Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2002, 12:04
Teekaa
Teekaa is offline
Hallo,

2 weken geleden heb ik na maanden van om elkaar heen draaien en gedoe eindelijk 'mijn' meisje gezoend. Ik vind haar geweldig, mooi, lief, leuk, alles. Nu lijkt het wel wat te gaan worden, maar ik ben eigenlijk bang dat het hierna saai zal zijn... ik ben al maanden gek op haar en heb erg mijn best gedaan, en nu heb ik het dan eindelijk voor elkaar. Maar ik ben bang dat ik de spanning zal missen, dat het saai wordt en dat ik haar daardoor uiteindelijk weer verlies. Het klinkt misschien een beetje raar, maar hopenlijk begrijpen jullie het. Na maanden van elke week bij het uitgaan een soort vage spanning was het heerlijk om hand in hand buiten rond te lopen onder de sterren enzo, maar ik ben bang dat ik dit ga missen als we 'wat hebben'.

Hoe denken jullie hier over?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2002, 12:37
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Het is toch ook spannend als je elkaar gaat zien als je al wat met elkaar hebt. Het blijft leuk Als je zo verliefd op haar bent zullen die kriebels in je buik (om het maar even zo te zeggen) echt niet zomaar weg gaan. Ik denk dat jullie gewoon moeten oppassen dat je elkaar te vaak ziet. Ik vind het nog steeds een beetje spannend als ik mijn vriend weer ga zien, en we hebben nu 3 maand. Das nogsteeds niet superlang, maar al wel langer dan 2 weken Geniet er gewoon van en maak je geen zorgen.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 15:10
soccer144
soccer144 is offline
Als het saai word ligt dat helemaal aan je zelf denk ik...
Ik wil m'n vriendin natuurlijk wel vaak zien maar ik weet zeker dat als ik haar elke dag zou zien dat het saai of zoiets zou worden.En gelukkig vind zij dat ook! Ik zie haar elke dag op school en meestal ook wel in de weekenden duz dat vind ik genoeg maar dat ligt natuurlijk helemaal aan je zelf...
__________________
Forza S.C.Heerenveen ---> Pride Of The North
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 15:13
caine
caine is offline
het blijft gewoon altijd leuk als je blijft flirten met diegene... en zoiezo, verkering is niet saai...
__________________
*fairytale from hell's cave*
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 16:09
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
verkering hoeft helemaal niet saai te zijn! je kunt telkens nieuwe dingen proberen ( ) , samen kunnen lachen enzo is ook heel belangrijk! Ik zou er voor gaan haha
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 16:20
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ik heb vandaag precies 6 weken wat met hem
Het wordt helemaal niet saai, het is natuurlijk wel anders dan in het begin, dan zit je alleen maat te zoenen
Maar je leert elkaar steeds beter kennen en gaat steeds meer van elkaar houden, en dat is juist het mooie
En als je bang bent dat het saai wordt, moet je gewoon niet te vaak afspreken.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 16:46
SevenLayersDeep
Avatar van SevenLayersDeep
SevenLayersDeep is offline
sjah.. somz word verkering wel saai, maar daar moet je dan zelf wat aan doen. t is zonde om die liefde gewoon weg te gooien
__________________
alomtegenwoordig + Nee, Ik vind je niet aardig.. + ik ben wallflower
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 17:42
Piccola
Piccola is offline
Onzin! Verkering is zeker niet saai! Je maakt samen van alles mee enzo! Die spanning waar je het over hebt gaat inderdaad weg, maar je krijgt er weer allerlei leuke gevoelens enzo voor terug! Weet niet hoe ik het je normaal kan uitleggen, maar maak je geen zorgen..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 17:43
Piccola
Piccola is offline
Ik ben trouwens al 8 maanden en 1 dag samen met mijn vriend! En het is [nog steeds] niet saai! Dusss...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 08:43
Birkoff
Birkoff is offline
Ken het gevoel wel een klein beetje, maar heb al 2 jaar verkering, en het voelt alsof het 2 weken is

Gewoon langzaam aan doen, niet dingen te snel willen doen.
__________________
Sense memory simulated perception altered consciences memory retrieval... Discovery channel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie De verkeerde persoon zijn..
KawaiiPluzzle
6 13-03-2015 19:53
Studeren Verkeerde studie gekozen
Chariot
3 27-11-2009 09:46
De Kantine saaie sooi nummer vijfhonderdvierentachtig
Hernuel Fan
500 24-04-2009 23:38
De Kantine So they saai #248
Neko*
500 20-06-2008 16:43
Seksualiteit tja... het word dodelijk saai zo....
Spray rebel
18 01-03-2005 21:46
Liefde & Relatie Verkering, maar niet gelukkig
_Moby_
18 08-04-2004 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.