Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2007, 16:37
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik maak van sommige dingen echt een gigantische puinhoop.

Zonder dat ik het eigenlijk echt merk, komt mijn moeder er altijd achter. Ze helpt me altijd, probeert met mijn een oplossing te zoeken. Ik laat het niet altijd merken, maar ik ben haar er erg dankbaar voor.
Advertentie
Oud 01-07-2007, 16:38
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
wow...
Ik had t totaal niet verwacht van haar, maar ze kan echt een botte boer zijn..
damn, en ik dacht dat t een vriendin was..NO WAY
afstand houden..
Oud 01-07-2007, 16:43
Verwijderd
@Sassiefje: sterkte...

OT:
Hard gestudeerd vandaag!
Het gaat me natuurlijk weer niet snel genoeg, maar ik kon me concentreren en heb gewoon hard gewerkt en ben best trots op mezelf nu eventjes .
Oud 01-07-2007, 17:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 01-07-2007 @ 16:23 :
Dan ben je geen kutwijf, dan ben je simpelweg alleen een beetje bang geweest op het moment dat je dat smsje stuurde. Dat maakt écht niet uit. Leuk trouwens dat je een vriendje hebt.

Sassiefje.. veel sterkte en liefs, en zoals alle anderen al zeggen, ik kan me niet voorstellen dat je een slechte vriendin bent.... aan je posts merk ik dat het écht veel met je doet, ik zou blij zijn met zo'n betrokken vriendin.
aan de ene kant heb je wel gelijk maar vind het toch wel lullig en dankje we hebben het sinds vorige week zaterdag

en toen kreeg ik na 5 weken een terugval met eten jeuj
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-07-2007, 17:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 01-07-2007 @ 18:14 :


en toen kreeg ik na 5 weken een terugval met eten jeuj
je denkt toch niet echt dat het na 5 weken gelijk helemaal goed gaat/
dat gaat (net als met alles) met vallen en opstaan, met omdonderen en weer op nieuw beginnen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-07-2007, 17:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 01-07-2007 @ 18:16 :
je denkt toch niet echt dat het na 5 weken gelijk helemaal goed gaat/
dat gaat (net als met alles) met vallen en opstaan, met omdonderen en weer op nieuw beginnen
dat dacht ik ook niet ik hoopte alleen dat het langer zou lukken maar ik ga het gewoon opnieuw proberen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-07-2007, 17:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nee dan is het goed.. soms gaat t goed en soms niet..
iig knap en stoer dat je t weer verder gaat proberen je gaat er komen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-07-2007, 17:32
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
denken dat het in een keer goed gaat is nogal naief en bedankt ^^ hoe gaat het met jou?
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-07-2007, 18:04
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja is heel naief maar wel logisch..
kom op he
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-07-2007, 18:15
Verwijderd
Of je belt ff alsof er niks gebeurd is.
Muts .
Weg rust in m'n hoofd.
Oud 01-07-2007, 18:28
Little_lady
Little_lady is offline


Ze zijn zó lief en hebben zo'n hoog aaibaarheidsgehalte, ik kan niet meer stoppen met kijken naar ze Alles is goed gegaan, moeder en kinderen maken het goed en ik heb de hele bevalling gemist. Tsja, ik moest werken helaas..

En op m'n werk was het ook leuk, ik voel me er steeds fijner en ik kan echt niet wennen aan het idee dat het over 2 maanden over is. Ach, voorlopig geniet ik van die paar uurtjes in de week
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 01-07-2007, 18:47
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Aaaah wat een snoezige, lieve, kleine hondjes!
Oud 01-07-2007, 19:02
Verwijderd
@Little_lady: Lief zeg! En al die gekleurde halsbandjes...
Oud 01-07-2007, 19:16
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
idd vet lief
@ Sassiefje: Heel veel sterkte!

ot. Ik haak af, het weekend duurt net een paar uur te lang.
Oud 01-07-2007, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Little_lady schreef op 01-07-2007 @ 19:28 :
[afbeelding]

Ze zijn zó lief en hebben zo'n hoog aaibaarheidsgehalte, ik kan niet meer stoppen met kijken naar ze Alles is goed gegaan, moeder en kinderen maken het goed en ik heb de hele bevalling gemist. Tsja, ik moest werken helaas..

