Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2013, 16:57
pinkmaster
pinkmaster is offline
Hoi ik heb een vriendin
en die probeert mijn bff voor zich te winnen ik kan er niet goed tegen
laatst had ik haar gevraagd om bij haar te komen en de volgende dag
vroeg ik hoelaat het ook al weer was en toen zij ze dat ze al met dat meisje die haar probeert af te pakken van mij daar had ze dus zogenaamd al eerder mee afgesproken
En toen was ik de hele middag alleen kan iemand mij tips geven zodat ik niet meer eenzaam ben
doei groeten pinkmaster
Advertentie
Oud 19-03-2013, 17:03
Verwijderd
Ook al is ze je bff, jullie kunnen best eigen vrienden hebben (of gezamenlijke maar apart dingen ermee doen). En als ze zich laat afpakken, dan is het ook niet echt je bff he? Je zou een leuke vriendschap moeten hebben die voor beide partijen leuk is en die van nature zo loopt dat je elkaars beste vriendin blijft. Spreek gewoon een andere keer af, een middagje alleen is echt geen ramp. Je hebt nogal snel paniek, en zegt meteen dat je eenzaam bent. Klamp je niet zo vast aan deze bff. Leer af en toe eens een dagje alleen te zijn en gewoon een andere keer af te spreken als iemand niet kan.
Oud 19-03-2013, 18:08
Verwijderd
Ik zie het probleem niet. Hoe meer vrienden hoe meer vreugd. Ik vind het juist prachtig als mijn vrienden onderling het ook goed met elkaar kunnen vinden.

Dus gewoon een tikkeltje minder egoïstisch zijn.
Oud 19-03-2013, 22:39
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Probeer inderdaad ook eens met dat andere meisje af te spreken. Als je bff haar leuk vindt, dan is ze misschien wel heel aardig. Verder probeer meer vrienden te maken, zodat je je niet onzeker hoeft te voelen als het contact met een ervan tijdelijk iets minder is.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 19-03-2013, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Probeer inderdaad ook eens met dat andere meisje af te spreken. Als je bff haar leuk vindt, dan is ze misschien wel heel aardig. Verder probeer meer vrienden te maken, zodat je je niet onzeker hoeft te voelen als het contact met een ervan tijdelijk iets minder is.
Lees de eerste vijf woorden van de OP nog eens
Oud 20-03-2013, 06:19
pinkmaster
pinkmaster is offline
Oke maar ze doen ook allebei egoitiesch tegen mij
Oud 20-03-2013, 12:56
Verwijderd
Jij doet dat ook tegen hun dus dan staan jullie kiet.
Oud 20-03-2013, 13:05
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Citaat:
Lees de eerste vijf woorden van de OP nog eens
Had ik gedaan, maar uit de rest van de topic klonk niet heel veel vriendschappelijkheid, dus vandaar dat ik die even negeerde.

Verder is het toch heel normaal als jouw vriendin soms ook met andere vriendinnen afspreekt? Door zo jaloers en pissig te doen heb je alleen maar meer kans dat je haar kwijtraakt.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 20-03-2013, 13:47
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ze zijn je niet verschuldigd om met je om te gaan. Dus als jij boos op hen wordt daarover zullen ze echt niet denken van 'verrek ze heeft gelijk' maar eerder zoiets als 'wegwezen.' Dan heb je niemand meer met je dwingende houding...
Oud 20-03-2013, 15:25
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Waarom doen zij egoïstisch tegen jou dan? Door met elkaar om te gaan? Dat slaat toch nergens op? Jij hebt toch niet het alleenrecht om met je vriendin om te gaan?

Als jullie hebben afgesproken en ze zegt het plotseling af om met dat andere meisje om te gaan, dan is dat inderdaad niet netjes en mag je daar best iets van zeggen, maar dat heeft alleen te maken met fatsoen en niet met het omgaan met andere mensen.
Oud 20-03-2013, 16:51
pinkmaster
pinkmaster is offline
Dit verhaal is echt neem het serieus
Oud 20-03-2013, 16:59
Theboy16
Theboy16 is offline
Ik neem het wel serieus want kijk niemand moet zich alleen voelen kijk probeer met je bff te praten over je probleem je kan ook met je bff en haar vriendin afspreken vraag aan je ouders om advies of praat met een vertrouwelijk persoon erover
Oud 20-03-2013, 18:06
pinkmaster
pinkmaster is offline
Ik heb gevraagd of ik mee mag maar dat mocht niet van die ene vriendin( niet mijn bff)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.