Oud 07-01-2006, 17:18
so much sushi
Avatar van so much sushi
so much sushi is offline
Wie heeft er hier een fetish en durft daar ook voor uit te komen?
Ik heb een fetish, meerdere zelfs, maar ik durf er niet voor uit te komen. Ik schaam me er teveel voor en wil dat niemand het weet. Ik ervaar het als een enorm taboe.
Ik weet dus ook niet hoe dat zou moeten als ik een vriendin krijg, waarschijnlijk hou ik mijn fetish dan ook voor me. Heeft iemand tips hoe je het beste met een fetish kan omgaan? Hoe doen jullie dat bijvoorbeeld?
__________________
Too much sushi.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 17:20
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik wou dat ik een fetish had, zou goed bij mijn imago passen

Maar nee, ik ben op dat punt erg saai
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 17:21
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 07-01-2006 @ 17:20 :
Ik wou dat ik een fetish had, zou goed bij mijn imago passen

Maar nee, ik ben op dat punt erg saai
Ja hoor...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 17:23
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Orpa schreef op 07-01-2006 @ 17:21 :
Ja hoor...
Wat, ik heb nou eenmaal een raar imago
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 17:27
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 07-01-2006 @ 17:23 :
Wat, ik heb nou eenmaal een raar imago
Zou je denken?

Maare, so much sushi, je hebt PM
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 18:01
so much sushi
Avatar van so much sushi
so much sushi is offline
Misschien wil ik toch wel niet met m'n fetishes leren omgaan. Ik wil er denk ik helemaal vanaf. Misschien dat ik er behoorlijk ongelukkig van word als ik ze onderdruk, maar ze moeten weg! Bovendien zal ik dan wel weer gelukkig worden als ik een relatie krijg.
__________________
Too much sushi.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 18:11
Orpa
Orpa is offline
Je zal altijd een stukje van jezelf blijven missen... Het is iets wat in je zit...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 18:24
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Beetje zonde ook om een topic te openen over een festish en dan vervolgens zeggen dat je er niet voor uit wil komen, maar je verwacht wel dat anderen dat doen.

Waarom heb je dit topic dan aangemaakt? Omdat je wil zien of je niet de enige bent met een fetish? Lijkt me stug, want er zijn genoeg mensen die er één of meerdere hebben. Geeft toch niets als je neerzet welke fetish je hebt? Het is niet zo dat iedereen je hier persoonlijk kent en je er belachelijk mee gaat maken.

Overigens, ik heb geen fetish nee
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 18:29
Verwijderd
*eens is met Tsu*

Over mezelf:

nee fetish zou k t niet noemen... k ben gewoon fan van mooie ogen... en lieve buikjes... een fetish heb k niet .. srry
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 19:19
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
kont tieten is da ook feteish
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift

Laatst gewijzigd op 07-01-2006 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 19:29
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
het is geen fetish maar meer gewon een gekzijnop.. namelijk op geile jongens. Wanneer je in de ogen van een jongen ziet dat ze je willen.. oehh
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 20:07
Quay
Quay is offline
pruiken eh!!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 21:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Tsu schreef op 07-01-2006 @ 18:24 :
Beetje zonde ook om een topic te openen over een festish en dan vervolgens zeggen dat je er niet voor uit wil komen, maar je verwacht wel dat anderen dat doen.
Misschien is het de bedoeling is dat wij zijn fetish gaan raden. Ik denk sushi.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 22:14
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Heb zelf geen fetisj, maar lees wel veel op een Fetisj Sm Mania forum: http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?board=6.0. Hier zijn heel veel openminded mensen, die er totaal niet moeilijk over doen. Zou je er wat aan hebben er daar eens over de praten? Dan zal het je misshcien irl ook minder zwaar vallen.

Denk trouwens niet dat je een fetisj kan afleren of wegstoppen. Zo ben je nou eenmaal.