En op m'n werk was het ook leuk, ik voel me er steeds fijner en ik kan echt niet wennen aan het idee dat het over 2 maanden over is. Ach, voorlopig geniet ik van die paar uurtjes in de week
Echt super schattig !!!
Oud 01-07-2007, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 01-07-2007 @ 11:48 :
Zo komt het op me over. Alleen shrek kijken was nog wel leuk en dat meisje is kinderlijk. Heerlijk toch. Hoe langer je daarvan kunt genieten hoe beter vind ik...
Shrek kijken is leuk, en een taartje versieren ok. Maar de gesprekken die zij voerden gingen werkelijk over totaal andere dingen. Maar daar spraken ze 4 jaar geleden ook al over. Vandaar mijn conclusie ze zijn nog kinderlijk, en dat vind ik vreemd als je al bijna een jaar studeert.
Oud 01-07-2007, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 01-07-2007 @ 20:46 :
Shrek kijken is leuk, en een taartje versieren ok. Maar de gesprekken die zij voerden gingen werkelijk over totaal andere dingen. Maar daar spraken ze 4 jaar geleden ook al over. Vandaar mijn conclusie ze zijn nog kinderlijk, en dat vind ik vreemd als je al bijna een jaar studeert.
Bij de één gaat verandering/ontwikkeling sneller dan bij de ander.
En 't kan voor jou natuurlijk een 'cultuurshock' zijn als je merkt dat jij wel veranderd bent en anderen niet (bedoel ik niet negatief! ).
Maar weet je ook wat je nu met dit contact wilt?




Voor vandaag is 't even genoeg. Lekker douchen en nog even tv kijken en dan slapen. Zie het best zitten, nu. Ik snap het grootste deel van de oude tentamens en hoop dus dat de docent een beetje in die stijl blijft vragen

Intussen: zin in vakantie. Nog niks gepland qua buitenlandse reizen ed, maar het idee dat ik even niks hoef: <3
Oud 01-07-2007, 20:13
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Het was vreselijk. Ze geven haar minder dan week. Als ze maar niet lijdt .
Meer kan ik er niet over zeggen.

En ik voel me ontzettend vreselijk alleen, hier op mijn kamer. Had ik maar goed contact met een van mijn huisgenoten ofzo. Gelukkig is vriendjelief opweg hierheen. Hij is echt te lief voor me. Zonder hem kan ik dit echt niet.

Iedereen nog maals bedankt. Jullie reacties en medeleven doen me heel veel.
@ Little lady: superlief!
Oud 01-07-2007, 20:21
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 01-07-2007 @ 21:12 :
Bij de één gaat verandering/ontwikkeling sneller dan bij de ander.
En 't kan voor jou natuurlijk een 'cultuurshock' zijn als je merkt dat jij wel veranderd bent en anderen niet (bedoel ik niet negatief! ).
Maar weet je ook wat je nu met dit contact wilt?

Nou met dit contact hoef ik in principe weinig meer, die vriendin zie ik af en toe nog wel, maar haar vriendinnen hooguit 2 keer per jaar op verjaardagen. Laatste keer is vorig jaar eindexamenuitreiking geweest, vandaar de grote shock.
Oud 01-07-2007, 20:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 01-07-2007 @ 21:13 :
Het was vreselijk. Ze geven haar minder dan week. Als ze maar niet lijdt .
Meer kan ik er niet over zeggen.

En ik voel me ontzettend vreselijk alleen, hier op mijn kamer. Had ik maar goed contact met een van mijn huisgenoten ofzo. Gelukkig is vriendjelief opweg hierheen. Hij is echt te lief voor me. Zonder hem kan ik dit echt niet.

