Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 12:12
Verwijderd
En wederom een lang verhaal van ReV3rEnD over zijn verklote liefdesleven:

Zoals jullie kunnen lezen in dit topic, had ik een vriendin waar ik echt verschrikkelijk verliefd op was. Hier ga ik verder niet op in, aangezien je daar alles kan lezen wat nodig is om daarvan te weten.

Nu is het al een maand uit.

Ik trek het echt niet. Er is nog geen 30 seconden voorbij gegaan dat ik niet aan haar dacht. Elke 30 seconden word ik er verdomme aan herinnerd. Elke nacht denk ik nog 2 uur voor het slapengaan na over onze relatie.

Enfin.

Een week nadat het uitging, hebben we alweer een film gekeken samen. We zaten een beetje krampachtig naast elkaar, waar we vroeger (zelfs toen we nog niks hadden) altijd helemaal in elkaar gewikkeld zaten, om vervolgens altijd samen in slaap te vallen op de bank.

Maar dit keer dus niet, we zaten allebei met de armen over elkaar naar de film te kijken, en af toe namen we een nipje van onze dommelsch. Meteen nadat de film was afgelopen ging ik naar huis, ik kreeg een kusje en ik fietste weg.

Datzelfde weekend gingen we samen (met wat vrienden) uit. En ik was jaloers, jaloers op elke gozer, zelfs jaloers op elke vrouw waarmee ze praatte. De hele avond zat ik aan de kant een beetje haar te observeren.

Volgende dag voelde ik me nog meer klote, “hoe kan ik in godsnaam zo nors en humeurige doen tegen het meisje waar ik verliefd op ben, zo verkloot ik het helemaal”

Maargoed, er gingen 2 weken voorbij waarin ik elk weekend met haar een afspraak maakte om samen uit te gaan.

Nu komt het domste wat ik het laatste jaar heb gedaan:

Ik heb met een ander gezoend.

Hoe haal ik het in mijn domme kop om verdomme met die ander te gaan. Zo verkloot ik toch al mijn kansen die ik nog had? Het meisje waar ik mee ben gegaan is echt heel leuk, en knap. Maar ik ben totaal niet verliefd op haar (dat is ook wederzijds geloof ik)

Maarja, die avond had ik het natuurlijk wel naar mijn zin, de spijt kwam pas 2 dagen later.

Ik had een beetje het gevoel dat ik er vanaf was, af van mijn ‘vroegere’ relatie. Ik kon weer leuk ‘freelancen’. Pas toen ik mijn ex weer zag, kwam de spijt weer. Het voelde gewoon alsof ik vreemd ben gegaan…

ik flits weer even terug naar het moment dat ik aan het ‘vreemdgaan’ was.

Wij lagen daar, en mijn telefoon ging af. Het was mijn ex.

“hey! heb je zin om langs te komen? mijn ouders zijn vanavond niet thuis!”

“ehhh, nee sorry, ik ga een film kijken”

“oh cewl, met wie?”

“naam van meisje in kwestie”

“ah leuk! wie is dat”

*blaat*

Van alle fucking momenten dat ze kon bellen, belt ze op dat moment. Maargoed…. de avond ging verder, en het was nog lang onrustig in mijn huis.

Ik ontmoette de ex op een verjaardag van een vriendin van ons, en ze vroeg over gisteravond, en of ik ook met haar gezoend had. Waar ik nee op antwoordde.

Hoe kan ik zo dom zijn, eerst ‘vreemdgaan’ en dan nog liegen ook.

Maar misschien was het een logische reactie, ze zal mij een stuk minder leuk vinden als ik vertel dat ik 3 weken later alweer aan ‘de volgende’ begin. Maar ik zou het haar nog vertellen (dat ga ik ook nog doen)

Nu ben ik nog 2 keer uitgeweest met mijn ex, en weer herhaalde het zich dat ik weer jaloers werd. Dit liet ik niet merken aan hun/haar, maar zo voelde ik me wel.

maar dan:

Afgelopen zaterdag ben ik met haar naar matrix geweest (in Haarlem). Daarna op de terugweg heb ik zo leuk met haar een gesprek gehad over o.a psychologie. (klinkt saai, is het zeker niet) Toen we bij haar thuis aankwamen vroeg ze nog of ik binnenkwam om een biertje bij haar te drinken. Uiteraard kon ik dit niet weigeren.

