Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2002, 10:13
Courtney
Courtney is offline
Gaan jullie zonder elkaar uit?

Mijn vriend en ik eigenlijk bijna nooit! Ik kan er ook gewoon niet tegen om zonder hem te zijn, dan denk ik continu aan hem...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2002, 10:19
Verwijderd
tot nu toe nog niet gedaan, maar ik vind het wel relaxt om eens zonder hem uit te gaan op zich. Alleen minder als hij dan ook zonder mij uit zou gaan...zit ik heel de avond te stressen over hoeveel mooie meisjes hij dan tegenkomt

Maar k vind wel dat dat moet kunnen hoor, die vrijheid wil ik iig wel.

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 10:25
Verwijderd
Ja.. ik kom in heel andere cafées dan zij, maar het is wel zo dat we ergens van te voren afspreken zodat we elkaar in ieder geval nog wel even zien..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 11:07
Mey
Mey is offline
Ja, heel vaak....maar dat komt omdat we ver uit elkaar wonen en dus in heel andere discotheeks en cafes komen....
meestal vind ik het wel jammer, maar tis ook echt wel relaxt
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 11:08
chanel
chanel is offline
nou nee, want.. ik ben zelf niet zo'n uitgaans type..en me vriend nog minder, dus als we uitgaan gaan we samen poolen met vrienden of ergens wat drinken.. maar als ik naar de discotheek ga , ga ik gewoon met me vriendinnen

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 12:42
C'est moi!
C'est moi! is offline
Tuurlijk.

Als ik geen zin heb of niet kan, waarom zou zij dan niet gaan? En andersom. We gaan trouwens niet alletwee wel uit, maar dan niet samen --> zeg maar gescheiden uitgaan ofzo. We hebben dezelfde vrienden en houden van dezelfde café's dus dat zou een beetje onzin zijn.
__________________
Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! | Ik haat je niet, ik voel me gewoon beter als je niet in de buurt bent!!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 15:36
Stier17
Stier17 is offline
WIj wel. Maar dat is omdat we elkaar maar een keer in de maand zien ongeveer. Ondertussen gaan we beiden uit. We wonen niet dicht bijelkaar en hij heeft vaak optredens enzo dus zien we elkaar gewoon niet zo vaak...We zijn laatst wel samen naar A'dam geweest en dat was geweldig!!!
__________________
Shit happens...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 16:38
Cerberus
Cerberus is offline
ik zekers wel. ik heb het echt geweldig met mijn vriendin, maar wil ook wel eens gewoon met een paar vrienden op stap. lekker ouwehoeren over van alles en nog wat. bovendien heb ik ook nog een sociaal leven naast mijn vriendin en ik wil niet al mijn vriendschappen verwaarlozen door alleen met haar uit te gaan en dergelijke.
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 16:39
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Neej, we gaan heelvaak samen naar Vrankrijk
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 16:52
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Tuurlijk.

Als ik geen zin heb of niet kan, waarom zou zij dan niet gaan? En andersom. We gaan trouwens niet alletwee wel uit, maar dan niet samen --> zeg maar gescheiden uitgaan ofzo. We hebben dezelfde vrienden en houden van dezelfde café's dus dat zou een beetje onzin zijn.

Bij mij precies hetzelfde! Had het niet beter kunnen zeggen!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 17:20
christina14
christina14 is offline
dan...zit ik heel de avond te stressen over hoeveel mooie meisjes hij dan tegenkomt

Maar k vind wel dat dat moet kunnen hoor, die vrijheid wil ik ik wel.


[/B][/QUOTE]

me 2

Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 18:37
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
Cerberus schreef:
ik zekers wel. ik heb het echt geweldig met mijn vriendin, maar wil ook wel eens gewoon met een paar vrienden op stap. lekker ouwehoeren over van alles en nog wat. bovendien heb ik ook nog een sociaal leven naast mijn vriendin en ik wil niet al mijn vriendschappen verwaarlozen door alleen met haar uit te gaan en dergelijke.
Juist da heb ik nou ook! En eerlijk gezegd vind ik het maar raar als jij nie eens meer een avondje zonder je vriendje uit kan... Dan ben je toch zwaar afhankelijk geworden, of zie ik da dan verkeerd?


__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 18:45
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Juist da heb ik nou ook! En eerlijk gezegd vind ik het maar raar als jij nie eens meer een avondje zonder je vriendje uit kan... Dan ben je toch zwaar afhankelijk geworden, of zie ik da dan verkeerd?

IMHO niet neej


ik heb echt een hekel aan die jalourse mutsen van wie je niet met andere meisjes mag praten...sommige zien je als hun eigen bezit.

__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 20:00
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ze mag nog niet echt uit
dus ja, ik ga vaak zonder haar uit
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 12:31
Courtney
Courtney is offline
Het is niet zo dat ik echt niet zonder hem uit kan, maar ik vind het gewoon veel leuker als hij erbij is!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie elkaar nog graag zien, toch uitmaken?
LA BLADIRA
10 31-10-2005 11:05
Liefde & Relatie aan of uit?
Bianca16*
9 17-08-2005 18:14
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Azalea
Femme-Fatale
2 29-11-2003 18:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geprivatiseerde oorlog een gevaar of juist niet?
Gatara
35 02-09-2003 12:54
Liefde & Relatie Relaties
luckyleo
6 07-07-2002 17:11
Liefde & Relatie onzeker als anderen uit elkaar gaan
sunnevot
8 20-06-2002 13:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.