Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2013, 13:27
ano93
ano93 is offline
Goededag allemaal!

Mijn ervaring met meisjes is niet zo veel, dus wie kan mij helpen. Ik ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest, en heb nie vaak het gevoel van een meisje dat ik haar leuk vind. Maar denk dat het nu wel gebeurd is, vind het eigenlijk wel leuk. Heb haar toegevoegd op facebook, daarna beetje chatten. We kennen het wel. Whatsapp gevraagd en die kreeg ik van haar.

We appen nu zn anderhalve week, en soms is het best gezellig al zeg ik het zelf. Haar reacties dan te zien vind zij het niet irritand. Maar het moet wel elke keer van mij komen. En het zijn ook vaak korte antwoorden van haar?

Ik wil niet dat het helemaal dood valt, dus wat te doen. Waarschijnlijk zie haar morgen weer, maar op dat moment zijn we allebei denk wel druk. Want ze werkt in de horeca en ik kom daar met een groepje. Dus weinig tijd om bij te praten!

Lang verhaal van mij, hoop niet dat jullie zijn afgehaakt. Hopelijk kunnen jullie mij helpen? Wat is het beste wat ik kan doen? Ik ben iig niet iemand die opgeeft, dus dat is geen optie!

Bedankt alvast voor jullie hulp !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2013, 13:33
Verwijderd
Nouja, je kan vragen of ze eens wat wil doen enzo. Lijkt me een logische volgende stap.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 13:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Niet eeuwig over niets blijven chatten, maar gewoon een move maken. Zoals Reverend zegt: "je kan vragen of ze eens wat wil doen".
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 13:45
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Inderdaad, ga samen wat leuks doen, en leer haar beter kennen! Dan merk je vast snel genoeg of er meer in zit!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 14:17
ano93
ano93 is offline
laatst waren we beetje aant ouwehoeren over eten, en toen zei ik voor de grap. Ach, kom ik bij jou eten. En toen zei ze, ja is goed. Kom maar de volgende keer.

Maar is dat dan een manier van ouwehoeren of gemeend?? haha ! Normaal weet ik dat wel, maar ben beetje de weg kwijt haha
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 14:19
Verwijderd
Vraag het haar.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 14:46
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Dan zeg je ja is goed, zal ik aankomende vrijdag bij je komen eten. Dan zie je vanzelf hoe ze reageert
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 15:43
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
laatst waren we beetje aant ouwehoeren over eten, en toen zei ik voor de grap. Ach, kom ik bij jou eten. En toen zei ze, ja is goed. Kom maar de volgende keer.

Maar is dat dan een manier van ouwehoeren of gemeend?? haha ! Normaal weet ik dat wel, maar ben beetje de weg kwijt haha
Ze zal het echt niet zeggen als ze niet wil dat je langskomt, aangezien jullie best veel praten kan ze ervan uitgaan dat jij serieus komt opdagen en zou het dus niet verstandig van haar zijn als ze het niet enigszins zou willen. Dus vat het op als een ja, en vraag hoelaat je kan komen?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 16:14
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Ze zal het echt niet zeggen als ze niet wil dat je langskomt, aangezien jullie best veel praten kan ze ervan uitgaan dat jij serieus komt opdagen en zou het dus niet verstandig van haar zijn als ze het niet enigszins zou willen. Dus vat het op als een ja, en vraag hoelaat je kan komen?
Het kan ook gewoon een grap zijn hoor (dus wat andere zeggen, het haar even vragen of ze het echt meende of niet, en dan inderdaad de tijd bespreken), het zou niet fijn zijn als je voor een dichte deur staat.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 16:53
Verwijderd
Dat zou echt een extreem grappige grap zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 17:19
ano93
ano93 is offline
Maar kan ik het beter tactisch vragen of meteen to the point? Weet natuurlijk niet of dat het een grap was, het kan ook serieus geweest zijn.

Wat is het beste volgens jullie ? Hoe zouden jullie het doen als je in mijn schoenen zou staan?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 17:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Verdorie zeg.
Doe er niet zo moeilijk over en vraag gewoon iets als wanneer, waar woon je ook weer, ...
Komt allemaal wel goed.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 17:38
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ik zeg het al een paar postst eerder....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Wat is het beste volgens jullie ? Hoe zouden jullie het doen als je in mijn schoenen zou staan?
Minder huilen op internet en gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 17:44
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar kan ik het beter tactisch vragen of meteen to the point? Weet natuurlijk niet of dat het een grap was, het kan ook serieus geweest zijn.

Wat is het beste volgens jullie ? Hoe zouden jullie het doen als je in mijn schoenen zou staan?
Ik heb de sociale vaardigheden van een klamme baksteen, maar ik had waarschijnlijk al zesentwintig keer gevraagd of ze iets wilde gaan doen. Zeker via "appen" moet dat toch geen probleem zijn?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 18:06
ano93
ano93 is offline
Haha oke dat is duidelijk !! miss denk er wel te veel over na als wat nodig is!!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 20:42
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Gewoon erop afstappen, en vragen of ze wat wil afspreken. Relax.
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 03:06
Seriously020
Avatar van Seriously020
Seriously020 is offline
Dus ze werkt in de horeca...

Top!

Vraag als je haar daar tegenkomt wanneer ze vrij is en of ze zin heeft om samen een keer iets te doen!
Bijvoorbeeld uit eten of naar de bioscoop, ligt eraan wat voor een type meid het is.

En let erg op je handen tijdens het praten.
Veel jongens zijn zenuwachtig en beginnen snelle bewegingen te maken met hun handen, probeer gewoon relaxed over te komen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-02-2013, 10:22
aniN
Avatar van aniN
aniN is offline
voorstellen of ze LINE wilt gaan gebruiken, met LINE kun je elkaar ook gratis berichtjes sturen en elkaar gratis bellen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 10:44
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
voorstellen of ze LINE wilt gaan gebruiken, met LINE kun je elkaar ook gratis berichtjes sturen en elkaar gratis bellen.
Maar dat heeft toch weinig nut? Dan heeft 'ie nog steeds geen echt contact met haar.

Al dat digitale gedoe van tegenwoordig..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 13:01
aniN
Avatar van aniN
aniN is offline
Citaat:
Maar dat heeft toch weinig nut? Dan heeft 'ie nog steeds geen echt contact met haar.

Al dat digitale gedoe van tegenwoordig..
klopt, ik ben ook meer van hoppa meteen real life contact, maar niet iedereen is zo

bellen zou dan een volgende stap zijn
__________________
Before you lay me down to sleep // I pray the lord my soul to keep // If music should die before I wake // I pray the lord my soul to take
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 18:30
ano93
ano93 is offline
ik vind gewoon moeilijk om beslissingen te nemen, dus dit vind ik gewoon lastig.

dit is normaal met alle moeilijke dingen die stel ik het liefste uit tot laatste moment.

maar moet het nu echt keer gaan doen, ben ziek geweest maar nu moet ik echt keer vragen om ergens te gaan chillen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2013, 21:50
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Yo ik weet eigelijk niet waarom jullie heletijd kunnen whatsappen.
Via whatsapp is me volgende vraag eigelijk. Hey wil je iets doen. Want als ik 24/7 met der ga whatsappe heb je geen gesprekstof op je date. Zie het zo je missie is om der in bed te krijgen ( always )
en je kan je chick niet in bed krijgen via whats app.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 02:20
Eclipse12
Eclipse12 is offline
Je kan als je 18 bent haar meenemen naar de shop.. zal ze denk ik nooit meer vergeten haha
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Vreselijke dromen over vriendje lief
justmexi
13 27-06-2012 17:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.