ 21:33 :
ik verbaasde me alleen dat ze zo veranderen
Ik denk dat het er echt aan ligt dat dit hun kleinkinderen zijn. Waren het hun eigen kinderen geweest, dan was het, denk ik, anders geweest.
Oud 30-06-2007, 21:47
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 30-06-2007 @ 20:17 :


*en doet er stiekem eentje extra aan sassefietje geven..*
Dat is erg lief van je.

En omg het begint langzaam door te dringen, nu ik het heb uitgesproken; "Ze gaat dood"

Mijn maatje is er straks niet meer. Mijn maatje die er altijd voor me was. Mijn maatje die mijn hand vast hield toen ik hoorde dat ik weer geopeerd moest worden, die mijn hand vast hield toen ik weer moest leren lopen na de operatie, die mijn hand vast hield toen ik aan mijn ouders vertelde dat ik een eetstoornis had. Haar kon ik bellen als ik midden in de nacht zwetend wakker werd van een droom. Haar kon ik bellen als ik wilde vertellen over die date. Met haar kon ik praten, zij kon me als geen ander kalmeren.. Ik kon met haar lachen en huilen.
Mijn maatje... waar ik gek mee ging dansen als we down waren tot we weer vrolijk en hyper waren, en iedereen irriteerde maar we vreselijk veel lol hadden.
Mijn allerliefste maatje, waar ik heel van hou, die er altijd voor me was, gaat dood. En ik ben er niet voor haar. Ik ben een lafaard.
Oud 30-06-2007, 21:49
Little_lady
Little_lady is offline
Lieve meedenkende broer, ik vertelde het je in vertrouwen. Het vertrouwen wat jij nog geen 10 minuten later gigantisch beschaamd heb. Wáárom, in hemelsnaam?

En waarom is eventjes voor mij niet genoeg? Waarom moet ik de neiging hebben om 10 keer per dag langs te lopen om te kijken of de auto er nog wel staat? Gatver, ik kan dat stuk van 10 minuten niet eens 1 keer lopen zonder gigantisch veel pijn en het slaat nergens op dat ik er de hele tijd langs wil, hoe bedoel je ik kwel mezelf onnodig..

Het is trouwens echt héél spannend hier, iemand interesse in foto's van pups van een paar uur oud? Ik denk namelijk dat ik ze morgen of overmorgen kan gaan posten

*Sassiefje, ook van mij krijg je een hele dikke knuffel!*
__________________
Lise *10-11-2010 <3

Laatst gewijzigd op 30-06-2007 om 21:52.
Oud 30-06-2007, 22:06
Verwijderd
@sassiefje: sterkte meid

ups en downs. Het ene moment neem ik me voor er helemaal voor te gaan, alles op alles te zetten om mijn doel te bereiken; het volgende moment maak ik er meteen weer een zooitje van. Zucht. Waarom doe ik nou zo? Soy Puta.
Oud 30-06-2007, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 30-06-2007 @ 21:47 :
En ik ben er niet voor haar. Ik ben een lafaard.
Volgens mij ben je er wel voor haar (en ook geweest)? Die indruk kreeg/krijg ik iig. Dit is moeilijk, dat begrijpt iedereen, ik denk dat niemand het je kwalijk neemt dat je het moeilijk vindt om er mee om te gaan. Doe wat voor jou goed voelt, dat is één van de belangrijkste dingen.
Oud 30-06-2007, 22:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ sassefietje; je denkt dat je er niet voor haar bent en niet klaar staat maar volgens mij doe je dat heel erg (ben het dus eens met leonoor)

