Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2013, 14:01
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Hallo allemaal,

Ik ben heel erg verliefd op iemand uit mijn klas, al een hele tijd eigenlijk.
En ik wilde haar met valentijn vragen of ze mijn valtijn wilde zijn.

En precies 1 dag voor valentijnsdag wordt ze gevraagd door iemand anders, en daar heeft ze nu verkering mee.

Wat moet ik nu doen? Ik kan haar moeilijk uit mijn hoofd zetten, ook omdat ik haar elke dag zie op school. Verder doet ze altijd wel aardig tegen mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2013, 14:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Je moet niets doen. Ze heeft een vriend. En als ze jou leuk(er) had gevonden had ze nu geen relatie met die andere jongen.

Pech dus.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 14:38
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Ik kan natuurlijk altijd wachten tot het uit is, maar ik ga niet oneindig wachten. Als ik verliefd op iemand anders wordt ga ik daar natuurlijk voor

En sowieso ga ik nog gewoon altijd met haar om
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 14:44
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Denk dat het daar dan wel bij blijft, want ik geloof niet dat je zo'n trieste kerel bent die voor je eigen gewin de relatie van een ander gaat proberen te breken
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 14:45
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Nee natuurlijk niet Misschien dat het eigenlijk helemaal niet gaat tussen die twee, dan grijp ik mijn kans. Maar wanneer er niets gebeurt ga ik er niet op zitten wachten!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 15:17
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Kijk er wel voor uit dat je niet een al slechtgaande relatie, dus als het volgens jou helemaal niet gaat tussen hen, alsnog verbreekt. Dat je daar je aandeel in hebt gehad, blijft je wel achtervolgen, ook al ben je zo blij dat ze dan eindelijk vrij is
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 15:20
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Ik wacht gewoon rustig af, ik heb haar op facebook enzo, dus ik hoor vanzelf wanneer ze vrij is.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 15:33
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Je moet niets doen. Ze heeft een vriend. En als ze jou leuk(er) had gevonden had ze nu geen relatie met die andere jongen.

Pech dus.
Op vijftienjarige leeftijd wil het nog wel eens gebeuren dat een meisje gewoon ja zegt omdat het cool is om een vriendje te hebben...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 15:44
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Zou ook kunnen Maar ik wacht alles gewoon rustig af. Ik grijp mijn kans wanneer dat mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 11:28
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
Zou ook kunnen Maar ik wacht alles gewoon rustig af. Ik grijp mijn kans wanneer dat mogelijk is.
Ik zou gewoon iemand anders zoeken ...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 11:34
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Beste is denk ik haar te vergeten. Wie weet tref je haar ooit in een andere situatie. Maar nu gaan zitten wachten is ook niet ideaal. Verder zou ik aanraden niet zo te zoeken. Doe gewoon je eigen ding. En dan tref je vast vanzelf is iemand die je leuk vind. Succes
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 14:33
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
En misschien moet je je Avatar wijzigen, het schept (jouw?) verwachtingen die zelden iemand waar kan maken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 14:42
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
En misschien moet je je Avatar wijzigen, het schept (jouw?) verwachtingen die zelden iemand waar kan maken.
Wat is dat nou weer voor onzin, mijn liefdes (probleem) heeft helemaal niets met die foto te maken. En natuurlijk zoek ik niet z'n iemand!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 20:15
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
En misschien moet je je Avatar wijzigen, het schept (jouw?) verwachtingen die zelden iemand waar kan maken.
Hehe, laat hem toch. Valse hoop kan ook als (valse?) motivatie helpen denk ik maar..

OT : Het is natuurlijk geen geweldig idee om de minuut nadat haar relatie voorbij is aan haar deur te staan met een bos rozen ofzo. Geef haar tijd om daaroverheen te komen, hoe niet-serieus de relatie ook mag zijn.
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 00:22
xsophieejxx
xsophieejxx is offline
Als ze ja zei tegen die jongen, vindt ze die jongen dus leuk.
En bezet is bezet.
Je kan beter een ander meisje zoeken die nog wel vrij is.
En ga niet zitten wachten tot het uit is. Wie weet hoelang ze wel niet zullen hebben. Zonde van je tijd.
En bovendien, als het uit is is ze misschien niet eens toe aan een nieuw vriendje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wat nu?
CheyKuil
1 09-11-2015 22:57
Liefde & Relatie Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu?
k@rlijn
22 05-05-2010 18:23
Liefde & Relatie wat nu?
sweetshorty19
9 14-04-2006 08:35
Liefde & Relatie [verliefd] Wat nu?
Rerisen Phoenix
14 03-10-2003 07:40
Liefde & Relatie wat nu? please help
Verwijderd
2 07-06-2002 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.