Oud 10-01-2022, 12:17
gwnvraagjes
gwnvraagjes is offline
Hallo allemaal,
ik heb echt eventjes jullie hulp nodig hoor.

Ik heb sinds 2 maanden nu een vriend, en hebben vorige week voor het eerst seks gehad, ik probeerde me te ontspannen maar het voelde echt raar en niet eens fijn, ik dacht dat dit wel voorbij zal gaan omdat het de eerst keer was. Maar nu heb k vaker seks met hem gehad en meerdere dingen gedaan maar ben nog steeds niet gekomen en had er altijd nooit een heel fijn gevoel bij terwijl hij het geweldig vond en gewoon kwam naar 10 minuten. Ook als hij me bijv vingerde kwam ik niet, deed hij iets fout of lag het echt aan mij?


Ook weet ik nu niet wat ik moet doen, sinds deze week doet hij heel raar en anders als voordat we seks hebben gehad, ik denk dus dat hij het echt alleenmaar daarvoor doet en ik heb er wel echte gevoelens voor gekregen dus vind dit heel erg lastig..

Hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen

liefsss xxx
Met citaat reageren
Oud 10-01-2022, 22:07
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Denk dat het heel normaal is dat de eerste keren niet echt fijn is, zeker voor de vrouw. Je vriend zal ook nog niet veel ervaring hebben. Het zal vast beter gaan naarmate jij/jullie meer ervaring krijgen. Je moet sowieso alleen maar dingen doen waar je je goed bij voelt.

Het is niet normaal dat iemand van gedrag veranderd na de seks.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 10-01-2022, 22:31
t42
Avatar van t42
t42 is offline
als je met je zelf speelt kom je wel klaar?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2022, 07:12
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Bespreek het samen. Dat je je niet fijn voelt. En dat de seks niet prettig is voor je. Misschien een keer hem alleen jou een keer laten verwennen. En daar dan rustig alle tijd voor nemen. En geef hem dan aan wat wel en niet wil.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2022, 21:56
gwnvraagjes
gwnvraagjes is offline
Citaat:
als je met je zelf speelt kom je wel klaar?
ja dan wel, dus toch iets fout
Met citaat reageren
Oud 12-01-2022, 01:10
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
ja dan wel, dus toch iets fout
Nee bij seks is heel vaak dat vrouw niet klaar komt dus niks fout
Met citaat reageren
Oud 14-01-2022, 22:21
Khadija333
Avatar van Khadija333
Khadija333 is offline
Het is normaal dat de eerste keer gek aanvoelt en bij sommige vrouwen doet het zelfs pijn. Maar naarmate de tijd vordert zal het wel beter gaan.
Nog veel plezier gewenst voor de volgende keren! 🙂
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.