Oud 06-02-2002, 20:15
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Ohhh nooit gedacht dat ik ooit zo'n afgezaagd topic zou openen. En zeker niet als eerste topic wat ik open... Mijn excuses!
Maar heeft iemand een leuk idee wat ik kan kopen voor mijn lieve vrienje op Valentijnsdag? Wat doen jullie? *help*
__________________
Nou en, vind ik mooi
Advertentie
Oud 06-02-2002, 20:23
Cerberus
Cerberus is offline
jeetje zeg..

noujah, je kan lekker afgezaagd doen en hem meenemen naar de bios ofzo, maar ik heb toch liever een persoonlijk kadootje.
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Oud 06-02-2002, 20:28
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Citaat:
Cerberus schreef:
jeetje zeg..

noujah, je kan lekker afgezaagd doen en hem meenemen naar de bios ofzo, maar ik heb toch liever een persoonlijk kadootje.
Ja precies, echte bioscoopgangers zij we niet en wil ook het liefst een blijvend cadeautje geven.... maar jongens zijn zo ongelooflijk lastig en moeilijk!!
Best erg, we hebben ruim een jaar...maar het is zo'n tevreden jongen, hij vindt alles leuk!

__________________
Nou en, vind ik mooi
Oud 06-02-2002, 20:32
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
Jatuh cinta schreef:
Citaat:
Cerberus schreef:
jeetje zeg..

noujah, je kan lekker afgezaagd doen en hem meenemen naar de bios ofzo, maar ik heb toch liever een persoonlijk kadootje.
Ja precies, echte bioscoopgangers zij we niet en wil ook het liefst een blijvend cadeautje geven.... maar jongens zijn zo ongelooflijk lastig en moeilijk!!
Best erg, we hebben ruim een jaar...maar het is zo'n tevreden jongen, hij vindt alles leuk!

ach ik weet het niet. ik vind dat soort dingen ook erg lastig. mijn vriendin vind ook alles leuk en zelf ben ik niet echt creatief in het verzinnen van een leuk kadootje. het hoeft van mij ook helemaal niet veel te kosten..liever niet zelfs, als het maar uit het hartje komt. dat vind ik belangrijk ( ook weer lekker cliche )
verder weet ik het ook niet...
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Oud 06-02-2002, 20:33
leintjuh
leintjuh is offline
ik zou et ook niet weten wat ik voor me vriend moet kopen maar met de kerst ben ik 3 dagen naar parijs geweest, is best goedkoop en heeeeeeeeel leuk
Oud 06-02-2002, 20:37
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Ja, maar het is nu echt de bedoeling dat we elkaar gewoon een leuk klein cadeautje geven...
Vertel's wat jullie elkaar de voorgaande jaren hebben gegeven enzo...
__________________
Nou en, vind ik mooi
Oud 06-02-2002, 20:42
Verwijderd
geef em een
leuke cd
sieraad
iets van zn hobby ofzo?

eigenlijk weet ik ook nooit een kadootje...
Oud 06-02-2002, 20:44
Cerberus
Cerberus is offline
eeum, nou eigenlijk heb ik het de voorgaande jaren net zo gepland dat ik op 14 feb geen vriendin had....dus tjah...sorry
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Oud 06-02-2002, 23:01
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Niemand een idee? Zou een jongen een lief knuffeltje leuk vinden? Help me nou
__________________
Nou en, vind ik mooi
Oud 07-02-2002, 12:32
chanel
chanel is offline
http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/013575.html
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit *het* doen met een?
DiPsJiT*BMG*
52 07-07-2003 18:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.