Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2013, 17:59
UkBitches
Avatar van UkBitches
UkBitches is offline
Heej,

Sinds kort zit ik naast een meisje die ik leuk vind. Ik ben best zelfverzekerd, niet zo verlegen.
Maar ik wil weten of ze me leuk vind. Kan je dat aan haar zien? Ik spreek veel met haar en we kunnen het goed vinden. Maar is het een teken als ze met haar haar speelt als ik naast haar zit? Of niet...

Alvast bedankt met het beantwoorden van mijn vraag,

UkBitches
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2013, 18:01
Verwijderd
Vraag het haar. Dat hele haar-spelen gedoe is onzin opgedrongen door de MTV cultuur.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 18:03
UkBitches
Avatar van UkBitches
UkBitches is offline
Oh oke, ja dat zou best wel kunnen!
In iedere geval bedankt.

UkBitches
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 10:46
Heer Wil
Heer Wil is offline
Het zou kunnen, maar het is niet zo dat als ze met haar haar speelt, dat ze je dan per definitie leuk vindt, je kunt het ook zien aan hoe ze daarbij naar je kijkt. Maar dan nog is er altijd een kans dat je ernaast zit.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 11:19
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Als je haar al veel spreekt, en goed contact onderhoud, vraag haar dan is mee uit. Ga wat drinken ergens, of ga bij jou of haar film kijken, of naar een bioscoop. En kijk hoe ze daar op reageert.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 14:49
UkBitches
Avatar van UkBitches
UkBitches is offline
Ja, ik kan haar wel ergens mee uit vragen. Maar ik weet niet of ze dan zo positief reageert, ze is toch wel een beetje verlegen! En morgen is het valentijnsdag, misschien een leuke moment om het te vragen :-D
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 17:27
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
als ik met m'n haar speel verveel ik me meestal
af en toe bij spanning ook
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 09:05
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ja en die spanning zou dan komen doordat er een leuke jongen tegenover haar zit. Dus moet je ook kijken naar hoe ze kijkt, zodat je verveling wellicht uit kunt sluiten. Maar het is mar een van de vele signalen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 19:51
UkBitches
Avatar van UkBitches
UkBitches is offline
Vandaag veel gepraat met haar, ook buiten die les (waar ik naast haar zit), nja gaat lekker. Ik bouw het gewoon een beetje op, omdat ik daarvoor niet zoveel met haar gepraat heb!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 16:06
Padzorz
Padzorz is offline
Hier ben ik het niet mee eens:
Citaat:
Dat hele haar-spelen gedoe is onzin opgedrongen door de MTV cultuur.
Het is inderdaad waar dat als een vrouw met haar haren speelt je niet meteen moet gaan denken: "Wow, ze wilt mij.", maar het hangt helemaal van situatie tot situatie af.

Stel dat iemand op een koude winterdag aan de bushalte staat en die persoon in zijn handen wrijft, dan komt dat waarschijnlijk omdat die het koud heeft. Als iemand lekker eten op tafel ziet staan en vervolgens in zijn/haar handen wrijft dan is dat waarschijnlijk omdat die er zin in heeft.

Dit is net zo met dat haar-speel gedoe. Het is mogelijk dat ze zich gewoon verveeld, maar het is evengoed mogelijk dat ze aangetrokken is tot de persoon met wie ze praat.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 17:17
Verwijderd
En het is even goed mogelijk dat ze kriebel heeft of dat ze ijdel is en haar lok gewoon goed wil leggen. Ook kan het per ongeluk gebeuren. Wie weet is het wel voodoo.

Dus nee, het zegt niets.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 20:59
kusjelelax
kusjelelax is offline
Citaat:
Heej,

Sinds kort zit ik naast een meisje die ik leuk vind. Ik ben best zelfverzekerd, niet zo verlegen.
Maar ik wil weten of ze me leuk vind. Kan je dat aan haar zien? Ik spreek veel met haar en we kunnen het goed vinden. Maar is het een teken als ze met haar haar speelt als ik naast haar zit? Of niet...

Alvast bedankt met het beantwoorden van mijn vraag,

UkBitches
Je kan misschien een leuke opmerking maken zoals ; wat zie je er leuk uit. Kijk hoe ze daarop reageert.
Misschien bloost ze of kijkt ze weg dan weet je genoeg denk ik.
Als ze anders reageerd zou ik het haar gewoon vragen probeer anders een keer wat leuks te doen samen en het dan te vragen zodat het niet onwacht komt voor haar.

Kissss
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 10:06
UkBitches
Avatar van UkBitches
UkBitches is offline
Citaat:
Je kan misschien een leuke opmerking maken zoals ; wat zie je er leuk uit. Kijk hoe ze daarop reageert.
Misschien bloost ze of kijkt ze weg dan weet je genoeg denk ik.
Als ze anders reageerd zou ik het haar gewoon vragen probeer anders een keer wat leuks te doen samen en het dan te vragen zodat het niet onwacht komt voor haar.

Kissss
Ja, dat zal ik zeker doen! In iedere geval bedankt voor de tips. ;-D
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 17:07
Aqualia
Avatar van Aqualia
Aqualia is offline
Citaat:
Je kan misschien een leuke opmerking maken zoals ; wat zie je er leuk uit. Kijk hoe ze daarop reageert.
Misschien bloost ze of kijkt ze weg dan weet je genoeg denk ik.


Kissss
Als ze verlegen is en je maakt een lieve opmerking, kun je er op vertrouwen dat ze bloost. Ik, als verlegen meisje, weet dat helaas uit ervaring.
Ga NOOIT alleen maar op blozen af, want je hebt van die mensen die bij het minste geringste blozen (like me). Je kunt beter af gaan op haar gedrag, denk ik. Als ze echt haar best doet om jou haar leuk te laten vinden, of hard lacht, of vaak naar je kijkt... dat soort dingen.

Good luck!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 23:58
xsophieejxx
xsophieejxx is offline
Als meiden aan hun haar zitten is het niet altijd een teken dat ze je leuk vinden.
Soms doen ze het onbewust.
Let een keer op of ze dat alleen bij jou doet of ook bij anderen.
Als ze het alleen bij jou doet kan dat een teken zijn.
Meiden worden wel eens giechelig bij de jongen die ze leuk vinden.
Maar het verschild per meisje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vind ze me leuk?
henk1796
7 01-12-2013 23:29
Liefde & Relatie Vind ze me leuk?
Verwijderd
9 05-04-2013 19:47
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
Liefde & Relatie Vind ze me leuk???
robbie14
1 17-07-2012 10:39
Liefde & Relatie vindt ze me leuk?
axelf
16 25-09-2010 09:31
Liefde & Relatie Vind ze me leuk?
Pomelo
37 16-12-2009 17:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.