Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2004, 08:43
gogirl_1988
Avatar van gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
he
ik heb een probleem
ik heb gister met mijn moeder gepraat over sex
en over mijn vriend en mij
mijn moeder vind mij nog veel te jong en wil niet dat ik al sex heb met mijn vriend
ik ben ook nog maagd
maar ik wil wel heel graag
ik durf niet meer met mijn moeder te praten, want misschien mag ik dan nooit meer naar mijn vriend toe, omdat ze bang is dat we het wel gaan doen,
ik wil het wel heel graag.
en ik wou ook eerst met de pil beginnen
maar nu durf ik dat dus niet meer tegen mijn moeder te vertellen
zou ik nou wel of niet met mijn vriend naar bed gaan???
en moet ik dat mijn moeder vertellen
ik ben echt wanhopig gewoon
xxxx gogirl_1988
__________________
you found me, when no one else was looking!!!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 08:45
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
je moeder is een beetje ouderwets denk ik... en voor de pil heb je je moeder niet nodig maar de dokter
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 08:46
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
je hoeft het toch niet aan je moeder te vertellen?
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 08:55
Tristia
Avatar van Tristia
Tristia is offline
Jouw lichaam, jouw relatie, jouw sex.

ALs je moeder het niet snapt heeft ze pech en ze gooit op deze manier wel ff haar eigen ruiten in zeg. Heb je een dochter die eerlijk tegen je is en dan reageer je zo. Foei mams!

Ga naar die dokter haal de pil en ga sexen wanneer JIJ er aan toe bent. Je moet je eigen fouten maken, ouders kunnen je niet altij dbeschermen en wellicht is dit helemaal geen fout en ben je er echt aan toe.

DAN NOG HE! Weet je hoeveel mensen jonger dan jij al sex hebben. Dus doe wat je wil meis denk er gewoon goed over na enzo.

Succes!
__________________
Like ice into your heart...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 09:30
Verwijderd
Mwah ik vind je eigenlijk ook nog erg jong voor seks . Ik heb altijd hard geroepen dat je seks moet hebben wanneer je eraan toe bent, tot mijn zusje van 16 ermee begon. Toen had ik echt zoiets van hallo je bent nog wel erg jong...
Dat je moeder zo reageert is gewoon een soort bescherming van haar eigen kind, ik kan het me goed voorstellen nou ja ik ben geen moeder maar goed .
Uiteindelijk houdt ze jou natuurlijk niet tegen. Praat er anders nog een met haar over, dat je er echt wel aan toe bent, blablabla. Ik zou eerst bij jezelf ff nagaan of je er eigenlijk echt wel aan toe bent, zou jammer zijn als je er achteraf spijt van krijgt .

Enne waarom roept iedereen de pil ophalen Of het moet zo zijn dat haar vriendje ook nog maagd is, maar anders condoom gebruiken!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 09:52
Tristia
Avatar van Tristia
Tristia is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 17-11-2004 @ 10:30 :
Mwah ik vind je eigenlijk ook nog erg jong voor seks . Ik heb altijd hard geroepen dat je seks moet hebben wanneer je eraan toe bent, tot mijn zusje van 16 ermee begon. Toen had ik echt zoiets van hallo je bent nog wel erg jong...
Dat je moeder zo reageert is gewoon een soort bescherming van haar eigen kind, ik kan het me goed voorstellen nou ja ik ben geen moeder maar goed .
Uiteindelijk houdt ze jou natuurlijk niet tegen. Praat er anders nog een met haar over, dat je er echt wel aan toe bent, blablabla. Ik zou eerst bij jezelf ff nagaan of je er eigenlijk echt wel aan toe bent, zou jammer zijn als je er achteraf spijt van krijgt .

Enne waarom roept iedereen de pil ophalen Of het moet zo zijn dat haar vriendje ook nog maagd is, maar anders condoom gebruiken!
Ja en condooms zijn niet 100% procent veilig. Dus altijd dubbelop doen.
HE bah je denkt toch niet dat ik hier onveilige sex zit te verkopen aan minderjarigen :-P
__________________
Like ice into your heart...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 10:10
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
Citaat:
ALs je moeder het niet snapt heeft ze pech en ze gooit op deze manier wel ff haar eigen ruiten in zeg. Heb je een dochter die eerlijk tegen je is en dan reageer je zo. Foei mams!
huh, moeders horen op te voeden hoor...

