Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2002, 18:36
Demi
Demi is offline
Ik ben gister uitgeweest en heb toen met een jongen gezoend. Hij gaf me zijn nr. maar ik ben niet van plan hem te bellen, en dat wist ik al toen ik afscheid van hem nam.
Hoe vinden jullie dat zoenen voor een avondje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2002, 18:37
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
zoenen vind ik persoonlijk nog ok ...
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 18:39
[E]-RiC
[E]-RiC is offline
zitten alleen maar positieve kanten aan, wat kan een lekkere en niet te vergeten zelfvertrouwen-stimulerende zoen nou voor iets slecht zijn? twee mensen die beiden reageren op hun lust-gevoelens? dat is een van de mooiste dingen op deze wereld !
__________________
suck me beautifull...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 18:44
Verwijderd
Ik doe het zelf nooit, omdat zoenen voor mij onlosmakelijk verbonden is met liefde, althans gevoelens van affectie. Ik ga niet zomaar iemand zoenen die ik net ken of waar ik niets voor voel. Dat voelt alsof je iets weggooit...het devalueert helemaal, want als je toch 'zomaar' zoent, wat maakt het zoenen met je vriend(in) dan nog speciaal?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 18:51
sokkebokke
sokkebokke is offline
Ik vind het wel ok zolang je er geen gewoonte van maakt. Trouwens als je met iemand zoent, hoe je het ook draait of keert, je voelt wel iets voor die persoon. er zal altijd wel iets van gevoelens of affectie tussen die personen zijn..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 19:40
Verwijderd
ben het met nare man eens, ik heb nog nooit voor 1 keertje met iemand gezoend, en heb er tijdens uitgaan ook nooit de behoefte aan gehad..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 20:04
*Kloontje*
*Kloontje* is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik doe het zelf nooit, omdat zoenen voor mij onlosmakelijk verbonden is met liefde, althans gevoelens van affectie. Ik ga niet zomaar iemand zoenen die ik net ken of waar ik niets voor voel. Dat voelt alsof je iets weggooit...het devalueert helemaal, want als je toch 'zomaar' zoent, wat maakt het zoenen met je vriend(in) dan nog speciaal?

oooooh nee daar ben ik het zeker niet mee eens...sja misschien zit ons gevoel dan anders in elkaar ofzo, maar het is gewoon niet zo bij mij.

Ik zoen wel eens met een jongen voor 1 avondje, maar het verschil bij mij is gewoon, zoen ik met een jongen voor een avondje dan is het gewoon lekker.
Zoen ik met een jongen waar ik echt verliefd op bent, als het dan mijn vriend is, heeft het zoiets magisch!! En dan komt er veel meer gevoel aan te pas, je kent het wel, tintelingen door heel je lijf.

Dat is het grote verschil bij mij... dus zoenen met je vriend is echt heeeeeel speciaal met hoeveel jongens je ook gezoend hebt (in mijn geval dan...)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 20:12
Verwijderd
Zoals je al zegt, mensen verschillen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 20:43
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
ow, ik doe het ook wel... Niets mis mee toch? Zolang jullie maar wel allebeide vinden dat het voor een keer is, dus niet dat de een meer wil dan de ander...

lief$
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 21:12
Verwijderd
sjaaa
als het af en toe is vind ik het wel oke, maar geen gewoonte van maken
en ook niet zoenen omdat je wil zoenen,
ookal is het voor een avond, je moet m wel leuk vinden toch?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 21:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ik doe het zelf nooit, omdat zoenen voor mij onlosmakelijk verbonden is met liefde, althans gevoelens van affectie. Ik ga niet zomaar iemand zoenen die ik net ken of waar ik niets voor voel. Dat voelt alsof je iets weggooit...het devalueert helemaal, want als je toch 'zomaar' zoent, wat maakt het zoenen met je vriend(in) dan nog speciaal?


Helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 21:57
Kore
Avatar van Kore
Kore is offline
zoenen voor een avondje is gewoon niet leuk. het boeit me echt helemaal niet. en daarna heb ik het gevoel dat ik mensen moet afpoeieren/teleurstellen enzo. is gewoon de moeite niet waard

zoenen met iemand waar je echt wat voor voelt is veeeeeeeeeeeeel leuker
__________________
benader de liefde net als koken, met dezelfde onvoorzichtige overgave
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 08:17
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
zolang je nog vrijgezel bent waarom niet ?

hoewel mocht ik t weer worden (mag ik niet hopen ) dan laat ik dat wel.. tisniet dat ik dr zoo fantastische ervaringen mee heb namelijk , maar anderen moeten zelf weten wat ze doen
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 09:12
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
wat maakt het zoenen met je vriend(in) dan nog speciaal?

Het gevoel van verliefdheid dat je er dan bij hebt.
Voor een avondje is het lust, in een relatie is het liefde, twee hele verschillende dingen

Ik heb er overigens niet veel op tegen.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 14:53
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Nee, ik vind het niets..
Ik heb het 1 keer gedaan, en vond het niet leuk..Het is zo mooi als je echt iets voor iemand voelt, maar om nou iemand die ik niet ken staan af te lebberen, nee, dat trekt me niet.
En dan heb je ook nog het probleem dat diegene jou leuk kan gaan vinden(of al vond) en denkt dat jij dat ook hebt, of andersom
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 15:43
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik doe het zelf nooit, omdat zoenen voor mij onlosmakelijk verbonden is met liefde, althans gevoelens van affectie. Ik ga niet zomaar iemand zoenen die ik net ken of waar ik niets voor voel. Dat voelt alsof je iets weggooit...het devalueert helemaal, want als je toch 'zomaar' zoent, wat maakt het zoenen met je vriend(in) dan nog speciaal?
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 16:05
Verwijderd
Kan best. Ik wordt niet snel verliefd en wat zou ik dan moeten doen, een jaar lang niet zoenen omdat ik toevallig niet verliefd ben? Dat zou eeuwen kunnen duren, en zo frigide ben ik ook weer niet.
Er is ook een jongen waar ik wel vaker mee zoen, maar waar ik verder niets mee wil (en hij ook niet). Is daar wat mis mee?
*shrugs* Naja het ligt aan de persoon. Iedereen die ik ken zoent wel eens zomaar iemand, dus misschien ligt het aan wat je gewend bent.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 16:18
Lily
Avatar van Lily
Lily is offline
Het is niet waar dat een zoen met je vriend/vriendin dan nix meer betekent. Voor mij betekent een zoen met de ene jongen meer dan die met een andere. Als ik iemand echt leuk vind betekent het gewoon meer...de waarde van een zoen is dan echt niet minder ofzo. Kussie, San.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2002, 16:49
SevenLayersDeep
Avatar van SevenLayersDeep
SevenLayersDeep is offline
Citaat:
*Kloontje* schreef:
Ik zoen wel eens met een jongen voor 1 avondje, maar het verschil bij mij is gewoon, zoen ik met een jongen voor een avondje dan is het gewoon lekker.
Zoen ik met een jongen waar ik echt verliefd op bent, als het dan mijn vriend is, heeft het zoiets magisch!! En dan komt er veel meer gevoel aan te pas, je kent het wel, tintelingen door heel je lijf.

Dat is het grote verschil bij mij... dus zoenen met je vriend is echt heeeeeel speciaal met hoeveel jongens je ook gezoend hebt (in mijn geval dan...)
lijkt me oowk wel

__________________
alomtegenwoordig + Nee, Ik vind je niet aardig.. + ik ben wallflower
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:36
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
mja 5 jongens op een avondje heb ik ooit gehad.. als je dronken bent ofzo of als het graag wilt, is er volgens mij niets mis mee.. als het maar niet veel verder dan zoenen gaat (vind ik)
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 18:39
Penelopeia
Penelopeia is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Het gevoel van verliefdheid dat je er dan bij hebt.
Voor een avondje is het lust, in een relatie is het liefde, twee hele verschillende dingen

Ik heb er overigens niet veel op tegen.


hier sluit ik me bij aan
maar dat zegt niet dat ik snel met mensen zoen ofzo hoor, ik ben best wel kieskeurig..en voor 1 avondje moet het nog wel met een persoon zijn 'die ik wat vind hebben..'
maar zoenen met iemand op wie je verliefd bent is heerlijk, en dat heeft inderdaad veel meer 'waarde' dan met iemand voor 1 avondje te zoenen...maargoed, ik hebe r ook niks optegen, soms is het wel ff leuk