Iedereen nog maals bedankt. Jullie reacties en medeleven doen me heel veel.
@ Little lady: superlief!
een week is wel heel snel.. misschien beter voor haar maar voor de omgeving zo snel.. alhoewel jullie misschien al wel bezig zijn met afscheid te nemen?
ik denk echt aan je.. sterkte
*knuffel*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-07-2007, 20:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en we gaan maar weer naar bed.. de wekker gaat morgen om 6.00 blegh
weer een week werken..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-07-2007, 20:43
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik kan over 1,5 week terecht bij RV. Voor héél lang.

Maar misschien ook nog niet. Ik weet het allemaal ook niet.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 01-07-2007, 20:44
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
En toen zag ik de spiegel en begon ik te huilen om de vreselijke hoeveelheid vet op mijn buik waar ik me het hele jaar al druk maak maar waar de afgelopen maand nog wat kilo's bijgekomen zijn.

TERWIJL MIJN VRIENDIN LIGT DOOD TE GAAN HUIL IK OM MIJN VRESELIJK LELIJKE LICHAAM

...

omg
Oud 01-07-2007, 20:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik denk dat doordat je vriendin dood gaat je nu aan het huilen bent.. soms kan iets totaal anders de tranen laten komen van dat wat je (ook) echt dwars zit
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-07-2007, 21:49
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
Ik ga morgen op vakantie! eerst 24 uur in de bus maar dan begint de pret. Eindelijk even tot rust komen na alle examens en het werk en alles. Heerlijk. Ik heb er echt zin in

Maar waarom heeft mijn beste vriendin me nou helemaal niet gebeld voor de tijd ?
Oud 01-07-2007, 22:17
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Ik heb nog nooit zo'n geweldig weekend gehad.

Zaterdag was ik eerst boos door de afmeldingen en de 'vrienden' die kwamen waren na een uurtje al weer weg, hoera. Maar om 8 uur kwamen M. S. K. en S. en het was zooo geweldig leuk, ik had ze allemaal 3 weken niet meer gezien maar elke keer als ze er zijn is het zoo leuk. Om half 12 kwam A. nog even aan vanuit Alkmaar, speicaal voor het feest, mij en de rest. Geweldig. We hebben met de hele familie de macarena en de kabouterdans gedaan. Ook heb ik leren jumpen haha . M. en A. zijn allebei wezen slapen, ik had 2 matrassen op de grond gegooit en we zijn er met zn drieën in gaan liggen en hebben de hele nacht liggen kriebelen. Om half 6 besloten we om maar eens te gaan slapen.

En vandaag gingen we met zn zessen Arnhem in, waar ik zulke leuke schoenen gekocht heb <33 en het was zoo geweldig. We hebben pizza gegeten en ijsjes met 3 bolletjes en ik ben zo gelukkig en M en ik liepen hand in hand door de stad en het leek of iedereen keek maar dat maakte me helemaal niets uit
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 01-07-2007, 23:05
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik zit me echt suf te zoeken naar een lid hier op het forum.
Volgens mij is hij hier niet meer lid of heeft een nickchange ondergaan. Ach dat maakt ook niet zoveel uit. Wel dat ik mezelf haat om iemand me zo over me heen te laten walsen op msn. Ik heb die jongen een aantal maanden niet gesproken en ik laat hem gewoon over een groot deel van mijn grenzen heen gaan. Hij blijft ook maar pushen dat ik morgen langs moet komen. Kent hij het woord nee niet? Ik ga toch niet zomaar afreizen naar iemand die ik niet ken. Omdat hij denkt me in een dag gelukkig te kunnen maken?

Kapot
Gebroken
Huilen
Controle kwijt
Herbelevingen
Help?

