Oud 07-09-2012, 15:33
justlara
justlara is offline
Ik ben zeer geshockeerd..

Op een ander forum kwam de vraag, Is er eigelijk ook een jongens forum?
Het antwoord was ja,

wat verwacht je? allemaal puber jongetjes die over hun problemen praten..
wat kom je tegen? allemaal pedofielen verhalen, waar ze naar verlangen en wat ze al gedaan hebben etc.

Ik werd spontaan misselijk, en heb het direct weg geklikt na 1 verhaal..

Is dit normaal dat dit zo op een "jongensforum" staat ? Mag dit zomaar ? Word hier helemaal niks tegen gedaan ??

Wat is jullie mening hier over.

Laatst gewijzigd op 07-09-2012 om 16:20. Reden: Geen verwijzingen naar dat forum, graag. (moet je wel beide linkjes eruit halen ;))
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 15:39
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Oh ik vroeg me ook af of een jongensforum was maar nooit naar gezocht.
Ga er straks wel naar kijken en zien wat jij bedoeld.

Ik ben bang dat er best pedo's op zouden kunnen zitten zoals jij zegt, triest idd.
Zijn er geen moderators die ingrijpen?
__________________
I'm a rude bitch.

Laatst gewijzigd op 07-09-2012 om 16:16. Reden: Geen verwijzingen naar dat forum graag.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 15:41
justlara
justlara is offline
Nee, er zijn zelfs moderators die zeggen :
"Welkom op het JF. Pak en zitzak erbij en maak het jezelf gemakkelijk. Er gebeurt hier niets dat niet door de beugel kan, en het JF bestaat al vele jaren. "

jemig..

edit: Het gaat er eigelijk alleen maar over..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 15:49
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Zolang er niks in de praktijk gebeurt met kinderen, is er toch niks aan de hand? Als het bij praten blijft zie ik het probleem niet. Juist goed dat mensen die dergelijke gevoelens hebben dit durven te delen.
Of dachten jullie soms dat iemand op een dag denkt, ik ga vandaag eens even lekker op kinderen lopen geilen? Nee. Dat is een geaardheid, daar is helemaal niks tegen te doen en waarschijnlijk zijn die mensen er zelf ook niet blij mee omdat 1) het schaadt het kind, 2) het is strafbaar en 3) je wordt uitgekotst door de maatschappij, zelfs als je het alleen maar bij fantasie houdt.

Lijkt me buitengewoon lastig om dergelijke gevoelens te hebben. Niemand kan er eigenlijk iets concreets mee maar het is er toch. Niemand zit er op te wachten om pedoseksueel te zijn, maar dat neemt niet weg dat ze niet bestaan.
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 15:57
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
^ Ben ik mee eens, die mensen hebben ook een behoefte aan een opvangnet zoals fora waar ze hun gevoelens kunnen delen door erover te praten.. maar, ik ben bang dat dit ook stimulerend kan werken om er wat mee te doen.
Er zijn bijv. jongeren die houden van oudere mannen en die dan opzoek gaan, als zij toevallig dit soort berichten lezen kunnen ze denken "oeh, ik heb wel zin en hij zal mij ook wel willen, perfect, laat ik me aanmelden en hem een priveberichtje sturen voor een date".

Deze pedo's horen niet openbarig te kunnen posten waar zomaar iemand kan mee-lezen.
Er zijn fora waar je je moet identiciferen om als lid aangenomen te worden en mee te kunnen lezen, ik denk dat ze dit functie moeten toepassen op dit soort pedo gemeenschappen.

Zo heb je bijv groepen voor 18- homoseksuele jongeren die een kopie van hun ID moeten opsturen om toegang te krijgen, zo houden ze pedo's buiten. Dit is een zeer effectieve middel en zou ook bij de pedo groepen toegepast moeten worden om jongeren buiten te houden.
Beide groepen van elkaar gescheiden houden dus.
__________________
I'm a rude bitch.

