Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2013, 15:59
Verwijderd
Zoals de titel al zegt, ik en een jongen hebben elkaar volgens mij allebei in de friendzone gezet. Een hele tijd terug heeft hij wel eens gezegd dat hij me leuk vond, en ik heb van vrienden gehoord dat ie me wou "regelen", zoals jongens dat noemen en nog meer dingen. Toen ben ik daar verder niet op ingegaan (heb hem later ook afgewezen) omdat ik in die tijd aan het daten was met zijn beste vriend. Ik heb hem hierbij dus in de friendzone gezet, en hier heb ik heel erg spijt van.

Nadat dat gebeurde is er gelukkig niks veranderd in onze vriendschap, het lijkt zelfs alsof we alleen maar hechter zijn geworden. Hij probeerde mij zelfs te helpen met zijn beste vriend die ik toen dus leuk vond. Hij zei wel steeds dingen als; als het niks wordt, ben ik toch ook nog een optie enz.

Nou het is dus inderdaad niks geworden met die vriend, hij had opeens onverwachts een ander. Hier was ik trouwens vrij snel overheen (denk dus niet dat mijn verliefdheid heel heftig was ofz), mede dankzij A (die andere vriend, ik geef hem even een "naam"). We gingen steeds meer afspreken enzo, en ik denk dat ik hém juist al die tijd, misschien onbewust, leuk vond en vind. Alles voelt zo goed met hem en hij is zo super lief, en we kunnen uren praten en lachen om helemaal niks. Maar doordat ik hem dus afgewezen heb een tijd geleden, ben ik bang dat hij me daardoor ook is gaan als gewoon een hele goede vriendin. Denk dus dat ik ook bij hem in de friendzone zit.

De laatste tijd spreken we ook steeds vaker af, en dan knuffelen we ook wel enzo, lopen hand in hand, en hij heeft al eens aangeboden mij een zoencursus te geven haha (heb nog nooit echt gezoend). Het lijkt soms zo duidelijk dat ie mij nog ziet zitten, maar hier durf ik niet vanuit te gaan omdat ik daardoor nogal vaak voor de gek ben gehouden door jongens die alles wat ze zeiden niet meende. Hierdoor vind ik het ook best moeilijk in te schatten wanneer hij nou iets meent of dat hij het allemaal als grap bedoelt, en of ik dus nog diep in de friendzone zit. Hij weet trouwens wel van die andere jongens die mij dus voorlogen.

Ik durf het ook niet zomaar te vragen, bang voor het antwoord. Kortom, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2013, 16:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jongens lopen vast niet zomaar hand in hand, waarschijnlijk vind hij je leuk! Jij bent degene die hem afwees en daarom zal jij ook een move moeten maken om hem duidelijk te maken dat je openstaat voor hem/ een relatie met hem.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 16:40
Verwijderd
Stop met dat gehuil over een friendzone die uitsluitend in jouw hoofd bestaat en ga gewoon eens met hem zoenen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 17:50
Verwijderd
Je kunt niet elkaar in de friendzone zetten en er vervolgens nog mee zitten, de ander erin zetten betekent dat je geen interesse hebt. Jullie draaien gewoon ouderwets om elkaar heen. Doorbreek dat door te zoenen of het te zeggen. Hij vindt je waarschijnlijk wel leuk, minimaal fysiek en of hij meer dan dat wil weet je alleen door het te proberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik hier in vredesnaam mee?
Maxwel
3 10-06-2014 07:37
Liefde & Relatie Groot probleem. 2 kanten.
Bogart
13 04-05-2012 07:03
Liefde & Relatie wanneer friendzone en wanneer verder?
Verwijderd
94 08-02-2012 20:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.