Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2003, 12:42
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Erger jij je daaraan? Kan het je niet zoveel schelen? Of doe je het zelf ook. Spreek je degene er ook op aan, of laat je het voor wat het is?

(Ik weet nog niet zo goed wat mijn tactiek is. Ligt er ook aan wie te laat komt. Mijn ouders vraag ik het direct op de man af.)
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2003, 12:52
Verwijderd
ik erger me er wel aan, ik ben bij ons thuis de enige, die overal op tijd wil komen, een kwartier van te voren wil ik er zeker zijn.

bij ons thuis niet, die nemen t niet zo nauw met tijden, helemaal als we naar familie gaan of afsprken, ze weten dat we niet komen, de kohler 10 minuten rekenen ze er altijd bij
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 12:52
dromerig elfje
Avatar van dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Meestal vind ik het niet heel erg. Alleen ga ik wel vaak twijfelen of ik wel de goede tijd heb gehoord. Ik kan me er wel aan ergeren als mensen te laat komen die kwaad worden als jij eens te laat bent...
__________________
~~Mijn hart heeft vier kamers~Er is plek voor iedereen~Maar niemand wil er wonen~Dus woon ik er alleen~~
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 12:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind het verschrikkelijk, als mensen te laat komen.
Ik bedoel, het is iets dat je afspreekt, toch? En laatkomers verbreken dus eigenlijk gewoon een soort van afspraak, en ja, daar erger ik me aan. Ik haat tijdverspilling, daar kan ik dus echt niet tegen...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 12:54
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Ik stoor me er niet aan.
Komt ook omdat ik meestal zelf ook te laat, of in ieder geval laat ben.
Maarja, zoveel afspraken maak ik nou ook weer niet.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 12:54
the tourist
the tourist is offline
Ik kom altijd net aan op tijd op school en bij mijn werk
Als mensen echt vaak te laat komen, kan ik me er soms wel aan ergeren, maar meestal vind ik het niet zo erg.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 12:59
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 06-06-2003 @ 13:52:
bij ons thuis niet, die nemen t niet zo nauw met tijden, helemaal als we naar familie gaan of afsprken, ze weten dat we niet komen, de kohler 10 minuten rekenen ze er altijd bij
Brabanders zeker

Ik ben zelf altijd wel overal op tijd... vind ik wel zo sociaal.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 13:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
M@rco schreef op 06-06-2003 @ 13:59:
Brabanders zeker

Ik ben zelf altijd wel overal op tijd... vind ik wel zo sociaal.
Hey, ik ben hartstikke Brabands en altijd op tijd hoor
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 13:01
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 06-06-2003 @ 13:59:
Brabanders zeker

op en top
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 13:02
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik vind het niet erg als het 1 keertje gebeurd maar als het vaker is erger ik me er wel aan..

ik bedoel. je maakt toch een afspraak op dat tijdstip en niet een half uur later
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 13:17
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik heb er echt een enorme hekel aan als mensen te laat komen, zelf ben ik meestal op tijd
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 13:34
Pla
Pla is offline
Ik heb er een hekel aan als mensen te laat komen, dat zit ik maar te wachten.. Over 5 minuten doe ik niet moeilijk, daarna wordt het vervelend..
Zelf ben ik altijd wel optijd.. ongeveer Meer als 5 minuten te laat gebeurt me bijna nooit, ALS het gebeurt bel ik even..
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 13:44
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
ik heb er een shithekel aan, bij mezelf nog meer dan bij anderen.. ook mensen die altijd op het laatste moment vreselijk in de stress schieten en moeten haasten vind ik vervelend (broertjes? neeeeuh )
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 14:59
Thomas
Thomas is offline
Als ik een afspraak met iemand heb dan verwacht ik dat hij/zij gewoon op tijd is. Is men niet op tijd dan ervaar ik dat dus als zeer irritant.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 15:00
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Wawl schreef op 06-06-2003 @ 15:59:
Als ik een afspraak met iemand heb dan verwacht ik dat hij/zij gewoon op tijd is. Is men niet op tijd dan ervaar ik dat dus als zeer irritant.
Waar ligt de grens?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 15:05
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Monrath schreef op 06-06-2003 @ 14:01:
Hey, ik ben hartstikke Brabands en altijd op tijd hoor
Dan ben je een uitzondering.

