Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2002, 09:07
FB
Avatar van FB
FB is offline
Ik weet niet zeker of dit onderwerp op dit forum thuishoort (zo niet verplaats het dan maar), maar HOE haal ik mijn ouders over om mijn vriendin bij mij thuis te laten slapen???

We hebben dan 2 maanden met elkaar, ik ben 16 en zij is dan net een dag 15.
Ik ga dan 's avonds met haar uit eten en/of naar de bioscoop, en de volgende morgen wil ze graag met mij mee naar mijn kerk (is ze nieuwsgierig naar), dus dan zou ze de volgende morgen heeeel vroeg op moeten staan, en dat vind ik niet leuk.

Dus daarom wil ik mijn ouders overhalen haar bij mij te laten slapen, maar hoe pak ik dat aan???

Alvast bedankt voor de tips!

Grtz,
F
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2002, 10:15
Verwijderd
Gewoon eerlijk vertellen.
ZEggen dat het je gewoon heel leuk lijkt enzo. En dat t heus nie alleen voor de sex is.. maar het samenzijn (werkte bij mij was trouwenz ook waar)
Denk dat je het gewoon eerlijk moe vertellen van dat naar de kerk gaan enzoow.

misschien liefde en relatie iets beter.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 10:38
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Vertel je ouders dat ze mee wil, dat ze het graag wil zien, en vraag of ze blijven mag. Laat duidelijk doorschemren dat ze dan wel 'gewoon' op een matje op de vloer slaapt ofzo
Er zijn zoveel opties, verzin wat
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 13:07
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
L&r
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 14:45
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ja, leg uit wat je wil, dat het is om het 'samenzijn'..
En als ze gaan mekkeren, niet meteen gaan schreeuwen(doe ik dan), want dan denken ze al snel 'Laat maar zitten'...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 17:19
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
idd gewoon vertellen en eerlijk zijn.
Maar na de kerk
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 20:19
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
eztah schreef:
Ja, leg uit wat je wil, dat het is om het 'samenzijn'..
En als ze gaan mekkeren, niet meteen gaan schreeuwen(doe ik dan), want dan denken ze al snel 'Laat maar zitten'...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 20:24
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Tja, als je wil dat ze blijft slapen, en als het niet voor de seks is, maar omdat ze de volgende dag mee wil.... Dan zou je kunnen vragen of ze dan op een andere kamer mag slapen. Ik denk dat het dan eerder mag.
__________________
Liberté - Égalité - Fraternité
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 12:01
FB
Avatar van FB
FB is offline
Ik zal het morgen ofzo wel aan mijn ouders vragen, als ze in een goed humeur zijn

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 09:24
FB
Avatar van FB
FB is offline
HET MAG!!!

Niet op dezelfde kamer helaas, maar het is een begin!

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 11:29
chanel
chanel is offline
beste FB, ik heb zaterdag al 14 maanden met me vriend, en hoe haal ik MIJN ouders om dat we bij elkaar mogen blijven slapen?
dat mag nog steeds niet

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 11:39
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Ik weet niet hoe mijn vriendin het gelukt is, maar wat ze in ieder geval zei:

- Als we sex zouden willen doen, dan zou dat overal kunnen en niet alleen bij die overnachting.

Ik zou dan ook vooral vragen waarom ze het niet goed vinden. Daar kan je dan weer ellenlange discussies weer over gaan voeren. Als je ouders voor rede vatbaar zijn, moet het toch lukken. Hoop ik tenminste.

Succes ermee,

Derkie
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 11:42
FB
Avatar van FB
FB is offline
Citaat:
chanel schreef:
beste FB, ik heb zaterdag al 14 maanden met me vriend, en hoe haal ik MIJN ouders om dat we bij elkaar mogen blijven slapen?
dat mag nog steeds niet

Chanel

Zoals ik het heb gedaan: "Mam, pap, jullie weten dat Saskia 3 maart meegaat naar de kerk. Is het dan goed dat ze die nacht hier blijft slapen? Anders moet ze heel vroeg op."

En verder... tja, gewoon ervoor zorgen dat ze weten dat het niet (alleen ) om de sex gaat.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 12:24
Verwijderd
Citaat:
FB schreef:
HET MAG!!!

Niet op dezelfde kamer helaas, maar het is een begin!

Grtz,
F


ik neem aan dat jij de weg wel weet in een donker huis als iedereen ligt te slapen ?

Nog even een tip en ze is voor altijd de jouwe.. : maak een ontbijtje op bed voor d'r ..houden ze van
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 12:27
chanel
chanel is offline
Citaat:
FB schreef:
Zoals ik het heb gedaan: "Mam, pap, jullie weten dat Saskia 3 maart meegaat naar de kerk. Is het dan goed dat ze die nacht hier blijft slapen? Anders moet ze heel vroeg op."

En verder... tja, gewoon ervoor zorgen dat ze weten dat het niet (alleen ) om de sex gaat.

Grtz,
F

'fie' daar zijn wij nog niet aan toe, en je bent nog véél te jong, als je echt van elkaar houd kun je wel ff w8en



Chanel

__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 09:30
Python
Python is offline
Wat is het toch fijn op om kamers te wonen...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 10:57
Tijnnn
Tijnnn is offline
chanel; wow. 14 maanden, en nog niet bij elkaar geslapen...

Mijn vriendin mocht bij me slapen met afgelopen kerst. Zij was net 16, en ik was toen ook 16 (nu bijna 17). Die hele dag was zo super perfect, en we hadden alletwee niet in gedachten dat we sex wilden hebben ofzo. Naja, misschien wel wilden ofzo, maar dat we het ook echt zouden doen. We houden zoveel van elkaar, en op dat moment ook zo super hard, we gingen dus eten met de ouders (mijn ouders zijn nogal alternatief, en zette keihard muziek op, drank erbij weetik het wat)... s' avonds gingen we naar LOTR, mijn vriendin keek haar ogen net zo hard uit als ik... Enneuh, mijn ouders hadden me aangezet zelfs, mijn moeder zei gewoon 'leuke verassing voor kerst toch?' en gaf mij condooms (ok, ze had wat gedronken....). Maar dit komt allemaal omdat mijn ouders mijn vriendin en mij zo erg vertrouwen erop enzo. En toen in de nacht, het was gewoon perfect, alles ging dan wel fout, we hebben elkaar zo erg lief, dat we elkaar op onze onzekerheden kunnen meelachen.. Etc...

Als je daarbij aan bent gekomen dan is het er pas echt tijd voor denkik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Hoe boek jij je vakantie of overnachting?
Hawahaai
5 25-10-2012 08:47
Liefde & Relatie Tips voor overnachting?
MC Bobie
9 22-04-2006 21:49
Verhalen & Gedichten Meeting / Amateurdichtersavond
Verwijderd
295 22-08-2005 18:20
Muziek Graspop 2005
Master of Puppets
334 02-07-2005 14:14
De Kantine Hoeveel forummers hebben er bij jou overnacht?
WolterB
118 19-11-2004 12:49
Flora & Fauna Wat is de gemiddelde prijs voor een overnachting op een camping?
niceman1984
2 05-06-2003 13:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.