Oud 05-02-2013, 19:32
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
hey ik ben op zoek naar een vriendin maar met degene in mn klas kan ik het niet echt vinden en ik vind ze ook niet echt aardig enzo. nu ben ik van plan om misch te kijken of ik iemand kan vinden tijdens carnaval maar tsja zoniet dan heb ik nog steeds geen vriendin (het vragen enzo vind ik niet moeilijk maar het vinden van een leuk meisje wel) dus bestaan er mischien sites waar je iemand online kan leren kennen? gr tom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2013, 21:58
Verwijderd
Contact gezocht op deze site.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 22:22
Verwijderd
tagged
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 23:01
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Hoe oud ben je?

Je moet geen vriendin zoeken, die kom je tegen. En je zult het misschien niet geloven, maar je kunt ook nog meisjes regelen die niet in je klas zitten.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 10:45
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Wat de Eind-Baas ook al zegt. Een vriendin zoek of regel je niet even, dat overkomt je. Je kan niet tegen jezelf zeggen, dat meisje is leuk nu wordt ik verliefd.

Buiten dat zul je nog niet heel oud zijn, en heb je dus nog een hele jeugd voor je.
Ik was 17 toen ik voor het eerst echt een relatie had. Dus alle tijd. En ga zeker niks forceren.

Of er datingsites voor minderjarigen bestaan weet ik niet.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 15:20
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
ben bijna 15 maar bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 15:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe oud ben je?

Je moet geen vriendin zoeken, die kom je tegen. En je zult het misschien niet geloven, maar je kunt ook nog meisjes regelen die niet in je klas zitten.
True. Je moet niet iemand zoeken om een relatie mee te hebben, je moet iemand tegenkomen waarmee je een relatie wilt hebben. Dat is een wezenlijk verschil en vaak de sleutel tot een goede relatie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 19:35
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Bijna 15? Lieve schat als je nouw 25 was kon ik t nog wel iets beter begrijpen.
Ga alsjeblieft nog even jong zijn je komt vanzelf wel n keer iemand tegen.
verkering hebben lijkt heel leuk. En dat is het ook hoor!
Maar het heeft geen haast op die leeftijd
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 20:45
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Bijna 15? Lieve schat als je nouw 25 was kon ik t nog wel iets beter begrijpen.
Ga alsjeblieft nog even jong zijn je komt vanzelf wel n keer iemand tegen.
verkering hebben lijkt heel leuk. En dat is het ook hoor!
Maar het heeft geen haast op die leeftijd
Hoe waar dat ook is, op die leeftijd vinden jongens en meisjes het nog veel enger om contact te leggen met een leuk iemand dan wanneer ze 20 zijn, en ik ken genoeg jongens van 20 die het dood en dood eng vinden om een meisje af te stappen. Maar ook meisjes durven niet op jongens af te stappen.

Via het internet is die drempelwaarde veel lager, meestal een goed begin om die eerste angsten een beetje te ontdoen; een beetje gewend te raken aan het hebben van contact met mensen die je niet heel goed kent.

Het is een goed leerproces op die leeftijd denk ik. Al zou je gewoon gezellig kunnen chatten daar ook onder kunnen vallen.

Wat meer on topic: ik geloof dat de meeste dating websites 16 jaar en ouder zijn (niet 18 jaar en ouder). Tenmiste, dat is bij Paiq het geval. Op websites als badoo wil je uberhaupt niet komen, die websites zijn wel zo extreem commercieel ingesteld en hebben zeer beroerd respect voor privacy en zijn ook graag wat vaagjes over de functies, betalingen en mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 18:28
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Ik snap eigenlijk niet waarom jongens bang zijn voor meiden en meiden voor jongens ik heb er nooit problemen mee.
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ik snap eigenlijk niet waarom jongens bang zijn voor meiden en meiden voor jongens ik heb er nooit problemen mee.
En toch zie ik regelmatig topics van je terug waarin je twijfelt over hoe je een bepaalde situatie met een dame aan moet pakken. Als je echt zo zelfverzekerd was zou er toch ook geen reden zijn om er vragen over te stellen aan compleet vreemden op internet?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 00:01
tripster
tripster is offline
hyves.nl r&r
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 02:54
Seriously020
Avatar van Seriously020
Seriously020 is offline
Er bestaan sowieso datingssite's, dat moet je even opzoeken op het internet.

Maar of er datingssite's zijn voor minderjarige lijkt me vrij sterk aangezien de kans groot is dat er viespeuken zich aan gaan melden op dat soort site's!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 05:30
Verwijderd
'op zoek zijn naar een vriendin' werkt niet maar 'meisjes van mijn leeftijd leren kennen en zien of het wat is' kan natuurlijk prima via het internet. Dat kan heel goed via Contact Gezocht op dit forum. Als je met een meisje van internet afspreekt, doe dat dan altijd op een openbare plaats en vertel het van te voren aan je ouders.

Het is ook niet nieuw of iets van de internet-tijd ofzo. Vroegah zette je dan een oproepje in de Hitkrant of Break-out "jongen (14) zoekt leuke lieve meid (13/14) uit Zuid-Holland om mee te pennen en misschien meer". Nu is er internet, dat scheelt weer in de postzegels.

Laatst gewijzigd op 28-02-2013 om 10:12.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 10:23
aniN
Avatar van aniN
aniN is offline
sugababes/supadudes
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 23:18
xsophieejxx
xsophieejxx is offline
Volgens mij niet.
En ik zou er als ik jou was ook niet naar gaan zoeken.
Je bent nog jong dus je heb nog lang genoeg de tijd om zelf leuke mensen te ontmoeten.
Datingsite's zijn meestal voor alleenstaande volwassenen die écht niemand kunnen krijgen. Je weet ook nooit of iedereen wel is die ze zeggen dat ze zijn. Dus altijd oppassen met dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 04:18
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Datingsite's zijn meestal voor alleenstaande volwassenen die écht niemand kunnen krijgen.
Wat een ontzettende onzin zeg.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 11:27
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Hyves/ facebook is wat moelijker. Maar hyves daar voegt iedereen elkaar toe. En zette ze ook vaak hun whatsapp/ ping / msn op de site.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.