Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 12-08-2006 @ 11:49 :
Gz dude en gl in MC, het is een leuke raid instance . Cool filmpje trouwens en idd zo'n eerste overwinning met je guild is natuurlijk uber! .

BTW beste wat bij hakkar werkt is om je 2 MT's een macro te laten maken van "being mindcontrolled" en "not being mindcontrolled" dan weten je mages wanneer ze je moeten sheepen .
Jullie sheepen de warriors? Waarom? Dat is alleen maar lastig. Hakkar is een simpele grind als je genoeg (goede) healers hebt.
Advertentie
Oud 12-08-2006, 17:18
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ff geen bron maar:

wss 25man cap op het nieuwe endgame van BC
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 12-08-2006, 17:32
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-08-2006 @ 12:57 :
Jullie sheepen de warriors? Waarom? Dat is alleen maar lastig. Hakkar is een simpele grind als je genoeg (goede) healers hebt.
Weet niet of we op dat moment genoeg healers hadden. naja anyway dit was volgens hun te beste manier omdat anders de warriors andere classes gingen slopen als ze gemindcontrolled zijn .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 12-08-2006, 18:32
aim
aim is offline
Ipv sheepen probeer gewoon simpel te Frost Nova'en of Hammer of Justice als je Alliance bent. Werkt beter dan sheep want vaak duurt het te lang voordat het gedispelled word als MC over is.
Oud 12-08-2006, 18:58
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Hakkar run wat ik heb meegedaan ging ook hetzelfde

Wanneer warrior MC was meteen sheepen en dan dispellen door 1 pally (ik)

Met decursive is er geen kunst aan hoor
Oud 12-08-2006, 19:08
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 12-08-2006 @ 02:24 :
gtz

@meph: 10dkp=2.5 boss is de bonus die we 1x kregen maja tis zwak dat we zoiezo niemand hebben die wilt

edit: er stond zg clear int filmpje.
jin'do EoM en visbaas ook gedaan dan?
Nee, vandaag hebben we flink gewipet ok Jin'do. Beste try was 45%. Heb denk ik 30g aan pots vernakt op die gast.

Wie is de visbaas?

Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-08-2006 @ 11:16 :
Waarom denkt iedereen toch dat MC moeilijker is dan ZG? Jin'do is echt wel moeilijker dan Ragnaros hoor.
Ehm.. Wij denken niet dat MC moeilijker is. Dit is gewoon een eerste instap in serieus raiden. Atm hebben we nog wat attendance issues en lukt het ons net om een gebalanceerde groep te maken voor ZG. Dus makkelijker aan te beginnen etc.

En Jin'do is idd erg lastig. Vereist veel co-ordinatie en focus van je guildies. We gaan morgen voor het eerst MC in om alvast de trash voor Lucifron te clearen. Daarna word het grinden voor fire res spul (ben 2e MT van onze guild), ZG farmen en hopelijk goede progress in MC maken. We komen d'r wel.

Citaat:
skeleton schreef op 12-08-2006 @ 11:49 :
Gz dude en gl in MC, het is een leuke raid instance . Cool filmpje trouwens en idd zo'n eerste overwinning met je guild is natuurlijk uber! .

BTW beste wat bij hakkar werkt is om je 2 MT's een macro te laten maken van "being mindcontrolled" en "not being mindcontrolled" dan weten je mages wanneer ze je moeten sheepen .
Thanks.
Het filmpje is gemaakt door de GL doet dat altijd na een goede run. Die macro kan wel eens handig zijn. Nu spammen we alleen nog /yell "Tank take-over, wtfpwn his ass, Keanu" (zo heet onze MT).

En het voordeel van sheepen is toch wel dat je erg snel regenned. Dus erg handig als de healers te snel switchen naar de andere tank. Nog tips voor beginners voor MC?
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 12-08-2006, 19:34
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 12-08-2006 @ 20:08 :
En het voordeel van sheepen is toch wel dat je erg snel regenned. Dus erg handig als de healers te snel switchen naar de andere tank. Nog tips voor beginners voor MC?
Dark iron-set
Probeer guild smelting-runs te organizeren.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 13-08-2006, 12:03
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 12-08-2006 @ 18:32 :
Weet niet of we op dat moment genoeg healers hadden. naja anyway dit was volgens hun te beste manier omdat anders de warriors andere classes gingen slopen als ze gemindcontrolled zijn .
Ja, ze doen wat hits maar lekker boeiend, beter dan dat ze sheeped rond gaan lopen als ze niet meer MCed zijn. Doe liever gewoon een paladin/rogue stun, dan kunnen de warriors meteen terug gaan tanken als ze weer normaal zijn. Zorg dat je 8 healers hebt, dat moet genoeg zijn.
Oud 13-08-2006, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Big Boi schreef op 12-08-2006 @ 20:08 :
Nee, vandaag hebben we flink gewipet ok Jin'do. Beste try was 45%. Heb denk ik 30g aan pots vernakt op die gast.

