Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2005, 15:20
VIC.
VIC. is offline
een tijdje geleden heb ik gezoend met een jongen met uitgaan. ik herkende hem van een feestje, raakte met hem aan de praat en heb toen dus met hem gezoend. nu zag ik toen niet zo geweldig veel in hem en heb nogal staan flirten met ook andere jongens (gewoon dansen enzo, niet meer) wat hij volgens mij nietecht leuk vond en heeft terecht niet heel veel interesse meer in me getoond (hij is een beetje onzeker kwam ik later achter, misschien heeft dat er ook mee te maken).

nu zag ik hem laatst weer met uitgaan en het was super leuk. we deden gewoon normaal tegen elkaar (wel wat afstandelijker van zijn kant) en het was gewoon gezellig, alleen heb ik zo'n spijt dat ik vorige keer niet veel in hem zag en dus ook veel bezig was met anderen (echt gewoon super stom van mezelf) want ik kom er nu achter dat ik hem toch wel heel erg leuk vind. nu komt er nog bij dat hij na die eerste avond heel goed bevriend is geraakt met een van mn beste vriendinnen (alleen vriendschap, meer niet). ze zijn heel close samen en als zij er bij is kan ik nauwelijks wat meer contact met hem krijgen. ik heb het ook echt nooit over hem met haar, het was nogal stom gelopen die eerste avond en we zwijgen er allebei over. hij heeft niet mijn nummer, ik wel het zijne (dat weet hij niet), alleen ik ben niet van plan dat nu te gaan gebruiken ofzo denk ik..

wat kan ik nu in godsnaam het beste doen, hem gewoon vergeten of niet? hoor graag jullie mening
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2005, 15:32
Mentalgraffiti
Avatar van Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Hem gewoon vertellen dat je hem toch erg leuk vind en dat je er nu spijt van hebt hoe je je toen hebt gedragen?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 15:45
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Jaa hem gewoon duidelijk laten merken dat nu je hem beter kent hem een hele leuke jongen vind.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 16:48
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Denk dat je kansen nog niet zijn verspeeld, hoor. Maar laat hem wel blijken dat je geinteresseerd bent.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 17:08
VIC.
VIC. is offline
maar hoe kan ik dat het beste doen? met uitgaan is die vriendin er eigenlijk altijd bij en verder zie ik hem nooit. ik weet ook echt niet of hij (nog) wel wat ziet in mij hoor, ik krijg totaal geen hints meer (en ik wil ook niet 'afgaan' omdat ik nog wel vaker met hem geconfronteerd ga worden, bijvoorbeeld bij die vriendin thuis)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 17:30
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
VIC. schreef op 04-11-2005 @ 18:08 :
maar hoe kan ik dat het beste doen? met uitgaan is die vriendin er eigenlijk altijd bij en verder zie ik hem nooit. ik weet ook echt niet of hij (nog) wel wat ziet in mij hoor, ik krijg totaal geen hints meer (en ik wil ook niet 'afgaan' omdat ik nog wel vaker met hem geconfronteerd ga worden, bijvoorbeeld bij die vriendin thuis)
Ik denk dat je nog wel een kans maakt maar dat zou ik m gewoon rechtstreeks zeggen. NIet met hints of smsjes ofwat maar gewoon rechtstreeks zeggen wat je ervan denkt. Als jehints gaat geven is de kans groot dat je geen reactie krijgt omdat dat al eerder is gebeurd.
Gewoon op m af stappen dus als je dat durft.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 17:54
Spiteful
Spiteful is offline
Gewoonweg eerlijk zijn, dat kan een fatsoenlijke jongen wel appreciëren . Niet dat je meteen je levensverhaal moet vertellen. En waarom zou je nu in godsnaam bang zijn om af te gaan, wat een onnozele reden om iem niét te leren kennen is dat nu.
Voorlopig weet je nog niet echt of hij je wel leuk vindt, dus niet meteen een huwelijksaanzoek doen . Probeer hem gewoon wat te leren kennen.
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 20:34
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Ik heb ook zoiets gehad een tijdje geleden. Ik heb er toen voor gekozen om het niet te vertellen. Ik was ook best bang voor afwijzing en daarbij wist ik niet zeker of mn gevoelens wel echt waren omdat die pas kwamen nadat hij een ander kreeg. Het kon dus ook gewoon jaloezie zijn, dat hij ineens geen aandacht meer voor mij had. Maar die gevoelens bleken later toch echt te zijn. Ik had net als jij weinig contact meer met hem, waardoor ik ook niet echt wist wanneer en hoe ik het moest vertellen. Ik weet nu, na wat dingen gehoord te hebben van goede vrienden van hem dat als ik het meteen verteld had, hij voor mij had gekozen. Maar dat zou hij nu dus niet meer doen, omdat hij erg gelukkig met haar was. Ik was helaas te laat. Hij heeft het ook nooit meer geweten. Ik heb er enorme spijt van dat ik het niet verteld heb. Als ik jou was, zou ik het dus gewoon proberen. Voor je het weet heeft hij een ander en daar zou ik niet op wachten.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:15
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Misschien een e-mailadres regelen? Via MSN zijn dit soort dingen meestal makkelijker, en dan heb je een soort van basis voor tijdens het uitgaan. Wie weet week je hem wat los van die vriendin van je. Hoewel het misschien wel handig is om te checken hoe het zit met die gevoelens van die vriendin, want om nou ruzie te gaan maken om een jongen is ook weer zo wat...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 13:58
VIC.
VIC. is offline
nou ik heb gister besloten om hem een 'luchtig' smsje te sturen met iets wat ik hem nog gewoon moest zeggen (niet een hele bijzondere mededeling) en daarachter iets van dat ik het leuk vond om hem weer te zien. ik heb daar echter (nog) niks op teruggekregen maar ik vrees dat dat er ook niet meer van komt. dit lijkt me toch een vrij duidelijk teken dat hij niks van me moet? hij had er echt makkelijk iets op terug kunnen sturen en dat zijn telefoon misschien uit zou staan of whatever vind ik een beetje onzin redeneringen.. wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 14:55
Spiteful
Spiteful is offline
Dat je het nog niet moet opgeven.
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:04
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 06-11-2005 @ 15:55 :
Dat je het nog niet moet opgeven.
Dus.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:29
VIC.
VIC. is offline
ik zal het niet direct opgeven nee, maar er zit nu dus eigenlijk niets anders op dan te wachten tot ik hem weeris tegenkom met uitgaan.. pff was het zo'n moeite voor hem om even wat terug te smsen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 20:36
Orpa
Orpa is offline
Misschien ligt z'n telefoon wel thuis en is hij daar niet, of is hij vergeten hem op te laden, of is hij m even kwijt, of weet ik veel wat... Hij hoeft het niet expres te doen...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 15:23
VIC.
VIC. is offline
ja zulke dingen kun je altijd verzinnen. hij opende mn smsje, op dat moment kreeg hij een spastische beweging, wiste het bericht en was tegelijk vergeten van wie het nou kwam. nee, hij had gewoon geen behoefte om terug te sturen.
tips zijn trouwens alstijd nog welkom!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 16:31
Dutch-Boost
Dutch-Boost is offline
bel hem?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.