Citaat:
DAN NOG HE! Weet je hoeveel mensen jonger dan jij al sex hebben. Dus doe wat je wil meis denk er gewoon goed over na enzo.
weet je hoeveel 5-jarigen aan de coke zijn zeg
oke, heeft niks met elkaar te maken, maar die opmerking van jou is ook best wel dom.
__________________
huh
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 10:29
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Goeniegoegoe schreef op 17-11-2004 @ 11:10 :
huh, moeders horen op te voeden hoor...
natuurlijk, maar nou zorgt ze ervoor dat dr dochter niet meer eerlijk kan zijn naar haar toe. Sexen gaat ze uiteindelijk toch wel, als haar moeder haar steunt kan ze nog helpen met anticonceptie en soashizzle. Als haar moeder alleen maar negatief doet, niet wil helpen en alles afwijst zal ze minder op de hoogte zijn van deze zaken en het stiekem doen. Het is maar wat je liever hebt.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 10:38
Tristia
Avatar van Tristia
Tristia is offline
Citaat:
Goeniegoegoe schreef op 17-11-2004 @ 11:10 :
huh, moeders horen op te voeden hoor...

weet je hoeveel 5-jarigen aan de coke zijn zeg
oke, heeft niks met elkaar te maken, maar die opmerking van jou is ook best wel dom.
Nee wat ik bedoel te zeggen is dat haar moeder blij mag zijn met een eerlijke dochter die niet al op jonge leeftijd haar lichaam aan jan en alleman geeft en zelfs aan de pil wil etc. Ik vind haar een voorbeeld dochter en haar moeder kan zoveel voor haar betekenen op dit punt in haar leven. Laat ze die kans dan ook aangrijpen. DUs ja ze heeft pech, want zij gaat toch wel een keer sex hebben, je kan je kinderen neit eeuwig aan banden leggen.
Ze zal ongetwijfeld doen wat in haar ogen opvoeden is, maar sorry mijn mening verschilt daarvan.

En domme opmerking kun je pas zeggen als je ook echt je best hebt gedaan om te begrijpen wat ik daar poste. En als je het dan dom noemt leg dan ook even uit waarom en hoe jij er wel tegen aankijkt. Daar heeft die meid meer aan qua advies.
__________________
Like ice into your heart...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 11:09
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Nou het gaat erom dat JIJ er klaar voor bent, niet je moeder. Het is jouw leven en ze kan je niet eeuwig onder controle houden. Nou moet ik wel zeggen dat toen ik 16 ik er niet echt aan dacht, maar ik bedoel ieder mens is verschillend en als jij het idee hebt dat je het gewoon wil doen (en dat het idee ook echt vanuit je zelf komt) moet je het gewoon doen vind ik.
Maar zorg dan wel dat je aan de pil bent en condooms gebruikt, want ik denk niet dat je op een soa of een kind zit te wachten
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 11:38
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
nah, ik zou je moeder nog ns proberen duidelijk te maken dat je t echt wilt en er klaar voor bent enzo, en dat je haar mening erg belangrijk vindt en dat je dr graag open over wilt zijn maar dat je uiteindelijk toch doet wat je zelf goed lijkt...misschien dat ze dan ook inziet dat je toch wel gaat sexen als je dat wil en dat jij, als ze er minder negatief tegenoverstaat , er opener over kan blijven.

maar helpt dat niet: doe gewoon wat je zelf goed lijkt
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 11:42
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Tristia schreef op 17-11-2004 @ 09:55 :
Jouw lichaam, jouw relatie, jouw sex...

Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:06
MasterB
MasterB is offline
De keus ligt enkel bij jou. Je moet doen wat jou het beste lijkt en daarmee kun je dus in conflict komen met je ouder(s). Die conflicten kom je wel weer te boven. Je moeder wil je naar alle waarschijnlijkheid enkel behoeden voor een eventuele fout.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:41
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
de meeste moeders willen niet zien dat hun dochters sex hebben.. Sommige zijn zo naief (zie ander topic ) maar als jij vind dat je er klaar voor bent dan moet je het doen. Ik weet eigenlijk niet hoelang je verkering hebt, ma dat vind ik ook wel belangrijk. Je moet wel een poosje een relatie hebben, elkaar kennen, op gemak zijn etc.. helemaal voor de 1e keer
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 14:15
LilDushi
LilDushi is offline
als je wilt moet je het gewoon doen!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 14:35
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 17-11-2004 @ 10:30 :
Mwah ik vind je eigenlijk ook nog erg jong voor seks . Ik heb altijd hard geroepen dat je seks moet hebben wanneer je eraan toe bent, tot mijn zusje van 16 ermee begon. Toen had ik echt zoiets van hallo je bent nog wel erg jong...
Erg jong?! Weet je niet meer hoe geil je was toen je 16 was? Er stoomt bij mij nu puur hormoon door mn aderen. Als ik tijdens wiskunde het woord "gelijkbenig" in combinatie met "driehoek" hoor ren ik naar de wc! Ik begin tegen tafels op te hitsen. Als een lerares van onder de 60 me iets vertelt komt het niet meer over. Als ik melk drink denk ik aan tieten, eten we de vis tong denk ik aan lesbische orgies en ik heb een gat in mn matras geknipt om daar hele vrije dagen aan te besteden! Wat nou, 16 is wel erg jong!?
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 14:52
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Dat moet je niet aan mensen op een forum vragen
en juist daarom zou ik zeggen: nee want je klinkt als een veel te jong twijfelend kuikentje.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 14:52
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
lol
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:27
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Citaat:
Slobber schreef op 17-11-2004 @ 15:35 :
Erg jong?! Weet je niet meer hoe geil je was toen je 16 was? Er stoomt bij mij nu puur hormoon door mn aderen. Als ik tijdens wiskunde het woord "gelijkbenig" in combinatie met "driehoek" hoor ren ik naar de wc! Ik begin tegen tafels op te hitsen. Als een lerares van onder de 60 me iets vertelt komt het niet meer over. Als ik melk drink denk ik aan tieten, eten we de vis tong denk ik aan lesbische orgies en ik heb een gat in mn matras geknipt om daar hele vrije dagen aan te besteden! Wat nou, 16 is wel erg jong!?
Zoek psychologische bijstand...
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:40
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
Citaat:
Slobber schreef op 17-11-2004 @ 15:35 :
Erg jong?! Weet je niet meer hoe geil je was toen je 16 was? Er stoomt bij mij nu puur hormoon door mn aderen. Als ik tijdens wiskunde het woord "gelijkbenig" in combinatie met "driehoek" hoor ren ik naar de wc! Ik begin tegen tafels op te hitsen. Als een lerares van onder de 60 me iets vertelt komt het niet meer over. Als ik melk drink denk ik aan tieten, eten we de vis tong denk ik aan lesbische orgies en ik heb een gat in mn matras geknipt om daar hele vrije dagen aan te besteden! Wat nou, 16 is wel erg jong!?
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:57
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Slobber schreef op 17-11-2004 @ 15:35 :
Erg jong?! Weet je niet meer hoe geil je was toen je 16 was? Er stoomt bij mij nu puur hormoon door mn aderen. Als ik tijdens wiskunde het woord "gelijkbenig" in combinatie met "driehoek" hoor ren ik naar de wc! Ik begin tegen tafels op te hitsen. Als een lerares van onder de 60 me iets vertelt komt het niet meer over. Als ik melk drink denk ik aan tieten, eten we de vis tong denk ik aan lesbische orgies en ik heb een gat in mn matras geknipt om daar hele vrije dagen aan te besteden! Wat nou, 16 is wel erg jong!?
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 16:43
gogirl_1988
Avatar van gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 17-11-2004 @ 10:30 :
Enne waarom roept iedereen de pil ophalen Of het moet zo zijn dat haar vriendje ook nog maagd is, maar anders condoom gebruiken!
jah mijn vriend is ook maagd
maar ik heb zaterdag al 2 maanden met hem
maar wekunnen het toch pas doen als ik bij hem ben en dat is pas als we al 3 maanden hebben
en we zitten elkaar al de hele tijd op te geilen
hij heeft me al gebeft en zo
en we zijn er allebei klaar voor
denken we
__________________
you found me, when no one else was looking!!!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:18
Verwijderd
als je nog maar twee maanden hebt zou ik er nog even mee wachten, eerlijk gezegd. zeker omdat je ook niet echt overtuigend klinkt wanneer je zegt dat je het zo graag wilt. geniet nog een half jaartje van het beffen, zou ik zo zeggen
ik zeg je nu niet dat je het niet màg van mij (zou zowiezo onnuttig zijn geweest), ga gerust je gang ik zeg nu tegen jou wat ik zou doen als ik alles opnieuw zou mogen doen in mijn leven