Wie is de visbaas?
Belangrijkste bij Jin'do is de totems. Zorg dat alle dps die je hebt meteen op totems gaat als die er zijn, dan is het niet zo moeilijk. En iedereen die cursed is moet meteen shades killen, ook healers. Een mortal strike warrior hebben helpt ook, om Jin'do's healing te verminderen.

Visbaas kun je summonen bij het water voor bij de Tiger boss. Is een heel simpele boss, maar dropt volgens mij ook niet echt boeiende dingen (wel turtle 'sheep' dacht ik ). Lijkt qua gevecht veel op de eindbaas in ZG, behalve dat het in het water is.
Oud 13-08-2006, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Big Boi schreef op 12-08-2006 @ 20:08 :
Nog tips voor beginners voor MC?
Belangrijkst is dat je tanks goede gear hebben. Dus inderdaad Dark Iron gear zoals al gezegd. Verder maakt de rest van de gear niet zo uit voordat je bij raggie bent. Gewoon de tactics lezen, de meeste bosses zijn vrij simpel, zeker als je Hakkar al gedownd hebt (want die is wel een stukje moeilijker dan de meeste MC bosses).
Oud 13-08-2006, 17:58
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 12-08-2006 @ 18:18 :
ff geen bron maar:

wss 25man cap op het nieuwe endgame van BC
Bronnetje:
http://forums-en.wow-europe.com/thre...en&T=94706&P=1

Imo een hele goede verandering
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 13-08-2006, 18:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Dat zijn waarschijnlijk de 'level' instances. Zou een beetje vaag zijn, alle raidguilds zijn ingericht voor instances van 40 man. Wat moeten die dan doen? Mensen eruit kicken?
Oud 13-08-2006, 20:18
Verwijderd
Ligt er aan wat de manier van saven wordt bij die nieuwe. Multiple instances doen? Komen ook een grote 10 en 5 man.
Oud 13-08-2006, 20:25
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-08-2006 @ 19:29 :
Dat zijn waarschijnlijk de 'level' instances. Zou een beetje vaag zijn, alle raidguilds zijn ingericht voor instances van 40 man. Wat moeten die dan doen? Mensen eruit kicken?
Bij recruiten en 2 groepen maken?
Oud 13-08-2006, 23:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 13-08-2006 @ 21:25 :
Bij recruiten en 2 groepen maken?
Mwa. We hebben 2/3 HELE goeie MTs, en een aantal meer DPS georienteerde warriors. Volgens mij ga je dan krijgen dat de 'beste' PvE spelers in 1 groep zitten en veel sneller gaan dan de andere groep. Ik zou het niet leuk vinden voor de anderen om in de 'goeie' groep te zitten, ik zou het zelf niet leuk/frustrerend vinden om in de 'slechte' groep te zitten.

Niks mis op zich met 20-man dungeons, maar die zijn tot nu toe altijd nogal bijzaak geweest. Heck, ik heb AQ20 wel 2 keer van binnen gezien, kon me niet meer boeien.
Oud 14-08-2006, 12:37
Verwijderd
Broodlord Lashlayer down.
Oud 14-08-2006, 12:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-08-2006 @ 13:37 :
Broodlord Lashlayer down.
Grats! Flasks gebruikt?
Oud 14-08-2006, 13:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-08-2006 @ 13:37 :
Broodlord Lashlayer down.
Gratz. Bereid je maar voor op firemaw
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-08-2006, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2006 @ 13:57 :
Grats! Flasks gebruikt?
Geen flauw idee want ik was er niet bij helaas. Maar ik denk het wel.

Dinsdag gaan we Firemaw proberen, denk ik. Iemand tips?
Oud 14-08-2006, 13:34
Verwijderd
De drakes zijn gewoon vliegende epic vendors, alleen de trash eromheen is rottig en Ebonroc duurt vrij lang, maar voor de rest is het gewoon easy streak.
Oud 14-08-2006, 13:38
Verwijderd
Oké. Had je voor één van die gasten niet shadow res gear nodig? (als healer) Want daar heb ik nog niet echt veel aandacht aan besteed.
Oud 14-08-2006, 13:48
Verwijderd
Nee absoluut niet. Wel een Onyxia cloak. Firemaw vereist enige skills van je MT om de draak stil te houden, wij tanken 'm in het kleine halletje waar de dps en healers staan tijdens Lashlayer. Healers moeten zichzelf zo positioneren dat ze MT kunnen healen zonder in line of sight met Firemaw te zijn. Ff tricky in het begin maar daarna supermakkelijk.
Oud 14-08-2006, 13:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-08-2006 @ 14:34 :
De drakes zijn gewoon vliegende epic vendors, alleen de trash eromheen is rottig en Ebonroc duurt vrij lang, maar voor de rest is het gewoon easy streak.
Firemaw is niet erg simpel vind ik eerlijk gezegd. Ebonroc en flamegor wel.