__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 02-07-2007, 06:26
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 01-07-2007 @ 21:52 :
ik denk dat doordat je vriendin dood gaat je nu aan het huilen bent.. soms kan iets totaal anders de tranen laten komen van dat wat je (ook) echt dwars zit
Hmmm dat is wel zo, behalve dan dat gedachten de hele dag voornamelijk over E. gaan, en als ze er even niet is, over hoe vreselijk vies vet varken ik wel niet ben. En dat meen ik ook echt.

Mja vannacht zo ongeveer niet geslapen. Liggen huilen in de armen van mijn vriendje, beetje met hem gepraat. Hij is zo begripvol en lief... Maar natuurlijk voel me nu schuldig dat hij de hele nacht ook amper geslapen heeft.
En waarom wil ik per se dat tentamen zo maken, ik haal het toch niet >
Oud 02-07-2007, 06:27
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Droomvlucht schreef op 02-07-2007 @ 00:05 :

Kapot
Gebroken
Huilen
Controle kwijt
Herbelevingen
Help?

[afbeelding]
Knuffel (F)
Oud 02-07-2007, 07:08
Verwijderd
@Sassiefje: Wees alsjeblieft niet zo lelijk over/tegen jezelf. Wat rare kwast zegt: "ik denk dat doordat je vriendin dood gaat je nu aan het huilen bent.. soms kan iets totaal anders de tranen laten komen van dat wat je (ook) echt dwars zit". Dat is niet stom of wat dan ook, dat is heel normaal. Probeer niet te denken dat het op die-of-die manier hoort, want rouwen en alles daaromheen hoort niet op een bepaalde manier, dat gebeurt gewoon.
En je vriendje zal het vast wel zeggen als hij wil slapen, maar ik denk dat hij er nu vooral voor jou wil zijn.
Oud 02-07-2007, 08:59
Verwijderd
Morgen en woensdag heb ik vrij. Woensdag heb ik een herexamen net zoals ik vorige week op woensdag toetsen had. Ik heb speciaal voor die dagen vrij moeten nemen. Nu heb ik nog een extra examen en die bieden ze alleen aanstaande donderdag om 15.00 aan. Wat denken ze wel niet?! Ik had ondertussen net zo goed 2 weken vakantie kunnen nemen. Ik kan nu toch niet meer regelen om voor donderdag vrij te krijgen.

Straks school maar eens bellen.
Oud 02-07-2007, 09:03
kroot
kroot is offline
om nog even op de vraag van Leonoor terug te komen: wat wil ik? Ik zou het liefste alles tegelijk doen: musicologie, dirigentending, orkest, slagwerkles en zangles en daarnaast ook nog aub een beetje werken. Maar dat is dus onmogelijk. Ook heb ik nagedacht en misschien hebben anderen wel gelijk: nu gaat het een beetje beter, en als ik gelijk al weer fulltime aan de slag ga, is de kans op een terugval natuurlijk vrij groot. Nu heb ik verschillende mensen gesproken, de ene zeggen dat ik musicologie moet gaan doen en niet dat dirigeren, de anderen dat ik dat dirigeren moet gaan doen. Het is misschien verstandig om rustig te beginnen, dus alleen met die dirigeeropleiding (op vrijdagmorgen). Maar dat voelt zo als falen: ik kan niet eens een fatsoenlijke opleiding doen. Ik heb de afgelopen 2 jaar al geen opleiding gedaan, ja wel therapie natuurlijk. Maar mijn ouders bevestigden tijdens het gezinsgesprek maar eens weer dat ze vonden dat ik echt niets had gedaan de afgelopen 2 jaar.
Oud 02-07-2007, 09:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik dacht altijd dat 'de grote stad' voorliep op 'het platteland', maar ik krijg daar zeer mijn twijfels over... Mijn huisarts en tandarts in het dorp bij mijn ouders waren erg professioneel en modern, met nieuwe apparatuur, een mooie praktijk, duidelijke afspraken en ook niet te pijnlijke behandelingen. Nu ben ik in 'de stad' intussen een keer naar de tandarts en huisarts geweest, en die hebben me allebei op een -naar mijn idee- ouderwetse manier pijn gedaan om me te behandelen. Nou ben ik niet heel kleinzerig, maar als ik weet dat het ook zonder pijn kan, heb ik dat toch wel liever .
Maar goed, zonder te mauwen... Ik ben nu wel van mijn wratjes af. Nu alleen nog mentaal voorbereiden op het volgende tandartsbezoek, volgende week, waarbij hij waarschijnlijk weer met een haakje handmatig tandsteen gaat verwijderen. Au.
ik = aansteller

