Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2003, 16:07
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
bij ons werd er aan 3 leerlingen verteld (2 HAVO, 1 VWO) dat ze gezakt waren en herexamen moesten doen. Dit was echter niet het geval omdat een van hun onvoldoendes in het vrije deel zat. Ze konden dat vak nog laten vallen en zijn dan wel geslaagd, de school is verplicht die optie voor te leggen. Maar ze hadden niet goed gekeken... eikels.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Advertentie
Oud 13-06-2003, 16:12
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
bij mijn schopol niks echt misgegaan.. behalve dan dat veel mensen niet wisten wanneer ze gebeld zouden kunnen worden als ze gezakt waren of een her hadeen, waardoor ze urenlang in spanning zaten terwijl ze eigenlijk al geslaagd waren
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Oud 13-06-2003, 16:16
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Bij mij op school is 1 meisje die economie 1 had in haar profieldeel en in vrije deel eco 12 en haar mentor zei dat als ze daar een onvoldoende had dat het dan niet erg zou zijn. Maar nu moet ze wel een her omdat het opeens profieldeel blijkt te zijn! Best lullig...
Oud 13-06-2003, 16:32
Verwijderd
nee niet ernstig.. maar 'k voel me wel genaait.. want had op inet gekeke en dan zou ik voor bio een 7.5 tot 8 ofzo hebbe. en op me cijferlijst staat dat ik een 6.5 heb

('k ben nie snel tevreden)
Oud 13-06-2003, 16:35
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik wist dat ik voor engels een 5 op mij eindlijst zou komen te staan, was ook bevestigd door de mentor. Sta ik op school te wachten voor een lokaal vanochtend, komt de lerares me zowat in mijn armen vliegen met de mededeling dat ik een 6 voor engels op mijn eindlijst sta (ben een ramp in eingels), ik zo.."waaaaaaaat", kan niet, dit en dat en blablabla, oja, sorry zei de lerares, was bij iemand anders.
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 13-06-2003, 17:01
Verwijderd
Bij mij in de klas zat iemand die een 5 had, en onderaan de cijferlijst stond: 'niet geslaagd'
beetje fout, maar hij stond wel als geslaagd op de schoolsite
Oud 13-06-2003, 17:09
Pla
Pla is offline
Voor zover ik weet niet..
__________________
duss..
Oud 14-06-2003, 10:46
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
ja nou grote fouten niet
maar ik vind het wel 'fout' als er drie lege kratten bier worden gevonden in de lerarenkamer

tsssssss en wij hadden maar 1 krat en 1 fles champi ....
Oud 14-06-2003, 12:46
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Niets fout gegaan voor zover ik weet
saai
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Oud 14-06-2003, 13:00
Verwijderd
Vorig jaar wel een leuke fout voor DutchECK

We zouden de uitslag krijgen, maar door een computer storing moesten we nog even wachten. We liepen dus een beetje door de aula, en kwamen zijn lerares van geschiedenis tegen... die niets wist van die computer storing en dus dacht dat we onze cijfers al hadden Ze begon helemaal trots te doen richting DutchECK, omdat hij zo'n hoog cijfer had gehaald etc.. Maar ja, hij wist nog van niets Dus had ze het al verklapt Hij had een super goed cijfer voor geschiedenis, echt te gek voor woorden, super gewoon! Leuke verrassing

