Oud 10-01-2018, 00:15
tomandjerry
tomandjerry is offline
Hoi

Ik ben 18j en heb nog nooit een vriendin gehad. Nu zou ik toch graag eens een toffe meid bij me hebben. Het probleem is dat ik nooit in contact kom met meisjes: op school studeer ik een richting zonder meisjes.

5j geleden zat ik nog in een andere school met wel meiden, en in mijn klas zat een meid die me nu nog altijd aanstaat. We hebben dezelfde interesses maar ik weet niet of ze mij ooit heeft zien staan of niet.

Nu zijn we wel bevriend op fb, maar anders hoor ik haar nooit. Ook zit ze nu in Paraguay op stage, dit is ook een probleem om haar beter te leren kennen.

Hoe zou ik haar kunnen benaderen om toch eens haar proberen te veroveren.
PS. Ik ben zeer verlegen en heb nooooit contact met meiden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2018, 00:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe lang is zij nog in het buitenland voor stage?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-01-2018, 09:23
Verwijderd
Je kunt haar een berichtje sturen over haar stage, daar interesse in tonen. Vragen over stellen. Als dat allemaal natuurlijk verloopt proberen af en toe contact te houden, zonder er meteen een diepgaand iets van te maken. Als dat goed gaat dan vraag je haar als ze terug is of ze eens iets wil gaan drinken of zo.

Maar misschien is het handiger om niet voor een relatief onbereikbaar iemand te gaan en het dichter bij je in de buurt te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2018, 11:23
tomandjerry
tomandjerry is offline
Citaat:
Hoe lang is zij nog in het buitenland voor stage?
Tot augustus.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2018, 11:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Tot augustus.
Oei. Dat maakt het wel lastiger om laagdrempelig een keer af te spreken. Je kunt niet even een keer wat leuks met elkaar gaan doen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-01-2018, 17:08
tomandjerry
tomandjerry is offline
Citaat:
Oei. Dat maakt het wel lastiger om laagdrempelig een keer af te spreken. Je kunt niet even een keer wat leuks met elkaar gaan doen!
Juist. Lan moeilijk naar paraguay vliegen om eens iets te gaan drinken.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 00:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Juist. Lan moeilijk naar paraguay vliegen om eens iets te gaan drinken.
Tot die tijd kan je misschien een beetje leren hoe je leuk met een meisje omgaat, wat wel en niet werkt in gesprekken, etc. De wereld is groter dan dat ene meisje zo ver weg, date ook gerust eens iemand in de buurt. Ga samen wat drinken, leer iemand kennen, toon interesse. Komt er wat moois uit, dan als dat hartstikke leuk. Is dat niet zo, dan is het alvast een mooie oefening
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 20:04
Tuinslang101
Tuinslang101 is offline
spreek gewoon met haar af, heb schijt. en misschien ken je vrienden die een vriendengroep hebben dat je met die groep kan omgaan, daar zitten meestal ook wel meisjes in
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Appen met leuk meisje
Mrlove076
1 27-03-2017 18:42
Liefde & Relatie Een leuk meisje..
\Alex/
1 24-04-2015 21:42
Liefde & Relatie Leuk meisje in de bus, wat te doen?
!_Paul_!
31 09-10-2011 23:35
Liefde & Relatie Erg leuk meisje mee uit vragen...
Ikheetgeenhenk
47 28-11-2005 23:18
Liefde & Relatie Leuk meisje maar zo verlegen
WhoIAm
7 25-10-2002 11:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.