Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2013, 09:00
maximekeee
maximekeee is offline
Beste

Ik heb nu al 1.9 jaar een vriendin. Nu moet ik echt minstens een kwartier gepijpt worden/ 20 min sex hebben voor ik klaarkomen( en echt ongelofelijk moeite doen, anders lukt het niet), terwijl ik bij praktisch iedereen van mijn vrienden hoor dat dit allemaal onder de 5 min blijft. Volgens mij heeft dit te maken dat ik vroeg iets teveel masturbeerde, dat ik het ook een vinger over mijn eikel liet glijden en deze bijgevolg nu een stuk gevoellozer is? Iemand die in hetzelfde schuitje zit? Iemand een idee om hem terug gevoeliger te krijgen?

PS: Uiteraard als ik 2 weken niet masturbeer, kom ik klaar na 1 min, maar dan is da ook enkel de eerste 2x, erna is het weer hetzelfde liedje.

Alvast enorm bedankt!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 11:47
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Dit kan meerdere redenen hebben. Als jij je nu zo focust op het klaarkomen, dan is het logisch dat het niet of minder snel lukt. Je moet wel een beetje ontspannen zijn, anders ben je alleen maar daar mee bezig.

Als je vaak rukt voor je vriendin langskomt, en je hebt kort daarna seks, dan zal het idd langer duren.
Dus als je weet dat je vriendin langskomt die dag, ruk dan even een dagje niet, en probeer je gewoon te ontspannen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 12:29
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik heb dit ook wel, toen ik 10 was werdik al opgewonden als ik een naakt persoon zag, nu van heel weinig eigenlijk..
Maar die vrienden vanje die binnen 5 minuten klaar komen zijn juist te snel, dat wilje toch ook niet hebben ;o
Bij mij kant langer dan een halfuur duren..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 16:06
David3392
David3392 is offline
Citaat:
Ik heb dit ook wel, toen ik 10 was werdik al opgewonden als ik een naakt persoon zag, nu van heel weinig eigenlijk..
Maar die vrienden vanje die binnen 5 minuten klaar komen zijn juist te snel, dat wilje toch ook niet hebben ;o
Bij mij kant langer dan een halfuur duren..
Maar meisjes komen door de regel minder gemakkelijk/snel klaar dan jongens
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 17:11
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar meisjes komen door de regel minder gemakkelijk/snel klaar dan jongens
Dat is helemaal niet waar hoor. Als alles goed gedaan wordt. Binnen een minuut is makkelijk mogelijk hoor.

Mannen vertellen zichzelf vast "Ach, het is normaal dat het zo lang duurt bij meisjes" terwijl het heel goed mogelijk is dat ze het gewoon niet zo goed doen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 17:26
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
er komen ook wel meiden voor die premature ejaculation hebben x)
mjah volgensmij komt het wel minder vaak voor als bij mannen, maar het kan wel.
alleen snap ik niet dat het bij mij zo lang duurt..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 17:26
Verwijderd
Ik heb het idee dat de duur bij mannen ligt aan hun eigen beheersing en aanleg, terwijl bij vrouwen het gaat om de kwaliteit van wat er gebeurt. Binnen een minuut is voor vrouwen absoluut haalbaar ja. Dat gebeurt bij mannen alleen als ze toch al op knappen stonden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 19:41
David3392
David3392 is offline
Oh kijk eens, ik leer hier weer wat bij ^^
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 07:19
maximekeee
maximekeee is offline
Ja kan inderdaad zijn, maar ik zal zeggen, de eerste 2-3 x dat ik penetreer zijn zeer "opwindend" aangezien er redelijk wat wrijving is, maar erna gaat het gemakkelijker en gemakkelijker en voelt het echt om het in Alex agnew zijn woorden te zeggen als "een zwamworst door een lege gang gooien", en ik heb toch een grote penis, dus daar ligt het denk ik ook niet aan, achja laat me weten wat jullie denken, alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 14:09
melmo
Avatar van melmo
melmo is offline
He bekijk het van de zonnige kant, ik zou willen dat mijn vriend het zo lang vol hield!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 10:54
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ja kan inderdaad zijn, maar ik zal zeggen, de eerste 2-3 x dat ik penetreer zijn zeer "opwindend" aangezien er redelijk wat wrijving is, maar erna gaat het gemakkelijker en gemakkelijker en voelt het echt om het in Alex agnew zijn woorden te zeggen als "een zwamworst door een lege gang gooien", en ik heb toch een grote penis, dus daar ligt het denk ik ook niet aan, achja laat me weten wat jullie denken, alvast bedankt!
Misschien een rare vraag, maar blijf je wel een volledige erectie houden?

Ik heb ooit het ontzettend leuke en iedereen aan te raden ongeval gehad dat mijn zadelpen afbrak, onder een wielerwedstrijd waar het op dat moment tegen de 50km/uur ging.
Toen heb ik een blessure opgelopen waardoor de bloedvaten in de penis nog wel volliepen, maar ook langzaam weer een beetje leeg, waardoor de erectie maar voor 70-80% stand hield. Bij penetratie gaf dat na een paar stoten ongeveer hetzelfde gevoel als jij beschreef, waardoor klaarkomen erg moeilijk was.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 22:16
Verwijderd
Als je meer wrijving wil voelen kun je ook afwisselen met standjes waarbij je meer voelt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 00:51
Verwijderd
Ik heb het even globaal doorgelezen. Je vroeg naar iemand in het zelfde schuitje, maar zo erg is het toch niet om het lang vol te houden? Wees juist blij met zo'n enorm uithoudingsvermogen Tenzij je geen erectie kan behouden, maar dan krijgen we een ander verhaal. En dat van 'bij vrouwen duurt het langer', daar klopt niks van, dus wat Lusi zei: "...terwijl bij vrouwen het gaat om de kwaliteit van wat er gebeurt".
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 08:38
maximekeee
maximekeee is offline
Mmm, op de duur heb ik inderdaad niet meer een volledige errectie. Maar ik heb wel nooit echt een bescrhijvenswaardig ongeval gehad dat ermee te maken zou kunnen hebben. Maar inderdaad, de moment dat ik hem er dan uithaal , omdat ik dan toch niet klaarkom is hij nog maar 70% stijf.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.