ik denk dat ze in jou een hele goede vriendin heeft en jij in haar.. althans zo komt het (ook) op mij over
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-06-2007, 22:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-06-2007 @ 21:38 :
Ik denk dat het er echt aan ligt dat dit hun kleinkinderen zijn. Waren het hun eigen kinderen geweest, dan was het, denk ik, anders geweest.
klopt.. tis gewoon grappig..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-06-2007, 22:31
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Sassiefje; heel veel sterkte en liefs. Ga je zelf geen verwijten aanpraten! knuffel.
Oud 30-06-2007, 22:34
Verwijderd
Tante nummer 7 gaat scheiden. Ach boeiend, heb toch geen contact met m'n familie.
En nu doet m'n pa heel boos/streng/autoritair naar m'n oma toe en daar kan ik niet tegen. Gewoon rustig, dan komt het ook wel aan bij de ander. Oh en nu is ruzie ook weer niet goed. *zuuuuuuucht*
Btw, mn zusje is vandaag het huis uit gegaan.
Oud 30-06-2007, 23:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 30-06-2007 @ 21:47 :
Dat is erg lief van je.

En omg het begint langzaam door te dringen, nu ik het heb uitgesproken; "Ze gaat dood"

Mijn maatje is er straks niet meer. Mijn maatje die er altijd voor me was. Mijn maatje die mijn hand vast hield toen ik hoorde dat ik weer geopeerd moest worden, die mijn hand vast hield toen ik weer moest leren lopen na de operatie, die mijn hand vast hield toen ik aan mijn ouders vertelde dat ik een eetstoornis had. Haar kon ik bellen als ik midden in de nacht zwetend wakker werd van een droom. Haar kon ik bellen als ik wilde vertellen over die date. Met haar kon ik praten, zij kon me als geen ander kalmeren.. Ik kon met haar lachen en huilen.
Mijn maatje... waar ik gek mee ging dansen als we down waren tot we weer vrolijk en hyper waren, en iedereen irriteerde maar we vreselijk veel lol hadden.
Mijn allerliefste maatje, waar ik heel van hou, die er altijd voor me was, gaat dood. En ik ben er niet voor haar. Ik ben een lafaard.
Niet negatief gaan denken. Als ik het zo lees zat jullie vriendschap echt goed. Jij was er ook voor haar, dat idee kreeg ik iig wel uit je vorige posts. Je probeerde het zo goed mogelijk, meer kan je niet doen. Verder veel sterkte, het lijkt me echt zo erg als je zoiets overkomt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 30-06-2007, 23:11
Verwijderd
gisternacht volle maan. pf.
nouja vandaag overdág iig de slaap ingehaald

en ik heb niemand nodig

volgend weekend ga ik weer eens shoppen
796 vrij te besteden jezus chr. hahahaha
misschien reis ik eens naar een andere stad, met dit geld kan dat wel, hihi, dat lijkt me leuk!

en mijn rechterhand voelt weird. alsof 'ie onder stroom staat oid
Oud 30-06-2007, 23:13
Verwijderd
Acht uur onderweg geweest.
En waarvoor? Helemaal niets.

Maar nu ben ik gelukkig weer thuis.

Moe, en ik voel me alweer schuldig, maar het is goed zoals ik het gedaan heb.
(Of in ieder geval goed genoeg.)
Ads door Google
Oud 30-06-2007, 23:46
Verwijderd
Ik heb een collega, die mij erg leuk vind kennelijk.
De manier waarop hij naar me kijkt alleen al, heel zwoel en dromerig.
Als ik hem zie krijg ik een stortvloed van complimenten over hoe geweldig/knap ik wel niet ben etc.
Dat is leuk, maar hij doet het iedere keer als ik hem zie, ik zit er niet echt op te wachten.
Bovendien overdrijft hij enorm, veel dingen kan hij niet eens weten.

Hij wil steeds met me afspreken, ik geef steeds aan dat ik daar geen behoefte aan heb.
Toch blijft hij dan doorzeuren daarover inclusief pruillip.
Ik heb hem al 1000x gezegd dat ik er geen zin in heb of ik reageer gewoon helemaal niet als hij zulke dingen zegt.

Maar hij blijft doorgaan (dat we zulke mooie kinderen zouden krijgen, afrikaans en blank) en vanavond zei hij dat hij verliefd op me is, (notabene toen ik wegging en mijn collega`s even gedag ging zeggen, hij was op dat moment iemand in bed aan het leggen) terwijl hij in Afrika een vrouw en kind heeft
Ik snap ook gewoon niet wat hij van me moet.
Hij is verder niet handtastelijk of een geilerd, maar dit vind ik ook irritant.

