Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2004, 14:41
Verwijderd
Citaat:
marrrtuuh schreef op 16-02-2004 @ 15:32:
idioot. die man wil zo ervoor zorgen dat hij mag blijven. het asielbeleid is idioot ja maar of je daar zo tegen moet demonstreren? en dan nog wat, als hij gelijk krijgt gaan waarschijnlijk veel meer andere uitgeprocedeerde asielzoekers hetzelfde doen
tja je hebt gekken in deze wereld
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2004, 18:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef op 16-02-2004 @ 15:32:
idioot. die man wil zo ervoor zorgen dat hij mag blijven. het asielbeleid is idioot ja maar of je daar zo tegen moet demonstreren? en dan nog wat, als hij gelijk krijgt gaan waarschijnlijk veel meer andere uitgeprocedeerde asielzoekers hetzelfde doen
Het is inderdaad het verkeerde voorbeeld. Maar dit heeft dus duidelijk wel weer deuren opengezet voor nieuwe onderhandelingen. Daarnaast zijn er verschillende geluiden vanuit het buitenland (oa. leesbaar in het artikel hierboven) geklonken waar dus uit blijkt dat Nederland zichzelf in de nesten heeft gewerkt.

Laat ze nou lekker hier blijven, er staan toch huizen zat leeg!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:53
Verwijderd
hoe gaat het nu eigenlijk met die man? is ie al dood
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 16:19
Atje85
Atje85 is offline
Hij heeft t alweer weggehaald volgens mij
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 16:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 17-02-2004 @ 16:53:
hoe gaat het nu eigenlijk met die man? is ie al dood
Er staat een paar reacties naar boven dat hij alweer een gat in z'n gezicht heeft...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 16:26
g-spotta
g-spotta is offline
Iran is een verschrikkelijker land dan Nederland...
Uh...vaak, soms ook niet, maar wat vrijheid betreft vaak wel. Je moet je realiseren dat de mens op de planeet aarde leeft en als het om leven en dood gaat moeten we even de grenzen wegdenken. En dan betekent de dood hier net zo goed een ongelukkig leven, want dat is ook geen echt leven leiden.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 18:04
Verwijderd
Citaat:
g-spotta schreef op 23-02-2004 @ 17:26:
Iran is een verschrikkelijker land dan Nederland...
Uh...vaak, soms ook niet, maar wat vrijheid betreft vaak wel. Je moet je realiseren dat de mens op de planeet aarde leeft en als het om leven en dood gaat moeten we even de grenzen wegdenken. En dan betekent de dood hier net zo goed een ongelukkig leven, want dat is ook geen echt leven leiden.
ben ik met je eens maar je hoeft niet zulke acties te gaan doen vind ik.
En sinds wanneer bestaat verschrikkelijker ? nieuw woord ofzo?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 18:29
Sto
Sto is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 12-02-2004 @ 16:12:
tis wel wreed he...mensen geen verblijsverguinning geven terwijl ze helemaal gesetteld zijn en hier al jaren wonen!
hoezo wreed? ik zou voor geen goud met die mensen willen ruilen, laat ik dat vooropstellen, maar de IND en justitie hebben goed gekeken naar de argumenten van deze man. Deze man heeft al die tijd dat hij hier was geweten dat de kans bestond dat hij wellicht wegmoest. Het was dus zijn eigen verantwoordelijkheid om zich hier te settelen, en te trouwen en een bestaan op te bouwen. En als hij zich hier kan settelen, waarom zou hij zich dan niet opnieuw in een ander land, zijn eigen land, kunnen settelen?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Sto schreef op 23-02-2004 @ 19:29:
hoezo wreed? ik zou voor geen goud met die mensen willen ruilen, laat ik dat vooropstellen, maar de IND en justitie hebben goed gekeken naar de argumenten van deze man. Deze man heeft al die tijd dat hij hier was geweten dat de kans bestond dat hij wellicht wegmoest. Het was dus zijn eigen verantwoordelijkheid om zich hier te settelen, en te trouwen en een bestaan op te bouwen. En als hij zich hier kan settelen, waarom zou hij zich dan niet opnieuw in een ander land, zijn eigen land, kunnen settelen?
volgens eigen zeggen word ie daar vermoord en hij heeft hier een vrouw. maja de hele actie is debiel
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 09:50
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Zulke mensen verdienen het gewoon niet om te leven
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 15:42
Sto
Sto is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 23-02-2004 @ 22:51:
volgens eigen zeggen word ie daar vermoord en hij heeft hier een vrouw. maja de hele actie is debiel
hele actie is idd debiel, en als ie daar inderdaad vermoord zou worden, moet ie op nieuw n aanvraag indienen, lijkt mij. lijkt me wel sterk dat ie echt vermoord zou worden hoor, ind & justitie doen hun werk goed, kijken meerdere malen naar zo'n dossier. En over die vrouw, dat is toch zijn probleem. Hij kiest er zelf voor zich te binden aan iemand, terwijl hij hier in onzekerheid verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Sto schreef op 24-02-2004 @ 16:42:
hele actie is idd debiel, en als ie daar inderdaad vermoord zou worden, moet ie op nieuw n aanvraag indienen, lijkt mij. lijkt me wel sterk dat ie echt vermoord zou worden hoor, ind & justitie doen hun werk goed, kijken meerdere malen naar zo'n dossier. En over die vrouw, dat is toch zijn probleem. Hij kiest er zelf voor zich te binden aan iemand, terwijl hij hier in onzekerheid verkeerd.
ja, hij had zn papieren maar in orde moeten hebben toen hij hier heen vluchtte en ons land ging terroriseren.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 16:19
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 24-02-2004 @ 16:44:
ja, hij had zn papieren maar in orde moeten hebben toen hij hier heen vluchtte en ons land ging terroriseren.
lol
niet dat iedereen daar papieren heeft, al helemaal niet iemand die voor zijn leven moet vrezen.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 16:59
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
dat is sarcasme, hopelijk
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 18:55
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 24-02-2004 @ 17:59:
dat is sarcasme, hopelijk
Gezien haar posts hier vrees ik van niet
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 24-02-2004 @ 19:55:
Gezien haar posts hier vrees ik van niet

