Oud 08-04-2018, 21:38
Cillie
Cillie is offline
Hoi ik ben cillie en ik ben nieuw hier. Ik heb een vraagje want ik ben bijna 12 jaar en ik wil graag wat extra geld bijverdienen maar ik mag nog geen bijbaantje of krantenwijk en Hogenkamp ik dat doen. en bijv. Als je aan je buurvrouw haat vragen of ze klusjes heeft is het ook raar om te zeggen dat je geld wilt dus hoe kan ik alsn12 jarige een beetje geld bijverdienen hebben jullie ideeen dan hoor ik dat graag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2018, 22:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Honden uitlaten? Oppassen? Spulletjes verkopen op de vrijmarkt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-04-2018, 22:34
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Het is helemaal niet gek om geld voor klusjes te vragen aan je buurvrouw. Gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2018, 21:57
Valereax
Valereax is offline
Ik heb een manier(ik verdien hier +-€200 per dag(8uur)) je maakt een papier met een rooster 2x16 en daaronder zet je 'Dakloze mensen' je vraagt als ze geďnteresseerd zijn in een donatie (ong €4 per huis) en stel dat je 5euro krijgt dan geef je €2.5 aan daklozen en de rest voor jou. Ik 1week is dat +-€1000.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2018, 22:31
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Ik heb een manier(ik verdien hier +-€200 per dag(8uur)) je maakt een papier met een rooster 2x16 en daaronder zet je 'Dakloze mensen' je vraagt als ze geďnteresseerd zijn in een donatie (ong €4 per huis) en stel dat je 5euro krijgt dan geef je €2.5 aan daklozen en de rest voor jou. Ik 1week is dat +-€1000.
Slim plan. Heb je dit zelf bedacht? En doe je dit zelf ook?

Het enige probleem.. denk je dat mensen ook nog geld zouden geven als ze wisten dat je de helft van het geld zelf houdt? Meestal houden mensen daar namelijk niet zo van.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 09:05
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik heb een manier(ik verdien hier +-€200 per dag(8uur)) je maakt een papier met een rooster 2x16 en daaronder zet je 'Dakloze mensen' je vraagt als ze geďnteresseerd zijn in een donatie (ong €4 per huis) en stel dat je 5euro krijgt dan geef je €2.5 aan daklozen en de rest voor jou. Ik 1week is dat +-€1000.
Leuk idee, maar dat valt onder oplichting. Slecht plan dus.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 09:22
Valereax
Valereax is offline
Citaat:
Leuk idee, maar dat valt onder oplichting. Slecht plan dus.
nee toch? Dat is toch eigenlijk geen oplichting? Oplichting is dat ik zeg dat ik daklozen steun en ze totaal geen geld geef?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 09:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
nee toch? Dat is toch eigenlijk geen oplichting? Oplichting is dat ik zeg dat ik daklozen steun en ze totaal geen geld geef?
Wanneer je niet eerlijk vooraf zegt dat 50% van de donaties naar jezelf gaan, ben je nog steeds mensen aan het misleiden. Mensen denken namelijk dat jij dit als vrijwilligerswerk doet, en dat 100% van je opzet daadwerkelijk bij de daklozen terecht komt.

Hoe geef je het geld trouwens aan de daklozen? Geef je het aan een organisatie, of ga je het zelf uitdelen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 10:31
Valereax
Valereax is offline
Citaat:
Wanneer je niet eerlijk vooraf zegt dat 50% van de donaties naar jezelf gaan, ben je nog steeds mensen aan het misleiden. Mensen denken namelijk dat jij dit als vrijwilligerswerk doet, en dat 100% van je opzet daadwerkelijk bij de daklozen terecht komt.

Hoe geef je het geld trouwens aan de daklozen? Geef je het aan een organisatie, of ga je het zelf uitdelen?
Zelf uitdelen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 21:05
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Wanneer je niet eerlijk vooraf zegt dat 50% van de donaties naar jezelf gaan, ben je nog steeds mensen aan het misleiden. Mensen denken namelijk dat jij dit als vrijwilligerswerk doet, en dat 100% van je opzet daadwerkelijk bij de daklozen terecht komt.

Hoe geef je het geld trouwens aan de daklozen? Geef je het aan een organisatie, of ga je het zelf uitdelen?
Als je het aan een organisatie geeft gaat daarvan ook maar een gedeelte naar de doelgroep en de rest naar salarissen en andere kostenposten, zoals reclame, huisvesting enz.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 21:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je het aan een organisatie geeft gaat daarvan ook maar een gedeelte naar de doelgroep en de rest naar salarissen en andere kostenposten, zoals reclame, huisvesting enz.
Dat is logisch, maar 50% als "loon" of tegemoetkoming voor je vrijwilligerswerk is natuurlijk wel belachelijk veel. Deze jongen heeft door zijn aanpak juist vrijwel geen kostenposten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 00:29
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Als je het aan een organisatie geeft gaat daarvan ook maar een gedeelte naar de doelgroep en de rest naar salarissen en andere kostenposten, zoals reclame, huisvesting enz.
Klopt. Maar dat weet je (of kun je weten) als je geeft aan een goed doel.

Hier bijv even een lijstje salarissen: https://www.ninefornews.nl/dit-zijn-...-bij-directie/

Laatst gewijzigd op 11-04-2018 om 09:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.