Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2013, 16:32
Amycansjoe
Amycansjoe is offline
Is het jullie wel eens gebeurd dat je aan het twijfelen was aan je gevoelens of je relatie? En hoe heb je dit dan opgelost? Heb je meteen besloten het uit te maken, of heb je er een tijdje mee gelopen en het niet verteld? Of heb je er eerlijk met je vriendin of vriend over gesproken?

-Ik wou dit gewoon even weten, aangezien een vriendin van me heel erg twijfelt aan haar relatie, en graag wil weten hoe ze dit op moet lossen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2013, 16:35
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 17:11
Verwijderd
Ja. We waren langer dan 3.5 jaar samen, dus ik heb er eerst een tijdje mee rondgelopen, niet goed wetend wat ik ermee moest. Uiteindelijk hebben we erover gepraat omdat hij ook wel door had dat het niet meer echt goed ging en toen hebben we besloten er een einde aan te maken.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 18:19
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ja ik heb wel eens getwijfeld. maar het hangt wat mij betreft een beetje van de duur van de relatie en de oorzaak van de twijfel af of je het erover moet hebben. Als het iets is in de anders gedrag, of in de manier waarop je met elkaar omgaat, zou ik zeggen dat je het erover moet hebben, omdat dit ervoor kan zorgen dat de relatie beter wordt. Als het twijfel is over of iemand wel leuk genoeg is (vooral aan het begin van de relatie) heb ik het daar persoonlijk nooit met de ander over gehad, maar zorg ik dat ik een besluit neem waar ik achter kan blijven staan.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 21:35
Verwijderd
In elke fatsoenlijke relatie is ook weleens twijfel, want twijfel kun je ook licht hebben, of maar van korte duur, of je moet nog dingen leren snappen. Het hoort erbij, of je het nou wel of niet samen redt. Ik heb ook getwijfeld, meerdere keren. Het erover hebben is situatieafhankelijk, dus wat is hier aan de hand?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Twijfels over relatie
Mangler
24 08-12-2016 15:57
Liefde & Relatie Twijfels over relatie
Heermeneer
9 29-07-2016 09:01
Liefde & Relatie zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :)
tony1357
5 26-01-2014 19:14
Liefde & Relatie Twijfels in lange relatie
kita
29 13-10-2009 14:56
Liefde & Relatie Jeetje waar moet ik beginnen..
coecie
18 24-06-2009 16:55
Liefde & Relatie Twijfelen in een relatie.
Punkygirl
14 03-06-2003 11:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.