Laatst gewijzigd op 07-09-2012 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 16:15
Aether
Aether is offline
ik zeg: oppakken, deporteren, te werk stellen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 16:17
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik zeg: oppakken, deporteren, te werk stellen.
Ik hoop dat je het niet hebt over álle pedofielen, maar over alleen diegenen die de fout in gaan..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 16:37
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
ik zeg: oppakken, deporteren, te werk stellen.
wat een genuanceerde bijdrage aan de discussie.
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:04
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik hoop dat je het niet hebt over álle pedofielen, maar over alleen diegenen die de fout in gaan..
Inderdaad. Voor de pedofielen die níet de fout ingaan, lijkt het me zo triest om een verlangen te hebben dat nooit bevredigd kan worden, nooit over gepraat kan worden, dat je uitsluit van de rest. Ik bedoel, ik heb het geluk dat ik gewoon op volwassen jongens/mannen val en dat mag, is sociaal geaccepteerd en het is vrij waarschijnlijk dat ik me nog een zooi keer helemaal kan uitleven met iemand en dat dat én fijn is én normaal én dat ik dat gewoon aan mensen kan vertellen zonder dat ze me willen deporteren. En pedofielen - die net zo weinig aan hun geaardheid kunnen doen als ik dat kan - kunnen hun gevoelens alleen maar wegstoppen en komen heel veel woede tegen als naar buiten komt dat ze pedofiel zijn. En dat vind ik triest, want iederéén wil gewoon verliefd kunnen en mogen zijn en dat ook mogen uiten en alles en dan kan de één het wel en de ander dat niet.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:25
justlara
justlara is offline
ja oke klopt, maar moet dit allemaal zo openbaar zijn?
die pedofielen forum toen ofzoiets was afgeschaft volgens mij?
laat alsjeblieft zo'n besloten forum bestaan!!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:43
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
ja oke klopt, maar moet dit allemaal zo openbaar zijn?
die pedofielen forum toen ofzoiets was afgeschaft volgens mij?
laat alsjeblieft zo'n besloten forum bestaan!!
Je bent niet verplicht om het te lezen he...
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ja oke klopt, maar moet dit allemaal zo openbaar zijn?
die pedofielen forum toen ofzoiets was afgeschaft volgens mij?
laat alsjeblieft zo'n besloten forum bestaan!!
ik heb een beetje random doorgeklikt op die website, maar ik vind daar niet dat ze afspraakjes maken of iets dergelijks. Als je strafbare dingen vindt op het internet, kun je daar gewoon aangifte van doen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:48
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Inderdaad. Voor de pedofielen die níet de fout ingaan, lijkt het me zo triest om een verlangen te hebben dat nooit bevredigd kan worden, nooit over gepraat kan worden, dat je uitsluit van de rest. Ik bedoel, ik heb het geluk dat ik gewoon op volwassen jongens/mannen val en dat mag, is sociaal geaccepteerd en het is vrij waarschijnlijk dat ik me nog een zooi keer helemaal kan uitleven met iemand en dat dat én fijn is én normaal én dat ik dat gewoon aan mensen kan vertellen zonder dat ze me willen deporteren. En pedofielen - die net zo weinig aan hun geaardheid kunnen doen als ik dat kan - kunnen hun gevoelens alleen maar wegstoppen en komen heel veel woede tegen als naar buiten komt dat ze pedofiel zijn. En dat vind ik triest, want iederéén wil gewoon verliefd kunnen en mogen zijn en dat ook mogen uiten en alles en dan kan de één het wel en de ander dat niet.
Ja, precies. En ik vind het altijd zo erg wanneer mensen het verschil niet zien en beginnen te roepen "alle pedofielen...!!!" Het is een geaardheid. Heteroseksuele mannen verkrachten toch ook niet iedere vrouw die ze aantrekkelijk vinden? Er zijn genoeg pedofielen die zich wel kunnen inhouden. Gelukkig is er geen thought police en mag je nog altijd voelen en denken wat je wilt.