Hoe duidelijk moet ik dan zijn?
Oud 01-07-2007, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 30-06-2007 @ 23:46 :
*knip*
Een dergelijk probleem heb ik ook. Ik hoop maar dat ik inmiddels duidelijk genoeg ben geweest, maar je weet het nooit met sommige mensen. Succes ermee, in ieder geval.
Oud 01-07-2007, 00:14
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Jezus... Waar blijft al mijn geld? 25 juni 1335,- euro gestort + 123,- van de gemeente (omdat ik mijn parkeerabonnement heb teruggebracht)... Nu heb ik nog 225,- euro over
Huur (400) benzine (60) doorlopendkrediet afbetaling (75) wegenbelasting (20) creditcard afbetaling (50), voordeelurenkaart (70).. ENZ. Internet en mobiel abonnement moet er nog af.. Nog 3 x tanken... Pfff..
In augustus krijg ik een schijtloon van maar 600,- dat gaat nooit goedkomen
Het geld wat ik voor mijn boeken gespaard heb, wil ik niet aanbreken
Net late dienst gehad.. Zo naar bed, morgen vroege dienst.. Er is niets te doen op het werk, dat wordt morgen stierlijk vervelen...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 01-07-2007, 00:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 01-07-2007 @ 00:14 :
*knip*

600 is wel heel weinig
ik wil je dienst wel overnemen hoor.. niets doen is mijn sterkste punt
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-07-2007, 00:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Naojan schreef op 30-06-2007 @ 23:46 :
*schaar gebruikt*
leuk zo een collega
ik 'hou' niet van mensen die andere (proberen te) versieren terwijl ze thuis vrouw en kind(eren) hebben
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-07-2007, 00:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
van het ene uiterste in het andere uiterste..
zo wil ik alleen maar slapen en droom ik al voor de lunch van mn bed zo ben ik er met geen mogelijkheid in te krijgen, is er een nachtlampje dat aan moet blijven en en en
*zucht*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-07-2007, 00:32
Verwijderd
Ik had vanavond verjaardag van V. Om eventjes de situatie te schetsen: het meisje is 19 geworden en we gingen nog onze taartjes versieren, worden gedwongen gezellig met zn allen in een kring te ziten praten en we kijken shrek. Goed die laatste is wel leuk, maar toch. Ze is gewoon nog kinderlijk voor haar leeftijd, en zo dus ook haar vriendinnen en tevens mijn oudklasgenoten.
Als ik dan zie hoe ik me het afgelopen jaar ontwikkeld heb, hoe mijn vriendinnen uit Houten zich ontwikkeld hebben, en hoe die andere meisjes zijn blijven hangen in hun doen en laten. Jeminee wat een groot verschil zeg.
Ja natuurlijk ik geniet gewoon van het studentenleven, die meisjes zijn veel drukker met hun studie bezig, maar werken doen ze niet, ze rijden alleen een uurtje paard in de week. Ja echt totaal andere levens. Ben ik toch wel blij met mn eigen leventje.

Volle maan, fijne herinneringen <3
Advertentie
Oud 01-07-2007, 00:38
Steyve Haerck
Avatar van Steyve Haerck
Steyve Haerck is offline
mis mijn beste vriend heel erg momenteel.
draai muziek, zit in mn kamer....
wel blij met mijn collega's, die zijn zo'n goede steun.
verder weet ik dat ik door moet gaan met mn leven.
ik ben bezig een reisje te boeken, en ik ga in mn eentje op pad voor twee weken. even tot rust komen en alles vergeten.
daarna ga ik hard aan de slag,
om alles weer goed te krijgen met mezelf.

