Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2001, 17:18
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Hai mensjes.. Ik heb eigenlijk een zwaar probleem.. ik heb onwijs veel aandacht nodig.. als ik geen aandacht krijg ga ik rusie maken , das heel klote , ik word boos om alle kleine dingetjes ik irriteer me mateloos aan andere mensen , (dit zijn buien) , maar wat is er met me? Ik verneuk alles , ik heb geen eens één vriend/ vriendin , ik heb zelfs me relatie kapotgemaakt hiermee , help me alsjeblieft.. kan iemand vertellen hoe ik dit oplos? ik doe zelfs dingen die ik niet wil doen.. en ik kan er met niemand over praten..; plies help me nou..

Ohjah , Ik kan absoluut niet tegen mensen die lullig tegen mij doen en mensen die mijn laten stikken.. das tog nie gezond? Ik moet toch ergens tegen kunnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2001, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:
Ohjah , Ik kan absoluut niet tegen mensen die lullig tegen mij doen en mensen die mijn laten stikken.. das tog nie gezond?
'k zou niet weten wat daar niet gezond aan is...'k denk dat niemand daar tegen kan, en dat lijkt me nogal logisch.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 19:33
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:
*stukje*
Ik verneuk ook altijd alles, niet dat je daar veel aan hebt, maar goed

Voor de rest sluit ik me aan bij Leonoor.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 08:17
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Pikken jullie alleen het laatste wat ik seg op? das nog wel het minst belangrijke,...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:
Pikken jullie alleen het laatste wat ik seg op? das nog wel het minst belangrijke,...
Voor het eerste heb ik gen oplossing, dus nogal nutteloos als ik daar op reageer, lijkt me. Maar probeer er met de mensen waar het om draait (als je een vriendje hebt, je vriendje dus; vriendinnen; enz) over te praten, dan weten ze waarom je zo doet, scheelt vaak al een hoop met wanneer ze vinden dat je zo 'raar' (of weet ik het hoe ze het noemen) doet.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 09:57
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:
Pikken jullie alleen het laatste wat ik seg op? das nog wel het minst belangrijke,...
Yup

Over het eerst kon ik ook niet veel zeggen, alleen maar dat ik ook van alles verneuk. Tja...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 10:17
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe je dit op moet lossen. Probeer iemand te vinden die je voor de volle 100% vertrouwt. Ga naar een maatschappelijk werker of een psycholoog, misschien kunnen die je helpen. Natuurlijk heeft iedereen echt aandacht nodig, maar heb je een slechte band met je ouders ofzo? Het lijkt me dat je gewoon ook veel aandacht tekort komt... Als je wil, kun je me in je msnlijst zetten. Ik wil je proberen te helpen en met je praten. Je kunt me, als je wilt, mailen. Sterkte.

heleen_butterfly@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:19
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
jah Maybe , soms voel ik me gewon een of andere gek , ik heb alleen een goede band met mijn ma , maar dies weinig thuis.. me pa hebbik al maanden niet gesien , wat mijn eigen schuld is omdat ik altijd bij vrienden ben , maar het is al 4x gebeurd dat een jongen mij dump omdat ik teveel aandacht vraag en vrienden heb ik niet, dus kweenie...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 19:13
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
MJah, weet wel hoe je je voelt. Heb ook niet echt vrienden. De enige mensen waar ik meestal bij ben is men vriend en zijn vrienden. Maar ik heb zo'n hemelse schrik om men vriend te verliezen en als ik hem verlies verlies ik ook zen kameraden voor een groot deel. Met men moeder heb ik ook een zalige band, met men vader veel minder omdat ik er niet veel goed bij kan doen soms. Ik vraag zelf ook redelijk wat aandacht, maar probeer er me niet aan toe te geven en geen zelfmedelijden te hebben. Ik stoor me ook enorm in dingen die sommigen zeggen om mij in de grond te krijgen, veel te vlug eigenlijk. Maarjah, denk niet dat jer veel aan kunt doen =/
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 19:48
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:
jah Maybe , soms voel ik me gewon een of andere gek , ik heb alleen een goede band met mijn ma , maar dies weinig thuis.. me pa hebbik al maanden niet gesien , wat mijn eigen schuld is omdat ik altijd bij vrienden ben , maar het is al 4x gebeurd dat een jongen mij dump omdat ik teveel aandacht vraag en vrienden heb ik niet, dus kweenie...
kep geen idee hoe je dit moet verhelpen, maar je verhaal klopt niet helemaal, zie het cursief
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 19:50
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
je ziet in dat je een probleem hebt, in plaats van naar anderen te lopen voor hulp en ze vervolgens weer af te stoten moet je het zelf maar eens proberen te veranderen in plaats van een ander het te laten doen.

__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 20:25
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
Stff schreef:
kep geen idee hoe je dit moet verhelpen, maar je verhaal klopt niet helemaal, zie het cursief

Jah klopt... ben moet WAS sijn , want toen ik nog een vriend had had ik ook sijn vrienden , en die ben ik dus nu ook kwijt.. doordat ik bij mijn ex alles heb verpest..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 20:49
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:

Jah klopt... ben moet WAS sijn , want toen ik nog een vriend had had ik ook sijn vrienden , en die ben ik dus nu ook kwijt.. doordat ik bij mijn ex alles heb verpest..
ik snap het
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 23:42
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:
ik heb geen eens één vriend/ vriendin , ik heb zelfs me relatie kapotgemaakt hiermee
Tijd om te veranderen dus? zoek iemand die ook graag aandacht wilt. Eigenlijk wil ieder mens wel graag aandacht, de een wat meer dan de ander. Wordt je thuis verwaarloosd? Voel je je thuis wel okay?

Citaat:
Ohjah , Ik kan absoluut niet tegen mensen die lullig tegen mij doen en mensen die mijn laten stikken.. das tog nie gezond? Ik moet toch ergens tegen kunnen?
Wat is lullig doen? kun je tegen plagen of een grapje? Tja, soms is het niet altijd even duidelijk of iets plagen is of dat het gewoon bewust is gedaan om je pijn te doen maar van vrienden moet je toch wel wat kunnen hebben. Vertrouwen hebben dat het niet serieus is bedoeld
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 14:31
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Hmmz jah.. mijn fout
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Ziek zijn maar wel willen studeren
Snebbeltje
6 12-01-2014 09:52
De Kantine Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had?
Severus
50 04-08-2004 21:06
Lichaam & Gezondheid Jongens of meisjes met "de ziekte van steinert" of te wel "Dystrophia Myotonica"
Maradinus
0 06-04-2003 17:25
Verhalen & Gedichten Ik was ziek...
Vlooienband
12 23-02-2003 13:08
Lichaam & Gezondheid Ziekte, maar welke?
Sciza
5 01-05-2002 14:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Erfelijke ziekte bij donor van sperma...
PrackaH
10 27-02-2002 21:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.