Nog even wat positiefs: het is nu kwart over 10 en ik ben compleet wakker enzo. Dus ik kan veel doen vandaag! Eerst nog even computeren, dan pak ik de studeerkamer grondig aan.
Oud 02-07-2007, 09:28
Verwijderd
@kroot: Dan is 'wat kan je?' of 'wat is realistisch om te doen?' misschien een betere vraag. En daarbij geldt dan dat je prioriteiten moet stellen en daarbij is dan vooral belangrijk wat jij wilt. Wat je wilt hoeft ook niet altijd meteen a la minute, bepaalde dingen kunnen over een aantal jaar nog even goed als nu op dit moment.
Oud 02-07-2007, 10:38
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Hmm Tentamen.

Leuk studiegenootjs.

"jij ziet er ook uit alsof je vannacht veel geslapen hebt"

ik: 'jaa hee de nacht geleerd wat denk jij dan '

oke ze konden weten....

Heel fijn . Zo'n tentamen over weefselkweekpracticum. Over hoe je tumorcellen kan laten differentieren enzo.
Ik ben maar weggegaan na een half uur.
Oud 02-07-2007, 10:39
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-07-2007 @ 08:08 :
@Sassiefje: Wees alsjeblieft niet zo lelijk over/tegen jezelf. Wat rare kwast zegt: "ik denk dat doordat je vriendin dood gaat je nu aan het huilen bent.. soms kan iets totaal anders de tranen laten komen van dat wat je (ook) echt dwars zit". Dat is niet stom of wat dan ook, dat is heel normaal. Probeer niet te denken dat het op die-of-die manier hoort, want rouwen en alles daaromheen hoort niet op een bepaalde manier, dat gebeurt gewoon.
En je vriendje zal het vast wel zeggen als hij wil slapen, maar ik denk dat hij er nu vooral voor jou wil zijn.
I know... Maar ik ben zo ontzettend in de war. .
Ja hij is lief... maar ik wil hem niet meesleuren in mijn verdriet.
Oud 02-07-2007, 11:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeetje. Dat gedoe met mijn ex heeft het er niet makkelijker op gemaakt. Maar volgens mij gaat het wel goed met mij. Ik kijk in ieder geval uit naar zaterdag, dan ga ik negen dagen op reis naar Brighton met een groep kids
__________________
<):o)
Oud 02-07-2007, 11:14
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
@ Sassiefje: heel veel sterkte..


ot: Mijn beste vriendin heeft gezoend met de jongen waar ik vorig jaar helemaal gek van was. Die mij heeft gebruikt, mij ontzettend veel pijn heeft gedaan. Die mij zo ontzettend heeft gekwetst dat ik dagen mijn bed niet uitwilde, als een zombie leefde en hele dagen huilde. Die mij nog meer bewust maakte van het feit dat ik niks was, dat ik af moest vallen.
Wil niet zeggen dat hij alles heeft veroorzaakt, maar het heeft eraan meegewerkt.
En nu komt alles weer boven. Mijn vriendin heeft geen idee. Maar ik kan niet anders dan denken: "waarom zij wel? Zij is spontaan, grappig en heeft wat te melden. Ik niet. Ik ben alleen een omhulsel. En wat voor 1."