@ar: ook al zit je in mn hart, je lijkt zo ver weg. mis je, zal je blijven missen. please, al liet je maar iets horen.
__________________
lion king addict :s het neemt nu ernstige vormen aan :D
Oud 01-07-2007, 01:32
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Een vriendin van mij vertelde vandaag dat haar hele depressieve periode half aanstellerij was. Ze zei dat deels de problemen echt waren en deels was aanstellerij en het was handig dat ze daardoor dingen gedaan kreeg. Ik voel me verraden. Ik heb haar altijd verdedigd als mensen zeiden dat ze het voor de aandacht deed. Tsja jezus, zo vreemd doen op school en zelfmoordpogingen, dat is toch ook geen grapje. Ik bedoel, stel nou dat het echt is en iedereen denkt dat het nep is en je aandacht vraagt, dat is toch heel erg. En je gaat er niet vanuit dat iemand tegen je liegt over zulke dingen. Maar ik snap het nog steeds niet, ze zei het ook gewoon heel koel en net of het niets was. Ik ben echt teleurgesteld in haar.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-07-2007, 08:58
Verwijderd
Wakker, en ik voel me niet eens héél erg rot over gisteren.
Heb d'r wel over gedroomd , maar verder wel ok geslapen.

Straks naar de UB.
Fijn, studeren, het laatste waar m'n hoofd nu naar staat.
Maar toen ik gisteren de oude tentamens bekeek kreeg ik er toch iets meer vertrouwen in, dus nog even doorzetten.
Oud 01-07-2007, 10:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Anneka schreef op 01-07-2007 @ 00:32 :
[B*knip* [/B]

ik heb ook cakejes versierd toen ik 20 werd hoor.. en deed playback en speurtocht..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-07-2007, 11:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Anneka schreef op 01-07-2007 @ 00:32 :
Ik had vanavond verjaardag van V. Om eventjes de situatie te schetsen: het meisje is 19 geworden en we gingen nog onze taartjes versieren, worden gedwongen gezellig met zn allen in een kring te ziten praten en we kijken shrek. Goed die laatste is wel leuk, maar toch. Ze is gewoon nog kinderlijk voor haar leeftijd, en zo dus ook haar vriendinnen en tevens mijn oudklasgenoten.
Als ik dan zie hoe ik me het afgelopen jaar ontwikkeld heb, hoe mijn vriendinnen uit Houten zich ontwikkeld hebben, en hoe die andere meisjes zijn blijven hangen in hun doen en laten. Jeminee wat een groot verschil zeg.
Wat zonde dat jij op je 19e al niet meer fatsoenlijk kunt genieten van dat soort dingen. Dat je nu al vindt dat je volwassen moet zijn/bent. Growing old is mandatoy, growing up is optional. Je kunt je hele leven nog volwassen zijn...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 01-07-2007, 11:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Werd weer vroeg wakker omdat m'n vader me uit China wakker smste. Opzich goed, kan ik nog een hoop doen. Alleen heb ik weinig zin om die hoop te doen. Als het straks eens ophoud met regenen, kan ik nog ff hardlopen. Wel nodig. Heb sinds de zomerstop elke week wel 1x gelopen (20-30 min), terwijl ik normaal 3x per week intensief sport. Verbazingwekkend dat ik maat 36 nog paste. Gezien de hoeveelheid friet en frikandellen die ik in 2 weken naar binnen heb gewerkt. Zal wel een grote 36 geweest zijn . Wil echt proberen niet weer zoveel aan te komen, begin op een leeftijd te komen dat het er niet meer af gaat straks. Is normaal, maar liever geleidelijk, dan in 1 vakantie ...

Vrijdag m'n tentamen. Het grootste onzin tentamen wat er bestaat. Werkelijk. Ik snap het principe van een jaartoets, maar zorg dan dat het representatief is. Vorig jaar hem 2x gemaakt, en er zat 2,5 punt tussen. Terwijl ik voor de 2e niet geleerd had. Dus ja... Maar ja, wie weet gaat het dit jaar wel in 1x goed, zou mooi zijn, al ben ik toch de halve zomer op college, dus even een her maken is ook zo gebeurd.