Toen we ons biertje ophadden, vroeg ze of ik zin had om nog een film te kijken bij haar binnen (haar ouders waren niet thuis). dit hebben we dan ook gedaan.

Toen de film was afgelopen, zette ze de tv uit, en ging tegen mij aanliggen. Weer als vroeger gingen we helemaal in elkaar gewikkeld zitten. En weer kon ik haar weer in volle glorie aanschouwen, ruiken. Alles. Het was weer perfect. Zij begon mij te kietelen en dat soort strapatsen, en ik beantwoorde dat gretig met tegengekietel.

Zo rond 3 uur kwamen haar ouders thuis, en vond ik het maar eens tijd om naar huis te gaan. In plaats van een kus, kreeg ik er 4, waarvan de laatste op mijn mond. Vervolgens vloog ze in mijn armen voor een omhelzing waar ik bijna van omviel.

Toen kreeg ik het weer, een flashback.

Toen we nog niks hadden, keek ze me ook na de kussen zo aan. Alsof ze vroeg “komt er nog wat van?”

Het was een moment stil. En ik wist niet wat ik moest doen (net als eerst dus) en ging uiteindelijk maar weg.


Wat moet ik nu doen? Dat is de vraag die me nu 2 dagen bezighoudt…

Ik reken nergens op, het zal waarschijnlijk wel een illusie zijn dat ze mij weer leuk vindt. Maar stel dat het wel zo is? Dan grijp ik uiteraard alle kansen om dat terug te brengen. Maar het is waarschijnlijk niet zo...
Het allerdomste wat ik heb gedaan is uiteraard met ‘de andere’ zoenen. Hoe kan ik oprecht tegen haar zeggen dat ik verschrikkelijk verliefd op haar ben als ik na 3 weken al de volgende ‘pak’.. god wat ben ik dom.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik ben echt verschrikkelijk gefrustreerd. Dit zie je niet in het dagelijkse leven, omdat ik er niet van houd mijn privé problemen te delen met mijn omgeving. Daarom vind ik het fijn om het hier te posten op dit forum.

sorry dat ik jullie hier weer me lastigval... maar wederom heeft het misschien een opluchtende waarde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2003, 12:17
Verwijderd
aww... ik kan je niet echt helpen ben ik bang, maar 'k heb heel erg met je te doen...

mss kun je haar dit topic laten lezen...? Dan weet ze in elk geval wat jij nog voor haar voelt, hoe erg je haar mist, waarom je met dat andere meisje zoende, wat je je afvraagt... je komt hier erg oprecht en lief over, het zal vast wel enig effect hebben...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:22
Verwijderd
Nee, ze weet dat ik nog steeds verliefd op haar ben. En ik betwijfel of ze het leuk zou vinden dat ik het hier post.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:52
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
het is niet zo handig om spelletjes te gaan spelen als je duidelijkheid wil hebben. Vragen naar wat ze wilt en vertellen wat jij wilt blijft de beste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 13:01
Verwijderd
Ik heb allbei de verhalen gelezen, trouwens leuk om te lezen als buitenstaander. Maar je moet duidelijkheid scheppen vind ik.

Ik vind het een beetje raar van haar dat ze weer zo close doet met jou terwijl jij gewoon heel verliefd op haar bent. Ja zo blijf je natuurlijk verliefd maar je moet eerst maar eens kijken of ze jou ook nog echt leuk vind anders moet je dat van die zoen gewoon niet zeggen, want wat heb je eraan?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 13:08
Verwijderd
eerlijkheid.

Behalve dat ik verliefd op haar ben, is het ook gewoon een echt heel goede vriendin van mij. Ik heb al tegen haar gelogen erover, en ik ben niet van plan het weer te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 09-06-2003 @ 14:08:
eerlijkheid.