Succes!
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 22:20
so much sushi
Avatar van so much sushi
so much sushi is offline
Citaat:
Tsu schreef op 07-01-2006 @ 18:24 :
Beetje zonde ook om een topic te openen over een festish en dan vervolgens zeggen dat je er niet voor uit wil komen, maar je verwacht wel dat anderen dat doen.
Hoezo zou ik dat verwachten? Je hebt me niet helemaal goed begrepen. Het gaat niet om wat voor fetish het is, dat doet er niet toe. Ik hoef jullie fetishes ook niet te weten, ik wil alleen tips hoe ik er beter mee kan omgaan, omdat ik er nogal moeite mee heb. Dus nee Juice, jullie hoeven ook niet te raden.

Bedankt voor de link Meadow.
__________________
Too much sushi.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 22:22
Verwijderd
Je begrijpt toch wel dat het handig is om de aard van de fetish te weten als we advies geven? Als jij op naaldhakken geilt, krijg je heel ander advies dan wanneer je dol bent op glimmende stoffen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 23:41
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ik hou er van om hoog bejaarde transsexuelen gehuld in leer in hun bek te schijten
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 01:36
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
zuster schreef op 07-01-2006 @ 22:22 :
Je begrijpt toch wel dat het handig is om de aard van de fetish te weten als we advies geven? Als jij op naaldhakken geilt, krijg je heel ander advies dan wanneer je dol bent op glimmende stoffen.
Laat me raden als hij op naaldhakken geilt is het advies, koop schoenen met naaldhakken en als hij op glimmende stoffe geilt is het advies, koop iets met glimmende stoffen.

Zet wat je gekocht hebt vervolgens naast je bed neer en je kan er de hele nacht na kijken zonder dat je je hoeft te schamen voor iemand anders.

zoiets?

Ik heb geen fetisch. Nouja mischien heb ik er wel 1 maar die heb ik dan nog niet ontdekt, want ik denk dat iedereen eigenlijk wel fetischen heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 09:43
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
ik ben een perverseling, ja
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 11:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb zelf geen fetish, maar hoe je er het beste mee om zou kunnen gaan? Er eerlijk over zijn, denk ik.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 11:47
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-01-2006 @ 21:41 :
Misschien is het de bedoeling is dat wij zijn fetish gaan raden. Ik denk sushi.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 11:48
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
so much sushi schreef op 07-01-2006 @ 22:20 :
Hoezo zou ik dat verwachten? Je hebt me niet helemaal goed begrepen. Het gaat niet om wat voor fetish het is, dat doet er niet toe. Ik hoef jullie fetishes ook niet te weten, ik wil alleen tips hoe ik er beter mee kan omgaan, omdat ik er nogal moeite mee heb
Oh dat was dan niet zo duidelijk, maar ja ik heb over hoe je ermee moet omgaan al antwoord gegeven.

Het is nou ook weer niet zo dat je van de daken moet schreeuwen dat je een fetish hebt, maar als je het gewoon accepteert dat je het hebt, hoef je je er ook niet zo druk om te maken.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 12:03
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Ik hou erg van mooie handen, heb ik nu een fetish?
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 12:09
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
Mijn Vraag. Zijn Tieten En KOnten OOK FETTiSSENNN?????????
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 12:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
sexylexy schreef op 08-01-2006 @ 12:09 :
Mijn Vraag. Zijn Tieten En KOnten OOK FETTiSSENNN?????????
Nee, Tieten En Konten Zijn LICHAAMSDELENNNN.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 13:15
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Even voor de duidelijkheid: een fetisj is iets wat je nodig hebt, zondar dat iets kun je niet geil raken. Een onontdekte fetisj is dus redelijk onmogelijk . Wel kun je een fetisj in ontwikkelsing hebben, iets dat langzaam een fetisj wordt.
Als je iets hel erg opwindend vind, maar ook geil kan worden zondar dat iets, is het een mania, geen fetisj. Dus, van mooie handen houden is niet persé een fetisj, alleen als je gen seks zou kunnen hebben, of niet geil zou kunnen worden, zonder mooie handen.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 14:13
LM
LM is offline
Nog nooit van gehoord! Ik denk dat het er een beetje aan moet liggen of je het met je vriendin er over hebt!
Als je geil word als ze een zak over der hoofd trekt denk ik niet dat je het moet vertellen.
Als het iets kleins is of wat normalers kun je dat tog gewoon vertellen!?
Iedereen heeft zijn wensen
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 14:38
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
sexylexy schreef op 08-01-2006 @ 12:09 :
Mijn Vraag. Zijn Tieten En KOnten OOK FETTiSSENNN?????????
Nee. Het is pas een fetish als je opgewonden wordt van iets dat niets met seksualiteit te maken heeft (voor de meeste mensen) en als je ook moeite hebt van de "normale" dingen opgewonden te raken.


