Oud 29-10-2016, 01:08
HelloImABoy
HelloImABoy is offline
Wat vind iedereen van die jehovahs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2016, 01:23
Obelise
Obelise is offline
Beter dan die economen, programeurs en politicians
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 10:45
HelloImABoy
HelloImABoy is offline
Haha
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Beter dan die economen, programeurs en politicians
Mag je daar ook je verjaardag niet van vieren?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 13:05
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Mag je daar ook je verjaardag niet van vieren?
Klopt, en Sinterklaas vieren ze ook al niet.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 18:09
Obelise
Obelise is offline
Je krijgt ook geen vrij of extra betaald meer op alle feest(heilige) dagen... Including zondag

Anyways wist niet dat jehova's hun verjaardag niet vierde?! Ookal is dat natuurlijk bizare onzin als een dag
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 06:50
westlandrebel
westlandrebel is offline
De Jehova's geloven niet in de onzin van de katholieke kerk, zoals de hel (wat niet eens in de bijbel op die manier voorkomt). Ze zijn fundamentalistisch maar eerlijk en oprecht. Ja, voor mij zijn ze goede christenen en een gerespecteerde sekte waar de wereld ontzag van heeft, daar zij evenzo de wereld als hun vijand keuren. Petje af!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 10:06
Verwijderd
Dus omdat ze een boekje anders interpreteren dan een andere religieuze stroming zijn ze goed? Manmanman.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 13:38
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
. Ja, voor mij zijn ze goede christenen en een gerespecteerde sekte waar de wereld ontzag van heeft, daar zij evenzo de wereld als hun vijand keuren. Petje af!
Daar denk ik toch iets anders over als ik lees de rechter een echtpaar tijdelijk uit de ouderlijke macht heeft moeten zetten omdat de randdebielen het niet goed vonden dat hun kind bij een hartoperatie eventueel een bloedtransfusie zou moeten krijgen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 01-01-2017, 19:08
westlandrebel
westlandrebel is offline
Maar als het kindje dood ging, kreeg die wel het paradijs heeeeeej

Geintje gemeend hé, want daarin geef ik je zeker wel gelijk dat het fout is. Maar over randdebielen gesproken, kijk eens naar die randdebielen die er als verkreukeld bij lopen, omdat zij een glas teveel op hadden, omdat zij verkeerd met vuurwerk speelden en daardoor voor de rest van hun leven gehandicapt zijn, tja, dan vraag ik mij af wat debiel is?

Beiden zijn uiteraard niet imbeciel of randdebiel. Dat betreft bloedtransfusie lijkt me dit een lastige zaak, omdat het weer iets moderns is. Zij houden zich slechts aan de theocratische wet dat voor hun boven de democratische wet staat. Gelukkig hebben wij dan ook een rechtssysteem dat dergelijke kinderen beschermd en je hoort dit ook over jihadgezinnen waar kinderen bij de ouders worden weggehaald, ook zij hebben die theocratische leefwijze.

Ooit kreeg ik studie van hen, mijn ouders waren er in het begin tegen, maar ik wilde hen graag leren kennen en mijn moeder stond het toe. Evenzo ben ik niet met hen in zee gegaan en heb ik me aldus niet laten dopen. Ja, ik wil mijn vrijheid niet opofferen voor de genootschap, ja, ik wil inderdaad ook seks kunnen hebben ondanks ik geen huwelijk heb, ik wil ook dronken kunnen worden en stoute dingen doen ik wil leven! En ja, er spookte net leerinstellingen (in-doctrines) door mijn hoofd wanneer ik het woord "leven" opschreef. Ja, o.k het is een sekte, en zo werken sektes eenmaal. Maar ik heb ook mensen gezien die daar heel gelukkig in leven, dus van mij mogen de Jehova's er zijn. En die tolerantie deel ik niet met alle andere bepaalde religies/ religieuze stromingen.

Laatst gewijzigd op 01-01-2017 om 19:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Verschil tussen Jehovah's Getuigen en Christendom?
Gent
138 13-01-2008 00:25
Levensbeschouwing & Filosofie Jehova's getuigen
indie-gurl
348 10-04-2007 15:28
Levensbeschouwing & Filosofie jehovah getuigen
salietje
7 02-05-2006 16:10
Levensbeschouwing & Filosofie Jehovah of Jahweh
Bloedpropje
38 02-05-2006 16:07
De Kantine Genesis. yup.
Verwijderd
15 29-08-2004 07:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Reactie van Moskee Tawheed over het boek.
Oum Taqiyyah
96 30-04-2004 20:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.