neej ik meen het helemaal serieus...... die man denkt dat hij hier echt wat mee kan berijken... maar ja wij weten denk ik wel beter
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 23:25
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 24-02-2004 @ 21:38:
neej ik meen het helemaal serieus...... die man denkt dat hij hier echt wat mee kan berijken... maar ja wij weten denk ik wel beter
ik vraag me af of jij in zo een situatie superblij zou zijn als je naar een land wordt teruggestuurd na zoveel jaren, waar je moet vrezen voor je leven.

Maar ja, met deze actie bereik je inderdaad niks.

Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 23:28.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 00:08
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 24-02-2004 @ 21:38:
maar ja wij weten denk ik wel beter
Ik vraag het me af, of dat jij kan weten wat goed voor die man is. Probeer je eens in te leven in iemand voor je dom begint te blaten.

en het is bereiken.

en als je op de vlucht bent uit doodsangst kan je niet nog ff snel je papieren op orde maken.

ok.
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine

Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 00:10.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 10:51
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 24-02-2004 @ 16:44:
ja, hij had zn papieren maar in orde moeten hebben toen hij hier heen vluchtte en ons land ging terroriseren.
Precies, hij had bij de overheid, die hem dood wou hebben, even wat papieren moeten vragen zodat hij weg kon vluchten.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 25-02-2004 @ 11:51:
Precies, hij had bij de overheid, die hem dood wou hebben, even wat papieren moeten vragen zodat hij weg kon vluchten.
nee maar hij komt volgens mij uit iran.. in dat land is er al wer jaren een anders regering. hij kan best terug vind ik.. kijk als hij kinderen had ofzo maar die heeft ie niet... ik vind dit soort acties te ver gaan
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 18:29
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 25-02-2004 @ 15:33:
nee maar hij komt volgens mij uit iran.. in dat land is er al wer jaren een anders regering. hij kan best terug vind ik.. kijk als hij kinderen had ofzo maar die heeft ie niet... ik vind dit soort acties te ver gaan
dus als je geen kinderen hebt, moet je maar t risico lopen om dood te gaan?
En hoezo andere regering? Denk je dat t daar lekker veilig is?

En dat deze actie dom is, zegt niks over offie daar een veilig leven kan leiden of niet.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 25-02-2004 @ 19:29:
dus als je geen kinderen hebt, moet je maar t risico lopen om dood te gaan?
En hoezo andere regering? Denk je dat t daar lekker veilig is?

