Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2002, 07:17
*-*Skye*-*
*-*Skye*-* is offline
Dat schijnt bewezen te zijn, mensen tussen de 15 en de 25 kunnen een relatie ong een jaar aanhouden, totdat het begint te vervelen enzo.

Is dat in de praktijk ook zo?

Hoe lang ben jij het van plan met je huidige vriend/vriendin aan te houden?
__________________
It's not the game you played, It is the love you made
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2002, 07:49
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
Mijn langste relatie tot nu toe duurde 3 maanden en 3 weken .. ik ben ook pas bezig vanaf mijn 18,5e, maar opzich zou t wel kunnen kloppen ja .. en toch hoop je het niet

Ik heb op t moment geen vriendin .. dus niet erg lang denk ik ..
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 10:55
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Liefde en Relatie's... op dat forumdeel past deze vraag geweldig goed...

dus eventjes een verplaatsing naar dat forumdeel.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 11:00
X-je
X-je is offline
Ik heb nu een jaar en 3 weken met mn vriend en ik ben niet van plan het te verbreken. Integendeel.

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 11:22
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Dat kan je volgens mij niet concluderen. Ik heb nu 10 maanden verkering, en ik ben echt niet van plan het uit te maken als we een jaar iets hebben. Alsof het eerder in een relatie ook al niet minder spannend wordt ..
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 11:33
Vraag
Vraag is offline
Citaat:
*-*Skye*-* schreef:
Hoe lang ben jij het van plan met je huidige vriend/vriendin aan te houden?
Ik denk dat als je überhaupt een tijd in je hoofd hebt, hoe lang je het nog aan wil houden, dat er iets mis is.

Ik denk dat er na de periode van echt verliefd zijn ff een dip komt. Als je verliefd bent let je namelijk niet op de negatieve kanten van je vriend(in). Dus daarna kom je er8er dat ie/ze soms best nog wel kan irriteren. Nou ja, daar moet je dan ook maar aan wennen.

offtopic...
Was laatst op Discovery, dat die stof die in je lichaam wordt geproduceerd als je verliefd bent, je voor de gek houdt :-) en dat het maximaal een jaar kan duren. Máár, de stof zit ook in chocolade!!

__________________
Vaag, dit is een sig van Vraag!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 13:20
kizzy
kizzy is offline
ik heb bijna 8 maand... gaat wel goed, ups and downs maar dat heb je altijd

ik denk niet dat het waar iz want een vriendin van me (16 jaar) heeft al 3!! jaar een vaste, serieuze relatie
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 13:56
Gitty
Gitty is offline
ik ben 18 en heb dikke 3 jaar verkering en ik ben niet van plan het ooit uit te maken

dus het kan goed gaan
__________________
Talitha
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:34
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Citaat:
*-*Skye*-* schreef:


Hoe lang ben jij het van plan met je huidige vriend/vriendin aan te houden?
Nog 1 maand en 2 weken, dan hebben we 1 jaar, dus dan heb ik dat ook weer bereikt en maak ik het uit, op naar de volgende... Ja, wat is dat nou voor vraag zeg

__________________
Liberté - Égalité - Fraternité
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:43
Yolcu
Yolcu is offline
Iedereen neemt de stelling niet serieus, maar ik zie er wel waarheid in eigenlijk.

Ik ben zelf 14 maanden bij m'n vriend en weet dus uit eigen ervaring, en ik hoor het ook van andere stelletjes, dat het zo rond een jaar wat moeilijker gaat. Je ergert je aan meer dingen, doet vaker chagerijnig tegen elkaar.. gelukkig kunnen m'n vriend en ik hier goed over praten, maar ik kan me best voorstellen dat die moeilijke situatie het einde van je relatie kan betekenen.

En de stelling is 'op onze leeftijd'. Aangezien ik 16 ben, ga ik ervan uit dat die leeftijd zo tussen de 15 en 20 ligt ofzo (ruw gezegd). Deze leeftijd is toch de leeftijd van jong zijn, feesten, veel mensen hebben geen zin in een langdurige relatie, sommigen willen na een tijdje hun vrijheid misschien weer terug, of ze willen eerst nog 'jong' zijn, voor ze misschien heel hun leven aan iemand vast zitten.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 15:27
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
nee hoor,ik ken een gozer die al 2 jaar dezelfde vriendin heeft en dat is echt een stelletje wat voorlopig nog niet upsplit
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 15:52
de abt van sion
de abt van sion is offline
Dit is volkomen waar.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:53
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
mijn zus heeft nu al 4,5 jaar een vriend.. en ze is 22....

hmm.... klopt dus niet
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 18:35
de abt van sion
de abt van sion is offline
De meeste relaties die op een leeftijd onder de 21 zijn begonnen, lopen op de klippen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 10:01
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
langste is 6 maanden

maar zoals het er nu naar uitziet zou ik het zeker langer dan een jaar met iemand kunnen volhouden, simpelweg omdat het niet altijd even sensationeel te zijn, er zijn ook perioden van rust, en meer vriendschap, dan het passionele liefdesspel. Zo houd ik het zelfs 2 jaar uit
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 11:18
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik heb ook geen lange relaties maar ik hoop echt heel erg dat t nu wel langer duurt
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:27
Thomas
Thomas is offline
Je hebt wel gelijk denk ik. Ik heb zelf nu bijna 21 maanden een vriendin, en de nieuwigheid is er wel vanaf na ongeveer een jaar. Dan zul je dus extra je best moeten doen verder te komen en het dus aan te houden. Toch denk ik wel dat 1 jaar verkering wel zon beetje een kritiek punt is!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:29
The Wanderer
Avatar van The Wanderer
The Wanderer is offline
Heheh hoezo op die leeftijd alleen.
__________________
SpoonBoy:Do not try to bend the spoon. That's impossible. Instead, only try to realize the truth. Neo:What truth? SpoonBoy:A spoon is for eating only.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2002, 14:30
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
Ik ben niet van plan om over een jaar mijn vriend los te laten. Ik denk helemaal niet aan een einde... omdat ik die simpelweg niet zie..

Als je nu al denkt "wanneer het uit is dan.." dan zit het niet goed.

Maar het is idd wel zo dat mensen op deze leeftijd verandering willen en van nieuwe dingen houden.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:12
Piccola
Piccola is offline
Ik ben vandaag 8 maanden en 2 dagen samen met mijn vriend!
Citaat:
*-*Skye*-* schreef:
Hoe lang ben jij het van plan met je huidige vriend/vriendin aan te houden?
Hoelang ik van plan ben het aan te houden?! Als het aan mij [ons] ligt blijven we voor altijd samen! Maar zoals het er nu uitziet gaat het sowieso verlopig nog zeker niet uit!

Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 18:42
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
ik heb nu 10 maanden met m'n vriend en eerlijk gezegd hoop ik dat het nooit meer overgaat !!!!!!
__________________
guinevieve
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 18:47
Sanuelya
Sanuelya is offline
Citaat:
guinevieve juniper schreef:
ik heb nu 10 maanden met m'n vriend en eerlijk gezegd hoop ik dat het nooit meer overgaat !!!!!!
Jah ik heb ook 10 maanden en ik hoop niet dat het klopt... dat relaties na een jaar aflopen.
Hoe wel dat met mijn ex wel zo was
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 18:54
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Ja maar je vriend van nu is je vorige niet ik denk dat je het zelf spannend moet houden en er altijd aan moet blijven werken
__________________
guinevieve
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.