Oud 26-09-2006, 01:02
Mjestic
Mjestic is offline
Nou, ik heb onlangs een heel leuk meisje leren kennen tijdens mijn vakantiejob, en ik denk dat ze me ook wel leuk vindt maar weet niet precies hoeveel..

Ik heb dan op de laatste dag haar emailadres gevraagd (die ze mij ook heeft gegeven) en niet direct haar gsm nummer gevraagd omdat ik niet te opdringerig wilde doen

Het enige probleem is dat zij nu ergens anders gaat studeren (zij in leuven op kot, ik in brussel) en ik niet weet of het nog wel toekomst heeft. Zou ik haar gsm nummer vragen of is dat te opdringerig aangezien ik haar maar pas ken :x?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2006, 01:10
iwamoto
Avatar van iwamoto
iwamoto is offline
ik weet niet wat de afstand is, en wat de transport mogelijkheden zijn, maar je kan toch best verkapt vragen "zeg, mag ik je anders een keer bellen? (en dan bijv "want msn is zo plat, of, want ik wil je stem echt weer horen) en zodoende kan het wellicht wat worden
__________________
u speelt geen gitaar? dat verklaart een hoop, ga maar weer naar huis!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 08:10
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Ik heb ook geen idee van de Belgische topografie, maar er zijn genoeg mensen die goede relatie hebben ondanks het feit dat ze een eind uit elkaar wonen.

Gewoon vragen dat nummer, zoals iwamoto al zegt, verzin er iets omheen of geef haar jouw nummer, misschien reageert ze daar al uit zichzelf op?

Als je al weer dat zij jou ook wel leuk vindt zal ze het heus niet erg vinden als je haar nummer vraagt.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 08:44
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Als je elkaar al kent is het toch niet zo heel opdringering om een telefoonnummer te vragen ? Ik heb genoeg telefoonnummers van mensen die ik helemaal niet heb geprobeerd te versieren hoor... Gewoon doen dus.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 12:23
Verwijderd
Je praat over de afstand alsof je al een relatie met haar hebt. Ik zou eerst eens wat heen en weer mailen, kijken of je wat op kan bouwen. Mocht dat lukken, dan kan je altijd nog verder kijken.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 12:32
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
leuven brussel is echt niet ver dus als je dat al als obstakel ziet..
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 14:32
elledc
elledc is offline
Dat is toch niet zo ver? Amper een uurtje met de trein!
Mijn grote vlam woont helaas in Zwitserland, dat is net ietsje verder hoor!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 14:35
tropical
Avatar van tropical
tropical is offline
vraag gewoon haar telefoonnummer, je kan toch best iets op afstand hebben? dat maakt et toch spannender als elkaar weer ziet
__________________
Life is fun, get out and play
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 22:27
madelief21
madelief21 is offline
Als een meisje je leuk vindt vindt ze het super leuk als je moeite voor haar doet dan kent ze geen opdringerigheid, athans niet in het begin. Later natuurlijk wel haha.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 11:51
Verwijderd
Eerstvolgende keer naar haar nummer vragen dus.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 14:02
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
je kutn ook eerst op msn elkaar leren kennen en daarna als dat goed loopt haar nummer vragen. maar voor je je druk maakt over de afstand.. eerst kijken of het echt zou werken?
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen
crashb
14 26-02-2015 22:52
Psychologie Ik weet niet goed wat te doen
tinkebel
19 09-03-2006 20:56
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 13-08-2005 00:00
Liefde & Relatie hoe vermaken met goede vriend
sweet_forumgirl
23 27-09-2004 14:33
Liefde & Relatie wat te doen?
Vini-Vidi-Vici
10 20-04-2004 07:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [KCV] Wat te doen?
Seven of Wands
7 09-04-2004 20:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.