Kut.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 02-07-2007, 11:37
Verwijderd
Knuf voor Sassiefje en voor Da Leentjuh.


Ik heb een email van de Onderwijsdienst dat mijn vrijstelling niet is ingewilligd. Na 2 (!) maanden komen ze nog eens tot deze conclusie. Ik heb 9 ECTS aan statistiek-vakken gedaan bij biologie, heb alles van chi-squares tot ANOVAs tot foutentheorie behandeld en nu willen ze me geen vrijstelling geven voor een lullig 5-puntsvakje dat, gezien het gebruikelijke niveau bij psychologie, waarschijnlijk geen zak voorstelt en in 2 dagen te leren valt. En dus kan ik mijn propedeuse niet nog dit jaar halen. En ik weet dat 1 van mijn ex-studiegenoten op basis van nog minder statistiek-vakken dan mij wel een vrijstelling heeft gekregen, dus dit is gewoon onzin.

Grr. Waar kan ik bezwaar aantekenen?
Oud 02-07-2007, 11:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Woei, waarschijnlijk heb ik over anderhalf uur een vakantiebaantje!
Oud 02-07-2007, 12:04
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Friday schreef op 02-07-2007 @ 12:37 :
Knuf voor Sassiefje en voor Da Leentjuh.


Ik heb een email van de Onderwijsdienst dat mijn vrijstelling niet is ingewilligd. Na 2 (!) maanden komen ze nog eens tot deze conclusie. Ik heb 9 ECTS aan statistiek-vakken gedaan bij biologie, heb alles van chi-squares tot ANOVAs tot foutentheorie behandeld en nu willen ze me geen vrijstelling geven voor een lullig 5-puntsvakje dat, gezien het gebruikelijke niveau bij psychologie, waarschijnlijk geen zak voorstelt en in 2 dagen te leren valt. En dus kan ik mijn propedeuse niet nog dit jaar halen. En ik weet dat 1 van mijn ex-studiegenoten op basis van nog minder statistiek-vakken dan mij wel een vrijstelling heeft gekregen, dus dit is gewoon onzin.

Grr. Waar kan ik bezwaar aantekenen?
Wat lullig zeg!!! Pffff!! Staat er in de brief niet waar je bezwaar kunt aantekenen? Anders contact opnemen met de onderwijsdienst?

Sterkte!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 02-07-2007, 12:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Verliefd zijn is leuk, verliefd zijn is heerlijk en samen is het nog veel leuker. Volgens mij ben ik echt verliefd ofzo Donderdag was tof, vrijdag was geweldig en het weekend was fijn zo samen. Het is leuk om naar een feestje van vrienden van hem te gaan waar ik ook van harte welkom ben, waar z'n vrienden doen alsof ik er echt bij hoor. Het is leuk om om drie uur 's nachts thuis te komen, een briefje te vinden dat zijn opa en oma om half elf koffie komen drinken en toch pas om half vijf te gaan slapen. Zijn ouders zijn gezellig en z'n familie ook. Zondag een dag niets was ook heerlijk, eigenlijk maakt het niet uit wat we doen want het is toch wel tof samen. Het is leuk om van hem te horen dat hij liever met mij samen is dan met mijn ex-vriend, het is leuk om smsjes te krijgen dat hij het zo'n leuk weekend vond, het is leuk om foto's van ons samen terug te kijken en samen de leukste uit te zoeken. Hmmmmm
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-07-2007, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 02-07-2007 @ 11:39 :
I know... Maar ik ben zo ontzettend in de war. .
En dat is dus heel erg logisch in deze situatie. Daarom niet zo lelijk doen over/tegen jezelf, probeer juist lief voor jezelf te zijn, dat mag in zo'n situatie best.

