Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2003, 16:42
Mara
Mara is offline
Heej
Ik heb een vraagje.
Een paar maanden geleden had ik mijn zweerknopjes weer in mijn oren gedaan, omdat ik verder (nog) geen andere oorbellen heb
Maar op een gegeven moment verdween 't zweerknopje (die voorkant, ik heb gewoon ronde zilverkleurige, niks bijzonders) in m'n oor. Toen ik 'm eruit haalde, zat er ook best wel een groot gat in m'n oor zeg maar.
Ik heb toen beide zweerknopjes er uit gehaald en niet meer ingedaan. Nu zijn de gaatjes in m'n oren gelukkig weer normaal, maar weet iemand hoe dit komt? En of het gemakkelijk terugkomt?
't Zag er namelijk best wel eng uit.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:03
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Dan zijn je gaten gewoon te groot.. Ik heb dat ook gehad met 1 zweerknopje en met een stel oorbellen met kleine bolletjes. Gewoon zorgen dat je gat zich niet aanpast aan het zweerknopje (eruit halen is dus een goed idee ).
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:36
Lindatje
Avatar van Lindatje
Lindatje is offline
Yupz gewoon eruit halen inderdaad en meteen gewoon makkelijke zilveren ringetjes kopen (geen dikke) en die dan indoen. Zo went je ook aan een smaller gaatje. En niet bang zijn dat je er dan geen andere oorbellen meer inkrijgt want dat komt als het goed is helemaal goed. Dit gebeurd echt vaker dat het knopje er half of helemaal inschuift in het begin.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:45
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
En goed schoonhouden, natuurlijk.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 17:40
Noeksel
Avatar van Noeksel
Noeksel is offline
Ik heb dat ook es gehad. Maar ik kreeg ze er zelf niet meer uit, ben toen naar de dokter gemoeten, en die heeft ze er toen met een pincet uitgehaald. Bloeide echt heel erg, was enorm vies om te zien. Hoe het komt? Ik denk te kleine oorbelletjes
__________________
Fur is worn by beautiful animals and ugly people...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 11:06
Sjron
Sjron is offline
Het kan zijn omdat je hem te strak hebt zeg maar. Je moet het knopje aan de achterkant niet zo strak doen.
Of missi komt het omdat je een groot gaatje hebt ofzo..
je moet wel oppassen dat je gaatje zich niet aan de oorbel gaat aanpassen!!
en koop anders ff andere oorbellen???
suc6
xx
__________________
this love is real...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 11:07
Sjron
Sjron is offline
Citaat:
Lindatje schreef op 26-09-2003 @ 19:36:
Yupz gewoon eruit halen inderdaad en meteen gewoon makkelijke zilveren ringetjes kopen (geen dikke) en die dan indoen. Zo went je ook aan een smaller gaatje. En niet bang zijn dat je er dan geen andere oorbellen meer inkrijgt want dat komt als het goed is helemaal goed. Dit gebeurd echt vaker dat het knopje er half of helemaal inschuift in het begin.
jepz..
want die tang die je gaatjesmaakt is meestal groter dan de gemiddelde oorbel!! en als je dan ook nog een beetje een kleine oorbel hebt..
hahaha!!

xxx
__________________
this love is real...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 11:09
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sjron schreef op 29-09-2003 @ 12:07:
jepz..
want die tang die je gaatjesmaakt is meestal groter dan de gemiddelde oorbel!! en als je dan ook nog een beetje een kleine oorbel hebt..
hahaha!!

xxx
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.