Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2020, 05:04
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Anders heb je geen reden om mensen buiten te laten staan?
We hebben niet voor niets een huis met ramen gekocht
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Oud 25-09-2020, 21:50
Verwijderd
Er is een plek op deze aarde die ik haat en daar is nu blijkbaar corona aan de lopende band. Ik kijk er niet van op.
Oud 26-09-2020, 16:24
Verwijderd
Lol, alle tokkies vallen ook over Famke Louise heen omdat ze terugkrabbelt
Oud 26-09-2020, 16:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Er is een plek op deze aarde die ik haat en daar is nu blijkbaar corona aan de lopende band. Ik kijk er niet van op.
Ja, Brabant is echt vet kut. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-09-2020, 15:29
Verwijderd
Uh... ja.
Oud 27-09-2020, 15:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
lol
Oud 28-09-2020, 18:24
Verwijderd
Mooi, iedereen lekker optyfen met je kutvakantie en je kutweekendjes weg en shoppen etc. Straatmeid wil alleen in het OV zitten en iedereen moet oprotten, want ik kan niet thuis werken.
Oud 28-09-2020, 18:25
Verwijderd
Iedereen die nu te dichtbij komt schiet ik dood.
Oud 28-09-2020, 18:26
Verwijderd
Ik doe het liever met 32 messteken, maar ik kan helaas niet te dichtbij komen.
Oud 28-09-2020, 18:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik pas jouw manier ook toe!
Oud 28-09-2020, 18:29
Verwijderd
Als iemand alsnog te dichtbij komt ondanks het schot, schiet op de knieschijven. Daarna weer op het hart.
Oud 28-09-2020, 19:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mooi, iedereen lekker optyfen met je kutvakantie en je kutweekendjes weg en shoppen etc. Straatmeid wil alleen in het OV zitten en iedereen moet oprotten, want ik kan niet thuis werken.
Ja same. De trein zat net ook weer nokkie vol net. Maar van NS-medewerkers hoorde ik dat tijdens de eerste lockdown alleen maar zwartrijders met de trein gingen, dus ik denk dat het nu niet veel beter gaat worden.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-09-2020, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ja same. De trein zat net ook weer nokkie vol net. Maar van NS-medewerkers hoorde ik dat tijdens de eerste lockdown alleen maar zwartrijders met de trein gingen, dus ik denk dat het nu niet veel beter gaat worden.
Ik heb net als iedereen heel veel redenen waarom ik niet ziek zou moeten worden, ik gedraag me daarnaar en hoewel ik een heel groot risico loop om het te krijgen, was ik altijd zeer rustig en geduldig. Maar de laatste tijd werk ik echt heel hard en merk ik dat ik door de moeheid echt een kort lontje krijg, en ik heb vorige week dus daadwerkelijk iemand lichtelijk uitgescholden.

Maar goed dat ik zo hard werk, want hiervoor ga ik straks een auto kopen, terwijl ik normaal een fan was van OV.
Oud 28-09-2020, 23:35
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Kijken of ik een plaatsje in een teststraat kan bemachtigen
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 28-09-2020, 23:40
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
alweer?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 29-09-2020, 08:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 29-09-2020, 08:57
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
alweer?
Mja, keelpijn sinds zaterdag en vriend niest heel de dag.

Opzich prima om binnen te blijven, maar nu mijn vriend ook klachten heeft, kan er niemand naar de winkel. Dat is opzich paar dagen wel te doen, maar op lange termijn beetje lastig. Bovendien is de wasruimte niet in mijn huis, dus moet ik sowieso naar buiten op een gegeven moment.. Dus liever laten testen, maar kom er dus niet echt in..
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 29-09-2020, 09:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Kan je niet de buren vragen boodschappen voor je te doen, en dat ze dan de boodschappen voor je deur neerzetten?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 29-09-2020, 09:08
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Kan je niet de buren vragen boodschappen voor je te doen, en dat ze dan de boodschappen voor je deur neerzetten?
Mijn buren zijn al niet in staat om überhaupt een normaal gesprek met mij te voeren, dus ik denk van niet
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 29-09-2020, 09:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Is er iemand anders in de buurt die dan boodschappen voor je kan doen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 29-09-2020, 09:27
Verwijderd
Jij woont in Roffa toch, Regenboog?
Oud 29-09-2020, 10:36
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Is er iemand anders in de buurt die dan boodschappen voor je kan doen?
Het komt wel goed
Citaat:
Jij woont in Roffa toch, Regenboog?
Klopt! Hoezo?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 29-09-2020, 11:30
Verwijderd
Anders kwam ik wel ff stalken met boodschappen
Oud 29-09-2020, 11:38
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
ahh iedereen maakt zich druk over boodschappen.

