Oud 14-11-2006, 15:58
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
er is volgens mij nog geen nieuwe. bij deze. (link naar vorige komt zo, als t nodig is).


o.t.: damn, een heel goeie vriend van me begint te dementeren niet leuk.


JA ik heb een goeie vriend die tegen de 80 is.... ik zeg 't maar...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Oud 14-11-2006, 16:59
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Gisteren zijn we lekker uit eten geweest, ik heb me echt helemaal vol gegeten daar. Echt superlekker. En ook zeer romantisch.
I love him
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 14-11-2006, 17:12
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Vannacht belde hij alweer . Wel lief, maar ik weet eigenlijk niet of ik het zo leuk vind. Het is fijn om te horen dat hij me mist maar ik weet op dit moment niet hoe het verder zal gaan, wat ik wil. En ik wil mijn laatste 7 weken hier ook niet teveel met thuis bezig zijn, maar juist nog genieten van het hier zijn en vrij zijn.

Wat ben ik toch ook een sukkel. Heb ik eindelijk wat ik dacht te willen, en nu weet ik niet meer wat ik wil . Ik moet hem gewoon zien straks. Hij is al zo lang een deel van mijn leven. We zien wel.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 14-11-2006, 17:24
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Tussen ons gaat het nog steeds super, school valt alleen tegen, voor allebei. We doen dezelfde opleiding en de eerste tentamens zijn echt niet goed gegaan (terwijl we er allebei echt ontzettend ons best voor doen). Het is dan best klote dat je elkaar niet echt op kan vrolijken omdat het zelf ook niet goed gaat op school.. Maar we blijven positief, en het komt allemaal wel weer goed enz (tenminste, dat hoop ik, zou het echt klote vinden als ik zou moeten stoppen omdat ik het niet haal).
__________________
I am..
Oud 14-11-2006, 17:48
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Very KUT eigenlijk.
Oud 14-11-2006, 17:50
Verwijderd
na een reeks van zeer onsuccesvolle dates en het vertrekken voor een jaar van een van mijn geslaagdere 'scharrels' naar het buitenland ben ik het vrijgezellenleven echt meer dan zat...
Oud 14-11-2006, 18:11
Crimson
Crimson is offline
ik weet niet hoe leuk je bent, maar anders wil ik wel een date regelen met een vrijgezelle, 19jarige vriendin die nederlands in amsterdam studeert
Oud 14-11-2006, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 14-11-2006 @ 18:11 :
ik weet niet hoe leuk je bent, maar anders wil ik wel een date regelen met een vrijgezelle, 19jarige vriendin die nederlands in amsterdam studeert
hahaha hoe leuk ik ben..? lastige vragen op deze koude nare herfstavond...

wat overigens niet wil zeggen dat ik niet open sta voor een leuke date!!

Laatst gewijzigd op 14-11-2006 om 18:30.
Oud 14-11-2006, 18:35
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik heb zo'n idee dat onze liefde weer aan het opbloeien is ( en ik was ff bang dat hij aan het doodbloeden was)

__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 14-11-2006, 19:05
Verwijderd
Pffff... Vanmiddag heftig gesprek gehad. Nooit geweten dat vertrouwen hebben in jezelf zo moeilijk was. Ik ga naar H., ik trek dit echt niet goed zo.
Oud 14-11-2006, 19:10
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Friendly Friend schreef op 14-11-2006 @ 17:48 :
Very KUT eigenlijk.

ik quote je maar dan
__________________
.
Oud 14-11-2006, 19:16
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Weer super goed.
Alleen had ik vandaag even een dag dat ik gewoon aan alles twijfel, of ik hem kan vertrowen ed.
Maar dat komt gewoon omdat ik het zo fijn vind bij hem en echt niet zonder hem wil.
__________________
less is more
Oud 14-11-2006, 19:32
Verwijderd
En ik vind echt dat ze snel gaan.
Oud 14-11-2006, 21:00
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik mis hem, of eigenlijk niet hem, maar iemand. Het is zo leeg nu.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 14-11-2006, 21:24
Verwijderd
Qua logica heb ik het allemaal voor elkaar. Alleen mijn hart heeft een eigen weg.
Oud 14-11-2006, 21:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haar beltegoed is op
Oud 14-11-2006, 21:34
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Grappig en zenuwachtig en raar en vaag .
Oud 14-11-2006, 21:39
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Kijken jullie weleens hoevaak jullie posten in deze serie topics?

