Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2003, 15:00
binkie
binkie is offline
hoi,
Ik kom behoorlijk moeilijk klaar. Als ik mezelf bv. aftrek ben ik een hele tijd (zeker 20 minuten) bezig. En dan moet ik een behoorlijk hoge armfrequentie hanteren en goed stevig vastpakken. Als ik me rustiger aftrek dan kom ik gewoon niet. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik sneller klaarkom? Want dit is heel irritant, zeker als mijn vriendin me aftrekt, dan duurt het zeker een half uur voordat ik klaarkom.
alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 15:42
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Waarschijnlijk ben je tijdens de sex teveel op het klaarkomen zelf gericht, waardoor het niet lukt. Juist omdat je hoe dan ook wilt klaarkomen raak je zo gespannen dat het niet of nauwelijks lukt. Je kunt je in plaats daarvan beter richten op de gevoelens die je tijdens de sex hebt, zodat het klaarkomen dan ook geen probleem zal zijn. Overigens is het maar zeer de vraag of het wel zo belangrijk is om snel klaar te komen. De meeste jongens en mannen vinden het vervelend om al te snel klaar te komen als ze sex met hun partner hebben.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 15:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 19-07-2003 @ 15:42:
Waarschijnlijk ben je tijdens de sex teveel op het klaarkomen zelf gericht, waardoor het niet lukt. Juist omdat je hoe dan ook wilt klaarkomen raak je zo gespannen dat het niet of nauwelijks lukt. Je kunt je in plaats daarvan beter richten op de gevoelens die je tijdens de sex hebt, zodat het klaarkomen dan ook geen probleem zal zijn. Overigens is het maar zeer de vraag of het wel zo belangrijk is om snel klaar te komen. De meeste jongens en mannen vinden het vervelend om al te snel klaar te komen als ze sex met hun partner hebben.
Offtopic: *steekt kaarsjes op taart aan* *zingt verjaardags liedje*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 16:00
poesiefox
poesiefox is offline
Mwah, een half uur stevig rammen zodat de jongen klaar kan komen is niet mijn idee van fijne seks, dus je zult moeten afkicken.

Hij is zo gewend aan afgeragd worden, dat hij minder gevoelig is geworden, dus hoe moeilijk het ook lijkt, je zult een andere methode moeten gaan hanteren.

En dan dus opnieuw moeten leren klaarkomen, met andersoortige, rustiger stimulatie.

Alleen hetzelfde doen maar dan langzamer is niet het antwoord, je moet iets anders verzinnen. Betrek je ballen erbij, ga met twee handen werken, wrijf meer direct over je eikel, of knijp meer in dat randje. Maar echt, je zult het meer subtiel moeten leren.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:06
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-07-2003 @ 17:00:
Geleuter
Het is net of je de spreekbuis bent van z'n piemel
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:20
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 19-07-2003 @ 18:06:
Het is net of je de spreekbuis bent van z'n piemel
Dat is dan ook mijn favoriete speelgoedje.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-07-2003 @ 17:20:
Dat is dan ook mijn favoriete speelgoedje.
Weet je vriend dat ook dat zijn leuter je favo speelgoedje is
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:25
poesiefox
poesiefox is offline
Ik denk dat hij dat onderhand wel doorheeft ja.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-07-2003 @ 17:25:
Ik denk dat hij dat onderhand wel doorheeft ja.

Hmm nee lama, zo bedoelde ik het niet.
Prime evil zei:
Het is net of je de spreekbuis bent van z'n piemel

z'n referende naar de piemel van de topic starter.

Waarop jij zei:
Dat is dan ook mijn favoriete speelgoedje

Ach laat maar, mijn hersenen zijn een beetje flierp, komt door de warmte echt waar!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:32
poesiefox
poesiefox is offline
Waarom was mijn goede raad een spreekbuis van zijn( de topicstarter) piemel? Die opmerking snap ik dan niet.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-07-2003 @ 17:32:
Waarom was mijn goede raad een spreekbuis van zijn( de topicstarter) piemel? Die opmerking snap ik dan niet.
Omdat jij het zo mooi gedetaillieerd kan vertellen Net of je names de piemel spreekt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:54
Some
Avatar van Some
Some is offline
sja ontspan je met zoiets denk aan iets geils of wat dan ook ik weet het niet. 20 minuten trekken?? teringg je ene arm is zeker groter dan je andere?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:59
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-07-2003 @ 18:48:
Omdat jij het zo mooi gedetaillieerd kan vertellen Net of je names de piemel spreekt
En dan hield ik me nog in, uit bescheidenheid. Moet ik een jongen gaan vertellen hoe hij zich moet aftrekken?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 18:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-07-2003 @ 17:59:
En dan hield ik me nog in, uit bescheidenheid. Moet ik een jongen gaan vertellen hoe hij zich moet aftrekken?
Blijkbaar wel
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 18:07
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-07-2003 @ 19:04:
Blijkbaar wel

Dat laat ik toch aan de mannen hier over.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2022, 15:32
JoBro7204
JoBro7204 is offline
Snap je maar meisjes hebbenliever een jongen die haar 20 minuten neemt dan iemand die binnen 20 seconden al klaar is.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit eerste keer
michaelv
75 01-03-2022 15:36
Seksualiteit Klaarkomen door Tandenborstel...
Prada5001
11 18-02-2016 09:13
Seksualiteit 'Gedwongen' orgasme
Streepjescode
49 05-09-2011 20:12
Seksualiteit Moeilijk klaarkomen (voor de mannen)
Breg
12 04-02-2010 15:01
Seksualiteit Irritatie na het klaarkomen
L_P
22 06-03-2008 17:07
Seksualiteit klaarkomen;wat voor n gevoel krijg je dan??? (aan de meiden)
flowgirl49
8 27-10-2003 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47.