Mbt studie...ik zou de situatie melden bij de studiebegeleider/-decaan...dat kan ook gewoon via de mail, je hoeft er voor zo ver ik weet niet per se een moeilijk gesprek voor te voeren oid, maar dan weten ze wat er aan de hand is en dat kan prettig zijn als je tentamens niet haalt ofzo.
Oud 02-07-2007, 14:01
Verwijderd
Bah, wakker gebeld. Ik wil uit een nachtdienst gewoon zo lang mogelijk slapen.
En ik zit wat herhalingen te kijken van dat concert for Diana. En P Diddy zit me gewoon bijna aan het huilen te maken. Wat ben ik een emotioneel ding de laatste tijd. Getverdemme ik kan er niet tegen hoor.
Oud 02-07-2007, 14:21
Verwijderd
Ik heb zo'n hoofdpijn, al een paar dagen. Vervelend.
Verder ga ik morgen mijn cijfers ophalen! Ik denk dat ik niet over ben, zonde, maar ik kan er nu toch weinig meer aan doen.
Oud 02-07-2007, 14:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
WIEH ik heb een 7,5 voor het tentamen toen ik ziek was en eigenlijk niet wilde gaan omdat ik hondsberoerd was... het was een eitje, maar dat ik het zo goed gemaakt heb slaat alles

Vanmorgen meegelopen bij leukemie en lymfomen. Was echt vet. Megaklieren gevoeld voor het eerst en een milt. Misschien is dit toch wel een richting voor mij... maa rja, ik vind zoveel leuk

Ben wel beroerd nu, maar ja moet toch wat aan m'n tentamen gaan doen, dus zo maar weer eens mee beginnen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-07-2007, 15:00
Verwijderd
@Gothic:

OT: Vanmorgen tentamen ingeleverd, morgen en overmorgen nog twee verslagen inleveren (ik moet nog wachten op anderen, anders had het vandaag vast gekund ) en dan is het klaar. Dan maar hopen dat ik alles van het laatste blok ook voldoende heb, dan hoef ik niets meer aan te vullen/te herkansen en weet ik zeker dat ik kan beginnen met de master.
Morgen de huisarts weer bellen of hij al heeft kunnen overleggen met de internist...ik hoop het echt heel erg, want het duurt wel heel erg lang en ik wil weten hoe, wie en wat ed.
Zou het vandaag nog langer dan vijf minuten droog worden? Dan kan ik even heen en weer naar de supermarkt.
Oud 02-07-2007, 15:18
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
fijn, weer een crisis gehad. Weer mezelf voor lul gezet.
Waarom zijn sommige mensen zo belangrijk voor mij, terwijl ik gewoon hun werk ben.
Ik ben gewoon nummertje 100.. Maar ik geef om die mensen. Ik weet dat hun er wel voor me willen zijn en me willen helpen, maar toch..
En ik weet dat een opname nodig, ik weet t. En k wil het ook.

En ik ben nog maar 3 punten verwijderd van me P. NOG MAAR 3..
Alleen het praktijkexamen nog. Maar ik ben bang, bang om te falen. Bang om weer op me bek te gaan. Mijn Droom is vpk worden, en mijn P halen brengt me een stapje dichterbij..
Oud 02-07-2007, 16:04
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Joehoe, ik heb mijn propedeuse. Ik had één 8, omdat ze zeiden "dit vak is nogal nieuw voor je he", maar voor de rest negens hihihihihi.
Oud 02-07-2007, 16:27
Verwijderd
Wow, Iced-Earth, gefeliciteerd!

@CooperGirl: Ik moet nog de officiele brief krijgen, maar dan ga ik even een docent lastig vallen, denk ik.


Bijna zomervakantie, bijna zomervakantie, bijna zomervakantie. Vanavond een feestje, morgen heb ik met mijn zus afgesproken, woensdag met T., donderdag zwemtraining, vrijdag LJH-meet, ik geloof dat ik mijn laatste week aardig opgevuld heb. Ik voel me ook goed, comfortabel, op mijn gemak.

En ik heb zo'n zin in de nieuwe Harry Potter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.