Oud 11-06-2004, 21:36
jmaster_1988
jmaster_1988 is offline
hier kan je stap voor stap leren hoe je contact met een vrouw moet maken

Handleiding van de vrouw
Hoofdstuk 2:Contact krijgen met het vrouwelijke geslacht
Paragraaf 1:Contact met een vrouw op straat

Nu we weten hoe een vrouw eruit ziet (hoofdstuk 1) kunnen we nu gaan kijken hoe je contact kunt leggen met een vrouw. Dat doen we aan de hand van vier veel voorkomende situatiesp straat, in een café, doormiddel van een contactadvertentie en als laatste op het werk/school. In deze paragraaf leggen we uit hoe je het beste contact kunt maken met een vrouw op straat.

Elke man loopt wel eens over straat. Hier zie je vast af en toe een vrouw voorbij scharrelen waarmee je graag eens zou willen praten. Hoe pak je zoiets aan? Wij gebruiken het zogenaamde 4-stappenplan. Elke stap zullen we uitvoerig bespreken.

Stap 1bserveer
Bekijk de vrouw aandachtig. Let hierbij op elk detail. Bijvoorbeeld haar kleding. Heeft ze open kleding aan waar veel te zien is of heeft ze juist erg gesloten, dikke kleding aan waarbij ze veel, lees alles, bedekt houdt. Kijk naar haar lichaamstaal. Loopt ze losjes, of loopt ze houterig. Kijk ook of ze eventueel een ring draagt of iets dergelijks. Is dit het geval? Laat haar dan links liggen en zoek iemand anders.

Stap 2:bepaal je aanpak
Nadat je haar hebt geobserveerd moet je gaan bedenken hoe je de conversatie begint. Wil je op de ruige toer gaan of wil je de gevoelige man spelen. Hier moet je een beetje 'feeling' voor hebben of krijgen. Deze 'feeling' ontwikkelt zich meer en meer naarmate je vaker met de vrouw spreekt. Meestal zie je wel aan de vrouw hoe je haar moet aanpakken. Een vrouw met veel piercings verwacht na alle waarschijnlijkheid een stoerdere aanpak, dan een meisje met vlechtjes in de haren.
Bedenk ook wat je openingszin is en waar je het over wilt hebben. Bedenk wel, je staat op straat dus de vrouw loopt daar niet om met mensen te praten. Manieren om met haar te praten zijn o.a.
-Per ongeluk een botsing met haar veroorzaken
-Vragen naar de tijd
-Vragen naar een bepaalde straat of plaats
-Vragen waar ze een van haar kledingstukken vandaan heeft
Uiteraard zijn er nog veel meer onderwerpen die je zelf kunt verzinnen.

Stap 3e conversatie
Eenmaal je openingszin gedaan, moet je er voor zorgen dat het gesprek blijft doorlopen en zij geďnteresseerd in jou blijft. Zorg ook dat jij erg geďnteresseerd overkomt. Laat het gesprek niet doodbloeden. Blijf doorvragen op dingen die zij zegt. Stel je vraagt haar naar de tijd, en zei zegt:"het is bijna 4 uur." Dan zeg jij:"goh, mooi horloge heb je trouwens. waar heb JIJ die van?"
"Van de rommelmarkt"
Jij plaatst alles wat ze zegt op haar terug en zegt dus:"kom je vaak op rommelmarkten"
Zo praat je maar door. Maar praat niet te lang. Hou ook tijd voor stap 4 over.

Stap 4:maak een afspraak
Soms heeft de vrouw haast, wacht daarom niet te lang met stap 4 anders is ze weg. Als jullie eenmaal bezig zijn met een gesprek zeg je:"Ik wil je dolgraag beter leren kennen, zullen we vanavond wat afspreken?"
Het kan zijn dat de vrouw dit weigert, dan is alles voor niets geweest. Hopelijk zegt ze echter ja. Gefeliciteerd, u hebt een afspraakje.

We leggen de 4 stappen nog een keer duidelijk uit aan de hand van een voorbeeld. Stel de volgende vrouw loopt over straat.

Mooi vrouwtje, niks mis mee. We gaan naar stap 1. Observeren. We zien dat ze nogal luchtig gekleed is. We zien gelukkig geen ring (maar we zien ook geen handen) en zien een mooie zwarte zonnebril.
Stap 2. Nu maken we ons plan van aanpak. Wij vragen haar waar zij die mooie zonnebril heeft gekocht. Dat willen we graag weten omdat we (zogenaamd) diezelfde zonnebril voor ons zusje willen kopen. Stap 3
We lopen erop af en zeggen:
"Waar heb jij die mooie zonnebril vandaan, als ik vragen mag?"
"Van de hema, uitverkoop!"
"O, mag ik vragen hoe duur die was?"
"Ze waren negen euro, drieëndertig."
"O, staat je wel sportief. Ben je sportief?"
"Ja, ik trim veel"
"Trimmen, daar wil ik wel meer van weten..."

Kijk, nu moeten we naar stap 4. Snel een afspraak maken voordat ze weg gaat:
"Maar ik moet weg want ik heb een afspraak. Ik wil dolgraag verder praten. Schikt je vanavond?"
"Is goed"


bron :
http://members.lycos.nl/jmaster1988/viewtopic.php?id=91

overzicht hoofdstukken :
http://members.lycos.nl/jmaster1988/viewforum.php?id=15
__________________
http://www.jmasterforum.tk my forum :P
Advertentie
Oud 11-06-2004, 21:39
Verwijderd
-----------> liefde en relatie
Oud 11-06-2004, 21:42
jmaster_1988
jmaster_1988 is offline
oh jah sorry, zag ik niet staan
__________________
http://www.jmasterforum.tk my forum :P
Oud 11-06-2004, 21:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Helaas dit is een mededeling. Daar kunnen we weinig mee.
__________________
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hoe opnieuw contact maken?
Mappel
3 07-04-2013 12:25
Liefde & Relatie contact maken met huisgenoten
Verwijderd
10 13-11-2008 21:54
Liefde & Relatie Contact Maken
Boontjuh
11 11-11-2004 06:52
Liefde & Relatie Hoe contact maken?
Laydiee
25 12-08-2004 14:29
Psychologie Als contact maken erg moeilijk gaat
Sander21
16 28-02-2004 12:41
Liefde & Relatie Contact maken
Vini-Vidi-Vici
22 05-09-2003 20:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.