Citaat:
gogirl_1988 schreef op 17-11-2004 @ 17:43 :
en we zijn er allebei klaar voor
denken we
>klinkt écht niet overtuigend...

xxx

Laatst gewijzigd op 17-11-2004 om 18:21.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:39
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 17-11-2004 @ 09:43 :
Zou ik nou wel of niet met mijn vriend naar bed gaan???
Als je zelf die beslissing niet kan nemen ben je er overduidelijk nog niet aan toe. Het is dus verstandiger om niet met je vriend naar bed te gaan.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:05
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Als je het gaat vragen op een forum, weet je het duidelijk nog niet. Ik zou als ik jou was er eerst even goed over nadenken je keuze niet laten beinvloeden door wat anderen er eventueel over gezegt hebben, maar puur wat je er zelf van vindt.

De pil kan je anoniem verkrijgen via je dokter of gyneacoloog. Als je dat niet durft te halen, zijn er altijd nog condooms. Beide is natuurlijk het veiligst.

Zowiezo geeft het minder rotooi als je een condoom gebruikt.
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:16
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Jij moet er klaar voor zijn. Het klinkt raar, maar als je moet wachten tot je moeder er klaar voor is kan je denk ik lang wachten. Moeders vinden het gewoon een raar idee denk ik.
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:26
barbiebitch
barbiebitch is offline
ik was zelf ook 15 (bijna 16) toen ik het voor het eerst met mijn vriend deed en ik had ook nog maar 2 maanden. Het ging vanzelf, gebeurde gewoon. daardoor heb ik er van te voren niet zoals jou over nagedacht en niet zo zitten twijfelen.

Waarschijnlijk ben je er dus nog niet klaar voor. Wacht tot het gewoon gebeurd, als je er op dat moment zelf aan twijfelt zou ik zeggen: niet doen!

ik zou wel aan de pil beginnen. condoom lijkt me dan niet echt nodig, maar je hebt wel extra zekerheid.

en van je moeder zou ik me nix aantrekken. het is waarschijnlijk moeilijk voor haar om te zien dat haar dochter volwassen wordt. mijn moeder vermoed wel ie denk ik.. (vlekken in lakens enzo) maar wat kan ze er nu nog aan doen?! maar ik ga het er niet vertellen want ik weet dat ze me te jong vind.
__________________
It only gets better..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:43
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Wat een hilarisch topic.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 08:58
Tristia
Avatar van Tristia
Tristia is offline
Citaat:
Slobber schreef op 17-11-2004 @ 15:35 :
Erg jong?! Weet je niet meer hoe geil je was toen je 16 was? Er stoomt bij mij nu puur hormoon door mn aderen. Als ik tijdens wiskunde het woord "gelijkbenig" in combinatie met "driehoek" hoor ren ik naar de wc! Ik begin tegen tafels op te hitsen. Als een lerares van onder de 60 me iets vertelt komt het niet meer over. Als ik melk drink denk ik aan tieten, eten we de vis tong denk ik aan lesbische orgies en ik heb een gat in mn matras geknipt om daar hele vrije dagen aan te besteden! Wat nou, 16 is wel erg jong!?
OMG hahahaha! Ja je hebt gewoon gelijk.
__________________
Like ice into your heart...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 10:46
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Dus ouders mogen wel opvoeden zolang ze het maar eens zijn met het feit dat kinderen toch doen wat ze zelf willen?