Meeste van m'n ooms en tantes zijn ook Brabants, en die zijn echt altijd en eeuwig en overal te laat.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 15:06
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Dminor schreef op 06-06-2003 @ 16:00:
Waar ligt de grens?
De grens ligt bij het punt tot waar alle redelijkheid en billijkheid het toelaat.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 15:07
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik kom echt NOOIT ergens te laat, en vaak een kwartier van tevoren ofzo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2003, 15:09
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Paar minuutjes boeit me niet, na 10 minuten
irriteert het me, en na een kwartier ben ik weg.
Jammer dan, moet je maar op tijd komen, afspraak is afspraak.
Hangt er wel een beetje vanaf bij wie het is,
van de één pik ik meer dan van de ander,
maar ik blijf ècht niet een half uur op iemand wachten..

Probeer het zelf te voorkomen, de enige plek waar
ik ècht heel vaak te laat kwam was school, maar goed..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 15:11
poesiefox
poesiefox is offline
Ik ben altijd te precies op tijd of laat, heb zelfs een pokkehekel aan die mensen die een kwartier te vroeg voor mijn neus staan. Rot op, ik ben nog niet klaar voor je!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 15:30
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Ik erger me er niet aan, overkomt mij ook wel eens...moet alleen niet te vaak bij dezelfde persoon gebeuren...
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 15:32
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
ik kom altijd te laat... en als ik op tijd ben zijn de andere te laat... dus ik zeg maar niks
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 15:42
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Meeste mensen vinden het dus irritant. Had ik niet gedacht, eigenlijk.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 15:45
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Vorig jaar kwam ik op school elke les te laat. Dit jaar was ik bijna altijd op tijd, en ergerde ik me aan mensen die te laat binnenkwamen... Stom eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 17:17
Verwijderd
ik heb een gruwelijke hekel aan te laat komen. het idee dat ze op je staan te wachten vind ik altijd erg vervelend. vind het ook afschuwelijk als je op iemand moet gaan staan wachten. kom dan zelf ook altijd 10 minuten te vroeg. *behalve laatst, toen was ik te laat.....schaam*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2003, 17:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
5 minuten kan nog, maar daarna vind ik het echt vervelend worden. Als ik zelf te laat kom dan is dat zelden langer dan 5 minuten te laat.
__________________
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 17:21
Verwijderd
Dat hangt van de afspraak af. Als ik bij een vriend langsga en ik zeg tegen hem dat ik rond half negen kom, kan hij erop rekenen dat ik er uiterlijk kwart voor negen ben. Dat soort informele afspraakjes komen niet zo precies en als je toch thuis op iemand wacht maakt het niet zoveel uit.

Waar ik wel een gruwelijke hekel aan heb zijn mensen die te laat komen op afspraken waarbij de tijd van belang is, zoals wanneer je samen met de trein zult gaan of iets anders waarbij je eigenlijk een paar minuten te vroeg moet komen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 17:23
Verwijderd
Ik wilde vroeger altijd op tijd komen, maar serieus al mijn vrienden komen altijd te laat en ik heb het dus maar opgegeven. Tegenwoordig kom ik dus ook altijd te laat
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 17:52
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb een grote hekel aan te laat komen. Maar ik heb dan ook zelf 'iets" met tijd. Ik ben altijd een uur van te voren al klaar als ik ergens naartoe moet, ik ben dan ook meestal 5 a 10 minuten te vroeg . En ja ik spreek degene die te laat komt wel aan, als het tenminste meer dan 10 minuten is.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:00
Verwijderd
Mijn ouders komen altijd te laat, mijn vrienden komen altijd te laat, en ikzelf kom ook altijd te laat. Mijn ouders komen minder te laat dan ik, en dus kom ik later dan zij - waardoor zij boos worden. En mijn vrienden komen altijd erger te laat dan ik, waardoor ik er dus eerder ben dan zij. Zelfs al was ik zelf ook later dan de afgesproken tijd. Mensen die nooit te laat komen ergeren zich dan ook groen aan mij, waarschijnlijk. Misschien dat het daardoor komt dat iedereen waar mee ik omga altijd te laat komt - de rest houdt het gewoon niet met mij uit.

