Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2013, 19:49
yeahbuddy181
yeahbuddy181 is offline
Shiiiiit voor eerst in mijn leven ben ik echt verliefd. Het is een knap spontaan meisje, jaartje jonger dan mij. Ik ken haar omdat ik bij haar in de klas zit sinds dit jaar (ben blijven zitten). In het begin van dit jaar had ik vriendin. Maar met dit meisje waar ik nu op ben ging ik ook best veel om. Ik lach veel met haar en ga best klose met haar om.

Nu zat ze laatst recht in mijn gezicht te liegen, ik kwam erachter (ben een slimme jongen) en dit vond ze wel nogal erg (ze moest huilen...). Maar daartegen staat wel dat ze me geen vertrouwelijke dingen zegt wat ik wel bij de andere vriendinnen (geaccepteerde friendzone gevallen) heb. Omdat ik in het begin al best klose met haar omging toen ik nog niet op haar was ben ik bang dat ik mezelf gefriendzoned heb. Nog nooit echt ingezeten als ik het niet wou. Maar weet iemand of ik erin zit? Zijn er tips voor dit geval?

Ow ik heb er een knap meisje afgewezen dit weekend voor haar dus dit zegt wel genoeg...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2013, 20:07
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Tja, het ligt echt aan de manier hoe je met haar omgaat. Vertrouwelijke dingen worden ook wel gegeven als je niet friendzoned bent. Hoe lang ga je al met haar om?
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 20:41
yeahbuddy181
yeahbuddy181 is offline
Ik krijg geen vertrouwelijke dingen te horen de gesprekken met haar gaan over heel veel andere dingen. Ik ken haar ongeveer een jaar. Ze is de ex van een vriend van me, toen het tussen hun uitging had ik zelf nog een vriendin maar pas later ben ik veel met haar gaan praten. Vooral veel lachen is wat we nu doen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 20:46
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Heb je ooit ns signalen van haar gekregen dat ze je mogelijk leuk vindt? Per ongeluk aanstoten.. Heel veel oogcontact of zoiets?
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 21:10
yeahbuddy181
yeahbuddy181 is offline
Heel veel (glim)lachen, oogcontact dus dat wel. Probleem is dat ik haar in de tijd dat ik haar ken best wel veel mee ben omgegaan als vrienden. En dat ik pas later verliefd werd. Als ik het eerder had geweten was ik wel eerder achter haar aangegaan.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 21:21
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Als ik dit zo hoor kan ik niet zeker zijn dat je in de friendzone zit of dat je goed zit. Dus ga het maar proberen.

Wel valt het op dat ze niet heel erg serieus is met jou, dus ze zal ook nog niet echt onder de indruk van je zijn waarschijnlijk. Maar dat kan nog verandert worden. Succes
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 20:06
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik zou het tegen haar zeggen. Liever nu dan over een paar jaar, dan worden dingen alleen maar pijnlijker.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 21:17
Verwijderd
Friendzone bestaat niet. Alleen jongens en meisjes die gewoon niet in de smaak vallen of sociaal onkundig zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 01:41
Verwijderd
friendzoned... ;9
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 21:23
yeahbuddy181
yeahbuddy181 is offline
Nope ik ben sociaal niet ontkundig, ik ging tijdje klose met haar om maar had geen gevoelens voor haar toen. Had toen zelf een andere vriendin.

Ik heb haar gewoon eerlijk gezegt dat ik verliefd op haar ben, omdat een goede vriendin van haar mij een voorzichtige tip gaf dat ze wat voor me voelde. Het is dus geslaagd!!!

Nu vraag ik me af of de friendzone uberhaupt wel bestaat, is dat niet tegen de natuur in?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 04:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dat ligt er denk ik aan hoe je friendzone definieert. Hoe het voor veel vrouwen werkt (en voor mannen denk ik ook) is eigenlijk zo: Als iemand absoluut geen kans maakt, dan kun je dat nooit veranderen. Sommige mensen vind je namelijk gewoon niet aantrekkelijk. Niets aan te doen. Dan maakt het dus niet uit wat die persoon zegt of doet, hoe lang hij het volhoudt of hoe hij gaat flirten, etc. Die persoon komt nooit in de groep die kans maakt. Dit heeft verder weinig te maken met hoe aardig ik iemand vind, dus zou ik wel vrienden met die persoon kunnen zijn. Op een bepaalde manier zit die persoon dus in een "friendzone" en komt daar nooit meer uit.

Dan zijn er ook mensen die wél een kans maken, hoewel dat na verloop van tijd natuurlijk kan veranderen. Als ik iemand in principe wel interessant vind, maar er later achter kom dat hij er heel vervelende ideeën op nahoudt (principes, religie, politieke standpunten, etc) dan slaat dat heel snel om. Zo komt hij dus ook in het verkeerde groepje.

Heeeeeel af en toe komt er eens iemand voorbij die heel interessant en leuk is, én dat blijft zelfs zo als je iemand beter leert kennen. Nou, dan heb je geluk en een fijne relatie. Tenzij je al bezet bent wellicht, maar dat betekent niet dat zo iemand in de 'friendzone' komt (als het eventueel uit zou gaan, who knows).

Maar goed, dit is niet wat veel mensen bedoelen met een friendzone. Veel mensen (vooral jongens) denken dat de friendzone iets is waar je belandt wanneer je niet snel genoeg actie onderneemt. Ze doen alsof het meisje wél iets met ze had gewild, maar nu opeens niet meer. Dit is ontzettende onzin, dat bestaat niet. Als ik iemand aantrekkelijk vind, verandert dat niet zomaar. Het is niet alsof er een timer op zit, zo van "als hij binnen nu en 10 dagen niets doet stop ik hem in de friendzone." Zo werkt het niet.

Je hebt kans of je hebt geen kans. Als je geen kans hebt is dat (bijna) onmogelijk om te veranderen, als je wel kans hebt kán het eventueel goed gaan (maar zoals ik al zei kunnen er wel dingen zijn die het laten omslaan naar een 'nee').
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 20:21
yeahbuddy181
yeahbuddy181 is offline
Ja ik snap em nu veel beter. Mijn vorige vriendin soort van zelfde verhaal, ik ging veel met haar om. Gewoon als vrienden (geen goede vrienden ofzo), ze was toen bezig met een andere jongen. Op een gegeven moment kreeg ik een gesprek met haar over dat ze wou stoppen met dat persoon. Maar dan een gesprek dat nogal serieus was en je eerder met je beste vriend/vriendin zou hebben. Een vriend van mij zei dat ik nog nooit zo diep in de friendzone zat. Maar een maandje later had ik een relatie met haar. Het is trouwens nog nooit zo erg vanzelf gegaan dat moment.

Ik denk dat jij dus gelijk hebt, een echte friendzone bestaat niet. Tenzij je totaal niet de type voor die persoon bent... En dat kan je zelf wel inzien denk ik of je dat bent of niet.

Heel erg bedankt
Met citaat reageren
Oud 09-03-2013, 21:37
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Yo ik zelf zou niks met der beginnen één jaar is te lang. Ookal zou je het willen ik ga express niet met heel veel meisjes om omdat ik niet gefriendzoned wil worden en wil shoppen met ze etc.
Zou nu juist afstand van der nemen en het over paar maanden proberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Friendzoned?
Verwijderd
4 13-06-2015 22:16
Liefde & Relatie Hulp gevraagd
Refaelov
20 08-01-2013 23:32
Liefde & Relatie Twijfels
The Messenger
12 18-12-2012 16:08
Liefde & Relatie Wtf verward?
killer_kamal
7 11-01-2010 15:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.