En dat deze actie dom is, zegt niks over offie daar een veilig leven kan leiden of niet.
neej maar dit topic gaat over de domme actie van die man en niet over hoe veilig het in dat land is.....
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 22:55
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 25-02-2004 @ 22:44:
neej maar dit topic gaat over de domme actie van die man en niet over hoe veilig het in dat land is.....
Ja, jij komt er mee dat hij maar papieren moest meenemen en je vindt dat hij veilig terugkan omdat volgens jou Iran een goede regering etc geeft en dat hij niet voor zijn leven hoeft te vrezen.

Als dat zo zou zijn, dan zou hij toch niet tot deze actie gekomen zijn???!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 07:48
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 25-02-2004 @ 15:33:
nee maar hij komt volgens mij uit iran.. in dat land is er al wer jaren een anders regering. hij kan best terug vind ik.. kijk als hij kinderen had ofzo maar die heeft ie niet... ik vind dit soort acties te ver gaan
Zeg dat dan ipv een domme opmerking over papieren want zo laat je wel heel duidelijk je domheid merken.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 26-02-2004 @ 08:48:
Zeg dat dan ipv een domme opmerking over papieren want zo laat je wel heel duidelijk je domheid merken.

dat heb ik ook gezegd
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 11:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-02-2004 @ 11:54:
dat heb ik ook gezegd
Nee, je blaat wat over papieren enzo, wat dus geen reet te maken heeft met wat je nu zegt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-02-2004 @ 12:10:
Nee, je blaat wat over papieren enzo, wat dus geen reet te maken heeft met wat je nu zegt.
neej maar hij had zijn papieren niet op orde en had dat wel moeten hebben. maar er zal in nederland vast ook wel een dienst zijn die er voor zorgt dat als je net aankomt je je papieren krijgt. dus hij had veel eerder actie moeten ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 11:36
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-02-2004 @ 12:15:
neej maar hij had zijn papieren niet op orde en had dat wel moeten hebben. maar er zal in nederland vast ook wel een dienst zijn die er voor zorgt dat als je net aankomt je je papieren krijgt. dus hij had veel eerder actie moeten ondernemen.
Zo'n dienst is er niet, liefje.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 12:50
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-02-2004 @ 12:15:
neej maar hij had zijn papieren niet op orde en had dat wel moeten hebben. maar er zal in nederland vast ook wel een dienst zijn die er voor zorgt dat als je net aankomt je je papieren krijgt. dus hij had veel eerder actie moeten ondernemen.
ZO een dienst is er dus niet, vandaar dat ie ook teruggestuurd wordt
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 26-02-2004 @ 12:36:
Zo'n dienst is er niet, liefje.
tja dan moet die er komen zodat er iig niet meer mensen hun mond gaan dichtnaaien
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 14:06
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-02-2004 @ 14:57:
tja dan moet die er komen zodat er iig niet meer mensen hun mond gaan dichtnaaien
En hoe moet die dienst al die dingen controleren?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 26-02-2004 @ 15:06:
En hoe moet die dienst al die dingen controleren?
goede relaties opbouwen met die landen........
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 14:49
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-02-2004 @ 15:24:
goede relaties opbouwen met die landen........
Ben je nou zo dom of doe je alleen maar zo?!?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 14:53
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
"hallo, wij hebben hier een man die zegt dat hij door jullie met de dood bedreigd wordt, kunnen jullie z'n paspoort enzo ff regelen?"
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 26-02-2004 @ 15:49:
Ben je nou zo dom of doe je alleen maar zo?!?
ik doe alleen maar zo omdat ik geen oplossing weet voor dit probleem.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 16:12
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-02-2004 @ 14:57:
tja dan moet die er komen zodat er iig niet meer mensen hun mond gaan dichtnaaien
Tuurlijk niet, dan kunnen ze niemand meer terugsturen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 26-02-2004 @ 17:12:
Tuurlijk niet, dan kunnen ze niemand meer terugsturen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 17:15
Atje85
Atje85 is offline
Iraanse asielzoeker krijgt toch verblijfsvergunning

Uitgegeven: 29 april 2004 16:57
Laatst gewijzigd: 29 april 2004 16:57

ZAANDIJK - De 30-jarige Iraanse asielzoeker Mehdy Kavousi uit Zaandijk krijgt alsnog een verblijfsvergunning. Dat heeft de Immigratie- en Naturalisatiedienst IND donderdag tegenover zijn echtgenote bevestigd.