Gister heerlijk niets gedaan. Boodschappen gehaald, weer heerlijk fruit in huis, 2x bij de gamma geweest, de stad in geweest. Moet (wil) nog wat leuke shirtjes kopen voor op vakantie. Maar ga woensdag shoppen, kan vrijdag ook en in de vakantie kan ik 2 weken elke dag, mocht ik dat willen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 01-07-2007, 11:28
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-07-2007 @ 11:05 :
Wat zonde dat jij op je 19e al niet meer fatsoenlijk kunt genieten van dat soort dingen. Dat je nu al vindt dat je volwassen moet zijn/bent.
dat zegt ze toch ook helemaal niet?
Oud 01-07-2007, 11:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 01-07-2007 @ 11:28 :
dat zegt ze toch ook helemaal niet?
Zo komt het op me over. Alleen shrek kijken was nog wel leuk en dat meisje is kinderlijk. Heerlijk toch. Hoe langer je daarvan kunt genieten hoe beter vind ik...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 01-07-2007, 11:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me een soort verrader ten opzichte van m'n vriendinnetjes. Al weken heb ik niets met ze gedaan en ga ik naar examenfeesten en uitjes van mensen die zij niet kennen of niet mee omgaan. Ik heb het daar zo naar m'n zin en het feest van gister was zo leuk. Tot 3 uur 's nachts gekletst met iedereen en allemaal hadden we totaal geen behoefte om uit te gaan.

Maar nou smsen ze niet terug, doen ze kortaf op msn en vraag ik me echt af wat ik mis doen. Ik had nog 2 weken met ze op vakantie, dat is toch genoeg? Ik heb ze allebei een leuk kookboek en een kaart gegeven en van m'n ouders kregen ze een grote bos bloemen en ik heb nog helemaal niets van ze gekregen. Ze komen ook niet spontaan langs, zoals een ander vriendinnetje die plots met een grote glazen vaas aankwam met marsepeinen rozen erin. Ik hoef niet per se iets groots, maar je (beste) vriendin geef je toch iets?

Ik hoef met een de vriendschap echt niet te behouden. Ook al gaat ze naar dezelfde stad, dat contact zal snel wegzijn. Ach.. Ik ben echt van plan er een leuke tijd van te maken met nieuwe mensen en dingen die ik leuk vind. Als oude vriendinnen me daarin belemmeren ben ik ze liever rijk dan kwijt.

Grr, ze komen ook echt nooit hier. Ik moet altijd naar hen, omdat het vanuit daar makkelijker uit te gaan is. Nou, jeej, uitgaan is belangrijker dan ik.

Zeurstatus.
Oud 01-07-2007, 12:11
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Iedereen nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties.

Het voelt alsof ik er niet genoeg voor haar ben geweest. Ik ging wel mee naar het ziekenhuis, omdat ik er voor haar wilde zijn. Toen ze haar eerste chemo kreeg ben ik weggegaan. Ik kon het niet aan. Ik heb haar en haar vriendje toen in de steek gelaten, al zeiden ze dat ze het niet erg vonden. Ik weet zeker dat vooral haar vriend me dat kwalijk neemt, sinsdien is het conctact met hem ook verslechterd. Hij zei dat ik alleen maar meer ging voor de sensatie, om mezelf goed te voelen, dat het niet om haar ging. Dat ik geen verdriet had, omdat k nooit huilde waar anderen bij waren. Omdat ik nooit over haar praatte.
Maar ik zou willen huilen, schreeuwen... Maar ik kan het niet. Ik zou willen praten, maar ik kan het niet.
Alleen vorige week, toen ik alleen met haar was. Lieve, E., zo klein en kwetsbaar, in dat grote witte bed. Alleen wij, net als vroeger, ook even gelachen om de gekke dingen die we samen hebben meegemaakt. Ik heb haar toen de brief gegeven die ik schreef toen ik hoorde dat het ongeneeslijk was. Waarin alles staat wat ze voor mij betekent en hoeveel ik van haar hou, en altijd zal bijven doen.
In een innige omhelzing met haar kwamen de tranen, maar het voelde zo verkeerd. Ik hoor toch haar te troosten, zij mij niet.