Tips: zorg voor wat fire resistance, back off als je teveel debuffs hebt, onyxia scale cloak aan en zorg voor tanks die goed weten wat ze moeten doen en een bossmod met een correcte timer Qua healing: het zijn voornamelijk de tanks die geheald moeten worden. De rest moet je wel opletten voor het geval ze er niet snel genoeg uit kunnen, maar die kunnen wel bandagen als ze moeten wachten op hun debuffs.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-08-2006, 13:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-08-2006 @ 14:48 :
Nee absoluut niet. Wel een Onyxia cloak. Firemaw vereist enige skills van je MT om de draak stil te houden, wij tanken 'm in het kleine halletje waar de dps en healers staan tijdens Lashlayer. Healers moeten zichzelf zo positioneren dat ze MT kunnen healen zonder in line of sight met Firemaw te zijn. Ff tricky in het begin maar daarna supermakkelijk.
Wij tanken 'm daar ook maar meestal krijgen we wel wat debuffs. Is in principe geen probleem. Als je ongeveer 100 resistance hebt, resist je al vrij veel en anders moet je even een paar seconden uit de buurt blijven
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-08-2006, 14:36
Verwijderd
Ik krijg zelden tot nooit debufs eigenlijk, we hebben een apart team met een paar healers aan de andere kant die de off tanks healen. Niet dat die debuffs zo'n probleem zijn. Firemaw is imo idd wel de moelijkste van de drie drakes maar dat komt meer omdat die andere twee een lachertje zijn.
Oud 14-08-2006, 14:38
Verwijderd
Ik heb met 168 FR over de 500 healing dus dat zit wel snor. (228 met aura)
Oud 14-08-2006, 14:56
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
De tanks zullen vanwege de debuff moeten wisselen om de buff te kunnen laten faden. Ook wisselen ze vanwege een agro-reset ability, een offtank taunt dan weg van de maintank. Healers moeten leren hier op in te spelen, omdat de LoS-grenzen tijdens het gevecht een beetje kunnen veranderen. tanks moeten leren rekening te houden met de LoS van de healers. Goede communicatie FTW. Mocht je als healer toch de debuff krijgen, ga dan even uit LoS en laat de buff verlopen, vooral als je m al 5 keer stacked hebt ofzo.

Dps moet volgens mij sowieso af en toe uit LoS om de buff te laten verlopen. Maar goed, ik weet het niet zeker, ik speel een druid en doe dus niet zo vaak dps
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 14-08-2006 om 14:58.
Oud 14-08-2006, 15:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-08-2006 @ 15:36 :
Ik krijg zelden tot nooit debufs eigenlijk, we hebben een apart team met een paar healers aan de andere kant die de off tanks healen. Niet dat die debuffs zo'n probleem zijn. Firemaw is imo idd wel de moelijkste van de drie drakes maar dat komt meer omdat die andere twee een lachertje zijn.
ja die andere zijn echt.. simpel.

Wij hebben de meeste healers staan zeg maar in de ruimte van broodlord, ongeveer op de lijn van wel en niet in firemaws sight. En als ze teveel debuffs krijgen, doen ze een stapje opzij. En we hebben de offtanks in firemaws room staan, waar ze nog een of twee extra healers hebben staan.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-08-2006, 11:32
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Twins down

Voor de vakantie hadden we ze op 6%.. toen 2 maanden nauwelijks geraid (af en toe een MC met 25 of zo) maar gisteren gingen ze toch werkelijk neer.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-08-2006, 13:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Grats!

Gisteravond er weer eens achter gekomen dat Alliance op AD erg hard zuigt kwa PvP
Oud 15-08-2006, 15:38
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
25 man end instance is relaxed, dan kun je gewoon smiddags al beginnen. Ook is er per persoon dan meer aan, je kunt minder slacken.

Ik denk dat ze proberen het end game wat meer toegankelijker te maken, met een 25 man instance kun je veel vaker raiden dan een 40 man instance.