Mij persoonlijk kan het niet veel boeien of iemand te laat is, ik ga dan gewoon zelf even rondhuppelen in de stad of even koffie halen en in de zon zitten ofzo. Als het iets belangrijks is dan is iedereen toch wel op tijd, en als het niet belangrijk is, iets als gewoon winkelen oid, dan heb ik ook geen zin om me druk te maken over dat halfuurtje wachttijd.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:25
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik kan me er redelijk aan ergeren ja.

Maar dat komt dan ook vooral omdat ik zelf meestal te vroeg ben en dan ook graag wil dat de anderen gewoon op het moment dat we afgesproken hebben er al zijn, en ik niet nog langer hoef te wachten.

Ik word ook altijd nerveus als anderen te laat komen. 'hebben we wel nu afgesproken' 'wat als ze me vergeten zijn' 'waarom kan ik ze niet bereiken' etc.

En ik vind het zelf ook vervelend als ik zelf te laat kom
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:29
PV
PV is offline
ik vind 't irritant. zelf kom ik t liefst te vroeg, ook al moet ik daarvoor dan wat eerder opstaan.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:31
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
ik kom letterlijk altijd te laat, echt 10 min a kwartier gemiddeld, omdat ik altijd ineens op het laatste moment nog allemaal dingen moet doen die me dan te binnen schieten... beetje chaoot
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 19:30
wissie
wissie is offline
Ik kom zelf altijd te laat, dus ik kan het anderen niet kwalijk nemen als zij ook te laat zijn. Ik stoor me er niet aan, ik erger me eerder aan mensen die gestresst raken bij de gedachte dat ze misschien wel een één minuutje te laat zullen komen, zoals mijn ouders.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:27
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Hmm probeer altijd op tijd te komen maar als ik tegen eenv riendin zeg van ik ben rond 7 uur bij je kan het zo zijn dat ik ook 10 minuutjes later kom, alhoewel ik dit altijd probeer te voorkomen.

Bij echte serieuze afspraken, bijvoorbeeld bij de bank, zorg ik altijd dat ik toch wel 5 minuten van te voren aanwezig ben.

Ligt eraan wie er bij mij te laat komt of ik hem aanspreek en op welke manier. Een vriendin van mij heeft al vaak mij 10 min of langer staan laten wachten in het dorp en ja.. daar heb ik haar zeker op aangesproken en gelukkig heeft dit geholpen
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik probeer altijd op tijd te komen. Voor de trein of bus ben ik altijd op tijd. Bij vrienden ben ik vaak op tijd en als ik eens te laat ben is dat maar 5 minuten, 10 minuten of een kwartier.
Vind het soms irritant als mensen te laat zijn, soms ook niet. Vind het vooral irritant als je dan in de tussentijd dat je moet w8en nix kunt doen.
Een vriend van me komt altijd te laat. En niet een kwartier, maar veel langer. Als-ie ergens een half uur te laat is, valt het nog mee In het begin sprak ik hem erop aan en soms irriteert het me wel (eigenlijk alleen als ik eens slechte zin heb) maar het laatste jaar ben ik er wel aan gewend. Hoe je die jongen er op aanspreekt, hij verandert zich er toch niet in.
Toch is het belangrijk dat je soms hetzelfde bij dat soort mensen flikt. Niet om ze te treiteren, maar om te laten zien dat ik een vriend ben, om hem te laten inzien dat te laat komen of niet op komen dagen niet leuk is. Later als-ie in een werksituatie zit dan kan-ie ook niet elke ochtend te laat op zijn werk komen, hoort gewoon niet.

Maja, tot zover deze filosofie
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2003, 20:32
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
Ik probeer altijd op tijd te komen en ben meestal altijd ruim van te voren aanwezig. En ja ik zeg het ook wel tegen diegene als het me echt niet aanstaat dat hij te laat is ik bedoel een afsrpaak is een afspraak.

Het leven is al zo kort te kort om met wachten te verspillen
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:52
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik erger me eraan als mensen te laat komen, wat vaak hier in Brabant voorkomt... Ik kan r ook niet tegen als k zelf te laat ben
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 11:51
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Zelf kom ik nooit te laat, echt bijna nooit. Dus als anderen dat wel doen vind ik het ook niet zo fijn.Maar ja, je leert er mee leven
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 11:52
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ja daar erger ik me weleens aan, al moet ik zeggen dat ik zelf ook niet altijd netjes op tijd ben.

