Oud 10-02-2013, 22:04
dylanxwigger
dylanxwigger is offline
Hallo allemaal ik ben een jongen van 18 met rood-kastanjerbruin haar.
Ik heb een vraag. Euhmm thja vooral naar de dames gericht... Wat vinden jullie van jongens met die haarkleur. Ik krijg soms gewoon appjes van je bent schattig en lief En knap.. omdat je daar niet goed op kan zien dat ik die haarkleur heb. Spreek je bijvoorbeeld met ze af. Zeggen ze niks en gaan we heel snel weer weg.. ;( groetjes een jongen die zich er behoorlijk kloten door voelt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2013, 22:24
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Een haarkleur maakt echt niet zoveel uit hoor. Als iemand leuk is, maakt het geen zak uit welke kleur tint zijn haar is (en of ie überhaupt haar hééft). Haar is maar zo'n klein dingetje en de kleur is dáár maar weer een klein beetje van. Er zal niemand zijn die de ander afwijst want diegene heeft blond/bruin/zwart/rood haar. Jij denkt toch ook niet bij meisjes 'goh, dat had best mijn vriendin kunnen zijn, ze is lief en mooi, maar helaas heeft ze blond haar en dát is toch zo afschuwelijk'.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 22:50
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Als jij er een probleem over maakt dan maakt het uit ja. Door te zeggen dat jij er over in zit blijkt al dat je onzeker bent over je zelf en dat is een afknapper voor meisjes.
Ik heb zelf blond/rossig haar en ik heb er geen problemen mee bij meisjes.

Als het zo is dat heel veel meisjes snel weer weg gaan komt dat ergens anders door.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 00:01
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Waarom denk je dat die meisjes weer snel weggaan om je haarkleur?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 11:08
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nou, ik kan me écht niet voorstellen dat ze weggaan om je haarkleur.

En zelf ben ik iemand die blond ontzettend (lees: ONTZETTEND) lelijk vindt, maar als iemand voor de rest helemaal superleuk is zou zelfs ík me er nog overheen kunnen zetten.

Waarschijnlijk is er een andere reden.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 11:29
Verwijderd
Ze gaan niet weg om je haarkleur.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 12:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb juist een enorm zwak voor jongens met rood haar! Als meiden puur afgaan/ afknappen op je haarkleur zijn die meiden blijkbaar niet geschikt voor jou. Nou en! Laat je er niet door ontmoedigen, er zijn vast zat meiden die je wel leuk vinden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 13:46
Heer Wil
Heer Wil is offline
Waarschijnlijk was er een andere reden dan je haarkleur... Zelfs als ze al zouden zeggen dat ze je haarkleur niet mooi vinden, is het niet je haarkleur maar je andere eigenschappen die dat hadden moeten goedmaken, maar daarin tekort schoten.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 15:26
loveyou123
loveyou123 is offline
als je denkt dat het is vanwege je haarkleur dan verf je het.. miss een idee? en anders vraag je het aan die gene waarom ze weg gaan...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 15:32
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je haarkleur zal die meisjes weinig boeien, maar dat je er zo onzeker over bent is natuurlijk wel een ontzettende afknapper.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 14:46
Verwijderd
Rood/koper haar is prachtig.