Zelf belde mijn conrector vlak voor de uitslag nog op dat ik mijn handelingsdeel voor Duits 1,2 niet had ingeleverd. Maar ja, ik hád geen Duits 1,2
Oud 14-06-2003, 19:44
Verwijderd
Dit jaar niet, maar mss hebben ze extra opgelet ivm vorig jaar. Toen was er namelijk een jongen die gebeld was dat hij een her had... en even later te horen kreeg dat ze ergens een 5 over het hoofd hadden gezien en dus wel gezakt was
Oud 15-06-2003, 16:06
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 14-06-2003 @ 20:44:
Dit jaar niet, maar mss hebben ze extra opgelet ivm vorig jaar. Toen was er namelijk een jongen die gebeld was dat hij een her had... en even later te horen kreeg dat ze ergens een 5 over het hoofd hadden gezien en dus wel gezakt was
Zo zeg! dat lijkt me echt heel erg!
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 15-06-2003, 17:15
annette
annette is offline
Super veel mensen vinden dat ik naar school moet gaan om mn examens zelf na te gaan kijken. Ik zie het nut er niet echt van in, omdat er volges mij veel leraren één examen nakijken. Naja ik ga morguh maar voor de zekerheid naar school, omdat ik met 1 tiende al voor engels kan slagen..
Oud 15-06-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
annette schreef op 15-06-2003 @ 18:15:
Super veel mensen vinden dat ik naar school moet gaan om mn examens zelf na te gaan kijken. Ik zie het nut er niet echt van in, omdat er volges mij veel leraren één examen nakijken. Naja ik ga morguh maar voor de zekerheid naar school, omdat ik met 1 tiende al voor engels kan slagen..
Je examens zélf nakijken?! Mag dat?

Puntjes sprokkelen door dingen aan te wijzen gaat je sowieso niet lukken, als je dat van plan bent, ze rekenen niet zomaar even iets alsnog goed.. Daarvoor zijn die twee correctoren.
Oud 15-06-2003, 19:06
annette
annette is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-06-2003 @ 19:22:
Je examens zélf nakijken?! Mag dat?

Puntjes sprokkelen door dingen aan te wijzen gaat je sowieso niet lukken, als je dat van plan bent, ze rekenen niet zomaar even iets alsnog goed.. Daarvoor zijn die twee correctoren.
Ja, ik heb ergens gehoord dat je de examens zelf mag nakijken. Ennuh ik kan het altijd toch proberen? Ookal is de kans heel klein dat ik foutjes zal vinden.
Oud 15-06-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-06-2003 @ 14:00:
Vorig jaar wel een leuke fout voor DutchECK

We zouden de uitslag krijgen, maar door een computer storing moesten we nog even wachten. We liepen dus een beetje door de aula, en kwamen zijn lerares van geschiedenis tegen... die niets wist van die computer storing en dus dacht dat we onze cijfers al hadden Ze begon helemaal trots te doen richting DutchECK, omdat hij zo'n hoog cijfer had gehaald etc.. Maar ja, hij wist nog van niets Dus had ze het al verklapt Hij had een super goed cijfer voor geschiedenis, echt te gek voor woorden, super gewoon! Leuke verrassing

Zelf belde mijn conrector vlak voor de uitslag nog op dat ik mijn handelingsdeel voor Duits 1,2 niet had ingeleverd. Maar ja, ik hád geen Duits 1,2

Ghehe Ja, dat was geweldig En dat komt nu weer helemaal terug

*pakt cijferlijst er weer bij, ligt vervolgens weer dubbel*

Geschiedenis: gem CE 6,2 CSE 8,8 6,2+8,8=15/2=7,5=8

Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 19:25.
Oud 16-06-2003, 09:05
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
Ja ze hebben een grote fout gemaakt, een hele grote.

ze hebben mij laten zakken met een her .

maar ze zullen het weten
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 16-06-2003, 09:14
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
ze belden mij eerst op dat ik een her had, ik had een onvoldoende op duits2 en maatschappijleer2.
Ik zei door de telefoon al: maar je mag toch in elk deel een onvoldoende hebben??
School: ja maar maatschappijleer zit bij jou ook in het profieldeel, net als duits
IK: volgens mij niet, maja,
School: je haalt het vast wel met een her.
Ik: ik zal mijn best doen