BTW wij proberen ook Firemaw, hij is erg lastig omdat je haast geen DPS kunt doen, athans ik moet heel erg op passen met niet agro te stelen, soms zit je gewoon 2 minuten nix te casten. (lock)
Oud 15-08-2006, 16:38
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
grl schreef op 15-08-2006 @ 12:32 :
Twins down

Voor de vakantie hadden we ze op 6%.. toen 2 maanden nauwelijks geraid (af en toe een MC met 25 of zo) maar gisteren gingen ze toch werkelijk neer.
Cool, gefeliciteerd. We gaan er vanavond als t goed is voor het eerst naartoe
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-08-2006, 16:51
Verwijderd
Meer mensen die in Battlegroup 1 zitten?


Warsong PvP
Bladefist PvP
Bloodhoof Normal
Aszune Normal
Draenor Normal
Twilight's Hammer PvP
Zenedar PvP
Dragonblight Normal
Aggramar Normal
Bloodscalp PvP
Sunstrider PvP
Agamaggan PvP
Al'Akir PvP
Emerald Dream Normal
Doomhammer Normal
Azjol-Nerub Normal
Burning Blade PvP
Arathor Normal
Oud 15-08-2006, 17:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daboman schreef op 15-08-2006 @ 17:38 :
Cool, gefeliciteerd. We gaan er vanavond als t goed is voor het eerst naartoe
Ze zijn wel te doen als je 2 goeie tanks en veel goeie healers hebt. We hebben wel flasks gebruikt op de tanks en iedereen heeft geprobeerd zoveel mogelijk mana en mana regen te krijgen want het gevecht duurt lang. (15 minuten of zo waren we bezig..)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-08-2006, 20:45
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik zit in Battlegroup 8

Aerie Peak Normal
Boulderfist PvP
Eonar Normal
Frostmane PvP
Grim Batol PvP
Jaedenar PvP
Kazzak Normal
Kilrogg Normal
Outland PvP
Ravenholdt RP-PvP
Stonemaul PvP
Tarren Mill PvP
Vek'nilash PvP
Wildhammer Normal
Oud 15-08-2006, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 15-08-2006 @ 17:51 :
Meer mensen die in Battlegroup 1 zitten?


Warsong PvP
Bladefist PvP
Bloodhoof Normal
Aszune Normal
Draenor Normal
Twilight's Hammer PvP
Zenedar PvP
Dragonblight Normal
Aggramar Normal
Bloodscalp PvP
Sunstrider PvP
Agamaggan PvP
Al'Akir PvP
Emerald Dream Normal
Doomhammer Normal
Azjol-Nerub Normal
Burning Blade PvP
Arathor Normal
Emerald Dream hiero
Oud 16-08-2006, 01:25
Verwijderd
horde? ^
Oud 16-08-2006, 07:43
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
reactie van mage op BWL inschrijving

Citaat:
i cant come to bwl as i still need attunement but if (an i hope it dont) bwl dont happen im in for aq20
uhm je bent hele dag online gast ga attunen

/e looks for new guild
ben het helemaal zat. guild die eergister rag down had na ook 3maanden sukkelen met mensen enzo is nu bij drakes...

owja in ZG: warlock pulde hakkar met searing pain. instant cheesy klassieker:


mt die D/C midden hakkar=kut vooral al ie 15min over char list doet. hulde aan onze server een 2.5 uur bat>hakkar(alles behalve vis en jindo dus) in 4 uur veranderen door D'C's

naja heb nu wel [zin'rokh, destroyer of worlds]
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 16-08-2006, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 15-08-2006 @ 21:45 :
Ik zit in Battlegroup 8

Aerie Peak Normal
Boulderfist PvP
Eonar Normal
Frostmane PvP HORDE
Grim Batol PvP
Jaedenar PvP
Kazzak Normal
Kilrogg Normal
Outland PvP
Ravenholdt RP-PvP
Stonemaul PvP
Tarren Mill PvP
Vek'nilash PvP
Wildhammer Normal
Oud 16-08-2006, 08:19
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 15-08-2006 @ 18:11 :
Ze zijn wel te doen als je 2 goeie tanks en veel goeie healers hebt. We hebben wel flasks gebruikt op de tanks en iedereen heeft geprobeerd zoveel mogelijk mana en mana regen te krijgen want het gevecht duurt lang. (15 minuten of zo waren we bezig..)
Hadden jullie geen warlocks om te tanken? Ons guild zit echt vast op die 2 homo's, zeer frustrerend =/
Oud 16-08-2006, 08:44
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Reverend schreef op 15-08-2006 @ 17:51 :
Meer mensen die in Battlegroup 1 zitten?


