Oud 10-03-2013, 09:15
Heeiix
Heeiix is offline
Heeiii

Bij mij in de klas zit een leuke jongen, ik heb best wel contact met hem en hij heeft toegegeven dat hij me leuk vind ik heb hier niks mee gedaan omdat ik niet wist wat ik hiermee moest doen....(ik weet het stom) hij gaat er nu vanuit dat ik hem niet leuk vind (logisch) maar dat vind ik dus wel

Nu is mijn vraag: hoe kan ik het laten merken dat ik hem ook leuk vind (ik zeg het liever niet zo letterlijk) maar op een subtiele manier?

En ik heb ook in de klas best wel contact met een andere jongen maar iedereen pest hem enzo en niemand mag hem, ik vind hem echt aardig ( nee ik ben zeker niet verliefd ) en praat in de les best veel met hem, maar dan gaat die andere jongen zeggen tegen hem draai je om en dat soort dingen

Is dit een teken van jaloezie of gewoon om hem te pesten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2013, 09:17
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nou, ik snap niet wat er zo moeilijk is. Hij heeft tegen jou verteld dat hij je leuk vindt, toch? Waarom zou je dan subtiel willen doen? Ben je bang afgewezen te worden? Dat lijkt me niet logisch aangezien hij jou wel leuk vindt. Geef gewoon toe dat het wederzijds is. Het is, zoals je zegt, inderdaad logisch dat hij denkt dat het niet wederzijds is. Als je te lang wacht heb je misschien pech. En sowieso is het een jongen; subtiele hints werken niet altijd even goed op mannen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 09:21
Heeiix
Heeiix is offline
Citaat:
Nou, ik snap niet wat er zo moeilijk is. Hij heeft tegen jou verteld dat hij je leuk vindt, toch? Waarom zou je dan subtiel willen doen? Ben je bang afgewezen te worden? Dat lijkt me niet logisch aangezien hij jou wel leuk vindt. Geef gewoon toe dat het wederzijds is. Het is, zoals je zegt, inderdaad logisch dat hij denkt dat het niet wederzijds is. Als je te lang wacht heb je misschien pech. En sowieso is het een jongen; subtiele hints werken niet altijd even goed op mannen.
Ja ik ben nog steeds bang dat ik afgewezen word .... Ik heb denk ik kleine drempelangst
Hahaha hoe kan ik nou goed met hem flirten dan ?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 09:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Meisje toch. Je moet niet flirten. Je moet niet subtiel gaan doen. Het komt op mij over alsof je van ons een manier wilt weten om hém weer zo ver te krijgen dat híj het probeert. Zodat je het zelf niet hoeft te doen (want je bent bang om afgewezen te worden). Vind je dat eerlijk? Denk je echt dat hij dat nog een keer durft? Hij heeft het al gedaan en jij reageerde er niet op. Lijkt me logisch dat 'ie niet nog een keer afgewezen wil worden, dus het is nu aan jou om er iets van te maken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 10:09
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Gewoon letterlijk zeggen. Zoals al gezegd, jongens zijn vaak niet subtiel, dus ze zien subtiele hints vaak niet of interpreteren ze verkeerd. Wees gewoon eerlijk tegen hem en zeg dat je hem wél leuk vindt! Als hij jou leuk vindt, waar het wel op lijkt, zal hij je niet afwjjzen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 12:30
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Nah hints geven werkt niet op jongens van jou leeftijd
Zeg gewoon duidelijk dat je hem leuk vind.
Done
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 14:08
Heeiix
Heeiix is offline
Mja jullie hebben wel een beetje gelijk ..
Ik ga het denk ik wel tegen hem zeggen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 15:22
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Misschien zegt. Hij nee, omdat hij door jou afgewezen werdt zal hij het net zo bij jou doen, en die andere jongen is gewoon jaloers dat jij met die ene gesprek voerde ,
Die je leuk vindt kan je beter laten varen aan jaloerse jongens heb je niks
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 12:06
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Citaat:
Misschien zegt. Hij nee, omdat hij door jou afgewezen werdt zal hij het net zo bij jou doen, en die andere jongen is gewoon jaloers dat jij met die ene gesprek voerde ,
Die je leuk vindt kan je beter laten varen aan jaloerse jongens heb je niks
Haha idd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Dreig-SMS, hoe mee om te gaan en hoe traceer ik een 06-nummer?
A-Quattro
24 19-04-2016 19:49
Seksualiteit Eerste keer sex, hoe moet ik dit aanpakken?
marloesio1
10 09-12-2012 16:51
Liefde & Relatie Hoe moet ik dit nou in godsnaam aanpakken?
doublerw
31 09-09-2008 00:33
Liefde & Relatie Hoe moet ik dit aanpakken?
Bootleg
9 09-02-2008 13:55
Liefde & Relatie hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd
casual dreamer
12 30-05-2005 22:58
Liefde & Relatie Hoe moet ik beginnen?
kimsje
8 28-01-2002 18:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.