En dit:
Citaat:
Ze gaan niet weg om je haarkleur.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 15:48
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
ik val juist op roodharige!
ik vind die haarkleur helemaal geweldig.
mijn vriendje heeft ook rood haar
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 17:24
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
de haarkleur heeft daar echt niks mee te maken
ik vond roodharige jongens altijd heel knap!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 21:39
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Citaat:
Hallo allemaal ik ben een jongen van 18 met rood-kastanjerbruin haar.
Ik heb een vraag. Euhmm thja vooral naar de dames gericht... Wat vinden jullie van jongens met die haarkleur. Ik krijg soms gewoon appjes van je bent schattig en lief En knap.. omdat je daar niet goed op kan zien dat ik die haarkleur heb. Spreek je bijvoorbeeld met ze af. Zeggen ze niks en gaan we heel snel weer weg.. ;( groetjes een jongen die zich er behoorlijk kloten door voelt..
Ik heb zelf ook veeel rood lang haar, ik ben een meisje :-) En iedereen is goed op zijn/haar eigen manier, dat maakt echt niet uit. Het ligt dat probably meer aan die meiden dan aan jou. Tenminste, misschien ben je wel heel knap of ook niet, als ik verliefd word op een jongen, is dat vooral om het innerlijk. Ik vind rood/bruin haar wel sexyy hoor, dan ben je uniek xxx
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 23:21
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Ik heb zelf ook veeel rood lang haar, ik ben een meisje :-) En iedereen is goed op zijn/haar eigen manier, dat maakt echt niet uit. Het ligt dat probably meer aan die meiden dan aan jou. Tenminste, misschien ben je wel heel knap of ook niet, als ik verliefd word op een jongen, is dat vooral om het innerlijk. Ik vind rood/bruin haar wel sexyy hoor, dan ben je uniek xxx
En blond niet? bruin & blond komen evenveel voor .
Maar rood is inderdaad een haarkleur die minder voor komt, en is niks mis mee
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 10:45
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Er zullen best wel meisjes zijn die weglopen om jouw haarkleur, maar laat die lekker in de stront zakken. Waarschijnlijk maken ze zich zorgen over hun reputatie en zijn ze niet bepaald slim. De echt leuke meiden, die weten wel beter.
__________________
Čech is uit zijn doel, Čech is uit zijn doel....!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 11:27
tripster
tripster is offline
Nah ik vind rood haar wel mooi. Niet bij alle jongens, maar als ze je eerst nog knap, lief en schattig noemden.. Moet het geen probleem zijn!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 13:22
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Nou, lekker stelletje opbeurende reacties hier; fijn om te weten dat het niet aan je haarkleur ligt maar aan je persoonlijkheid, sterkte ermee !
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-02-2013, 15:13
Verwijderd
Je noemt dat hij het afspreken ze niets zeggen en dan snel weer weg gaan. Zeg jij zelf dan wel dingen? En stel je ook vragen enzo, en toon je interesse in hun antwoorden?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 17:45
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Voor mij kan dat echt wel een deal-breaker zijn, ik vind roodharige vrouwen eigenlijk per definitie niet mooi. Mannen überhaupt niet maar dat is weer een ander verhaal.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 14:10
SweetStrawberry
Avatar van SweetStrawberry
SweetStrawberry is offline
Ik vind dat rood haar best mooi is. Eigenlijk maakt het mij niet zo uit, want ik heb van mezelf gemerkt dat ik veel meer op innerlijk afga dan op uiterlijk
Het is, zoals een paar mensen al zeggen, wel minder dat je er zelf zo onzeker over bent. Zelfverzekerde mannen zijn veel aantrekkelijker!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 16:16
Verwijderd

Uit game of thrones. Ik zou er diverse kunstjes op kunnen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 23:25
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vind het mooi. En haar is toch verfbaar als je er echt niet meer mee kunt leven?
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Nou, lekker stelletje opbeurende reacties hier; fijn om te weten dat het niet aan je haarkleur ligt maar aan je persoonlijkheid, sterkte ermee !
Volgens mij zei niemand dat het om zijn persoonlijkheid ging. Dat zou kunnen, maar ook zijn gedrag (niet per se volledig overeenkomend met je persoonlijkheid), of andere uiterlijke kenmerken.

Ik vind rood haar en veel fysieke kenmerken die gepaard gaan met gingers vaak nogal onaantrekkelijk, maar hier en daar vind ik een roodharige wel aantrekkelijk. Puur en alleen vanwege rood haar zou ik het nooit laten, fysieke aantrekkingskracht kan stiekem ongeacht haarkleur ontstaan. En als TS zou ik daar maar gewoon vanuit gaan, dat het niet aan je haarkleur ligt. Ligt het dat wel, dan is het ook een kwestie van meisjes zoeken die er juist wel van houden. Er zijn toch ook mensen zat die niet op dikke mensen vallen? Maar die blijven ook niet alleen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 19:37
JustWannaHelp
Avatar van JustWannaHelp
JustWannaHelp is offline
Hey,

Ik vind dat haarkleur niks uit moet maken over wie je bent. Dat mensen zeggen dat je schattig bent komt omdat ze je haarkleur niet kennen. Het gaat mij om het innerlijk, en dat je leuke gesprekken kan hebben zonder dat ze meteen weg gaat.

Ik hoop dat ik je geholpen heb.
__________________
Live, laugh, love // Be yourself // You're beautifull in you way // Live your Life
x een meisje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2013, 12:34
Verwijderd
JustWannaHelp die weer even de standaard politiek correcte mening komt geven.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2013, 01:00
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Inderdaad, moraalridder.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 02:33
Eclipse12
Eclipse12 is offline
Citaat:
Er zullen best wel meisjes zijn die weglopen om jouw haarkleur, maar laat die lekker in de stront zakken. Waarschijnlijk maken ze zich zorgen over hun reputatie en zijn ze niet bepaald slim. De echt leuke meiden, die weten wel beter.
pff dus er bestaan alleen leuke meiden als ze op rood haar vallen?-.-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Lang rood haar bij een meisje?
love-in-the-air
89 22-09-2013 21:01
Liefde & Relatie rood haar
Carova
48 09-11-2011 22:00
Liefde & Relatie Rood Haar
Rolienx
1 09-11-2011 21:57
Psychologie Rood haar, een blanke huid en sproetjes.
Vrouw1986
88 14-06-2004 12:41
Lichaam & Gezondheid Rood haar
Roxanne01
53 22-12-2001 19:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.