Na een dik uur gaat de telefoon weer:
School: ik denk dat we een fout gemaakt hebben, we hebben spoed overleg gehad, en je hebt gelijk, je bent wel geslaagd
Ik: gillen en blij zijn,
School: gefeliciteerd
Ik: bedankt

toen kon ik iedereen opnieuw sms-en dat ik toch geslaagd was!!
is eis schadevergoeding voor mijn verspilde sms-tegoed, dat ik opmaakte om mee te delen dat ik een her had
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Ads door Google
Oud 16-06-2003, 09:39
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
annette schreef op 15-06-2003 @ 20:06:
Ja, ik heb ergens gehoord dat je de examens zelf mag nakijken. Ennuh ik kan het altijd toch proberen? Ookal is de kans heel klein dat ik foutjes zal vinden.
Je mag je examens best inkijken of er fouten zijn gemaakt, maar als er inderdaad fouten zijn dan krijg je niet zomaar een hoger cijfer. Dan moet je helemaal naar de klachtencommissie voor het eindexamen van jouw school die dan moet beoordelen of het examen opnieuw nagekeken moet worden, enzovoorts. Niet zo makkelijk als je denkt dus
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Oud 16-06-2003, 10:02
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Bij een meisje uit mijn klas zijn de gegevens blijkbaar verkeerd ingevoerd, waardoor ze gezakt zou zijn. Gelukkig is de school daar achter gekomen voordat ze gingen bellen, ze is dus gewoon geslaagd.
Een jongen uit de andere vwo klas zou eerst definitief gezakt zijn, maar toen kwam school erachter dat hij één 5 buiten zn profiel had en twee binnen zn profiel en dus niet meteen gezakt was, maar een her moet. Hoewel ik dacht dat hij die her niet eens meer ging maken
Oud 16-06-2003, 10:27
Verwijderd
GVD wordt mijn moeder vanmorgen gebeld blijkt de school een fout gemaakt te hebben...................... Ik had op mijn lijst een 7 voor mijn CE aardrijkskunde en dus een 7 gemiddeld, heb ik nou ineens een 6 gemiddeld en moet ik dus ergens tussen de 3,6 en 5,4 hebben gehaald op mijn CE.........

Deze fout kunnen ze toch niet maken????????????? Ze hebben verdorie een hele dag de tijd gehad en nog maken ze zo'n fout.................. een stel mongolen dat zijn het!

Mensen, GA NOOIT NAAR HET BONAVENTURA COLLEGE TE LEIDEN
Oud 16-06-2003, 17:09
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Vorig jaar was er bij ons een grote fout... Toen kwamen ze er in oktober achter dat er iemand toch wel geslaagd was, en die hebben ze dus laten zakken.... Hij kon niet meer met een studie beginnen, en heeft dus het hele jaar niets zitten doen....
__________________
Lief zijn!
Oud 16-06-2003, 18:09
Nomit
Nomit is offline
Bij ons op school werd er iemand gebeld met de mededeling dat ze was geslaagd. Zij helemaal blij, een uur later werd ze weer opgebeld: "Oops foutje, verkeerde informatie, je hebt een herexamen" Tsss

2 jaar geleden waren er nog grotere fouten gemaakt, precies hetzelfde als het bovenstaande, alleen bleek dat bij 4 mensen het geval te zijn, en die hadden geen her, neee die waren gezakt! Dan baal je wel eventjes..
Oud 16-06-2003, 18:22
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Bij ons hebben ze dit jaar geen fouten gemaakt. Wel is er vorig jaar een jongen gebelt die gezakt zou zijn. Zijn hele weekeid verpest hoord die maandag dat die tog geslaagd was met gemiddelt een 7 foutje in de computer noeme ze dat dan
Oud 16-06-2003, 18:41
Rapido
Rapido is offline
Bij ons op school hebben ze met de uitslag voor zover ik weet geen fouten gemaakt, maar wel met VMBO-examen Engels.
De VMBO-leerlingen wisten geen van allen dat ze een brief moesten schrijven bij het examen. Ze dachten dat ze alleen teksten zouden krijgen, maar toen zagen ze vlak voor het examen opeens dat ze een brief moesten schrijven. Toen mochten ze kiezen: óf overdoen in het tweede tijdvak en een eventueel her in het derde, óf gewoon dit cijfer laten tellen.

Een paar jaar geleden hadden ze ook een stomme fout gemaakt. Kwamen de leerlingen 's middags op school om Frans te maken, bleek dat ze Frans 's morgens al hadden moeten doen.
__________________
It's better to be right than popular
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Geef niet op
Columbia
3 06-10-2008 14:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred
Verwijderd
15 02-09-2004 01:26
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.