__________________
geniet eens even
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 18:47
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
InCuBuZ schreef:
mja 5 jongens op een avondje heb ik ooit gehad.. als je dronken bent ofzo of als het graag wilt, is er volgens mij niets mis mee.. als het maar niet veel verder dan zoenen gaat (vind ik)

Kijk da vin ik dan weer nie door de beugel kunnen! 1 jongen ok! mara 5 vind ik hoerig gedrag (sorry niet persoonlijk bedoelt)

Ik doe het ok wel een, (nou nie heb nou een kei lief vriendje ) en ik zie nie wa er op tegen kan zijn. Tenzij je het echt vaak doet maar 1 keer in een paar maanden moet toch kunnen?

En het kan wel iets peciaals hebben, ook al ben je niet verliefd opón persoon: gewoon de spanning en het spel tussen jullie kan gewoon echt een kick geven! Ik heb van de laatste keer echt geen spijt, is voor mij nog een speciale avond, maar heb noooit meer voor die jongen gevoelt en hij nie voo rmij.... dus wa is het probleem?


[Dit bericht is aangepast door apart persoontje (05-02-2002).]
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 18:52
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik doe het zelf nooit, omdat zoenen voor mij onlosmakelijk verbonden is met liefde, althans gevoelens van affectie. Ik ga niet zomaar iemand zoenen die ik net ken of waar ik niets voor voel. Dat voelt alsof je iets weggooit...het devalueert helemaal, want als je toch 'zomaar' zoent, wat maakt het zoenen met je vriend(in) dan nog speciaal?


Same here !
__________________
guinevieve
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 18:57
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
je kan ook iets vasts met iemand willen krijgen en dan zoenen

en dan daarna wil die ander toch maar niks

dan heb je ook voor 1 avondje gezoend

dat is mij 2 keer gebeurt
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 22:42
eden6
eden6 is offline
Dat moet iedereen voor zichzelf beslissen. Ik keur het niet af. Ik doe het zelf ook.

Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt en als zoenen voor jou verbonden is aan een relatie moet je het vooral laten!

Ik vind zoenen voor een avondje op zn tijd best leuk. Wel de lusten, niet de lasten? En als je single bent, waarom niet?
__________________
Actie wekt reactie. :p
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2002, 10:00
Vraag
Vraag is offline

Als je single bent en de ander met wie je zoent ook, no problem.

Maar als 1 van beide een relatie heeft vind ik het niet kunnen. En toch doen zovelen dat! persoonlijk lijkt het me niet echt genieten om m'n vriendin een keer in een kroeg tegen te komen, zoenend met een ander. Ook niet als ze zegt dat het gewoon lekker is, zonder liefde in het spel. Hmmm, ben ik daar ouderwets?
__________________
Vaag, dit is een sig van Vraag!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 11:12
Mey
Mey is offline
Mja, ik zoende ook zo vaak voor een avondje... maar sinds ik de ware heb ontmoet niet meer
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 15:26
CharlieMe
CharlieMe is offline
Doe k vaak...Het is gewoon lekker en goed voor je ego so why not??? Om heel eerlijk te zijn stelt zoenen voor mij niet zo heel veel voor....
__________________
er was eens...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 18:53
Cerberus
Cerberus is offline
hhmzz...ik doe hetzelf nooit, maar ik denk dat als de beide partijen het van elkaar weten dat het maar voor 1 keer is....waarom niet. zolang er maar geen schade wordt aangericht.
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie De eerste zoen
Verwijderd
139 14-05-2004 12:21
Liefde & Relatie Zoenen voor een avond: minder kieskeurig?
Kadaver
36 26-05-2003 19:30
Liefde & Relatie ander probleem..misverstand met hem, veel gestook..
*ineedhelp*
2 24-11-2002 15:00
Liefde & Relatie zoenen voor een avondje???
Toscane
52 29-09-2002 21:36
Liefde & Relatie Zoenen voor 1 keer
Hippielove
43 25-07-2002 10:30
Liefde & Relatie "Player" (alleen voor de meisjes)
EviL69
94 13-05-2002 23:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.