We kunnen gewoon appie regelen toch

We moesten gisteren, puur uit noodzaak, ookal sushibowl bestellen. VET KUT.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 29-09-2020, 11:57
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik zou over 2 weken naar een voetbalwedstrijd gaan, dat gaat nu niet door vanwege die kanker sukkels die lak hebben aan de regels en alleen maar ikke ikke ikke doen
Oud 29-09-2020, 11:58
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
En die Famke Louise moet haar vuile grafmuil houden want ze heeft nog nooit iets zinnigs gezegd. Niet haar behandelen als ze op de ic zit met corona
Oud 29-09-2020, 11:59
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Gvd voer gewoon landelijk een mondkapjesplicht in ffs
Oud 29-09-2020, 12:01
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
En wat dacht je van die muts die net een corona test had gedaan, nog niet naar school mocht en dus ‘lekker ff een terrasje met mama ging doen’. Ze is gvd nog positief getest ook
Oud 29-09-2020, 12:01
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
En in plaats van dat die kk NS in de spits lange treinen inzet komen ze aan met zo’n kut boemeltje
Oud 29-09-2020, 12:03
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Gvd stelletje sukkels iedereen. Ik heb godverdekanker sinds maart geen les meer op locatie. Nauwelijks fatsoenlijk met vrienden kunnen afspreken en dan denk je dat het weer beter gaat en dan zijn er een paar kneuzen die alleen maar aan zichzelf denken, die lekker naar een code oranje gebied gaan, die met een kluitje op elkaar zitten in Tilburg niet ff in quarantaine gaan
Oud 29-09-2020, 12:04
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ok tot zover mijn uitlating, dank
Oud 29-09-2020, 12:46
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
En die Famke Louise moet haar vuile grafmuil houden want ze heeft nog nooit iets zinnigs gezegd. Niet haar behandelen als ze op de ic zit met corona
Ik mag haar helemaal niet. Dit is wel een van het zwakzinnigste dingen die zij gezegd heeft.
Oud 29-09-2020, 12:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik snap je frustratie, maar nu doen mensen van 'uno reverse card' bitches, en dan zijn de coronagevallen hoger dan ooit.

Het oorzaak? Geen idee,

Scenario 1: Het kan zo zijn dat het allemaal begon bij Grapperhaus, en uiteindelijk activeerden de influencers die schijtmovement. Mensen nemen het nu niet meer serieus, en denken zo van: "boeie corona lol." "Ik vecht voor mn vreiheid" "kkr ferdinando met zn kkr boetes ik doe nie mee"
etc.

Scenario 2: De scholen zijn sinds september open. Kinderen kunnen met elkaar spelen. Middelbare scholieren kunnen elkaar aanraken etc. En we weten niet wie corona heeft; dus kan het naar verschillende personen over gaan. Puntje tot paaltje dit helpt echter niet. Daarom is het beste om thuisstudie te stimuleren.

Scenario 3: Zoals scenario 1, mensen hebben er geen zin meer in. [OOK AL IS HET MAKKELIJK OM AAN DIE REGELS TE HOUDEN]

Het dingetje is, alles ging gewoon goed, en nu hebben we een stijging van gevallen per dag. Inb4 dit land in een lockdown.