Dan ben ik toch echt anders opgevoed dan jullie .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:17
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Slobber schreef op 17-11-2004 @ 15:35 :
Erg jong?! Weet je niet meer hoe geil je was toen je 16 was? Er stoomt bij mij nu puur hormoon door mn aderen. Als ik tijdens wiskunde het woord "gelijkbenig" in combinatie met "driehoek" hoor ren ik naar de wc! Ik begin tegen tafels op te hitsen. Als een lerares van onder de 60 me iets vertelt komt het niet meer over. Als ik melk drink denk ik aan tieten, eten we de vis tong denk ik aan lesbische orgies en ik heb een gat in mn matras geknipt om daar hele vrije dagen aan te besteden! Wat nou, 16 is wel erg jong!?
OMG
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:20
Ilja_
Avatar van Ilja_
Ilja_ is offline
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 17-11-2004 @ 17:43 :
jah mijn vriend is ook maagd
maar ik heb zaterdag al 2 maanden met hem
maar wekunnen het toch pas doen als ik bij hem ben en dat is pas als we al 3 maanden hebben
en we zitten elkaar al de hele tijd op te geilen
hij heeft me al gebeft en zo
en we zijn er allebei klaar voor
denken we
Ik ben 't met veel mensen hier eens, je klinkt te twijfelend in mijn ogen, volgens mij denk je dat je er klaar voor bent maar ben je het nog niet echt. Laat het op je afkomen. Op deze manier ben je er wel erg veel mee bezig en denk ik niet dat je er echt klaar voor bent (tuurlijk ik kan het ook mis hebben). Maar een ontmaagding is toch wel wat en dat moet volgens mij gewoon gebeuren, sex plan je niet.
En praat er nog eens met je moeder over, zeg hoe je je erover voelt en wat je denkt. En vraag aan haar wat haar argumenten zijn zodat je elkaar wat meer probeert te begrijpen, want ze wilt je gewoon beschermen wat begrijpelijk is.
Als je over een tijdje weet dat je toch echt sex zult hebben zeg dat dan tegen je moeder en ga aan de pil, uiteindelijk kan ze je niet tegenhouden en dan liever een dochter die veilige sex heeft dan een zwangere dochter...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:25
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Slobber schreef op 17-11-2004 @ 15:35 :
Erg jong?! Weet je niet meer hoe geil je was toen je 16 was? Er stoomt bij mij nu puur hormoon door mn aderen. Als ik tijdens wiskunde het woord "gelijkbenig" in combinatie met "driehoek" hoor ren ik naar de wc! Ik begin tegen tafels op te hitsen. Als een lerares van onder de 60 me iets vertelt komt het niet meer over. Als ik melk drink denk ik aan tieten, eten we de vis tong denk ik aan lesbische orgies en ik heb een gat in mn matras geknipt om daar hele vrije dagen aan te besteden! Wat nou, 16 is wel erg jong!?
Hehe.

Geniaal.

Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:12
gogirl_1988
Avatar van gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
jah ke
maar is 16 niet te jong dan?
en is de pil echt nodig voor de eerste keer?
en 2 maanden is dat ook lang genoeg?
ik wil wel heel graag en ik ben er ook wel klaar voor
maar wat zouden anderen er van vinden dan dat ik zo vroeg met mn vriend naar bed ga...
t klinkt nog zo jong
en kan het door dat we nog zo kort hebben en dan al sex hebben, sneller uitgaan
xxx gogirl_1988
__________________
you found me, when no one else was looking!!!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:14
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
't Klinkt helemaal niet alsof je er klaar voor bent, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:15
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 18-11-2004 @ 16:12 :
jah ke
maar is 16 niet te jong dan?
en is de pil echt nodig voor de eerste keer?
en 2 maanden is dat ook lang genoeg?
ik wil wel heel graag en ik ben er ook wel klaar voor
maar wat zouden anderen er van vinden dan dat ik zo vroeg met mn vriend naar bed ga...
t klinkt nog zo jong
en kan het door dat we nog zo kort hebben en dan al sex hebben, sneller uitgaan
xxx gogirl_1988
ik had met mijn ex voor het eerst sex en toen was zij 15 dus het kan
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:25
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Tja.. het is jouw leven.
En alsof je je moeder gaat vertelen dat jullie het hebben gedaan.