Ik ga zo L. bellen, haar vriendje. Ik wil er nog heen, nu zo nog leeft. Alhoewel ze er eigenlijk niet meer is. Ik wil er gewoon heen.
Oud 01-07-2007, 12:32
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 01-07-2007 @ 12:11 :
Ik heb haar toen de brief gegeven die ik schreef toen ik hoorde dat het ongeneeslijk was. Waarin alles staat wat ze voor mij betekent en hoeveel ik van haar hou, en altijd zal bijven doen.
In een innige omhelzing met haar kwamen de tranen, maar het voelde zo verkeerd. Ik hoor toch haar te troosten, zij mij niet.

Ik ga zo L. bellen, haar vriendje. Ik wil er nog heen, nu zo nog leeft. Alhoewel ze er eigenlijk niet meer is. Ik wil er gewoon heen.
Dat heb je laten zien en gezegd wat je voelde, dan weet ze dat. Al je posts laten mij zien dat je er voor haar bent geweest, zoveel als jij kon. Zij weet dat. En natuurlijk mag zij jou ook troosten, daar is het vriendschap voor. Waarschijnlijk voor haar fijn dat ze ook wat terug kan doen.

En ga er idd heen. Wat die vriend ook vindt. Het gaat om jou en om haar. Niemand weet hoeveel mensen nog mee krijgen in coma. Nu kan je nog doen wat je wilt, zeggen wat je kwijt wil, zorg dat je niet achteraf nog ergens spijt van hebt dat je het niet gedaan of gezegd hebt...

Sterkte!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Ads door Google
Oud 01-07-2007, 13:05
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
@ Gothic.
Oud 01-07-2007, 13:08
Verwijderd
Ik heb een 10 voor mijn eindvertaling

Mijn docent mailde me er speciaal voor
Oud 01-07-2007, 13:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Oké, dilemma, dilemma. Wat kunnen we voor M. kopen? Dinsdag hebben we een afscheid voor haar ingeplant, en we willen graag met de hele duits 3 klas iets voor haar kopen. Maar wat moeten we dan kopen voor haar? Een kaart is stom, bos bloemen is afgezaagd, maar wat geef je dan?
Daarbij wilde ik ook nog iets persoonlijks voor haar kopen maar ook daarvan weet ik nog niet wat ik wil geven.. Wat geef je aan iemand om wie je ontzettend veel geeft, die heel erg belangrijk voor je is en nu voor altijd weg zal gaan? Wat geef je aan zo iemand? Pff, ik weet het niet..

en @ Sassiefje: heel veel sterkte (})
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-07-2007, 13:29
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 01-07-2007 @ 13:05 :
@ Gothic.
Idd.. erg bedankt voor je post...

Ik heb gebeld. Hij zei: ' waar ben je '
Ik: " ik dacht dat ik niet mocht komen"
Hij: "Ja..." *stilte* "Ik weet niet waarom ik zo deed, maar wij hebben je nu nodig, en ik weet dat zij wilt dat je komt"

En toen moesten we allebei huilen...
Oud 01-07-2007, 13:31
Verwijderd
@Sassiefje: Dat vriendje lijkt zijn problemen en frustratie dat zijn vriendin ziek is en gaat overlijden op jou bot te vieren... Ik heb dezelfde mening als alle anderen hier en dat is een heel andere dan de mening van dat vriendje. En ik denk dat jouw vriendin heel goed weet dat je wel om haar geeft en dat jij er voor haar was (anders had ze wel anders gereageerd op die brief). Idd: ga er naar toe. Vriendje moet maar iemand anders zoeken om (waarschijnlijk ook onterecht) lelijk tegen te doen.

[edit nav post hierboven]En volgens mij heeft haar vriend het toch ook door. [/edit]
Oud 01-07-2007, 13:56
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb eindelijk weer eens goed kunnen slapen. Wel vreemde dromen gehad, maar nachtmerries waren het niet.