Dit virus zou nog steeds bestaan totdat er een vaccine komt.
Oud 29-09-2020, 13:02
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Gvd voer gewoon landelijk een mondkapjesplicht in ffs
Wat is dit, indd.
Oud 29-09-2020, 13:07
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Kleine tip: Ik zou iig "de oorzaak" zeggen
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 29-09-2020, 13:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Intussen is bij mij op school de eerste coronapatiënt gevonden. Maar nee ze wachten heel lang met school sluiten, eerst moeten haar vrienden testen, en als de helft daarvan positief is, dan pas sluiten ze de school. Dat is ongelooflijke onzin! Als ook maar 1 vriend(in) positief getest is, moet de school al dicht! Dan maar weer thuiswerken, jammer dan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 29-09-2020, 15:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Kleine tip: Ik zou iig "de oorzaak" zeggen
Oud 29-09-2020, 20:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
M'n managert stuurt net dat ie ook een 'ronatest moet doen en of ik even zijn taken in de andere winkel kan overnemen, omdat de maandrapportage morgen binnen moet zijn. Ja, nee, want ik sta al in m'n eigen toko om shit te regelen, en mss kunnen ze ook gewoon even wachten met die rapportage.
EN MSS HAD JE OOK NIET MET JE DOMME AARS NAAR EEN KERMIS IN DEN HAAG MOETEN GAAN!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-09-2020, 20:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Je splitst jezelf toch gewoon even in twee?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-09-2020, 21:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan ie die rapportage niet vanaf thuis doen dan?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-09-2020, 21:10
Verwijderd
"Daar heb ik geen tijd voor."
Oud 29-09-2020, 21:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Kan ie die rapportage niet vanaf thuis doen dan?
Nee, er moet ook shit geteld worden in de winkel en formulieren moeten worden gecontroleerd. Maar ik heb 'm al gezegd dat ik niet extra op en neer ga reizen.
Morgen is m'n eerste echte werkdag na m'n blessure en sowieso moet ik rustig aan doen, dus hij lost het zelf maar lekker op.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-09-2020, 21:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goed zo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-09-2020, 21:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, de winkel gaat over een maand of 2 sluiten en medewerkers worden niet echt goed ingelicht of verder geholpen, dus ze kunnen m'n dikke reet kussen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-09-2020, 19:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Kristallenkut loopt weer betweterig te doen of feesboek. 'Lieverd, zo'n masker houdt geen virus tegen, echt niet ✌🏻'

Pleur op, je hebt ook de middelbare school niet afgemaakt, waarom denk je dat je het beter weet?!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-09-2020, 19:27
Verwijderd
Diezelfde mensen zeggen ook dat ze verstikt worden door een mondkapje. Een virusdeeltje is 50000 keer groter dan een O2 molecuul ofzo
Oud 30-09-2020, 19:32
Verwijderd
Ik moest laatst rennen naar de trein met mijn coronabody en ik zat wel verdomd te hyperventileren in de trinna! Gelukkig had ik een mondkapje op, ging het weer heel snel goed.
Oud 30-09-2020, 19:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Diezelfde mensen zeggen ook dat ze verstikt worden door een mondkapje. Een virusdeeltje is 50000 keer groter dan een O2 molecuul ofzo
Dan waren tandartsen en chirurgen enzo toch al lang dood geweest.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-09-2020, 19:41
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Diezelfde mensen zeggen ook dat ze verstikt worden door een mondkapje. Een virusdeeltje is 50000 keer groter dan een O2 molecuul ofzo
Ja psies. Plus als je niet kan ademen met een kapje dan moet je mss sowieso maar thuisblijven, want dan heb je een flinke longziekte te pakken.

Mijn fb post was 'probeer eens iemand in z'n muil te tuffen met een mondkapje op. Ik durf te wedden dat het een hele hoop tegenhoudt.'
En dan krijg je van die belerende antwoorden.
Ik wil zo hard roepen 'hou je bek, ik ben slimmer dan jij!', maar daar is niemand mee geholpen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-10-2020, 00:26
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik moest laatst rennen naar de trein met mijn coronabody en ik zat wel verdomd te hyperventileren in de trinna! Gelukkig had ik een mondkapje op, ging het weer heel snel goed.
Ja dat moest ik ook even leren. Hard fietsen en dan rennen naar de trein is toch minder goed te doen als je dan met een mondkapje op, op adem moet komen dan maar beter een trein later.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.