Oud 09-09-2020, 13:42
SelvinvV
SelvinvV is offline
Hallo allemaal!

Voor het afstuderen aan het Avans ben ik bezig met een onderzoek naar psychische/mentale problemen bij jongeren. Ben je tussen de 16 en 27 jaar en ervaar je deze problemen, dan denk ik dat je mij kunt helpen! P.s paar jaartjes ouder mag natuurlijk ook. Als je deze periode achter je hebt gelaten ben ik ook geïnteresseerd naar wat jou hier dan mee geholpen heeft. Ik zou dit thema graag goed in kaart brengen. Hiervoor heb ik een enquete met open vragen opgesteld. Het zijn niet veel vragen, maar ik zou graag willen dat je uitgebreid antwoord geeft. Ben je het niet eens met een bepaalde vraagstelling of zijn er dingen die je wilt laten weten, let me know! De enquete is natuurlijk helemaal anoniem. Mocht je toch willen helpen in eventueel verder onderzoek, dan kun je je e-mailadres achterlaten bij de laatste vraag!

https://docs.google.com/forms/d/e/1F...rm?usp=sf_link
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2020, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ben je tussen de 16 en 27 jaar en ervaar je deze problemen, dan denk ik dat je mij kunt helpen! P.s paar jaartjes ouder mag natuurlijk ook.
ja wat is het nou?

En wat een suggestieve en vooral gesloten vragen zeg.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2020, 18:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Open vragen zouden meer opening geven voor gesprek. Dit is inderdaad vrij suggestief waardoor je resultaten uitlokt die passen bij je onderzoeksvraag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.