Als je het wilt, ga ervoor.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:41
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
don't worry about it, let your senses guide you. met andere woorden: knallen maar!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 17:11
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
boeie, kijk gewoon wat je zelf wilt (en je vriend natuurlijk) Schijt aan als je moeder dat zegt, daar gaat zij toch niet over?
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 18:16
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 17-11-2004 @ 09:43 :

ik ben ook nog maagd
maar ik wil wel heel graag

en ik wou ook eerst met de pil beginnen
maar nu durf ik dat dus niet meer tegen mijn moeder te vertellen
zou ik nou wel of niet met mijn vriend naar bed gaan???

ik ben echt wanhopig gewoon
xxxx gogirl_1988
Volgens mij wil ze wel met hem naar bed alleen haar moeder zit haar dwars, geen gelul dus met wanneer ze er aan toe is. Ze wil met de pil beginnen==> ga dan naar je huisarts en zeg dat. En koop een pakje condooms en ficke maar
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 18-11-2004 @ 16:12 :
jah ke
maar is 16 niet te jong dan?
en is de pil echt nodig voor de eerste keer?
en 2 maanden is dat ook lang genoeg?
ik wil wel heel graag en ik ben er ook wel klaar voor
maar wat zouden anderen er van vinden dan dat ik zo vroeg met mn vriend naar bed ga...
t klinkt nog zo jong
en kan het door dat we nog zo kort hebben en dan al sex hebben, sneller uitgaan
xxx gogirl_1988
Luister nu eens naar jezelf?
Als je zelf geen antwoord kunt geven op al die vragen denk je dan echt dat je er klaar voor bent?

Ik was 15, dus ja het kan en niemand reageerde stom en ik was aan de pil en mn moeder wist het etc. etc.
Maar ik heb nooit iemand gevraagd of ik wel oud genoeg was, of het niet stom zou klinken, of ik wel lang genoeg met mijn toenmalige vriendje had etc.
Ik dacht gewoon 'ik wil sex', pakte een condoom en stopte zijn piemel d'r in. En achteraf gezien, had ik best wat langer willen wachten.
Er is zoveel te ontdekken aan elkaars lichaam.

Als je nou gewoon eens niet 'besluit' om met hem naar bed te gaan of niet, maar het allemaal maar laat gebeuren. Zorg dat je condooms hebt en dat je aan de pil bent, dan hoef je je in principe nergens meer zorgen om te maken. Laat het allemaal maar lekker gebeuren, er is geen haast toch?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 19:00
Snuitermans
Snuitermans is offline
Niet met hem naar bed gaan, tenslotte vindt je moeder je ook te jong.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 22:12
Verwijderd
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 18-11-2004 @ 16:12 :
en kan het door dat we nog zo kort hebben en dan al sex hebben, sneller uitgaan
dat kan, maar het kan natuurlijk ook dat je juist langer bij elkaar blijft 'omdat je nu eenmaal al seks hebt gehad enzo en dan is het toch allemaal wat serieuzer en hij was je eerste en da's toch speciaal' en dat kan even erg zijn. langer bij elkaar blijven dan goed voor je is. terwijl je elkaar eigenlijk absoluut niet graag meer ziet. of de één de ander.