Een smsje onverwachts, ook al staat er niet veel spannend in, is toch wel erg leuk om te krijgen. En dan zeg ik dat ie me niet moet storen tijdens de series.
Ik ben nu weer even thuis, wel fijn. Verder wordt komend weekend wel spannend, maar hopelijk wordt het gewoon leuk en gezellig. Ik ben toch wel zenuwachtig, maar ik weet ook wel dat ik het maar gewoon moet afwachten. Niet iedereen kan jou leuk vinden, als ze maar wel gewoon aardig doen.

Het gaat prima op relationeel gebied.
Ads door Google
Oud 14-11-2006, 21:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarom word ik zo panisch als iemand niet reageert op een sms?
Oud 14-11-2006, 21:41
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik maak me zorgen om mijn vader en stiefmoeder. Maar vooral om mijn vader; ik vraag me echt af hoe hij er mee om zal gaan als ze er niet meer is. Hij rookt nu bijvoorbeeld ook weer veel (ok, niet zo'n ramp maar het zegt toch wel iets) en ik ben gewoon bang dat ie zichzelf gaat verwaarlozen ofzo. Als ie nou om de hoek woonde, was 't een stuk makkelijker geweest allemaal.

On the other hand, mijn halfboer, zijn vriendin en hun zoontje van bijna één jaar komen dit weekend een dagje naar hier. Dat jochie van ze is echt zo'n leuk kereltje aan 't worden.

En ik zie vriendlief dit weekend weer.

Maar ik krijg waarschijnlijk ook de ring van mijn stiefmoeder deze week, want die wou ze nog bij leven weggeven, dus is die vorige week naar de juwelier gebracht om em groter te laten maken. Het lijkt me vreemd om em te dragen, zowel nu ze nog leeft als wanneer ze dood is.


En ik moet eens wat vaker hier lezen, want ik heb alweer een heleboel gemist geloof ik.
Oud 14-11-2006, 21:49
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-11-2006 @ 21:40 :
Waarom word ik zo panisch als iemand niet reageert op een sms?
je bent niet de enige hoor. als ik even 'haar' niet een antwoord stuur binnen 15 minuten word ze chagrijnig, en laat ik een dag niks van me horen slaat ze volledig op hol...


o.t.: das ook gelijk even de update van mijn kant in/voor dit topic.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 14-11-2006, 21:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
bwaah! ze reageert niet op msn! serieus, ik heb haar tien minuten niet gesproken en ik mis dr al... cupido naamsoek
Oud 14-11-2006, 22:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 14-11-2006 @ 21:49 :
je bent niet de enige hoor. als ik even 'haar' niet een antwoord stuur binnen 15 minuten word ze chagrijnig, en laat ik een dag niks van me horen slaat ze volledig op hol...


o.t.: das ook gelijk even de update van mijn kant in/voor dit topic.
Ik heb vanochtend gsmst en het ging over het feit of we elkaar morgen nog zien... Hoe moet ik het opvatten als ie niet terug smst? Naja, ik wacht wel geduldig af.
Oud 14-11-2006, 22:01
Verwijderd
Perfect. Maar nu ga ik 'm een paar dagen niet zien omdat we het allebei druk hebben.
Oud 14-11-2006, 22:32
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
heel erg goed. Hij is echt heel lief. Overmorgen zijn we 3 jaar en 9 maanden samen.... Officieel dan. Officeus al meer dan 4 jaar
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 14-11-2006, 22:43
Anetj
Anetj is offline
Omg, ik ben verliefd
__________________
It's like picking up trash in dresses.
Oud 14-11-2006, 22:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Anetj schreef op 14-11-2006 @ 22:43 :
Omg, ik ben verliefd
Oud 14-11-2006, 22:45
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Chocolade, emotionele huil-liedjes en desperate housewives. Hmm.. volgens mij voldoe ik nu aan alle cliché-vrouwenbeelden.
Gelukkig komt mijn wederhelft morgen langs.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 14-11-2006, 23:03
Verwijderd
Ok, dat had ik niet verwacht Maar ik vind het stiekem eigenlijk wel erg kut. Het kwam in ieder geval harder aan dan ik dacht. Al heb ik 'm natuurlijk al die tijd zitten idealiseren.