Zometeen mijn broertje terugbrengen naar huis. Ik denk dat ik dan mezelf nog even ga toestaan langs de burger king te gaan. Ik heb echt zo ongelofelijk veel zin in een whopper!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 01-07-2007, 14:49
Verwijderd
Gvd, wat droom ik kut de laatste tijd. Werd compleet de grond in geboord door de moeder van mijn oppaskindjes, ik had zogenaamd allerlei rare dingen gedaan, ze vond me een slecht mens en behandelde me als schroot en damn, het was zo realistisch. Daarna nog een droom met allerlei mensen die me heel erg in paniek aan het roepen waren, maar ik kon ze niet bereiken. Brrr, ik moet een andere slaapplek zoeken als ik bij mijn ouders thuis ben, met mijn broertje op dezelfde kamer slaap ik echt te onrustig.
Oud 01-07-2007, 15:02
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Sagana schreef op 30-06-2007 @ 20:29 :
En ik had trouwens geweldige cijfers, echt alle vakken waren goed. Ik ben trots.
Nog één jaartje op de middelbare school, dat moet lukken.


Citaat:
Little_lady schreef op 30-06-2007 @ 21:49 :
Het is trouwens echt héél spannend hier, iemand interesse in foto's van pups van een paar uur oud? Ik denk namelijk dat ik ze morgen of overmorgen kan gaan posten
Ik wil ze wel zien Is ze al bevallen, en ging alles goed?

Sassiefje: heel veel sterkte.

Wat een mooi weer vanmorgen. Ik was doorweekt. Toen ik op een heel open stuk fietste/stond kwam er toch een zooi water naar beneden. Ik kon niks meer zien door het water in mijn ogen. Leuk hoor, krantenlopen. Volgende week en de week daarop twee wijken, als het dan zo regent is het helemaal niks.
En er lag een briefje of ik na de 22ste nog een andere wijk wil overnemen, er stond niet bij voor hoelang. Ik wil het niet, het is te veel. Twee keer red ik wel, vooral nu het hoogseizoen nog niet is begonnen. Maar langer ga ik het niet redden. Ik heb niet echt duidelijk gemaakt dat ik het niet wil, maar hopelijk halen ze dat daaruit en begrijpen ze het. Ik kan slecht nee zeggen. Daardoor moet ik morgen ook weer werken, gelukkig pas in de middag. Ik hoop niet dat ik achter de kassa moet, ik ga liever vakken vullen. Vandaag was het al vrij rustig, morgen helemaal natuurlijk.

Ik kwam vandaag thuis van mijn werk, zit mijn zus met een heel stel meiden beneden. Lekker dan, ik wilde gewoon rustig thuis komen. Gelukkig zijn ze nu weg.
Zus is ook weg, voor vier weken.
Straks nog naar een vriendin. Ik heb geen zin, maar ik ga wel want daarna zie ik haar een jaar niet. Gelukkig wil pap me wel even brengen. Al wil ik eigenlijk fietsen, want het voelt verwend om met de auto te gaan. Maar dat is onzin, want het is een half uur fietsen en het is niet verwend want ik ga nooit met de auto (we hebben er geen, dus logisch).

Behalve dat het geestelijk niet zo lekker gaat, ga ik het nu ook aan mijn lichaam voelen. Mijn schouders doen pijn, dus ik heb de hele ochtend waarschijnlijk verkeerd gestaan. Ik heb hoofdpijn, gister na het werken ook al. Ik voel me niet zo lekker.
Ik weet echt niet hoe het komt. Eigenlijk zou ik er met iemand over willen praten. Gewoon met iemand praten, die me daarna vasthpudt en zegt dat alles wel goed komt. Maar ik heb niemand die dat voor me kan doen. En ik vind het aanstellerij.