Maar mijn vriend is echt het toppunt van telaat komen
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 11:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik erger me idd vaak aan mensen die echt veel te laat komen zonder dat ze daar een goede reden voor hebben. Ik ben zelf meestal ergens minstens een kwartier te vroeg. Ik ben vaak om vijf voor acht op school terwijl de lessen pas om kwart over acht beginnen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 12:52
Defenderzzz
Avatar van Defenderzzz
Defenderzzz is offline
tja...wat is de definitie van te laat komen??
Voor het zinge de kerk uit??Komen wanneer hij er alweer uit is
Sorry...ontzettend flauw... het tekent mijn bui van vandaag
__________________
Verander vastbesloten van mening
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 14:24
Verwijderd
Op t werk, laatkomers en telaatkomers redden het niet. Inzet en toewijding word en van je gevraagd en ben je hiertoe niet bereid lig je er snel uit. Prive ligt het anders. Ik kom wel maar niet altijd strikt op tijd, kan wel eens 15 min later worden maar dan is het ook niet levensbedreigend.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:40
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Oeps, iedereen vind het irritant Ik kom heel vaak te laat Ik probeer op tijd te komen maar dan moet ik nog dingen doen en dan ben ik niet op tijd klaar Ik had van de week een examen waar ik dus 20 minuten te laat voor was, en mijn leraar zegt ik snap het niet hoe kan iemand nou te laat komen voor zijn eigen examen.. pff Ik probeer echt op tijd te komen maar het lukt me gewoon niet Ik heb het nu al een stuk verminderd, 'k kom nog maar 5 minuten ofzo te laat en dat gaat ook verminderen hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:44
Studentje
Studentje is offline
Het ligt eraan. Bij colleges en werk enz moet je gewoon op tijd komen. Ik erger me dus ook aan mensen die daar te laat zijn. Anders is het bij informelere dingen, zoals verjaardagen en uitgaan enz. Daar vind ik het niet zo'n probleem als het een keer een half uurtje later wordt.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:47
Verwijderd
Ik haat het echt als ik ergens te laat kom, vind ik echt vreselijk. Als iemand anders te laat komt, twijfel ik altijd aan mezelf of ik wel op de goede tijd aanwezig ben. Ik kom altijd op tijd op school, wel vlak voor de bel, maar nooit te laat.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:38
Verwijderd
Zegt 'het Roosendaals kwartiertje' genoeg?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 11:11
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
VanilleVla schreef op 08-06-2003 @ 12:38:
Zegt 'het Roosendaals kwartiertje' genoeg?
ja
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 11:19
Verwijderd
Ik vind het soms irritant.

Ik maakte bijv. nogal vaak mee dat ik altijd een half uur vantevoren helemaal klaarstond als ik een afspraak met een jongen had (kweeniemeer welke jongen..) en dat hij dan een kwartier te laat kwam ofzo.
En dan net die ene keer dat ik nog niet klaarstond kwam hij dan precies op tijd

Het is ook irritant als je hoopt veel tijd met iemand door te brengen en hij komt dan later. Maar meestal vind ik het niet erg als mensen te laat komen, ik ben toch altijd sloom en ze moeten toch meestal op me wachten als ze op tijd komen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 11:25
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ben zelf altijd te vroeg of op tijd, dus ik erger me behoorlijk als mensen te laat komen. We spreken niet voor niks af.
Nu heb ik het idd wel over afspraken als ergens heen gaan of trein/bus halen etc. Als ik afspreek om bij iemand langs te gaan dan zit er wel eens een half uurtje tijdsverschil tussen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Te laat komen
Verwijderd
10 13-02-2017 22:00
Verhalen & Gedichten Te laat
Infidel
0 01-08-2010 13:00
Algemene schoolzaken Hoe is jullie te laat regeling?
Verwijderd
62 07-02-2004 14:02
Algemene schoolzaken te laat komen???
sneeuwzwartje
3 11-12-2003 13:13
Algemene schoolzaken smoesjes voor te laat komen
sungirl
30 30-05-2002 14:58
Psychologie Te laat komen: aangeboren afwijking?
Mef
27 21-12-2001 20:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.