Ik voel me weer even ontzettend nutteloos en ongeliefd Vooral als dan weer blijkt dat m'n vriendengroep ondertussen heel snel aan het vastroesten is (lees: aan de vaste relaties), en ik daar mijlenver vanaf zit
Oud 14-11-2006, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 14-11-2006 @ 23:03 :
Vooral als dan weer blijkt dat m'n vriendengroep ondertussen heel snel aan het vastroesten is (lees: aan de vaste relaties), en ik daar mijlenver vanaf zit
jah dat zie ik ook overal om mij heen gebeuren.. heb wel 2 heel goede vrijgezelle vrienden die altijd te porren zijn om mee te gaan stappen, maar de rest van het zooitje is inderdaad heel erg aan het vastroesten.

heb het daar heel lang heel moeilijk mee gehad, maar relaties veranderen mensen nu eenmaal en ik begin het een beetje te accepteren. (moet zeggen dat ik het zonder die 2 vrienden het er nog veel moeilijker mee had gehad)
Oud 14-11-2006, 23:23
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-11-2006 @ 22:01 :
Ik heb vanochtend gsmst en het ging over het feit of we elkaar morgen nog zien... Hoe moet ik het opvatten als ie niet terug smst? Naja, ik wacht wel geduldig af.
uhm.... das klote! als ik zo'n smsje krijg, en ik antwoord niet wil dat niks zeggen. soms vergeet ik te smsen (hoe belangrijk het antwoord ook moge zijn), soms komt 't er gewoon even niet van.

maar soms komt 'zij' te dicht bij, en heb ik even geen zin in haar, en is t even een dagje rust, en dan kan ze hengelen wat ze wil, maar ze blijft missen.

heb je daar wat aan?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 14-11-2006, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 14-11-2006 @ 23:17 :
jah dat zie ik ook overal om mij heen gebeuren.. heb wel 2 heel goede vrijgezelle vrienden die altijd te porren zijn om mee te gaan stappen, maar de rest van het zooitje is inderdaad heel erg aan het vastroesten.

heb het daar heel lang heel moeilijk mee gehad, maar relaties veranderen mensen nu eenmaal en ik begin het een beetje te accepteren. (moet zeggen dat ik het zonder die 2 vrienden het er nog veel moeilijker mee had gehad)
Hm hier heb ik ook wel last van, maar ik zit nu vooral met het feit dát de rest een relatie heeft en ik niet. Ik ben een moeilijke met mannen en dit is alleen maar confronterender. Daar komt inderdaad dus bij dat m'n vrienden het alleen maar over hun vriendjes/vriendinnetjes kunnen hebben. Ik voel me af en toe echt een outcast wat dat betreft. Maar meestal ben ik geen ongelukkige vrijgezel: het is alleen weer een beetje harde realiteit als er weer iets tegen zit op dat gebied
Oud 14-11-2006, 23:27
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Ik ben echt heel erg, ik zie hem bijna elke dag en dan nog vind ik het niet leuk dat ik hem dit weekend maar een paar uurtjes kan zien (naja doordeweeks zien we elkaar alleen op de universiteit, dus het is opzich wel logisch dat ik ook wat tijd met hem alleen wil zijn). Buh iets met verwend zijn en geluk hebben dat ik hem niet alleen maar een paar uurtjes in het weekend zien gok ik..

