Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2013, 12:42
Sara Doorn
Sara Doorn is offline
Afgelopen zomer heb ik in Oostenrijk een super leuk meisje ontmoet. We hebben samen veel leuke dingen gedaan. Na de vakantie hebben we dagelijks contact gehad via Whatsapp. Alleen na een maand of twee is dit contact langzaam minder geworden. En nu hebben we eigenlijk geen contact meer.
Ik zou dit graag weer anders willen. Maar is het nu niet een beetje raar om zomaar uit het niets weer tegen haar te beginnen praten? Ze is over een ongeveer een maand jarig, kan ik daar niet beter op wachten?
Ze woont niet heel ver bij mij vandaan. En ook onze zusje spreken nog wel eens met elkaar af, zo zie ik haar heel enkel nog wel eens. Maar dit is dan meestal een kwartiertje.
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.

PS. Ik heb dit op mijn zus haar account staan. Ik ben dus zelf een jongen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2013, 12:45
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Was het echt een vakantieliefde, of zijn jullie gewoon met elkaar omgegaan (op een niet-romantische manier)? Want in dat laatste geval kan het prima zijn dat zij het gewoon gezellig vond en meer niet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 13:00
Verwijderd
Wat is er raar aan "opeens" weer met haar praten?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 13:23
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ja gewoon weer meer pogingen ondernemen om het contact weer aan te wakkeren.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 15:45
Sara Doorn
Sara Doorn is offline
Citaat:
Was het echt een vakantieliefde, of zijn jullie gewoon met elkaar omgegaan (op een niet-romantische manier)? Want in dat laatste geval kan het prima zijn dat zij het gewoon gezellig vond en meer niet.
Het was echt wel een vakantieliefde (ook zij vond dat)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 15:46
Sara Doorn
Sara Doorn is offline
Citaat:
Wat is er raar aan "opeens" weer met haar praten?
Wat moet ik dan allemaal zeggen?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 17:58
Verwijderd
Geen idee, ik ken haar immers niet persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 18:19
IWillHelpYou
IWillHelpYou is offline
Zeg gewoon eens 'Hoi' tegen haar op Whatsapp, of als je haar ziet begin dan een leuk gesprek. Waarover? Over bijvoorbeeld een hobby van haar? Zit ze op een sport? Dan kun je daar een vraag over stellen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 20:04
Sara Doorn
Sara Doorn is offline
Citaat:
Zeg gewoon eens 'Hoi' tegen haar op Whatsapp, of als je haar ziet begin dan een leuk gesprek. Waarover? Over bijvoorbeeld een hobby van haar? Zit ze op een sport? Dan kun je daar een vraag over stellen.
Oke bedankt!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 23:09
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
'Hoi, hoe gaat 't? Lang niet gezien zeg. Ik mis [waar jullie elkaar hebben ontmoet]. Wat ga je doen deze vakantie?' Undsoweiter.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 10:25
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
'Hoi, hoe gaat 't? Lang niet gezien zeg. Ik mis [waar jullie elkaar hebben ontmoet]. Wat ga je doen deze vakantie?' Undsoweiter.
Dit lijkt mij inderdaad beter dan alleen een hoi. Je hebt immers al een tijdje geen contact meer gehad, dus een whatsappje met een belangstellende hoe gaat het, wat heb je allemaal gedaan de laatste tijd kan heus geen kwaad.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2013, 12:23
Heer Wil
Heer Wil is offline
Op haar verjaardag moet je sws contact met haar zoeken om haar te feliciteren (en meer). Maar je kunt nou ook al contact leggen hoor...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 19:54
Sara Doorn
Sara Doorn is offline
Ik heb vandaag een heel gesprek met haar gehad! Maar na ongeveer een uur loopt het gesprek eigenlijk dood. Is dit normaal? En kan ik bijvoorbeeld morgen weer eens even met haar praten, of kan ik nu misschien beter even een dagje rustig doen? En ik heb het met haar over haar sporten, vakantie, school, en van alles gehad, heeft iemand nog meer gesprekonderwerpen waar ik het met haar over kan hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vakantieliefde geen echte liefde??
Love_Fulfilled
58 09-08-2004 11:43
Liefde & Relatie hoeveel vakantieliefjes?
dwight88
109 31-07-2004 17:29
Liefde & Relatie Tis al een tijd geleden, soms dwaal je ineens door mijn hoofd. Ben je mij vergeten? O
blueeyes_jochie
39 23-04-2003 12:38
Verhalen & Gedichten Vakantieliefde (met een knipoogje)
Fun4ever
7 28-08-2002 14:45
Liefde & Relatie Vakantieliefdes
Verwijderd
68 02-08-2002 12:42
Liefde & Relatie Waar denk je aan bij het woord: Vakantieliefde?(je eigen mening graag)
Jessica K.
52 14-06-2002 16:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.