Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2002, 20:11
HaY There!Me again!!
HaY There!Me again!! is offline
ik denk dat het voor de meeste mensen niet echt boeid..maar ik moet het tog echt ff kwijt..

Ik ga bijna elke zaterdag met een vast groepje wat drinken (mark, peter, bram, mn zusje(tessa)en nog wat mensen die hier ff nix mee te maken hebben)
nou heb ik in het begin iets met mark gehad...dat al weer snel uit was..omdat ik geen relatie wou maar we hebben daarna nog wel een hele tijd alleen maar gezoend enzow..nou hebbik ook nog met Peter gezoend..en hij is heel lief tege mij en hij zegtie dattie me leuk vind enzo..maar het is echt zo'n playertje.. ...want hij zegt tege mijn zusje tessa dattie haar ook leuk vind..!(Peter is 19 en is al met een aantal meisjes naar bed geweest) en ik ben 17 en ik ben nog maagd en heb niet zo heel veel ervaring..dus ik ben ook bang dat als ik verder zou gaan met peter en ik dat niet wil dat hij het dan uitmaakt ofzow.....en ik geloof dat ik verliefd op hem ben...(weetik nog niet zeker maarjah) maar ik wil dat echt niet...
het is echt een groot probleem..!!Bram is ook nog verliefd op me(zegtie) en ik weet dus echt niet meer wattik wil..want ik wil eigelijk gwn Peter..maar hij zegt tege mij hele andere dingen dan tegen tessa...
heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2002, 20:16
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Die Peter moet je vergeten!! Je twijfelt teveel en bovendien zegt ie ook tegen je zusje dat hij je leuk vindt!! Playertje dus, zoals je al zei! Vergeet hem, echt, want hij is het zo te horen echt niet waard!! En die Bram..vind je hem ook leuk? Is hij een potentiele kandidaat om het maar even zo te zeggen? Zo ja dan ligt daar misschien een kansje, maar ik zou nix met hem nemen omdat hij je leuk vindt...dat werkt meestal niet zo..Suxes!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 20:21
HaY There!Me again!!
HaY There!Me again!! is offline
bedankt voor je reactie...
ik vind peter gwn echt zo leuk..dattik nu gwn zit te janke van jaloersheid..!!
nee ik vind bram niet leuk...en mark zegt nou ook weer dattie me weer trug wil...zucht verliefdheid..zucht..ik kreeg net smsjes van peter...die eigelijk bedoelt ware voor tessa...echt heel erg klote...!!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 20:34
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik snap dat je je kut voelt en jaloers bent, maar denk je in..als je nu wat met Peter zou nemen zou hij gegarandeerd vreemdgaan, of niet? En ik neem aan dat je geen relatie wil waarbij je het idee bent dat je niet de Numer One van je vriend bent. Duz dat zal veel meer pijn gaan doen dan wat je nu voelt...hier moet je even doorheen maar het is echt het beste, geloof me.

En nogmaals: ik vind niet dat je wat moet nemen met mensen omdat ze zo graag wat met jou willen, dat geldt in dit geval dus ook voor Mark.

Nogmaals suxes You can do it.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd. Leuk?!
DDII
14 14-05-2006 11:43
Liefde & Relatie onderzoek naar verliefdheid
miss kittie
19 06-11-2005 15:19
Liefde & Relatie Tog weer verliefd...*zucht*
kosit
12 22-04-2004 16:07
Liefde & Relatie zucht..... mn ex
Verwijderd
53 17-08-2002 14:52
Liefde & Relatie verschil tussen verliefd en houden van?
~*DeathlyDiva*~
1 09-04-2002 19:24
Verhalen & Gedichten zucht
rickert
5 22-01-2002 15:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.