Kavousi naaide in februari zijn oogleden en lippen dicht en ging in hongerstaking. Dat was bedoeld als ultieme poging om een verblijfsvergunning te bemachtigen. Hij maakte eind maart, na 44 dagen, een einde aan zijn actie, toen bleek dat de IND niet overstag ging.


http://www.nu.nl/news.jsp?n=316149&c=10
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 17:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Jah en voordat iemand dingen gaat denken, deze man verdiende zijn verblijfsvergunning, de overheid heeft dus niet "gezwicht" ofzo...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 17:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-04-2004 @ 18:34 :
Jah en voordat iemand dingen gaat denken, deze man verdiende zijn verblijfsvergunning, de overheid heeft dus niet "gezwicht" ofzo...
nee, idd. komt wel zo over
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 17:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-04-2004 @ 18:42 :
nee, idd. komt wel zo over
Het was voor mij voor het naaien al duidelijk dat deze man z'n verblijfsvergunning gewoon verdiende. Triest dat het zover moet komen totdat de overheid het ziet!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 19:02
Airwick
Avatar van Airwick
Airwick is offline
Citaat:
Mehdy Kavousi snoert zichzelf de mond
Beetje dom
__________________
THE POWER OF YOUR EXAMPLE IS FAR GREATER THAN WHAT YOU SAY!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:05
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-04-2004 @ 18:34 :
Jah en voordat iemand dingen gaat denken, deze man verdiende zijn verblijfsvergunning, de overheid heeft dus niet "gezwicht" ofzo...
tuurlijk wel, eerst moest de beste man weg, en nu mag hij blijven
dus omdat de beste man zijn beste mond dicht meende te moeten naaien is de overheid nog eens naar zijn zaak gaan kijken en toen kwamen ze er heel toevallig op om nog eens op de ambassade navraag te gaan doen, daar hadden ze zeker nog niet aan gedacht
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:09
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Flikker Mehdy Kavousi dan maar Nederland uit, dergelijke praktijken moeten niet worden aangemoedigd.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:10
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 29-04-2004 @ 18:15 :
Iraanse asielzoeker krijgt toch verblijfsvergunning

Uitgegeven: 29 april 2004 16:57
Laatst gewijzigd: 29 april 2004 16:57

ZAANDIJK - De 30-jarige Iraanse asielzoeker Mehdy Kavousi uit Zaandijk krijgt alsnog een verblijfsvergunning. Dat heeft de Immigratie- en Naturalisatiedienst IND donderdag tegenover zijn echtgenote bevestigd.

Kavousi naaide in februari zijn oogleden en lippen dicht en ging in hongerstaking. Dat was bedoeld als ultieme poging om een verblijfsvergunning te bemachtigen. Hij maakte eind maart, na 44 dagen, een einde aan zijn actie, toen bleek dat de IND niet overstag ging.


http://www.nu.nl/news.jsp?n=316149&c=10
Als iedere asielzoeker zijn/haar mond en ogen dichtnaait mag ie blijven... Naaien guys!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sweet_Hadar schreef op 29-04-2004 @ 21:10 :
Als iedere asielzoeker zijn/haar mond en ogen dichtnaait mag ie blijven... Naaien guys!
http://forum.scholieren.com/showthre...9#post10890919

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:15
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 29-04-2004 @ 21:05 :
tuurlijk wel, eerst moest de beste man weg, en nu mag hij blijven
dus omdat de beste man zijn beste mond dicht meende te moeten naaien is de overheid nog eens naar zijn zaak gaan kijken en toen kwamen ze er heel toevallig op om nog eens op de ambassade navraag te gaan doen, daar hadden ze zeker nog niet aan gedacht
onzin

op het moment dat ie dat deed had het IND al laten weten dat ze nog bezig waren met zijn case

DUS
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:19
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-04-2004 @ 21:15 :
onzin

op het moment dat ie dat deed had het IND al laten weten dat ze nog bezig waren met zijn case

DUS
He wat? Waarom heeft de beste man zijn porem dan dicht genaaid? Aandachtrekker, tjezus wat een zielige hond.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:27
Atje85
Atje85 is offline
Hij heeft geen vergunning gekregen door deze actie, maar doordat er nieuwe informatie over hem is gegeven door de Iraans ambassade.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:41
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
arme man
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.