Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2010, 09:38
damnn
damnn is offline
Hallo allemaal,

Ik moet over een paar maanden een 1-daagse stage doen.
Deze stage moet van school aansluiten op mijn profiel, Economie en maatschappij.
Weet iemand een leuke en goede stageplek?

bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2010, 12:09
Pater Noster
Avatar van Pater Noster
Pater Noster is offline
Zeker weer een initiatief van de vernieuwde tweede fase . Eendaagse stages zijn moeilijk te vinden. Ik neem aan dat je wel weet wat je wilt gaan doen, nu ben je veel te vaag. Ga eens naar je decaan! Die kan je vast meer vertellen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 14:06
damnn
damnn is offline
Dat is het probleem, zelf weet ik nog niet echt wat ik wil gaan doen
En wat jij ook zegt, veel bedrijven zien niets in een 1-daagse stage.
maar iemand misschien een idee wat een leuke plek zou zijn voor een 1-daagse stage?
bijvoorbeeld een bepaalde economische richting?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 18:53
Chariot
Avatar van Chariot
Chariot is offline
Wij moeten op dit moment 2 dagen stage lopen in de week. En ook het is bij ons ook echt een hel om aan een goed stage-adres te komen. Als je richting economie wilt (wat trouwens erg breed is), kun je misschien in een winkel gaan stage lopen? 'Economie' is echt te breed om een goed stage-adres aan te wijzen. Maar een winkel is misschien geen slecht idee. Of op kantoor, ergens op de binnendienst?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 14:52
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Zie soms wel mensen op vmbo of mbo die 2 dagen per week stage lopen bij een slijter of andere kleine winkel (free record shop enzo, dus geen kruidvat of AH).

Voor 1 dag... lol? Mijn school bied wel middelbare scholieren de mogelijkheid 1 dag mee te lopen bij een klas, en mee te doen dus met lessen/trainingen/colleges. Maar dat is geen directe werkervaring. Als ik een bedrijf had zou ik ook geen tijd, energie en geld er in stoppen om iemand 1 dag mee te laten lopen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.