Weer een heel vrolijk stukje van mij.
Toch nog iets grappigs, al was dat niet vandaag. Ik had pauze en pakte eenf les limonade uit de koelkast. Ik schenk mijn glas vol, neem en slok en het was walgelijk zoet. Was het limonadesiroop Slimme actie.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 01-07-2007, 15:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat ben ik toch een kutwijf smst mijn vriend me gister of ik langs kom vandaag sms ik in paniek terug nee volgende week ik durfde er vandaag gewoon niet heen te gaan wat voor een kutwijf ben je dan
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-07-2007, 15:23
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ga een hele leuke week tegemoet, en ik ga zometeen nog de stad in, en er komt nog een kennisje langs . Ik voel me alleen wel erg brak, nou ja, iig beter dan een uur geleden. En stiekem wil ik toch niet meer dan twee dagen per week werken (a).
Oud 01-07-2007, 16:20
Verwijderd
Ik moet een heel saai meetrapport schrijven. Ik heb al een ienie-mienie stukje gedaan, straks nog even vlug een stukje over de 2D-gelelectroforese erbij stoppen ("hier is ons plaatje, het ziet er best leuk uit, verder kunnen we er geen zak over zeggen, kthnxbye") en daarna is het ook alweer tijd voor het avondeten en moet ik de trein naar Leiden pakken. Weekenden zijn altijd zo kort.

Ik moet een heleboel formulieren invullen voor Californie, maar ik geloof dat het wel goed komt. TOEFL-test ook wel. Stiekem wil ik nu al naar UC, maar geduld is een schone zaak.
Oud 01-07-2007, 16:23
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 01-07-2007 @ 15:13 :
wat ben ik toch een kutwijf smst mijn vriend me gister of ik langs kom vandaag sms ik in paniek terug nee volgende week ik durfde er vandaag gewoon niet heen te gaan wat voor een kutwijf ben je dan
Dan ben je geen kutwijf, dan ben je simpelweg alleen een beetje bang geweest op het moment dat je dat smsje stuurde. Dat maakt écht niet uit. Leuk trouwens dat je een vriendje hebt.

Sassiefje.. veel sterkte en liefs, en zoals alle anderen al zeggen, ik kan me niet voorstellen dat je een slechte vriendin bent.... aan je posts merk ik dat het écht veel met je doet, ik zou blij zijn met zo'n betrokken vriendin.
Oud 01-07-2007, 17:13
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 01-07-2007 @ 00:20 :
600 is wel heel weinig
ik wil je dienst wel overnemen hoor.. niets doen is mijn sterkste punt
Idd.. Doordat ik vanaf juli een min max contract heb, krijg ik het min-gedeelte uitbetaald (24 uur per week). De overige uren zijn allemaal op declaratiebasis. Ofwel; die krijg ik een maand later uitbetaald. Daar heb ik nu weinig aan, aangezien ik gewoon fulltime word ingezet. Sja, dat wordt even op een houtje bijten..

Uiteindelijk ben ik vandaag mijn dienst doorgekomen, ik ben bij een cliënt in het algemeen ziekenhuis een uur op bezoek gegaan

Jij succes met je werkzoektocht.. Ik ben ook zoekende (voor werk dichterbij huis..)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 01-07-2007, 17:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 01-07-2007 @ 17:13 :
Idd.. Doordat ik vanaf juli een min max contract heb, krijg ik het min-gedeelte uitbetaald (24 uur per week). De overige uren zijn allemaal op declaratiebasis. Ofwel; die krijg ik een maand later uitbetaald. Daar heb ik nu weinig aan, aangezien ik gewoon fulltime word ingezet. Sja, dat wordt even op een houtje bijten..

Uiteindelijk ben ik vandaag mijn dienst doorgekomen, ik ben bij een cliënt in het algemeen ziekenhuis een uur op bezoek gegaan

Jij succes met je werkzoektocht.. Ik ben ook zoekende (voor werk dichterbij huis..)
lief dat je er aan denkt maar heb afgelopen week mn eerste werkweek gehad (die behoorlijk rot verliep)

fijn dat je het wel doorgekomen bent als je zegt wat je zoekt wil ik ook wel mn oren open houden helpt altijd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.