Verder natuurlijk helemaal met je eens. Ik heb vooral veel medelijden met pedofielen, want je loopt je hele leven rond met verlangens die je moet wegstoppen. Onbegrip, taboe, reacties zoals je in dit topic ziet.. Vreselijk.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 18:35
Aether
Aether is offline
Citaat:
wat een genuanceerde bijdrage aan de discussie.
Thank you comrad.
in het verleden is deze aanpak uiterst effectief gebleken
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 18:40
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Inderdaad. Voor de pedofielen die níet de fout ingaan, lijkt het me zo triest om een verlangen te hebben dat nooit bevredigd kan worden, nooit over gepraat kan worden, dat je uitsluit van de rest. Ik bedoel, ik heb het geluk dat ik gewoon op volwassen jongens/mannen val en dat mag, is sociaal geaccepteerd en het is vrij waarschijnlijk dat ik me nog een zooi keer helemaal kan uitleven met iemand en dat dat én fijn is én normaal én dat ik dat gewoon aan mensen kan vertellen zonder dat ze me willen deporteren. En pedofielen - die net zo weinig aan hun geaardheid kunnen doen als ik dat kan - kunnen hun gevoelens alleen maar wegstoppen en komen heel veel woede tegen als naar buiten komt dat ze pedofiel zijn. En dat vind ik triest, want iederéén wil gewoon verliefd kunnen en mogen zijn en dat ook mogen uiten en alles en dan kan de één het wel en de ander dat niet.
dit vind ik dus ook! ik vindt niet dat alle pedofielen dood moeten als iemand dat zegt, ik vindt het behoorlijk oneerlijk..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 19:36
justlara
justlara is offline
Citaat:
Je bent niet verplicht om het te lezen he...
nee natuurlijk niet, maar het is een Jongensforum, daar verwacht je toch dat jongens daar hun ij kwijt kunnen..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 16:56
Marloesjoe
Avatar van Marloesjoe
Marloesjoe is offline
Citaat:
nee natuurlijk niet, maar het is een Jongensforum, daar verwacht je toch dat jongens daar hun ij kwijt kunnen..
Ei? 😁
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 23:19
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Citaat:
Ik ben zeer geshockeerd..

Op een ander forum kwam de vraag, Is er eigelijk ook een jongens forum?
Het antwoord was ja,

wat verwacht je? allemaal puber jongetjes die over hun problemen praten..
wat kom je tegen? allemaal pedofielen verhalen, waar ze naar verlangen en wat ze al gedaan hebben etc.

Ik werd spontaan misselijk, en heb het direct weg geklikt na 1 verhaal..

Is dit normaal dat dit zo op een "jongensforum" staat ? Mag dit zomaar ? Word hier helemaal niks tegen gedaan ??

Wat is jullie mening hier over.
Eigenlijks zou de straf er hoger op moeten zitten, ze krijgen er wel ideeen door. Gewoon zwaardere straffen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 23:53
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Pedofielen zijn achterhaald. Pedofilofielen, dat zijn pas beesten.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 14:12
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Misschien moeten we maar eens beginnen met pedofielen niet te verwarren met pedoseksuelen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 17:07
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Uhm...het is geen jongensforum,maar een pedofielenforum.
__________________
~ If I could melt your heart,we´d never be apart. Give yourself to me,You hold the key...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 19:10
Verwijderd
Als het je niet bevalt ga je naar een andere site. Lastig.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 08:29
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Thank you comrad.
in het verleden is deze aanpak uiterst effectief gebleken
[afbeelding]
Haha, geweldig dit.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 15:55
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ontopic verder graag!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Voeding & Gezondheidstopic #18
George
500 24-05-2007 21:49
Levensbeschouwing & Filosofie vinden jullie "cyborgs" normale mensen?
willypirate
39 10-07-2005 14:55
Liefde & Relatie schoonmoeders :@
shellsign
10 20-03-2005 13:09
Liefde & Relatie teener gaat met 2x zo oude man is dat normaal???
rocher
21 20-02-2004 11:24
Psychologie gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?!
Fantôme
16 06-01-2004 20:31
Liefde & Relatie Wat vinden jullie hiervan?
Some
7 24-07-2003 09:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.