Warsong PvP
Bladefist PvP
Bloodhoof Normal
Aszune Normal
Draenor Normal
Twilight's Hammer PvP
Zenedar PvP
Dragonblight Normal
Aggramar Normal
Bloodscalp PvP
Sunstrider PvP
Agamaggan PvP
Al'Akir PvP
Emerald Dream Normal
Doomhammer Normal
Azjol-Nerub Normal
Burning Blade PvP
Arathor Normal
ik op Azjol-Nerub,Beeble lvl 60 gnome mage
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 16-08-2006, 09:41
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Gister mijn 5de might itempje gekregen, de pauldrons of might . Nu hoef ik alleen nog maar de boots, die het merendeel toch al heeft ^^ , en de chestpiece.

Ik ga trouwens vandaag maar eens respeccen denk ik, ben die gimpy pro spec van me te beu, vooral het eindeloos wachten op genoeg rage voor een sunder in het begin van het gevecht irriteerd me =/ .

Wow site werkt niet mee dus kan mn build ff niet linken, anyway op het moment heb ik 11/3/37, maar dat ga ik dus veranderen in
0/31/20 .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent

Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 10:53.
Oud 16-08-2006, 09:55
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
5e itempje en je moet chest en boots nog ? hmm sinds wanneer is het 7/7

btw: je links werken niet
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 16-08-2006, 10:07
Verwijderd
Drie drakes down. Chromaggus eerste try op 75%. Iemand tips?

Ik zit in:

Battlegroup 2


Dunemaul PvP
Deathwing PvP
Burning Legion PvP
Crushridge PvP
Dragonmaw PvP
Daggerspine PvP
Argent Dawn RP Alliance, Psi level 60 paladin

Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 10:15.
Oud 16-08-2006, 10:54
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 16-08-2006 @ 10:55 :
5e itempje en je moet chest en boots nog ? hmm sinds wanneer is het 7/7

btw: je links werken niet
Ik heb de T2 warrior helm dus die ga ik niet vervangen voor die van might .

@ Mephostophilis;

Typerend is dat he, wanneer guilds vael en broodlord neerkrijgen zijn de eerst paar volgende bazen piece of cake tot aan Chromaggus =/ .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 16-08-2006, 11:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-08-2006 @ 11:07 :
[B]Drie drakes down. Chromaggus eerste try op 75%. Iemand tips?
Heheh feli.

Zal straks nog wel wat tips schrijven misschien.. ben net wakker en denk niet dat er een logisch verhaaltje uit zal komen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-08-2006, 11:25
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-08-2006 @ 11:07 :
Drie drakes down. Chromaggus eerste try op 75%. Iemand tips?

Ik zit in:

Battlegroup 2


Dunemaul PvP
Deathwing PvP
Burning Legion PvP <--
Crushridge PvP
Dragonmaw PvP
Daggerspine PvP
Argent Dawn RP
Ik ook.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 16-08-2006, 11:50
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Earthen Ring RP
Ravencrest PvP
Runetotem Normal
Shadow Moon PvP
Shadowsong Normal
Shattered Hand PvP
Silvermoon Normal
Skullcrusher PvP
Spinebreaker PvP
Stormrage Normal <---------
Stormreaver PvP
Stormscale PvP
Terenas Normal
Thunderhorn Normal
Turalyon Normal

Anyone?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 16-08-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 16-08-2006 @ 12:50 :
Earthen Ring RP
Ravencrest PvP
Runetotem Normal
Shadow Moon PvP
Shadowsong Normal
Shattered Hand PvP
Silvermoon Normal
Skullcrusher PvP
Spinebreaker PvP
Stormrage Normal <---------
Stormreaver PvP
Stormscale PvP
Terenas Normal
Thunderhorn Normal
Turalyon Normal

Anyone?
Wat is dat?
Oud 16-08-2006, 12:06
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Ymir schreef op 16-08-2006 @ 12:50 :
Earthen Ring RP
Ravencrest PvP
Runetotem Normal
Shadow Moon PvP
Shadowsong Normal
Shattered Hand PvP
Silvermoon Normal
Skullcrusher PvP
Spinebreaker PvP
Stormrage Normal
Stormreaver PvP
Stormscale PvP
Terenas Normal
Thunderhorn Normal
Turalyon Normal <---------

Anyone?
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Final Fantasy!!! <<<<
Verwijderd
17 07-02-2011 09:45
Psychologie Leeg
Kitten
5 31-01-2008 09:27
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
De Kantine Schokkende bekentenissen #2
Bongalientje
500 08-08-2007 00:22
Games De oude games
Badmutssssss
97 23-06-2005 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.