dat ff terzijde.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Slobber schreef op 17-11-2004 @ 15:35 :
Erg jong?! Weet je niet meer hoe geil je was toen je 16 was? Er stoomt bij mij nu puur hormoon door mn aderen. Als ik tijdens wiskunde het woord "gelijkbenig" in combinatie met "driehoek" hoor ren ik naar de wc! Ik begin tegen tafels op te hitsen. Als een lerares van onder de 60 me iets vertelt komt het niet meer over. Als ik melk drink denk ik aan tieten, eten we de vis tong denk ik aan lesbische orgies en ik heb een gat in mn matras geknipt om daar hele vrije dagen aan te besteden! Wat nou, 16 is wel erg jong!?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:06
Guiid0w
Avatar van Guiid0w
Guiid0w is offline
Heb een vriendin nu paar weken en ben super verliefd! (lekker gevoel!)

Ben nu 14 en vind zelf dat ik er aan toe ben maar vind me erg jong. Ik ben geestelijk erg oud en gedraag me ook als een 16 jarige en zie er oud uit. Ik zit in 3HAVO en al aardig wat mensen die ik ken zijn ontmaagd.

Ik zou graag willen met mijn vriendin zij zegt dat ze er ook aan toe is. Jullie adviezen of opmerkingen?

Alvast bedankt!

Guido
__________________
Tja..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Guiid0w schreef op 23-11-2004 @ 21:06 :
Ben nu 14 en vind zelf dat ik er aan toe ben maar vind me erg jong. Ik ben geestelijk erg oud en gedraag me ook als een 16 jarige en zie er oud uit.
Guido
met 16 ben je ook nog maar een guppie

Maar iig als je er klaar voor bent dan wéét je dat, je kan niet gaan afspreken om er klaar voor te zijn.
Als je aan het zoenen/strelen bent en je hebt iets van "Oh god [of naam van de ander] ja, neem me nu" Dán lijkt het me een goed moment, als je twijfelt gewoon nog niet doen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:10
Verwijderd
Als je 14 bent ...
die jeugd van tegenwoordig

Als je echt zeker denkt te weten dat je er klaar voor bent, doe dan wat je niet laten kan. Ikvind het erg jong, en volgens mij zijn er meer mensen nog wel maagd dan niet in de 3 havo...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:52
Lady Psychè
Lady Psychè is offline
Als je over zulke vragen nadenkt vind ik persoonlijk dat je er niet klaar voor bent. Als je twijfelt zou ik het niet doen. Je gaat je dan ook nog eens heel gespannen voelen en dan gaat het al helemaal niet vlot die eerste keer.

Ik was ook 16, maar achteraf bekeken had het voor mij nog langer uitgesteld mogen worden, 'k heb er nooit spijt van gehad, maar nu heb ik iets van "waarom moest het zo snel?"

Je heb nog tijd genoeg om te seksen!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:33
Yummie
Avatar van Yummie
Yummie is offline
Hey gogirl_1988,

het lijkt me verstandig als je er met je vriend over praat,
over dat je het allemaal nog niet zo zeker weet enzo.
Als ie echt om je geeft wil ie ook nog wel ff wachten toch?
That should be no problem. Leer elkaar eerst nog wat 'ontdekken' en geniet van die andere praktijkjes ipv gelijk aan sex te beginnen.
Als jullie wat langer bij elkaar zijn, en je moeder ook kan zien dat jullie het menen met elkaar dan breng je het onderwerp weer es ter sprake en misschien reageert ze dan wel anders.

Anyway,
good luck
__________________
All I read is 'bla bla bla' LOL
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:37
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
gewoon zelf uitmaken
en dat er klaar voor zijn, vind ik wel een beetje overdreven over wordt gedaan
ik bedoel het is sex, geen hersenoperatie ofzo
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wachten of niet?
doesje
60 09-12-2007 19:31
Psychologie Wat te doen met mijn huidige thuissituatie?
Pruts0r
3 07-05-2007 12:17
Liefde & Relatie op zoek gaan bij mn ex??
gogirl_1988
14 28-01-2005 21:24
Liefde & Relatie 'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten...
Verwijderd
54 12-07-2004 19:25
Seksualiteit borsten
cheer
111 10-07-2003 23:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.