@TS: je kunt een fetish niet wegstoppen. Wat je wel kunt proberen is je lichamelijke opwinding terug te roepen bij normale stimuli (bijvoorbeeld trekken op pr0n ofzo, om het maar rechtuit te zeggen). Gewoon zorgen dat je ook van een gewone seksuele situatie opgewonden raakt. Wat jou dan nog meer opwindt (wat dat ook is) kun je dan wellicht in een toekomstige relatie inbouwen zonder je partner teleur te hoeven stellen. En als je van gewone seks voldoende opgewonden raakt heb je misschien niet zo veel behoefte meer aan je fetish.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 14:41
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-01-2006 @ 14:38 :
@TS: je kunt een fetish niet wegstoppen. Wat je wel kunt proberen is je lichamelijke opwinding terug te roepen bij normale stimuli (bijvoorbeeld trekken op pr0n ofzo, om het maar rechtuit te zeggen). Gewoon zorgen dat je ook van een gewone seksuele situatie opgewonden raakt. Wat jou dan nog meer opwindt (wat dat ook is) kun je dan wellicht in een toekomstige relatie inbouwen zonder je partner teleur te hoeven stellen. En als je van gewone seks voldoende opgewonden raakt heb je misschien niet zo veel behoefte meer aan je fetish.
mwah, gewoon eens grondig op't internet zoeken, zelfs de meest absurde en bizarre fetishes zijn daar wel te vinden; er zijn altijd anderen die dezelfde fetishes hebben en de TS wat betere tips kunnen geven
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 09:51
Zotopteentjes
Avatar van Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-01-2006 @ 14:38 :
Nee. Het is pas een fetish als je opgewonden wordt van iets dat niets met seksualiteit te maken heeft (voor de meeste mensen) en als je ook moeite hebt van de "normale" dingen opgewonden te raken.

.
Het eerste deel van je definitie is juist - en ik ben zot op teentjes - ik heb dus een duidelijke 'voet'fetish - maar klblk is dat niet abnormaal - ik denk dat de meeste mannen daar geil van worden.
Daarnaast vind ik shibari en plassex ook zeer opwindend ... de combinatie van die drie met twee vrouwen is m'n wildste droom
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 10:15
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ook is een fetish met niet levende objecten, dus niet met lichaamsdelen. Met lichaamsdelen heet het partialisme (= seksuele interesse is uitsluitend gericht op een bepaald lichaamsdeel)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 11:12
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
sexylexy schreef op 08-01-2006 @ 12:09 :
Mijn Vraag. Zijn Tieten En KOnten OOK FETTiSSENNN?????????
Ja, het is zelfs een afwijking te noemen.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 12:30
swaggyman
swaggyman is offline
latex en sex ?

das dus wel een fetish ?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 13:02
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
swaggyman schreef op 09-01-2006 @ 12:30 :
latex en sex ?

das dus wel een fetish ?
Yep.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 13:54
Groevey
Avatar van Groevey
Groevey is offline
je kan er niet van af. Je hebt het gewoon dus je moet ermee leven. In je relatie kan je er dus ook niet omheen. Take life as it is..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 14:25
Supreme Dutch
Ik geil op gele fora
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 14:28
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
shit, ik gebruikte het woord 'fetish' ook altijd in niet-seksuele context.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 14:52
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
wat ik me eigenlijk afvraag..wordt een fetisj door een geestelijke of lichamelijke oorzaak veroorzaakt..?

geestelijk in de zin van bijvoorbeeld een jeugdtrauma, of lichamelijk in de zin van dat het lichaam alleen bepaalde hormomen afscheidt als het in contact komt (of zo) met een bepaald voorwerp. Hoe zit het eigenlijk?
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 17:11
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Een fetish is altijd geestelijk, al is t maar omdat die stoffen vrijkomen na bepaalde hersenprikkels.

Lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 17:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 09-01-2006 @ 14:52 :
wat ik me eigenlijk afvraag..wordt een fetisj door een geestelijke of lichamelijke oorzaak veroorzaakt..?

geestelijk in de zin van bijvoorbeeld een jeugdtrauma, of lichamelijk in de zin van dat het lichaam alleen bepaalde hormomen afscheidt als het in contact komt (of zo) met een bepaald voorwerp. Hoe zit het eigenlijk?
Dat soort dingen zijn onbekend.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 18:15
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Juice schreef op 09-01-2006 @ 17:52 :
Dat soort dingen zijn onbekend.
Ik hoop dat ooit te gaan onderzoeken .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 08-01-2006 @ 09:43 :
ik ben een perverseling, ja
Dat.

+ lol @ Juice.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 18:57
pomme
Avatar van pomme
pomme is offline
rendiertruien

mmmmm
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 22:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 09-01-2006 @ 14:52 :
wat ik me eigenlijk afvraag..wordt een fetisj door een geestelijke of lichamelijke oorzaak veroorzaakt..?

geestelijk in de zin van bijvoorbeeld een jeugdtrauma, of lichamelijk in de zin van dat het lichaam alleen bepaalde hormomen afscheidt als het in contact komt (of zo) met een bepaald voorwerp. Hoe zit het eigenlijk?
Sommigen kunnen worden aangeleerd (een fetish voor hoge hakken is nu niet iets dat zich direct al openbaart denk ik bijvoorbeeld) maar ik denk wel dat er een lichamelijke oorzaak voor moet zijn, anders zou het uberhaupt niet voor komen.


En ja, ik heb mijn fair share aan afwijkingen. Niet iets dat ik gewoon van de daken ga schreeuwen, en een echte reden om dat hier te doen zie ik ook niet echt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 22:20
pomme
Avatar van pomme
pomme is offline
ik zie geen daken
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 22:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-01-2006 @ 18:55 :
Dat.

+ lol @ Juice.
De vraag of onze hele beleving fysiek of geestelijk is is nooit sluitend beantwoord. Zaken als verliefdheid, humor, passie etc. zitten volgens sommigen in je ziel, volgens anderen ligt het aan chemische reacties. Of fetishes door geest of lichaam veroorzaakt worden is dus puur een kwestie van gissen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 14:25
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
pomme schreef op 09-01-2006 @ 18:57 :
rendiertruien

mmmmm

??

Ontopic: nee heb ik niet.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 16:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
pomme schreef op 09-01-2006 @ 22:20 :
ik zie geen daken
Al was het hier een woestijn, dan nog ging het je geen fok aan, aangezien ik geheid de meest achterlijke en onbegrijpende reacties zou krijgen van veel mensen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:04
pomme
Avatar van pomme
pomme is offline
Citaat:
Roos schreef op 10-01-2006 @ 14:25 :
[afbeelding]
??

Ontopic: nee heb ik niet.
nee
ik vind niet echt foto's, maar als je er eentje wilt zien, kijk dan in de photogallery van the OC, waar seth er zo eentje aanheeft
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:04
pomme
Avatar van pomme
pomme is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-01-2006 @ 16:46 :
Al was het hier een woestijn, dan nog ging het je geen fok aan, aangezien ik geheid de meest achterlijke en onbegrijpende reacties zou krijgen van veel mensen.
hmm, ok dan. Je maakt mij anders wel heel nieuwsgierig. (ik ben altijd al heel begrijpend geweest)
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Exhibionist
Nuex
14 12-01-2017 21:06
Seksualiteit schoenen...
Dennizz
26 24-01-2016 16:20
Seksualiteit fetishes
Mephisto
59 29-08-2014 00:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Putin doet mee aan Russische verkiezingen
hhendrikxx
119 14-10-2007 02:47
Seksualiteit Verklaar mij graag alle vormen van seksueel gedrag, dus ook pedo-homo-necro-filie.
Isa
19 21-02-2003 14:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.