Maar hij is ook zo leuk en lief en mooi en mijn
__________________
I am..
Oud 14-11-2006, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 14-11-2006 @ 23:26 :
Hm hier heb ik ook wel last van, maar ik zit nu vooral met het feit dát de rest een relatie heeft en ik niet. Ik ben een moeilijke met mannen en dit is alleen maar confronterender. Daar komt inderdaad dus bij dat m'n vrienden het alleen maar over hun vriendjes/vriendinnetjes kunnen hebben. Ik voel me af en toe echt een outcast wat dat betreft. Maar meestal ben ik geen ongelukkige vrijgezel: het is alleen weer een beetje harde realiteit als er weer iets tegen zit op dat gebied
jah idd, de meeste van mijn vrienden/vriendinnen kunnen het over bijna niets anders meer hebben dan hun vriend/ vriendin en hun relatie. Dat zorgt ervoor dat ik me altijd een beetje verveelt en eenzaam tegelijk ga voelen...
Oud 14-11-2006, 23:34
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
9 maanden officieel, 6 maanden echt serieus. Nooit gedacht dat verliefd zijn ook simpel kan zijn. Ik voel me goed en rustig bij hem. Zo simpel maar zo fijn.
Oud 14-11-2006, 23:40
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Lilium schreef op 14-11-2006 @ 22:45 :
Chocolade, emotionele huil-liedjes en desperate housewives. Hmm.. volgens mij voldoe ik nu aan alle cliché-vrouwenbeelden.
Gelukkig komt mijn wederhelft morgen langs.
Haha, dan voldoe ik daar nu ook aan
Ads door Google
Oud 14-11-2006, 23:43
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
*lang verhaal*
Ik heb een beetje moeite met mn vriend de laatste tijd. We doen allemaal leuke dingen (weekendjes weg, dagjes uit) maar het voelt raar aan.
Ik heb nooit het het gevoel gehad dat hij écht van me hield of zelfs maar verliefd op me was. Zelfs niet nu na bijna 2 jaar. Hij had nooit tijd voor me en kwam nooit voor me op, betrok me nergens bij. Het is wel anders nu, ik word meer betrokken bij zijn leven en hij werkt niet meer, maar dat nare gevoel blijft. Vorige maand heb ik het tegen hem gezegd, ik weet niet of ik dat wel had moeten doen. Hij was duidelijk beledigd, maar snapte me wel. Hij liet me uithuilen en was wel lief. Hij is er daarna niet meer over begonnen. Er veranderde ook niets tussen ons.
Dit weekend hadden we na aanleiding van een film een gesprek over 'houden van'. Ik zei dat ik nog verliefd op hem was en vroeg me hardop af of ik dan wel echt van hem hield, voor mijn gevoel komt dat eigenlijk erna. Ik vroeg (om een beetje te vissen) wat hij dan voelde voor mij. Hij ontweek het half en zei daarna kort dat hij al heel snel van me hield. En begon over iets anders en viel erna in slaap. Ik voelde me daar een beetje verdrietig over. De dag erna ook nog. Ik baalde ervan dat hij zelfs niet een beetje moeite voor me deed.
Na lang peinzen (ik haat het om over onderwerpen door te zeuren) begon ik er nog eens over en vertelde hem hoe ik me voelde. Nja, het zelfde verhaal als hiervoor en daarna vroeg hij me hoe hij me wel het gevoel kon geven dat hij echt wel om me gaf. wat kan ik daar nu op antwoorden?