Behalve dat ik verliefd op haar ben, is het ook gewoon een echt heel goede vriendin van mij. Ik heb al tegen haar gelogen erover, en ik ben niet van plan het weer te doen.
Lieg je nu dan? Als ze het nu vraagt kan je het wel zeggen maar nu zou ik het niet zeggen hoor, want waarom nu? Ze denkt nu toch al van nee, probeer eerst maar eens duidelijkheid bij haar te creeeren of ze echt nog iets voor jou voelt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 13:52
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
schrijf haar een brief
over wat je voor haar voelt
over wat je gedaan hebt met een ander meisje
dat je het niet in haar gezicht durfde te zeggen?,
omdat je nog zoveel voor haar voelt misschien?

ik vind dat je erg mooi dingen verwoord
ik denk dat zij je zeker serieus zal nemen
en over nagaat denken wat ze voor je voelt

veel suc6
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:03
Verwijderd
hoe?

moet ik het gewoon vragen?

nee, dat is te direct, trouwens het lijkt me verschrikkelijk sterk dat ze verliefd op me wordt 1 maand nadat ZIJ het uitmaakte..

Citaat:
ikje17 schreef op 09-06-2003 @ 14:52:
schrijf haar een brief
over wat je voor haar voelt
over wat je gedaan hebt met een ander meisje
dat je het niet in haar gezicht durfde te zeggen?,
omdat je nog zoveel voor haar voelt misschien?

ik vind dat je erg mooi dingen verwoord
ik denk dat zij je zeker serieus zal nemen
en over nagaat denken wat ze voor je voelt

veel suc6
dankje

ik heb haar al eens een brief geschreven dat ik haar niet uit mijn hoofd kreeg, daar staat ongeveer heel mijn levensverhaal in beschreven. Ik zou opdringerig overkomen als ik brieven blijf sturen, dus dat is voorlopig taboe.

Aan het eind van de maand gaan we samen naar het concert van 'Eels' in paradiso. Misschien kom ik zo wat meer te weten.....

Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 14:05.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:20
DopeBean
DopeBean is offline
Hey,...

heb alletwee de verhale geleze.....
Ik vraag het meestal gewoon rechtuit als we toch al aan het flirten zijn via msn en zo. Je zou ook kunne wachten tot na het concert maar als je de hele tijd aan haar moet denke zou ik nie wachten. Hoe eerder je het weet des te eerder je rust in de kop hebt. En over dat andere meisje zou ik maar ff nix zegge

Good Luck
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:50
Verwijderd
zo is het niet, we zijn niet aan het flirten op msn. De gesprekken op msn lopen juist meestal stroef. IRL kan ik/zij een stuk beter uit mijn/haar worden komen.

We waren gister ook niet echt aan het flirten, maar op het eind merkte ik gewoon dat er iets meer was dan bij een normaal afscheid, en dat is het hele probleem..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:37
Verwijderd
Heerlijk, he? Eigenlijk zou gewoon net zoals bij veel diersoorten één van de twee partijen de ander moeten doodmaken, zit je ook niet met dat exen-gezeik.

Ik ben voorstander van kordate oplossingen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2003 @ 14:37:
Heerlijk, he? Eigenlijk zou gewoon net zoals bij veel diersoorten één van de twee partijen de ander moeten doodmaken, zit je ook niet met dat exen-gezeik.

Ik ben voorstander van kordate oplossingen.
misschien ook geen slecht idee, ik kan natuurlijk een eind aan haar leven maken en vervolgens aan die van mij, allebei bleid.....


nuh, maar het is gewoon weer niks, was het maar klote, dan was het tenminste nog wat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op mijn ex!
Verwijderd
1 19-12-2015 19:38
Liefde & Relatie een erg vervelend probleem ..
problemenenzo
16 10-04-2010 20:10
Liefde & Relatie je ex
Al Murphy
15 05-10-2005 13:15
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 09:28
Liefde & Relatie verliefd op ex?!
stinkdiertje
6 21-09-2003 15:00
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.