Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2013, 19:34
wiese1997
wiese1997 is offline
hallo,

ik ben meisje 15jaar, ik werk bij de supermarkt .
de jongen waar dit over gaat ook.
we kennen elkaar al ongeveer 3 jaar. we zitten niet bij elkaar in de vriendengroep.
we kennen elkaar via via, en we werden hele goede vrienden , (nu nog steeds)
alleen sinds een half jaar heb ik gevoel voor hem, toen hij op mn verjaardag kwam hebben we best wel een close avond gehad, hij probeerde me te zoenen, maar heb hem afgewezen snap zelf ook niet waarom . maar nu is het probleem, hij vind mij leuk maar is nog nie verliefd op me zegt hij, we praatte meestal elke avond om de grapigste , dingenmaar nu heeft hij er een handje van om me te gaan negeren , hij plaagt me op werk heel veel en kijkt me heel vaak en lang aan, ik ben heeel erg verliefd en benop een of andere manier heelerg overtuigt dat hijmij ook leuk vind, alleen zijn gedrag laatwat anders zien, de ene avond ishij extreem lief en dan negeert ie me weer wat moet ik nou? please help?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2013, 20:11
Verwijderd
Vraag hem of hij verliefd etc.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 20:30
wiese1997
wiese1997 is offline
i did, toen zei hij, hij vond me super knap, en hij was.blij dat ie me kende , hij zei dat ie me leuk vind maar NOG niet verliefd is.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 21:09
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Het lijkt me dat hij je wel leuk vindt en in principe verliefd op je zou kunnen worden (omdat hij goed met je op kan schieten en je er leuk uitziet) en graag met je zou zoenen en dergelijke, maar dat hij niet verliefd is, niet zoals jij verliefd op hem bent.

Ik zou nu geen dingen met hem gaan doen (zoenen, een relatie beginnen) als hij niet verliefd is en jij wel. Dat is alleen maar pijnlijk voor jou, denk ik zo, want jij gaat allemaal dingen voelen en hopen die er niet zijn. Ik vermoed ook dat de kans groter is dat hij verliefd wordt als hij niet zomaar met je kan zoenen oid (maar wel gewoon een leuke vriendschappelijk tijd met je heeft), maar heel zeker weet ik dat niet.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 09:32
Masje123
Masje123 is offline
je moet idd geen dingen gaan doen zodat hij je leuk gaat vinden heb ik ook een keer geprobeerd bij een jongen die me had gevraagd die en die ik daarna had afgewezen, maar later bleek zelfs dat hij homo is! hij is nog steeds een goede vriend van me en ik vind het niet erg dat hij op jongens valt maar het was wel extra pijnlijk voor me... dus ik hoop dat dit jou niet overkomt
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 11:25
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je hebt hem afgewezen, natuurlijk stelt hij zich nu niet als eerste kwetsbaar op. Zeg hem maar dat jij wel verliefd bent op hem.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 11:38
Verwijderd
Ik ben het eens met Volk, best kans dat hij wel verliefd op je is maar dit niet meer durft te zeggen, je hebt hem immers al afgewezen. Jij moet het initiatief nemen.

Het is vanachter de computer lastig precies te oordelen maar als hij zich gedraagt zoals je beschrijft, denk ik dat het wel goed zit. Lief doen, veel contact, plagen, lang aankijken...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 16:09
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ook ik ben het eens met volk, hij gaat echt neit heel zijn gevoelsleven over de tafel gooien terwijl jij hem hebt afgewezen.

Bovendien weet jij niet eens wat je wil, laat staan dat hij dan weet wat jij wil en hoe hij daarmee om kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 00:01
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
zoen hem
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 14:14
JustWannaHelp
Avatar van JustWannaHelp
JustWannaHelp is offline
Hey,

Ik herken zijn gedrag. Meestal betekent het dat hij je leuk vindt. Als je het echt wil weten probeer dan om heel erg close met hem te zijn. Als hij je afwijst, weet je genoeg.

Succes!
__________________
Live, laugh, love // Be yourself // You're beautifull in you way // Live your Life
x een meisje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ex
Priyanka
18 06-01-2008 14:21
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Liefde & Relatie bezet, maar toch verliefd op iemand anders..
smashmint
42 16-05-2005 20:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.