Ach.. zo moddert het verder. Ik kan niet zonder hem, maar af en toe ook niet met hem..
__________________
lava lacht niet lul
Oud 14-11-2006, 23:47
Verwijderd
ik weet uit eigen ervaring wel echt heel zeker dat je verliefd kan zijn op iemand en van iemand kan houden tegelijk...

ik snap eerlijk gezegd niet hoe je bijna 2 jaar een relatie kan hebben als je altijd al vraagtekens gezet hebt bij de gevoelens van je vriend voor jou....
Oud 14-11-2006, 23:55
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Mmm, heerlijk avondje met hem. Waarom kan ik hem dan zo slecht laten gaan? Ik wil niet alleen zijn...
Oud 15-11-2006, 00:14
Verwijderd
Ik ben zo blij met hem. Hij is echt een rustige thuishaven voor mij!
Oud 15-11-2006, 01:01
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik had hem gisteren verteld dat hij misschien niet constant bij me moet zijn..Dat ik ook wat tijd heb voor mezelf en we niet constant zitten te smsen naar elkaar. En hij begreep me, dus deed hij dat vandaag wat minder, maar ergens mis ik het nu wel.. Pff wat ben ik toch een rare doos Vannacht alleen slapen, dat valt ook niet vaak voor als ik hier op kot zit (al komen straks 2 vriendinnen wel overnachten na een avondje stappen). Maar morgen moet ik hem terug kunnen zien.. Want hij is zo een schatje!!
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 15-11-2006, 02:13
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
great to help a fellow-guitarplayer! ik heb eventjes een nieuwe anderson gekocht, en daar is die kerel nu superblij mee



en nu met z'n allen, handjes in de lucht!! 'EN DAT IS NUMMER ZES, EN DAT IS NUMMER ZES!!'
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 15-11-2006, 02:16
__
Avatar van __
__ is offline
ik ben zo'n moeilijk kind soms godverdomme en het was juist zo leuk. + ik moet alleen slapen en dat stond niet op de planning. al met al ben ik chagrijnig maar wel heel verliefd. en vaag maar goed het is kwart over twee, wat wil je.
Oud 15-11-2006, 02:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Goedgoedgoed

Niet verliefd, op niemand echt een oogje, maar heb veel goede vrienden, leer veel leuke mensen kennen en dat relationeel gebied is op t moment echt súper
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-11-2006, 08:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij wil me niet meer zien Omdat ik aangaf dat ik dat vage gedoe zat was en hij dan maar hiervoor kiest omdat ie me anders pijn gaat doen, terwijl ie het zelf ook niet leuk vindt.
Oud 15-11-2006, 09:30
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Faerie schreef op 14-11-2006 @ 23:40 :
Haha, dan voldoe ik daar nu ook aan


Ik voel me als een verliefde puber. Wellicht omdat ik er een ben...
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 15-11-2006, 09:33
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
(: Joehoe.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-11-2006, 09:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het gaat zo kut. Mn biologische vader loopt steeds te zeiken en nu wil ie vrijdag gaan praten. Mijn stiefvader en mn moeder lopen steeds te panieken en denken dat ik hier aan het wegkwijnen ben. Ze willen het allemaal over mijn gevoel hebben, maar dat wil ik niet. Ik heb morgen tentamen en ik MOET mijn aandacht erbij hebben voor het leren, maar nu lukt het helemaal niet meer. Ik moet dit kwijt aan een vertrouwd persoon, maar die wonen hier allemaal niet in de buurt. En aangezien ik een soort van telefoonangst heb, werkt dat ook niet. Ik word gek hier. Stop nou eens allemaal met zeiken.
Oud 15-11-2006, 10:13
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 14-11-2006 @ 18:23 :
hahaha hoe leuk ik ben..? lastige vragen op deze koude nare herfstavond...

wat overigens niet wil zeggen dat ik niet open sta voor een leuke date!!
ehm, dates are overrated??

ot, ik kwam gister overal dingen van mn ex tegen en dat was moeilijk. nog steeds gvd. verder rustig, ik kijk wel uit om energie in een jongen te gaan steken nu.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 15-11-2006, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 15-11-2006 @ 10:13 :
ehm, dates are overrated??

ot, ik kwam gister overal dingen van mn ex tegen en dat was moeilijk. nog steeds gvd. verder rustig, ik kijk wel uit om energie in een jongen te gaan steken nu.
je hebt me door.. ik bluf me door mijn leven heen..
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #50
Orpheo
500 10-12-2006 12:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.